Slag styrke


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hmm spændende debat efterhånden. Men ja jeg vil gerne have en henvisning til et sted hvor man kan købe det billigt.

Interesante oplysninger om slag teknik. Det er jo vældig brugbart. Hmm jeg gik faktisk i klase med en Shootfighter. Det er nogle gutter som har teknikken i orden.

Jeg vil lige studere denne debat lidt nærmere. Der er mange gode råd.

Mht at tage armbøjninger ofte for at få accelerations evnen op, ville jeg gerne høre om det er korrekt? det lød underligt.

Link to comment
Share on other sites

Tja, men Shootfighterne kan så en del andet end at slå hårdt. jeg tror de fleste helst vil se sig fri for at møde sådan en, på en mørk aften.

Hmm ja TJ lydder rigtigt. (kunne aldrig drømme om at ligge hånd på kæresten, blot så vi har det på det rene :)

Men ja det lydder rigtigt, men det er nok bare svært at gennemføre sammen med et masse program.

Thanks Lomax, jeg vil se på det.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til, at I alle sammen er mere eller mindre enige :)

Nu vi snakker om Bruce Lee, er der så nogle, som har set hans "2-inch-punch"(eller noget lign.)

Måske ligefrem nogle der har et link til filmklippet?

Klippet viser hvor lille distance(i selve slaget), der skal til, for at slå hårdt.

Link to comment
Share on other sites

>Nu vi snakker om Bruce Lee, er der så nogle, som har set hans "2-inch-punch"(eller noget lign.)

Måske ligefrem nogle der har et link til filmklippet?<

Jeg har det på et bånd et eller andet sted mellem alle mine gamle Kung Fu film, men jeg har desvære ingen mulighed for at vise det på nettet! :( Jeg tror heller ikke at der er nogen der har presset sin krop så langt som mr. Lee him self, har set flere prøve at lave slaget men de skubber mere end de slår!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share