31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Crossfit i Garagen

tumblr_m2modaK6Na1r2ytofo1_500.jpg

Følgende opdatering er bragt til dig med følgende nummer i ørene:

Ja, sådan er det..

Jeg ankom til Butchers i god tid, og trissede lidt rundt og kørte noget foamroll, lidt sjip, noget statisk udstræk og C2.

Opvm:

3 min på AirDyne efterfulgt af tre runder af

5 Burpees

10 KB Swings

20 Mountain Climbers

På dette tidspunkt betvivlede jeg min evne til at gennemføre noget seriøst arbejde..

Løft:

Dødløft

5x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

Jeg savner at dødløfte, men jeg tør ikke rigtig presse citronen

WOD:

600 m løb efterfulgt af to runder af

30 Dødløft (60 kg)

30 KB Swings (24 kg)

30 Push-Up

Tid: 11.41

DL skulle have været 80 kg, men jeg ville helle have lidt knald på pulsen. Fed WOD!

Bonus:

FameBro fik sat en eller anden djævelsk øvelse op, hvor et tykt reb var bundet fast i prowleren og strukket helt ud. Øvelsen var så at ligge i planke og trække prowleren imod sig selv med en hånd. Når prowleren så er i land rejser man sig og skubber ned på plads igen. Tre runder - det var hårdere end forventet, men til gengæld meget funktionelt.

Sad lige 10 min tid og svedte af og snakkede med FameBro inden jeg hoppede på cyklen og ned i cancergrillen. Flot fyr! Sluttede turen af med en besøg på Riccos hvor jeg skulle hente et par bøger. "Slaughterhouse Five" af Vonnegut og "Fri os fra Friheden" af CEPOS juristen Mchangama. Dem skal jeg læse ved en pool i Texas :smile:

Hjem i bad og tilbage på cyklen og ned på Zef hvor der bl. a. blev lagt planer for Distortion. Venner, Onsdag d. 30 kommer Gl. Strand til at ryste! Mødtes med en gammel kammerat bagefter og drak en kop kaffe ved kanalen mens han fortalte om sit nye job. Dejlig dag!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

BB om onsdagen er altid optur - der er jeg frisk efter weekenden og har typisk ikke noget jeg skal nå. Lige en strøtanke; tænk hvis man ikke nød at træne? Det må være pisse irriterende at skulle tvinge sig selv afsted hver eneste gang.

Foamroll

Det meste af kroppen feat. lidt sludder med Dagsformen

Opvm

500 m C2, bensving, band pull aparts, latstræk

Military

10x40 kg

10x50 kg

8x50 kg

9x50 kg

8x50 kg

3x60 kg

3x60 kg

3x60 kg

Hmm..

A1 Air Fucks

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

A2 BW Squats

12

12

12

Lidt blod til de ømme ben

Con Curls

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

Skrå DB Pres

10x32 kg

8x32 kg

8x32 kg

8x32 kg

Styrken er dårlig, men kropsfornemmelsen er ved at være der igen. Det er vildt nok hvad en uge i sprit kan gøre ved kroppen i min fremskredne alder

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne ligne ham du senest har postet et billede af. Hihi.

Styrken er dårlig, men kropsfornemmelsen er ved at være der igen. Det er vildt nok hvad en uge i sprit kan gøre ved kroppen i min fremskredne alder

Hver gang jeg drikker mig fuld i så lang tid ad gangen tænker jeg, hold kæft det må være ubehageligt at være alkoholiker.

Meget filosofisk tænkt.

Link to comment
Share on other sites

Styrken er dårlig, men kropsfornemmelsen er ved at være der igen. Det er vildt nok hvad en uge i sprit kan gøre ved kroppen i min fremskredne alder

5 dages Roskilde sidste år ødelagde mit CNS totalt. Det tog mig 2 uger at komme ovenpå. Jeg har aldrig prøvet noget lignende.

Link to comment
Share on other sites

Lige en strøtanke; tænk hvis man ikke nød at træne? Det må være pisse irriterende at skulle tvinge sig selv afsted hver eneste gang.

Lige præcis dette har jeg tænkt over utallige gange. Bevares - min motivation er ikke altid lige stor, men netto er træning en utroligt vigtig del af mit liv, som jeg nyder.

Specielt når tingene spiller; søvn, kost og træning og spejlet viser bedre og bedre form samtidigt med man bliver bedre og bedre til de forskellige sportsgrene/discipliner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne ligne ham du senest har postet et billede af. Hihi.

Hver gang jeg drikker mig fuld i så lang tid ad gangen tænker jeg, hold kæft det må være ubehageligt at være alkoholiker.

Meget filosofisk tænkt.

5 dages Roskilde sidste år ødelagde mit CNS totalt. Det tog mig 2 uger at komme ovenpå. Jeg har aldrig prøvet noget lignende.

Ja, det er helt vildt hvad et par dage i alkoholens tegn kan gøre. Det er også først nu jeg er begyndt at finde mig selv igen, og min krop er ved at være 'normal'.

Det er dejligt at jeg ikke er alene med min elendighed, fwiends :smile:

Og ja, Mambo - han er nemlig en rigtig flotter fyr!

Lige præcis dette har jeg tænkt over utallige gange. Bevares - min motivation er ikke altid lige stor, men netto er træning en utroligt vigtig del af mit liv, som jeg nyder.

Specielt når tingene spiller; søvn, kost og træning og spejlet viser bedre og bedre form samtidigt med man bliver bedre og bedre til de forskellige sportsgrene/discipliner!

Det er nemlig lige nøjagtig i dette sweetspot at træning og kost bliver så stor en del af livet at det ikke kan erstattes - heldigvis.

CrossJuice!

tumblr_m3rhsmQBDt1qeaj38o1_500.jpg

Mødte op i Garagen til Marley og Skrillex, hvor FameBro i bedste Frederik Fetterlein stil holdt hof med en hær af cardio bunnies. 100p

Opvm

Let løb rundt i hallen og lidt forskellige stræk af hoften

WOD

50 KB Swings (28 kg)

Fem runder af

5 Chins

10 Push-Up

15 KB Squat (28 kg og 20 kg i sidste runde)

Tid: 8.31 (Mener jeg)

----------------------------------------------------------------

Amrap 15 min af

5 Reaktionsøvelser

12 Russian Twist (15 kg)

7 Sit-Up

8 Dækslag/Slam ball

9 Hop op på dækket

Blev kørt som I go/you go. SimON og jeg havde desværre en skildpadde med på holdet, der trak tempoet for langt ned - ellers great stuff!

Kørte et smut i Silvan efterfølgende og hentede en flyttekasse, så jeg kan sende en masse shit tilbage til Jylland med mine forældre, der kommer og besøger mig i denne weekend. Lørdag skal vi bare chille og søndag skal min lillesøster og storebro løbe maraton. Godt godt godt det ikke er mig!

Link to comment
Share on other sites

BB!

tumblr_m35phlDBCB1ruq026o1_1280.jpg

Lidt speciel weekend, da mine forældre var på besøg og jeg derfor havde fri lørdag. Mit "normale" søvnmønster blev revet helt fra hinanden - f. eks. var jeg oppe kl. 8.00 søndag. Det er ikke noget for mig..

Foamroll

Hams, quads

Dynamisk mobilitet/aktivering af post delt/abs

15 min

KB Squat

10x2x24 kg

10x2x24 kg

10x2x24 kg

10x2x24 kg

Dødløft

12x70 kg

12x70 kg

12x70 kg

12x70 kg

Alterneret med

Get-a-Grip Chins

5

5

5

5

Forskellige greb, dead hang

Skrå DB Pres

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

A1 EZ Bar Curl

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

A2 Skull Crusher

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Godt med smæk på tempoet og en gennemblødt t-shirt. Lækker træning!

Nu smutter jeg udenfor og læser lidt - expanding both biceps and mind :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey, hva så?

Lidt uventede opgaver på arbejde gjorde at jeg desværre ikke kunne nå kl. 13 WOD'en med Simon og Mr. and Mrs. Manager, så jeg kørte hjem og hang lidt ved computeren. Havde for en gangs skyld ret svært ved at komme op i gear til træning, hvilket en kombineret instant kaffe/protein shake (lige præcis stærk nok til at sætte rysten på hænderne og lightheadedness i gang) dog hjalp på. Havde mest lyst til at være udendørs, så tog en hurtig beslutning, snørrede skoene og begyndte at gå mod Valby. Det endte med en lille omvej og efter en opmåling herhjemme kan jeg se det var lidt over 10 km.

Foamroll

5 min

Statisk stræk

5 min

DB Skulderpres

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

Stille og rolig gang hjem igen. Lige knap 5 km.

Fint nok. Det var dejligt at være ude i solen og det var ligeså dejligt at connecte lidt flere dots i gaderne lidt udenfor centrum.

Link to comment
Share on other sites

Er det den slags du går i en gang i mellem, Simon? Er der en fysisk butik? Har det lidt presset med at købe tøj over nettet...

Link to comment
Share on other sites

Køb det i hvert fald ikke over nettet i USA med mindre du kan få en til fysisk at medbringe det. De tjekker alt. Selv gaver fra familie slipper ikke gennem tolden (med mindre de tror på, at den angivet værdi er under 100kroner)

Link to comment
Share on other sites

Bien Cache på Gl. Mønt har lidt af dem, hvis du ikke vil købe online.

Modtaget! Det er en fed butik - har i forvejen købt pæne sko gennem de sidste 6-7 år der. Hvis man rammer de rigtige tidspunkter er der nogle vilde tilbud at høste!

(Specielt med tøj man ikke har prøvet før, synes jeg det kan være et dyrt gamble ikke først at købe fysisk.)

Imprægnér dem, pas godt på dem og gør dem rene samme dag som de er blevet dirty, så har du et par awesome sko længe.

Enig - men +1000 kr. for sneaks er stadig meget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan generelt godt lide hi-top sneaks som f. eks disse, som McQueen har lavet for PUMA

353175-02-overview1-e1332195380861.jpg

Disse går jeg selv med for tiden

Ten-Star-H-Gry-Blu1.jpg

Hvis jeg skulle købe sneakers ville jeg nok kigge efter special editions fra de kendte sportsmærker. Typisk er der en eller ander ekstern designer inde over

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

Vågnede kl. 9 og chillede lidt under dynen inden jeg kom op, smed en shake i en stor potion havregryn (Paleo as fuck!) og smuttede ud af døren. Da jeg ankom til Garagen stod The Bromobile aka The Pussy Wagon på parkeringspladsen og jeg vidste at det ville blive en god træning.

Opvm

Den sædvanlige smøre med foamroll, stræk og mobilitet. Dertil en smule sjip og nogle boxjumps med vægtvest. Jeg bilder mig ind at det kan styrke min kraftoverførsel fra hoften.

Dagsformen lokkede med udendørs træning, og jeg var ikke svær at lokke..

Af med t-shirten og ud på parkeringspladsen

547426_387505321302162_320102378042457_1132970_1105927166_n.jpg

2HAH

2x28+16 kg/2x28+16 kg

2x28+16 kg/2x28+16 kg

2x28+16 kg/2x28+16 kg

2x28+16 kg/2x28+16 kg

2x28+16 kg/2x28+16 kg

Dette skal læses som to reps med 28 kg i den ene hånd, efterfulgt af to reps med 28 kg i den anden hånd

KB Squat (Hævet hæl)

8x2x28 kg

8x2x28 kg

8x2x28 kg

8x2x28 kg

8x2x28 kg

EZ Bar Curls

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

Flad DB Bænk

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

Finisher feat. Dagsformen

5 runder af

10 KB Swings (32 kg)

10 Hammerslag

10 OH Walking Lunge (20 kg)

Tid: 6.50

Mens vi stod fire flotte fyre med bar overkrop kom en masse Amerikanske crossfittere, der er i KBH i forbindelse med regionals. Der var lige en sulten, ældre dame, der ville have et billede med os lol. Jeg håber jeg kan finde det på et tidspunkt :cool:

Welcome to the fucking Good Life!

:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

tumblr_m4iq718ZsE1r8zj9po1_1280.jpg

Jeg har fået for vane at sidde med en kombineret kaffe/proteinshake og lytte til lidt hård house inden jeg skal til træning, og således også i dag - eller det var i hvert fald planen. Vandet jeg hældte over kaffen må have været en tand for varmt, for efter et kort shake stod jeg med brun væske over et imponerende stort areal af mit køkken. Fml

Nå, men efter en rengøring kom jeg afsted..

Opvm

Ud på parkeringspladsen (af med undertrøjen) og køre fem runder af

5 Burpees

10 KB Swings (16 kg)

Derefter udstræk/mobilitet af primært hofte og nedre ryg

Løft

Dødløft

5x60 kg

5x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

Jeg skal lægge bånd på mig selv for ikke at gå lidt tungere, men det føles faktisk godt :smile:

Military

3x60 kg

3x60 kg

1x70 kg

WOD

5 runder af

10 Burpees

10 Chins

10 Dødløft (70 kg)

Tid: 11.45

Godt tilfreds med mig selv i dag. Gav den alt hvad jeg havde, og mine chins kørte bedre end de har gjort længe.

Efterfølgende en tur i Silvan Inco med Simon og stocke lidt op til weekenden. God aften, friends! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share