31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg kigger da stadig med, når jeg lige skal have en dosis fell good :) Godt at læse, at ryggen er ved at være god igen. Jeg har ikke lige planer om at starte loggen igen, men træningen kører fint. Det er stadig mest VL og der kommer små rekorder nu og da.

Jeg havde ikke fanget, at det var et af dine træningsmix, du havde lagt i loggen, men nu er det down loadet.

Jeg var inde til God goes deep i fredags og det var sjovt nok at opleve, men det var vir-ke-lig roligt. Nærmest meditativt og slet ingen fest. Konceptet med at ligge på fatboys og bare se farvet lys og høre musik var dog skønt, men ikke lige optakt til en glad aften i byen, så I valgte nok rigtigt med at tage på Zen eller Zefside.

Der lander snart et nyt mix. Lidt mere bangers/trance i det :smile:

Træninger ruller stille og roligt. Det er lidt svært for mig at være helt top motiveret, men det er jo bare om at hænge i. I dag var jeg med en kammerat nede og bevæge pecs, og det var faktisk en rigtig positiv oplevelse. Efter træningen smuttede jeg i Netto og købte smør og sukker - Banan/chokolade/valnøddebrød på vej. Helt sikkert!

I aften skal jeg arbejde, og måske et smut på Stengade.

God søndag, fwiends!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

tumblr_mk68jeblrs1qaoqu9o1_500.jpg

Det blev lidt for sent til Rub A'Dub i går, så jeg kørte bare hjem efter arbejde og fik en god, lang nats søvn. Det er altså meget lækkert at mandag morgen kan være at vågne kl. 12.45, læse i 20 min, se nyheder og så tage en lille morgenlur :wub:

Efter min morgenmadsshake tog jeg om og fik inddæmmet krøllerne og derefter til træning.

Cross Trainer

12 min

Tilbagelænet Pull-Down

12x55

12x55

12x55

10x60

Fuldt fokus på teknik og opspænd. Kørte fint

Leg Extension

10x80

10x80

10x80

10x80

Hypers

10x10 kg

10

Skulderpres i maskine

12x45

12x45

12x45

12x45

PW

10 min

5,5 og 12 hældning

Eftersom jeg vidste at jeg havde fri i aften, tænkte jeg at det var en fin lejlighed til at prøve til med en row variant. Kunsten bliver nu at holde volumen og intensitet nede en anelse længere.

Træningen i dag foregik med mit nye mix i ørene. Det er straight to business bangers og dreamy trance

Download and get shredded!

Link to comment
Share on other sites

Hvor finder man dine andre mix? Har du et "Get Jacked"-mix? Nu har jeg både Bach og Bro6Bach som kunstnere i min itunes.

Var forresten på skummel beværding på Amager (Cafe Schelenborg) i går for at spille skomager. De havde Eldorado 21 års og det var da noget af det smootheste jeg har smagt. Jeg tror forresten ikke ejeren har helt styr på økonomien, når han sælger det til 30,- for 2cl. Det hænger måske sammen med at han sad og brækkede sig på gulvet. Du kan tro vi hygger i socialklasse 3.

Link to comment
Share on other sites

Hvor finder man dine andre mix? Har du et "Get Jacked"-mix? Nu har jeg både Bach og Bro6Bach som kunstnere i min itunes.

Var forresten på skummel beværding på Amager (Cafe Schelenborg) i går for at spille skomager. De havde Eldorado 21 års og det var da noget af det smootheste jeg har smagt. Jeg tror forresten ikke ejeren har helt styr på økonomien, når han sælger det til 30,- for 2cl. Det hænger måske sammen med at han sad og brækkede sig på gulvet. Du kan tro vi hygger i socialklasse 3.

En flaske koster omkring 700 kr lol. Klart en god rom, men jeg synes næsten den er FOR smooth. 12'eren trumfer bare alle de andre når prisen regnes med..

Get Jacket mix? Der skal eddermandme noget tungt TECHNO MUSIC på.. det må ske ved lejlighed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det har været et par travle dage med arbejde og Distortion og sidste træning ligger et par dage tilbage. Mandag er jo altid en frisk start, og eftersom min ryg ikke rigtig har gjort vrøvl af sig en periode, bestemte jeg mig for at køre en lactate træning, dog med små skånejusteringer. Inklusiv en god opvarmning + 20 min cardio har det nok været ca. 1,5 time med god smæk på pulsen. Lige i æstetikken!

Har en længe ventet fridag i dag, så der skal ordnes alle de huslige ting, der er blevet skubbet. At rydde op i lejligheden hjælper altid med til at rydde lidt op i tankerne, og det er noget jeg går og slapper af med.

Soundtracket bliver "No jacket required" Pop, YEAH!

Link to comment
Share on other sites

Shiiit det første nummer på gym-mixet er lækkert:

Mixet bragte stor glæden i bilen hjem fra rugby i lørdags.

Tim Andresen er dygtig..

Jeg ved, at jeg svigter loggen for tiden, friends. Min træning er stadig ikke 100p men det bliver bedre dag for dag - lidt ligesom Afrika :smile:

I går havde jeg en rigtig dejlig dag, der startede med at vågne kl. 11, træne en times tid, grille lam og sole mig i haven hos en kammerat hele eftermiddagen og til sidst en tur i biffen og se Gatsby. Filmen var næsten 100% som jeg havde forestillet mig, og helt bestemt en billet værd.

I skrivende stund er jeg lige kommet hjem fra en træning på arbejde, hvor vi lavede blazers og diskuterede det nye menukort. Jeg føler virkelig, at jeg lærer en hel masse for tiden og det øger min livskvalitet betragteligt :smile:

Nu vil jeg chille lidt med "Civilization" af Niall Ferguson inden arbejde i aften

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

ash.png

Det er gået op for mig, at midt i al postyret omkring min lænd, har jeg glemt at tage mig ordentligt af resten af kroppen - i særdeleshed skuldrene. Som Master Chief John Urgayle så korrekt sagde det: "Pain is your friend, your ally, it will tell you when you are seriously injured, it will keep you awake and angry, and remind you to finish the job and get the hell home"

Hypers

10

10

10x10 kg

10x10 kg

Chins

5

5

5

5

5

Band Pullapart

12

12

12

12

12

Det hjalp nærmest omgående. Ret vildt, faktisk..

Face Pull

10x5

10x5

10x25

10x25

Pouls på de første

Con Curl

10x14 kg

10x14 kg

10x14 kg

10x14 kg

Push Down

10x22

10x22

10x22

10x22

Let abs

PW

15 min

Well.. det går sgu meget godt :smile:

.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Strømmen gik på arbejde i går, så vi kørte 2/3 af service uden elektricitet. Jeg kan afsløre, at det er en anelse pres at lave bordservering uden et kasseapparat.

I dag har jeg lyttet til Sade hele dagen :heartpump:

Hypers

15

15

10x10 kg

10x10 kg

Leg Press

15x100

15x100

15x100

15x100

Dejligt

Leg Curl

15x60

15x60

15x60

15x60

Leg Extension

15x60

15x60

15x60

10x75

Læg i benpres

15

15

15

15

Plus lidt til skuldre.

Virkelig dejligt, at der ikke var noget at komme efter ved benpres. Jeg er snart back for good!

Back for good.. sikke en popsang!

Nu skal jeg på arbejde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Hypers

12x10 kg

12x10 kg

12x10 kg

12x10 kg

Benpres

15x100

15x100

10x120

10x120

Bulgarians med hævet forfod

10

10

6x16 kg

6x16 kg

Dat stretch

Military

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Skulderpres i maskine

10x50

10x50

Face Pull

10x7,5

10x7,5

10x22

10x22

Fravær af smerte = Success. Træningen i dag = 80% succes

I går var jeg med til de danske finaler i Havana Club Grand Prix, som er en halvstor cocktailkonkurrence. For første gang under en konkurrence følte jeg, at jeg havde en vindercocktail/optræden og jeg var helt ærligt skuffet da det viste sig, at jeg ikke var en af de to, der kom med i finalen. Life is a bitch and then you die :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Hej fwiends! :smile:

Kører det? Er i allesammen gået på "LÆSEFERIE!!! WUHUUU!" eller er det eskaleret til "Sikke et slid, men nu er der SOMMERFERIE! Ja Tak!"?

Selv har jeg det ret godt. Min storebror er lige blevet far, og de går og er så glade derovre i vestjylland. Min mor kan slet ikke rumme det, og min far drikker lidt af den bourbon jeg sendte til Fars dag. Man skal sgu sætte pris på at have fået et solidt fundament hjemmefra! Jeg glæder mig allerede til jeg skal hjem og se ungen om 3 ugers tid :smile:

I går var jeg et smut nede og træne.. noget military og sådan. Derefter var min plan at finde en ny jumper, hvilket resulterede i et par nye t-shirts, to skjorter, boxers, et fucking STEAL af en kæmpe uldsweater og selvfølgelig jumperen. Det slog mig lige, at jeg nu har flere skjorter end t-shirts til at hænge - så er man blevet voksen.

Sluttede dagen på Salon 39 med en kollega. Vi kørte fuld rulle med tre retter og masser af drinks. Virkelig lækkert! Der kan i godt hive en date med hen, venner.

Træningen.. Ja det går vel egentlig ok. Jeg savner lidt faste rammer, og jeg regner med at ryge tilbage på noget Destroying the Fat inspireret fra på mandag igen. Problemet lige nu, er at jeg ikke kan/vil køre tung underkrop og det fucker lidt med balancen i programmet. Jeg finder sikkert på noget..

I dag stod den på bryster

C2

750 m

Hypers

10

10

10

Og nogle andre kropsvægtøvelser til jeg følte mig varm og klar

Tilbagelænet Pull Down

10x55

10x55

Bænk

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

Incline Pres i maskine

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

Cable Cross

10x25

10x25

10x25

10x25

Og lidt cardio til at gå hjem på.

Det var vist det

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

En omgang lactate med benpres, pull down, skulderpres, hypers og leg extensions. Startede ud med en god opvarmning, og jeg dryppede af sved under hele træningen.

Hjem og smide tasken, lidt solcreme i fjæset og så 30 min power walk i det dejlige vejr.

Helt fint :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag eftersom min mund simpelthen var for tør da jeg vågnede.

I stedet gik jeg ned i Torvehallerne og købte en lille jordbærtærte, en karamelmuffin (Begge fra det franske bageri.. virkelig godt!), en frikadelle, en rødspættefilet og en "Lunch Crunch" smoothie med noget skyr/mandler værk.

Mens jeg trissede rundt overhørte jeg en mand iført pastelfarvet, Hellerupbundet striktrøje henvende sig til sin kone med "Det er jo billigere end i vores IRMA?!" og dermed kondensere alt hvad Torvehallerne egentlig er..

Jeg kan godt lide det sted :smile:

Ellers ikke så meget. Jeg er lige på vej ud på Bryggen for varme mig ved bålet. God aften, venner!

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning

Faldt i søvn med The Raid kørende på computeren. Det er sgu ellers en meget cool film, men jeg var blevet godt træt ovenpå en halvlang weekend. Det går lidt frem og tilbage med ryggen, men overordnet set er jeg positiv. Af ikke relaterede nyheder, kunne jeg godt spise en muffin fra Brioche Dorée igen i dag. Jeg gør det ikke, bare rolig, friends :smile:

Pull Down

6x65

6x65

6x65

6x65

6x65

6x65

Military

6x50 kg

6x50 kg

6x50 kg

6x50 kg

6x50 kg

6x50 kg

Face Pull

10x25

10x25

10x25

10x25

10x25

10x25

Cable Cross

10x22

10x22

10x22

10x22

10x22

10x22

Tate Press

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

+ fem spurter på cyklen

Helt godkendt. Hjem og smide kylling og grønt på panden inden jeg gør mig klar til at tage på arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning!

998396_208724429278302_1074104208_n.jpg

Bulgarians i Smith - Hævet forfod

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

Benpres

6x110

6x110

6x110

6x110

6x110

Leg Curl

10x55

10x55

10x55

10x55

10x55

10x55

Leg Extension

10x65

10x65

10x65

10x65

10x65

10x65

Og tre set ABS til sidst.

Ok omgang igen. Ryggen er svag, men det føles som værende under kontrol.

Link to comment
Share on other sites

Så for søren da.. :smile:

tumblr_mdy7wvB6Iv1r600xqo1_500.jpg

I dag var det blevet tid til en omgang lactate efterfulgt af lidt cardio.

Kørte hypers, db press, rows og bla bla.. ingen læser det her

Ganske glimrende! Kan køre benpres uden smerter. Mine lægge er dog stadig små :unhappy:

Hov hov hov.

Link to comment
Share on other sites

LE TOUR Tribute!

TdF2013_Presentation_Tour_de_France_100_

Chins i ringe

6

6

6

6

6

6

Lol.. jeg hader det lort

CG Bænk

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

Hypers

12

12

12

12

12

12

Dejlige, langsomme reps

Skulderpres i maskine

10x50

10x50

10x50

10x50

10x50

10x50

+ Lidt Abs

Touren er begyndt og alt er dejligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share