Har I tager på i julen ?


Lone16
 Share

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har slet ikke været på vægten, og nægter så absolut at hoppe på den før 2. januar. Nu er det jul, og så skal man sgu nyde maden. :laugh: Jeg har dog trænet en del, så forhåbentlig er der kommet lidt fornuftigt ud af kcal-overskuddet.

Chokolade og pebernødder siger man da ikke nej til ?? :nonono:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg taber mig stortset altid i højtiderne...Når man rejser frem og tilbage fra de gamle og kun spiser 3 gange om dagen går vægten kun en vej.

Rommel

HÆH!! Ja, hvad nytter det at det er jul, hvis man ikke engang kan få sine 6 daglige måltider + det løse (BULK RULES) :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tjo, det kan godt være, jeg har dog ikke været på vægten. Jeg prøver at afbalancere min kost. Hvis jeg er til en julefroksot og grovæder julemad, står den på naturel yughurt døgnet efter. Det er også lettere for maven at bearbejde, ovenpå alt det fedt og kål!

Link to comment
Share on other sites

Kan det virkelig lade sig gøre at tage så meget på SÅ hurtigt? :blink::crazy:

Uden at gøre nogen speciel indsats har min vægt sagt +1,6kg fra dag til dag.

Bodybuildere efter konkurrence eller andre der virkelig har råædt igennem efter en underskudsperiode kan sikkert præstere endnu højere tal.

Link to comment
Share on other sites

Gaske som overskriften siger - har I taget på i julen ? Har jeres vægt forandret sig ? Eftersom jeg selv er på kur (mål næsten nået), er jeg meget obs på min vægt, og ud fra at jeg lørdag morgen vejede 49,8 og idag vejede 51,8, vil det sige jeg har taget 2 kg på på 2 dage. Surt :(

Trods det jeg søndag og idag løb/gik 10 km.

Ville da helt klart ønske at jeg vejede 51,8 kilo! Medmindre du er ekstrem lav gør 2 kilos julefedt vist ingenting. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan jeg have taget s meget å på å kort tid? jeg dyrker meget motion.. og kan folk se det på mig at jeg har taget de 5 kg på? og vil de ryge af lige så hurtigt igen?

Jeg synes da at du har fået lidt råd og trøst af bl.a. Angel hun ved nok om nogen, noget om emnet!

Men kan da sige, at jeg i julen gerne tager 2-4 kg på, de forsvinder stille og roligt i løbet af januar. Det gør dine kilo sandsynligvis også, så vær lidt tålmodig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan jeg have taget s meget å på å kort tid? jeg dyrker meget motion.. og kan folk se det på mig at jeg har taget de 5 kg på? og vil de ryge af lige så hurtigt igen?

Du har tilsyneladende ædt igennem OG bundet en del væske og glykogen...De kan smides igen på fornuftig kost. Whats the fozz?

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Max 3000 kcal pr dag.. og da der skal 7000 kcal overskud til et kg undrer det mig meget jeg har taget så meget på,. det er trods alt kun 5- 6 dage vi snakker om..

Ja, der skal 7000kcal til et kg fedtvæv, men som angel har beskrevet er det næppe det der er tilfældet her.

Hvor du er i din menstruationscyklus kan så vidt jeg ved også påvirke vægten en del.

Har du spist anderledes denne måned? Mere salt, ændret ratio på protein/kulhydrat/fedt?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share