bedre resultater på cyklen og i spejlet


GreenGirl25
 Share

Recommended Posts

Heysa Mol'ere

Så har jeg vist luret længe nok på sidelinjen...har suget til mig af gode motions-råd og afluret kost-planer, men nu er det vist på tide at bekende kulør, deltage aktivt, samt oprette en log der kan holde mig ved ilden her på det sidste stykke af min vej mod et sundere liv, en sundere krop og et varigt vægttab.

Jeg har på de sidste 10 måneder tabt 12 kg gennem kost-omlægning og vedvarende motion (primært på min kondi-cykel herhjemme, som jeg som regel kører på mellem 3 og 5 gange om ugen i ca 50-70 min) ellers har jeg også svømmet et par måneder i sommers og her til vinter har den stået på styrketræning et par måneder. men nu er det bare mig og cyklen igen

Jeg vejer nu 54 kg og er meget tilfreds med dén vægt...Har dog desværre fået en ret tynd og senet overkrop af manglende træning af armene og bryst, men har til gengæld fået ret mange lår-, ben- og balle-muskler af al den cyklen.... Målet er nu at få et 'normalt' forhold til kost igen; jeg mener; at kunne spise almindeligt, uden altid at tænke på kalorier og forbrænding....Så mit mål med denne log er at holde mit vægttab stabilt og langsomt smide lommeregneren og kalorietabellen ud til højre... Jeg elsker at cykle, både i naturen og herhjemme, så det vil jeg selvfølgelig fortsætte med, og så har jeg overvejet at investere i et par håndvægte til hjemme-træning...Nogen gode råd?? (pris-niveau, mærke, antal kg??) Afslutningsvis søger jeg også et godt råd, ang protein-indtag....ved godt at der er protein-pulver, meeeen....hvad ellers kan man fx spise til rugbrød/frokost, når man som jeg er vegetar...?? Det var alt herfra for nu, men nyt følger og vægten skal sku bare holdes stabil! (hmm; julen er jo ikke just gået stille for sig, så det er med en svag skælven jeg hopper på vægten den 3. januar )

Altså er det med et dobbel-sigte jeg poster denne tråd: at have en log hvor jeg kan berette om mine resultater på cyklen (som gerne skulle blive gradvist bedre og bedre selvfølgelig :4thumbup: - første delmål er at kunne cykle ihvertfald halvanden time intensivt om tre uger...) og endvidere at følge sidste del af min livstilsomlægning og holde vægten stabil - og gerne komme igang med de håndvægte...

Mange hilsner herfra og rigtig godt nytår!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share