Ipod nano + Sportskit


Rhonda427
 Share

Recommended Posts

Nogen som har erfaringer med denne og ved hvor den kan købes? Så vidt jeg har forstået kan senderen, som er "født" til at passe i et par Nike sko, sættes fast i snøringen på andre sko. Men kan man så købe senderen løst, eller skal man første gang investere i et par Nike sko?

Jeg har ikke en Nano endnu, men den skal selvfølgelig også købes i så fald. Nogen erfaringer med denne og det undertiden ret våde danske vejr?

Rhonda

Link to comment
Share on other sites

Nogen som har erfaringer med denne og ved hvor den kan købes? Så vidt jeg har forstået kan senderen, som er "født" til at passe i et par Nike sko, sættes fast i snøringen på andre sko. Men kan man så købe senderen løst, eller skal man første gang investere i et par Nike sko?

Jeg har ikke en Nano endnu, men den skal selvfølgelig også købes i så fald. Nogen erfaringer med denne og det undertiden ret våde danske vejr?

Rhonda

Jeg er ret sikker på at den endnu ikke er i den danske handel? Vil tro at du skal bestille det udenlands hvis du skal have fat i det. Er tilmeldt en service fra apples side der gør at jeg modtager en mail når det kommer i den danske handel (har ikke modtaget denne endnu).

Vil meget kraftigt antage at senderen er med i kit'et.

Link to comment
Share on other sites

Sport-kit'et kan fåes i Marathonsport og i Apples internetshop. Jeg bestilte en hjem i sidste uge og har testet den over to løb.

Ifht. prisen er det en no-brainer. Selve senderen kan placeres på en hvilket som helst sko, man behøves altså ikke at købe en Nike+ sko. Modtageren plugges i ens' nano, og så løber man ellers derudaf. Undervejs kan man få distance, tid og hastighed at vide. Når man er færdig synkroniserer man med itunes, der automatisk sender ens løbedato til ens Nike+ hjemmeside, hvor man kan analysere løbeturene.

I vanlig Apple stil er det hele uhyre simpelt og let at gå til.

Som sagt, ifht. prisen (under 300kr) synes jeg det er en no-brainer.

Link to comment
Share on other sites

Overvejer lidt at investere i Ipod + kit.

Men tænkte på om der er nogen der ved hvordan den opmåler hvor langt man har løbet ? Skal man indtaste skridtlængde eller er det over GPS ?

GPS er det ikke! Der skal du have fat i Garmin's Forerunner - som også er meget fine legesager :4thumbup:

Jeg mener de der foot-pods er en kombination af acceleration og tid's målinger. Jeg er sikker på en google-søgning kan skaffe dig en mere præcist svar :wink:

Skridtlængde bruger man vist ikke mere til måling af distancer i løbeudstyr. Det afhænger jo meget af tempo og andre faktorer.

Fandt lige et link: http://heartratemonitor.co.uk/polar_s1_s3_footpod.html

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share