Hvor længe kan man forbedre sig?


Zalam
 Share

Recommended Posts

Jeg tænkte på noget her idag.

Jeg svømmer og svømmer lige nu 5 gange om ugen ca. 10 timer i alt også træner jeg selv en enkelt gang selv så i alt 6 gange a 2 timer.

Jeg er startet forholdsvist sent med at træne "så meget" - siden jeg var 16 der gik jeg fra 1.12 på 100fri til nu - hvor jeg er 17 og gå 1.00 til træning - regner med at køre 0.59 i stævne situation.

Jeg må så indrømme, at jeg elsker sporten utrolig meget og jeg har en lille drøm, men jeg tænkte er det realistik og sætte sig et mål på måske noget som ligner 0.54-55 sek på 100 fri.

Jeg regner med at som det ser ud nu, at svømme i en del år frem min plan er først at stoppe når jeg er færdig uddannet dvs. om en 6 år. Er det så muligt? Når jeg er startet så sent?

Link to comment
Share on other sites

man kan altid forbedre sig... :superman: klø på med træningen og gi den bundgas så skal du nok nå dine mål...

:devil:

Der er jeg så uening.

Når vi er nede og tale 54-55sek så er det ikke ALLE som kan komme derned.

Hård træning gør det ikke alene, der skal også et vist talent til at bevæge sig så langt under minuttet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share