amitys logbog


amity
 Share

Recommended Posts

  • Replies 386
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kedelig deload-træning... føler slet ik jeg har trænet! Det gode er at der skal makses til weekenden! :superman:

Crosstrainer 10 min

Dietmar uge 12, dag 1

Styrkeløftknebøy

42,5kg 3

47,5kg 3

47,5kg 2

50kg 2

Benkpress

32,5kg 3

35kg 2

35kg 2

37,5kg 2

Markløft

50kg 3

50kg 2

50kg 2

55kg 2

Mave i rygtårn + skrå mave.

Tålmodighed..... :dry:

Edited by amity
Link to comment
Share on other sites

ADVARSEL: Dagens log er 100% norsk.

Dietmar uke 12 dag 3. Tid for å perse. En ræva dag jeg har valgt. Våknet med vondt i ryggen og UVI.:4thumbup:

:nonono:

Fader heller. Elendig dagsform. Og jeg som hadde gledet meg sånn.

Vel, sånn så det ut:

Knebøy

Oppvarming:

Stang 15

25kg 6

32,5kg 5

40kg 4

47,5kg 3

52,5kg 2

55kg 1... til og med her synes jeg den var tung :blink:

62,5kg 1

65kg 1

70kg 1

1.forsøk 75kg 1, ikke dyp nok

2.forsøk 77,5kg 1 ok dyp, men tøff å få opp PR

3.forsøk 80kg 0 hadde ikke sjans

Benkpress

Hadde trøbbel allerede under oppvarmingen. Teknikken var forferdelig, og 40kg føltes tungt.

Jeg misset på alle forsøk, og ga opp.

Pokker heller.

Ble ikke til noe mark heller. :unhappy:

Nå skal jeg ha meg et ufortjent kakestykke!

Jeg får de neste gang :superman:

Edited by amity
Link to comment
Share on other sites

Hej Amity.

Nu ikke for hård ved dig selv. Du kørte en flot squat og pr også ved den men desværre tappede den dig bare for al din energi så du ikke havde noget tilbage til bænken.

Forresten velkommen til medarbejderstaben i CM

mvh

M.J

din spotter for idag

Link to comment
Share on other sites

Hej Amity.

Nu ikke for hård ved dig selv. Du kørte en flot squat og pr også ved den men desværre tappede den dig bare for al din energi så du ikke havde noget tilbage til bænken.

Forresten velkommen til medarbejderstaben i CM

mvh

M.J

din spotter for idag

Hejsa!!

Tak for god spot!! Godt du reddede mig til sidst der i squatten :bigsmile:

Men jeg blev bare superskuffet over at jeg ikke havde den gode form i dag :unhappy: Men jeg ta'r de næste gang :wink:

Og tak, hyggeligt at arbejde i CM. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: ME squat/DE Bænk

Crossover 6 min.

Squat

30kg 10

40kg 8

Squat - over parallel

50kg 7

55kg 6

60kg 4

65kg 4

70kg 3

75kg 2

Tak til pædagogen for spot og motivation!

Bænk

30kg 6x2

Goodmornings - stille og roligt, gik godt med ryggen dog

30kg 6

35kg 6

35kg 6

BB Rows

45kg 6

47,5kg 6

47,5kg 6

Biceps curls

10kg 6

12kg 4

10kg 6

Lårcurl

30kg 3x6

Mave i rygtårn

30kg 3x10

:4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hei søta :bigsmile:

Tusen takk. Men det tar jammen meg lang tid å bli sterk!!!

HEHEHEHE.. diett ja, det er ikke mulig når man skal til Norge. For ikke å nevne melkesjokolade og kvikklunsj som går ned på høykant!!!! :4thumbup: Jeg skal også hjem snart, men desverre er kebab-sjappa i Horten brent ned. Det var virkelig det store møtestedet når byen hadde stengt. Men, men.. sånn kan det gå. :laugh: Kanskje er Hortensfolket gått ned en fettprosent eller to nå.... :tongue:

God tur til verdens navle, og vi skal nok piske deg i gang på diett når du kommer hjem!!! :4whip:

Edited by amity
Link to comment
Share on other sites

Hei søta :bigsmile:

Tusen takk. Men det tar jammen meg lang tid å bli sterk!!!

HEHEHEHE.. diett ja, det er ikke mulig når man skal til Norge. For ikke å nevne melkesjokolade og kvikklunsj som går ned på høykant!!!! :4thumbup: Jeg skal også hjem snart, men desverre er kebab-sjappa i Horten brent ned. Det var virkelig det store møtestedet når byen hadde stengt. Men, men.. sånn kan det gå. :laugh: Kanskje er Hortensfolket gått ned en fettprosent eller to nå.... :tongue:

God tur til verdens navle, og vi skal nok piske deg i gang på diett når du kommer hjem!!! :4whip:

ja jeg poster kost og vejes en gang i uka denne gangen så dere ordentlig kan holde meg i øra...hehe...har hørt det er en kebab sjappe i drammen der skulle være helt psyko så den skal prøves på vej op til golsfjellet ;-)

Link to comment
Share on other sites

ja jeg poster kost og vejes en gang i uka denne gangen så dere ordentlig kan holde meg i øra...hehe...har hørt det er en kebab sjappe i drammen der skulle være helt psyko så den skal prøves på vej op til golsfjellet ;-)

Haha... er det sant... Vi har tenkt litt på å flytte til Drammen faktisk, så det var jo gode nyheter. Or maybe not? :sneaky2: Ah.. golsfjellet ja... Foreldrene mine hadde hytte i Hallingdal i over 20 år. Fantastisk oppi fjellene der ja. Har nesten vokst opp der oppe. Var der i alle ferier :wub:

Link to comment
Share on other sites

Haha... er det sant... Vi har tenkt litt på å flytte til Drammen faktisk, så det var jo gode nyheter. Or maybe not? :sneaky2: Ah.. golsfjellet ja... Foreldrene mine hadde hytte i Hallingdal i over 20 år. Fantastisk oppi fjellene der ja. Har nesten vokst opp der oppe. Var der i alle ferier :wub:

Fra dk til drammen...kultursjokk sier jeg bare...nej ikke drammen a...det er bare et hull i jorda lissom...why og why would You do that? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fra dk til drammen...kultursjokk sier jeg bare...nej ikke drammen a...det er bare et hull i jorda lissom...why og why would You do that? :tongue:

Det har skjedd mye i Drammen de siste åra. Da jeg var liten var det også bare nesten et banneord å si Drammen, men det er visstnok blitt veldig flott der. Dessuten er det kort vei til Oslo. Og Næstved er heller ikke verdens mest spennende sted :tongue:

Link to comment
Share on other sites

God træning med makker :4thumbup:

Cykel 6 min

Squat

20kg 10

57,5kg 2... da jeg ikke kan regne :4whistling:

47,5kg 6x2

Floorpress

30kg 8

35kg 5

40kg 4

42,5kg 4

45kg 3

47,5kg 2

DL

60kg 5

65kg 5

65kg 5

65kg 5

65kg 5

Skulderpres

10kg 3x8

Dips

BW 6

BW 7

BW 6

Pullups

27kg support 8/7/6

Lateral raises

6kg 3x8

:chicken:

Edited by amity
Link to comment
Share on other sites

HEHE... Floorpressen og skulderpressen var da ingenting!!!

Foressten.. fryktelig sjarmerende at du poster i loggen min hele tiden. Sånn siden vi bor så langt fra hverandre. Hva sier du til at vi kun kommuniserer over diskussionsforaer?? Kanskje kunne vi få andre synspunkter på det vi snakker om også?? :tongue: Snakker om å være nettfamilie.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Squat

20kg 10

57,5kg 2... da jeg ikke kan regne :4whistling:

47,5kg 6x2

Hej Amity :smile:

Jeg er GLAD for at se, at det ikke kun er mig, der ikke kan regne når man står der og er helt forpustet og fokuseret :laugh:

Jeg har både i dødløft og good mornings oplevet at vægten bare var alt for tung, men alligevel får jeg taget et par reps inden jeg fatter, at jeg har sat for mange vægtskiver på :blush:

God weekend og træning

Marianne :shades:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dere skal ha kompe... :laugh: Eller smalahovud med kålrabistappe eller noe... :4mewantfood:

Kompe?? Hva er det?? Lammehode er helt utelukket. Det er bare noe de gærne vestlendingene innbiller seg er en delikatesse :gal:

Det blir roastbiff i dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Amity :smile:

Jeg er GLAD for at se, at det ikke kun er mig, der ikke kan regne når man står der og er helt forpustet og fokuseret :laugh:

Jeg har både i dødløft og good mornings oplevet at vægten bare var alt for tung, men alligevel får jeg taget et par reps inden jeg fatter, at jeg har sat for mange vægtskiver på :blush:

God weekend og træning

Marianne :shades:

Ja, og mitt hoved er ikke til det matematiske i forvejen. Jeg er mere praktisk. Ville været fedt hvis nogen bare kunne lægge kilo på, så jeg kun kunne koncentrere mig om at løfte :tongue:

God weekend!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share