31


No6bach
 Share

Recommended Posts

tumblr_m9k4hwNtJ11qzfya1o1_1280.jpg

Sådan et værelse skal jeg have, når jeg bliver voksen :smile:

Ja der er fandeme stemning over det! Der kunne sagtens læses et par bøger og nydes en god sjus eller to.

Chris Spealler disagrees..

Men jo, du har da selvfølgelig ret, og det er også de færreste motionister, der kører hverken dødløft eller HSPU unbroken.

[CrossfitPoke]Og det er de færreste gymnaster der vil kalde det der for HSPU...[/CrossfitPoke] :wink:

Link to comment
Share on other sites

[CrossfitPoke]Og det er de færreste gymnaster der vil kalde det der for HSPU...[/CrossfitPoke] :wink:

Jer gymnaster og jeres store guns. Vil du ikke med ud i Garagen en dag? Du ville owne!

Min hofte har været underlig siden lørdag morgen. Det er i bedring, men 100% godt er det ikke. Træningen var noget snot i dag, og jeg gik mest bare rundt og følte mig handikappet. Desuden havde jeg glemt shorts - jeg fucking hader at træne i lange bukser.

Military

12x40 kg

8x50 kg

8x50 kg

8x50 kg

10x40 kg

Get-Up Sit-Up

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

EZ Bar Curl

10x30 kg

10x30 kg

10x40 kg

10x40 kg

DB Row

8x32 kg

8x32 kg

Nej

Hvorfor skal min krop gøre ondt overalt? Hvorfor jeg ikke bare træne som jeg har lyst til? Er der ikke en, der kommer forbi med en stor bøtte is?

Link to comment
Share on other sites

Jer gymnaster og jeres store guns. Vil du ikke med ud i Garagen en dag? Du ville owne!

Min hofte har været underlig siden lørdag morgen. Det er i bedring, men 100% godt er det ikke. Træningen var noget snot i dag, og jeg gik mest bare rundt og følte mig handikappet. Desuden havde jeg glemt shorts - jeg fucking hader at træne i lange bukser.

Hvorfor skal min krop gøre ondt overalt? Hvorfor jeg ikke bare træne som jeg har lyst til? Er der ikke en, der kommer forbi med en stor bøtte is?

Jo for fanden - lad os da finde en dag! De der crossfit gyms bugner jo af lækkert udstyr. Jeg bliver et stort legebarn når jeg kommer sådan et sted.

Er du meget præget af skader for tiden?

Link to comment
Share on other sites

Jo for fanden - lad os da finde en dag! De der crossfit gyms bugner jo af lækkert udstyr. Jeg bliver et stort legebarn når jeg kommer sådan et sted.

Er du meget præget af skader for tiden?

Og Garagen er sgu et tip top eksempel på et lækkert cross gym. Sig til en dag det passer dig :smile:

Mht skader.. mjaa. Det er vel ikke deciderede skader, men jeg har længe følt mig sådan lidt slatten. En skulder, der gør lidt ondt, knæ, der låser, håndled er permanent fucked og senest en hofte, der driller.

Bestemte mig i dag for, at jeg ikke gider flere dårlige træninger. Jeg skal tilbage til at føle mig sund, mobil og stærk.

Dagens Træning

Opvarmning

CG Bænk

10x60 kg

10x70 kg

10x70 kg

8x80 kg

8x80 kg

5x85 kg

A1 Partielle Dragon Flags

8

6

7

8

A2 Reverse Grip Curl

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

T-Bar Row

10x40 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

Lidt funky setup med en ring som greb

AirDyne

Tabata

Og så var der blod til quads!

Ok pre work work out

Vi ses i baren, friends!

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning!

tumblr_mcwltaV2mQ1qk5bhro1_1280.jpg

Fordi det er nice at komme op og røre sig efter en lang vagt.

Cykel

5 min

C2

1000 m

PS Shoulder Press

10x20 kg

10x40 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

Non lock out. Lige i swoleness

Leg Extension

12x60

12x65

12x65

12x65

10x65

Fokus på at holde igen med sparket, løfte med musklerne og kontrollerede eksentriske

Con Curl

10x14 kg

10x14 kg

10x14 kg

10x14 kg

Læg i benpres

100 reps @ 130

Pauser som nødvendigt

Det kører for mig, venner! :smile:

Link to comment
Share on other sites

God gammeldags kropsbygning

- du kan stole på!

Op kl. 8, drikke et glas æggehvider og ud af døren

Opvarmningshalløj

C2

1000 m

Hypers

12

12

12

12

CG Bænk

10x60 kg

10x60 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

Cable Row

10x50

10x45

10x45

10x45

10x45

Jeg er stor fan af let rygtræning

EZ Bar Curl

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

DB Split Squat

6x2x16 kg

6x2x16 kg

6x2x16 kg

6x2x16 kg

Bare lige for at se hvordan hoften havde det. Fremskridt!

Link to comment
Share on other sites

Træning for at blive et bedre og smukkere menneske!

4.jpg

Military

10x40 kg

10x50 kg

10x50 kg

4x60 kg.. off

10x50 kg

Partielle Dragon Flags

6

6

6

6

Front Raise

10x12 kg

10x12 kg

10x12 kg

10x12 kg

Reverse Fly

10x6 kg

10x6 kg

Og så kom Dagsformen og lokkede med god dagsform

Amrap 20 min

3 Military (40 kg)

5 Chins

7 Box Jumps

40 Sjip

Score: 12 runder

God træning! :smile:

Så kørte jeg ned og købte økologisk, fair trade kaffe og en proteinbar. Sikke det går!

Link to comment
Share on other sites

Lad mig lige starte ud med at slå noget fast: Jeg elsker julen og det meste af dens væsen. Alle mine minder om jul er fuzzyvarme familieting, der som regel har foregået på mine forældres gård. Der er altså et eller andet godt over en jul på en gård, omkranset af snedækkede marker. Kan i forestille jer det, fwiends? :smile:

Lad os derfor starte denne første decemberopdatering med verdens bedste julesang:

Og så er der jo sneen og kulden.. det gør mig sgu ikke så meget her i december. Hellere det end sjap og slud.

Anyways.. vores lejlighed skulle have skiftet vinduer i dag, så jeg var oppe kl. 07 og lukke et par morgenfriske tømrere ind. Jeg smed en dobbelt espresso over ilden og tjekkede lidt nyheder inden jeg smuttede ud af døren. Nepotisme og skattesager - ak ja

Opvarmning

Spiste en bar imens

Split Squat

10xSmith+20 kg

10xSmith+20 kg

6xSmith+30 kg

6xSmith+30 kg

Easy does it.. jeg får sgu altid nogle farlige doms i glutes hvis jeg presser citronen for hurtigt. Hoften siger "Det skal nok gå, Morten"

T-Bar Row

12x50 kg

12x50 kg

12x50 kg

12x50 kg

DB Skulderpres

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

Leg Extension

10x60

10x60

10x60

10x60

PS Incline Press

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

Intet brok fra skulderen overhovedet. Nice nice nice!!

Var det det? Det var det vist :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det skal nok gå Morten.

Det skal nemlig nok gå. Hvis man er en bro og har fået lagt et solidt fundament for sig selv, så går tingene som regel. Det gælder egentlig i de fleste aspekter af livet.

Træning kunne det også blive til.. en lille fin en :smile:

Opvarmning

God, lang omgang. Dejligt!

TGU

3x24 kg

3x24 kg

3x24 kg

Skulderstabilitet

A1 Con Curl

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

A2 Skull Crusher

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

B1 CG Bænk

5x85 kg

5x85 kg

5x85 kg

5x85 kg

B2 EZ Bar Curl

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

That was IT, friends! Det var dejligt lige at røre bisperne igen :smile:

I aften skal jeg have æbleskiver

Link to comment
Share on other sites

Yes.. jeg er subscribed (Det lyder dumt, det ved jeg godt - det er bare bedre end "Jeg abonnerer")

Dagens Træning!

Er i ON på bodybuilding for tiden, venner? Det er jeg :smile:

tumblr_m8bqibzZdt1r7k6sbo1_500.jpg

Opvarmning

Jeg skal have købt et pvc-rør og nogle elastikker

KB Thrusters

8x2x20 kg

8x2x20 kg

8x2x20 kg

8x2x20 kg

Føltes fint. Tror jeg prøver til med squatten næste gang

PS Incline Press

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

Goodmorning

5x40 kg

5x40 kg

5x40 kg

5x40 kg

Laaaange, koncentrerede reps. I sidste sæt føltes det som om jeg havde strukket hammies 10 cm. Det ville nok ikke skade at lave den øvelse lidt oftere

Læg

20x40 kg + Smith

20x40 kg + Smith

20x40 kg + Smith

20x40 kg + Smith

Tate Press

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

Godt for krop og sind! I aften skal jeg ud på et par københavnske beværtninger og smage på lidt glögg.

Link to comment
Share on other sites

Hej ven her fra internettet og i virkeligheden. Jeg skal også selv have købt nogle bands. Jeg skal også ha' købt mig en (hård) foam-roller. Jeg har et PVC rør, men synes ikke det er så godt. Så skal man lave fikumdik med det - ala det set-up fra Garagen.

FameBoy som er min ven fra internettet og i virkeligheden - og som også er din ven fra internettet og i virkeligheden.... Altså det vi kan kalde en fælles ven fra internettet og virkeligheden, og som ynder at lade som om han ved en masse - både på nettet og i virkeligheden, har givet mig et lik, hvortil den slags kan bestilles.

P.s. han har faktisk sendt det på iPhone. Han er også en iPhone-ven <3

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

HAIFRIENDS!

Jeg har selv taget en yogamåtte og kreeret noget der minder om dem der er i Garagen. Jeg har dog gjort det ordentligt, så resultatet ikke er blevet lort. Man skal bruge dobbeltklæbende tape, liggeunderlag/yogamåtte og gaffa. Det er ret nemt.

Det helt essentielle er at man ligger dobbeltklæbende tape i ringe omkring røret - jeg har lavet 4 stks+en stribe på tværs, der hvor polstringen samles. Samlingen og enderne hæftes med gaffa udenpå.

Problemet med dem i Garagen er at der ikke er brugt nok dobbeltklæbende til at rør og underlag sidder sammen. Til gengæld er der puttet meget gaffa udenpå, men det er slet ikke nødvendigt.

Hvis man er flere der skal bestille (og måske mangler træningstøj også) er EFS ret billige - også med bands.

Link to comment
Share on other sites

Hej ven her fra internettet og i virkeligheden. Jeg skal også selv have købt nogle bands. Jeg skal også ha' købt mig en (hård) foam-roller. Jeg har et PVC rør, men synes ikke det er så godt. Så skal man lave fikumdik med det - ala det set-up fra Garagen.

FameBoy som er min ven fra internettet og i virkeligheden - og som også er din ven fra internettet og i virkeligheden.... Altså det vi kan kalde en fælles ven fra internettet og virkeligheden, og som ynder at lade som om han ved en masse - både på nettet og i virkeligheden, har givet mig et lik, hvortil den slags kan bestilles.

P.s. han har faktisk sendt det på iPhone. Han er også en iPhone-ven <3

HAIFRIENDS!

Jeg har selv taget en yogamåtte og kreeret noget der minder om dem der er i Garagen. Jeg har dog gjort det ordentligt, så resultatet ikke er blevet lort. Man skal bruge dobbeltklæbende tape, liggeunderlag/yogamåtte og gaffa. Det er ret nemt.

Det helt essentielle er at man ligger dobbeltklæbende tape i ringe omkring røret - jeg har lavet 4 stks+en stribe på tværs, der hvor polstringen samles. Samlingen og enderne hæftes med gaffa udenpå.

Problemet med dem i Garagen er at der ikke er brugt nok dobbeltklæbende til at rør og underlag sidder sammen. Til gengæld er der puttet meget gaffa udenpå, men det er slet ikke nødvendigt.

Hvis man er flere der skal bestille (og måske mangler træningstøj også) er EFS ret billige - også med bands.

Venner fra nær og fjern :smile:

Dagsform: Hvad er det, der ikke er så godt ved et PVC rør? At det glider, eller hvad? Hvilken løsning overvejer du ellers?

Famefriend: Jeg tror ikke, jeg forstår din sikkert snedige konstruktion. Bliver rullen ikke for blød hvis den er lavet af liggeunderlag? Mht bands, så vil jeg bare gerne have noget lignende dem de har i Garagen. Jeg er frisk på at bestille lidt fra EFS - de har sikkert andre ting jeg også godt kunne bruge

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Hello friendo, sig lige til hvis du bestiller fra EFS :smile:

Såfremt jeg gør, så bliver det ikke før efter nytår.

For tiden minder din log uhyggeligt meget om de live-rollespils fora jeg frekventerede i min gymnasietid.

Min log er et rummeligt sted. Her er plads til de fleste :smile:

Efter en lidt rigelig lang weekendpause har det igen været tid til en omgang bodybuildingstræning. Mine forældre var en tur i Staden, så jeg havde fri lørdag hvor vi mødtes i Tivoli og drak Glögg, kiggede på lys og bumpede ind i ca. 100 Svenskere og andre jyder med klapvogne. As is tradition. Tivoli må fandme have en solid omsætning sådan en dag. Jeg snakkede med en dame i Glöggboden, den havde hørt snak om 50000 mennesker igennem tællerne..

Dagen efter mødtes vi på det mondæne Frederiksberg, hvor The Laundromat Cafe var vært for en brunch - det var ganske udmærket. Dejligt lige at se de gamle igen, og jeg glæder mig allerede til at falde i søvn på sofaen d. 24. med hunden liggende på vagt på gulvet, og et halvt kilo Ris'a'la Mande i sækken.

Cable Row

10x40

10x50

10x50

10x50

10x50

10x50

Split Squat

10xSmith+20 kg

10xSmith+20 kg

6xSmith+30 kg

6xSmith+30 kg

Læg

FailurexSmith+30 kg

FailurexSmith+30 kg

DB Skulderpres

10x20 kg

10x20 kg

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

Hypers

12

12

12

12

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share