jarvig13


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Jo tak.

Nye veninder er i realiteten ikke svære at få.

Men problemet er jo, at det er utroligt sjældent at jeg føler en sådan respekt, interesse og glæde i en anden piges PERSON. For pokker det er kun semi-svært at finde en pige man er rigtigt tændt på. Men at hun samtidigt er en som har en personlighed og hjerne som man bare siger Wooooowwww til, det sker næsten aldrigt.

Min arbejds-"kæreste" er jo lækker nok udseendemæssigt til at det er lige i vinkel. Men det er jo ikke det jeg er faldet for. Jeg er faldet for hende, hendes person, hendes livsindstilling, hendes opførsel, hendes varme, hendes udstrålig, hendes venlighed, hendes meninger, hendes overvejelser, hendes indirekte super seksualitet, hendes selvsikkerhed, hendes rødmen, hendes generthed, hendes humor, hendes drillerier......alt hvad hun GØR og ER.

Det er jo det er det så latterligt.

Jeg følger dig - og det er jo også derfor, at jeg siger, at hun nok ikke er kæreste med ham den anden til evig tid. Særligt ikke hvis der er en smule knas i forholdet. Og så rykker du da ind til den tid :smile:.

Det nytter bare ikke noget at tænke sådan på det - nemt for mig at skrive, i know. På bundlinjen: du kan lide hende, hun kan lide dig - nyd hende på arbejdet og se så, hvad det fører til. Piger skal nogle gange have lidt tid til at gøre forhold forbi :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men jeg synes nu at det er noget overidealeseret.

Jeg skal ikke udelukke, at jeg lever et overidealiseret liv. Du er ihvertfald ikke den første, der har antydet det. :smile: Blackice synes, jeg er en engel. :laugh:

Folk må godt le af banaliteten.

Der er ingen, der ler. :smile: Vi vil dig det kun godt, ellers ville vi ikke være i din log og komme med vores synspunkter. Jeg ville da ønske for dig, at hun droppede sin kæreste med det samme og valgte dig, for det har du fortjent. Jeg ved bare af erfaring, at det sjældent hænger sådan sammen.

Jeg ved også af erfaring, at du kommer længst med at behandle andre bedre end de fortjener, det giver to oplagte fordele, du får det bedre med dig selv, og du får generelt mere goodwill fra andre.

Som jeg skrev tidligere, så var din reaktion forventelig. Ligesom det for dig er det nemmeste, hvis hun hader dig eller gør noget, så du kan hade hende og derved komme videre, så er det også nemmere for hende, at glemme dig og få dig ud af sit system, hvis du støder hende væk og giver hende mulighed for at få dig ud af systemet på en negativ måde.

Ved at behandle hende med respekt og stadig være sød ved hende, viser du hende, at du ikke er ligesom alle de andre idioter, hun har afvist. Du viser, at du er åben, tolerant og i stand til at sætte ting i perspektiv, fordi du dermed signalerer, at du godt ved, at det er en beslutning, hun ikke træffer for at straffe dig eller gøre dig ondt, men er tvunget til grundet hendes situation.

Jeg tror, du ville komme langt med at undskylde for dit udbrud, da hun afviste dig. Jeg ville sige noget i stil med, at jeg er ked af, at jeg kom til at gøre hende ondt ved at skubbe hende væk, at det ikke var min mening, og at jeg stadig er glad for hendes selskab, fordi jeg føler jeg kan være mig selv, når jeg er sammen med hende.

Men derfor kan man jo godt være helt hensvømmet i en pige men efterhånden kender rigtigt godt.

Helt sikkert. Men i og med at du ikke har været inviteret ind i hendes intimssfære, så synes jeg, det er i overkanten at tolke, at hun har "lovet" noget.

Det er bare ikke fedt det her.

Nej, derfor er det vigtigt, at du kæmper for at vende det til noget positivt, og at du ikke bilder dig selv ting ind.

Ved at hun vil hænge mig om halsen (omend ikke nødvendigvis 100 % konkret, så dog næsten 100 % billedeligt). Det er jo helt åndssvagt så glad hun er for mig. Jeg skal ikke gengive hendes "tiggen" til mig. Men hun bare fucking elsker mit selskab og varme (præcist som jeg er helt gakgak med hendes selskab og varme).

Hvis det er den reelle virkelighed, så er hun jo stærkt på vej til at blive vildt forelsket i dig. Så er det bare et spørgsmål om tid, før hun overbeviser sig selv om, at du skal have en chance.

Men for din egen skyld, så prøv at nedtone tolkningen af de signaler du synes hun sender - for din egen skyld. Prøv at se verden med hendes øjne, hvis du kan. :smile:

Jeg følger dig - og det er jo også derfor, at jeg siger, at hun nok ikke er kæreste med ham den anden til evig tid. Særligt ikke hvis der er en smule knas i forholdet. Og så rykker du da ind til den tid :smile: .

Det er også min erfaring, men det er vigtigt, at det er hende, der tager den beslutning. De færreste mennesker bryder sig om at blive tvunget til at træffe en beslutning, eller træffe en beslutning, de ikke er klar til.

Hun vil af sig selv træffe en beslutning, når hun er klar.

Når jeg skriver beslutning, så kan det både være en berøring, der bliver til noget mere, men lige så vel, at hun henkastet på et tidspunkt fortæller eller skriver, at hun er gået fra sin kæreste. Det er ikke i den sidste situation, du skal invitere dig selv på kaffe eller spørge om den romantiske date. Hun ved godt at bolden er hos hende, i og med at hun afviste dig.

Det nytter bare ikke noget at tænke sådan på det - nemt for mig at skrive, i know. På bundlinjen: du kan lide hende, hun kan lide dig - nyd hende på arbejdet og se så, hvad det fører til. Piger skal nogle gange have lidt tid til at gøre forhold forbi :wink:

Det skal mænd også. :wink:

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Jeg er med på at jeg ikke skal overfortolke hendes signaler. Men det er nu svært når hun konstant bruger ord som nyder, elsker, ikke kan undvære mit selskab.

Men ok, skal nok dividerer udsagnene med 3 førend den sande mening kommer frem. :laugh: Det må jeg huske.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Puha, den var hård i går med

- været oppe hele natten (arbejde)

- arbejde over på arbejdet

Prøvede at tage til træning fra arbejde. Men det gik ikke. Så snart jeg satte mig i toget røg jeg dyb søvn. Vågnede godt nok op i tide, men såvel hoved som krop bare skreg på at de ikke havde noget at komme med og træning ville være sygt, sygt, sygt.

Tog hjem. Spiste. Gik i seng.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på du har gjort det rigtige mht tøsebarnet. Er helt på linie med Pyt og Blackie.

Mht træning - det VIGTIGSTE... så prøv om ikke du kan komme afsted, selv om du føler dig helt smadret.

Tænk på at du får det bedre bagefter.

Vi er også nogle stykker der arbejder 60 timer om ugen men alligevel kommer afsted dag efter dag.

Hvorfor? Fordi man lærer at selvom man føler sig nok så smadret, nok så træt.. så kom afsted til træning. Er du først til træning, skal du nok få lidt ud af det. Når du tager derfra igen, er du mentalt i super humør og alt er bara bra!!

Så.. idag.. træning.. jeg glæder mig til at læse om sessionen... :devil:

HVIS du iøvrigt har intensioner om den pige, så er det bedste du kan gøre jo at vise at du har overskud til at være dig selv, at have det godt, at være glad og ovenpå - selvom I ikke har noget forhold.

Hvis en pige ser at en fyr tager så meget på vej, .. så er det altså ikke noget der "skaber respekt i feltet" (og det bør du jo også vide).

Vis hende, at for dig er det intet problem (og det ER det jo heller ikke).

Be happy. Take control. You're in command.

God træning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner ikke i dag. Træner aldrig om tirsdagen. Jeg er mandag-onsdag-fredag person. Men tager naturligvis til træning i morgen.

Angående hende.

Jeg er skam mig selv.

Jeg har endog fået en date med hende. :tongue:

OK, det er selvfølgelig en driller, og er det ikke en reel date. Men hun begyndte at kalde det en date (selvom det ikke er det) med et drillende smil om munden og det gør jeg så også....med et drillede smil om munden.

Link to comment
Share on other sites

Men kan du ikke stadig få hende pigen? Du har pushet hende væk med at fortælle, det er Enten, Eller!

Det lyder som i passer meget godt sammen, selvom jeg får idéen at hun hele tiden bare leger med dig, for at gøre det op med det kæresteri/flirteri kæresten ikke selv kan gøre med hende!

Du har lavet pushet, pullet, skal jo bare være at alle de dårlige kvaliteter kæresten har, skal du besidde, og bevise det overfor hende. Du siger at han er meget væk fra hende af, bevis at du er meget hjemme f.eks., men you get the point anyway.

Så får hun idéen at det er en dødsejler mellem hende, og den nuværende kæreste, og det ikke er det værd at beholde noget, hvis man nemt kan få noget meget bedre.

Så skal du jo konfrontere hende igen. Med en anden idé, noget spændende(hvis kæresten er kedelig) som kan fører til et tættere forhold mellem jer 2.

Edited by R0mme1
Link to comment
Share on other sites

Men kan du ikke stadig få hende pigen? Du har pushet hende væk med at fortælle, det er Enten, Eller!

Det lyder som i passer meget godt sammen, selvom jeg får idéen at hun hele tiden bare leger med dig, for at gøre det op med det kæresteri/flirteri kæresten ikke selv kan gøre med hende!

Du har lavet pushet, pullet, skal jo bare være at alle de dårlige kvaliteter kæresten har, skal du besidde, og bevise det overfor hende. Du siger at han er meget væk fra hende af, bevis at du er meget hjemme f.eks., men you get the point anyway.

Så får hun idéen at det er en dødsejler mellem hende, og den nuværende kæreste, og det ikke er det værd at beholde noget, hvis man nemt kan få noget meget bedre.

Så skal du jo konfrontere hende igen. Med en anden idé, noget spændende(hvis kæresten er kedelig) som kan fører til et tættere forhold mellem jer 2.

Well, det er jo fundamentalt umuligt at vide om hun bare "leger" eller vitterlig er engageret med mig. Måske begge dele. Hvem ved. Jeg tror bestemt ikke jeg har udspillet min rolle. Men jeg kan intet andet gøre end bare at være der og fortsætte det samværd som vi begge hele tiden opsøger. Jeg gør i hvert fald hvad jeg kan for at overbevise mig selv om, at jeg ikke kan vinde hende. At mavefornemmelsen så hele tiden driller og så "ork jo, du er jo på stensikker rette kurs, hun er jo blot ved at line op til at droppe kæresten og kaste sig over mig", det er noget andet......som jeg så prøver at holde helt nede.

Men indtil videre, så afventer jeg til den date (der ikke er en date.......men et eller andet sted er det alligevel) og som hun rent faktisk fik sat i stand (omend med elegant opspil fra mig) og inviterede mig til. Jeg er rimelig sikker på det er endnu et "test", som kvinders hjerter altid ligger og roder med. Altså sådan en test, at hvis jeg i hendes øjne dummer mig, så bliver det varme vand lukket. Hvis jeg klarer det glimrende (hvilket hun jo nok alligevel håber en lille smule på inderst inde), så er det ikke sådan at jeg har vundet hende, men dog sådan at jeg er endnu et skridt tættere på hendes hjerte.

Det er bare en formodning. Men det er godt nok suspekt at hun inviterer mig til en ikke-date, som hun drillende kalder en date, såfremt der slet intet var i det.

Nå, who cares? Ingen grund til alle de ufrugtbare spekulationer.

Jeg slapper bare af og er mig selv overfor hende og lader hende have retten til at spille eventuelle bolde, da det er hende som har dem pt.

Link to comment
Share on other sites

Jarvig.. du må undskylde hvis jeg lyder lidt hård... det er ikke ment sådan... here goes:

1. tøsen har en kæreste.

2. tøsen har en kæreste.

3. at hun "leger" og går ud med dig viser at hun er komplet utroværdig.

4. hold dig fra folks kærester. De piger du møder på den måde vil gøre det igen, denne gang med dig i kærestens rolle. Spørg dig selv om du kan overskue det - og blev ikke vred eller overrasket når det sker.

Hvis tøsen er utilfreds med sit forhold må hun gøre op med det. Men indtil da er tøsen i et forhold. Hvis hun går ud med dig er hun trash.

Sorry, så kom det ud.

Men ellers held og lykke, glæder mig til at høre fortsættelsen. Krydser fingre. Men tænk dig om. Ikke kun med p*kken.

Link to comment
Share on other sites

Jarvig.. du må undskylde hvis jeg lyder lidt hård... det er ikke ment sådan... here goes:

1. tøsen har en kæreste.

2. tøsen har en kæreste.

3. at hun "leger" og går ud med dig viser at hun er komplet utroværdig.

4. hold dig fra folks kærester. De piger du møder på den måde vil gøre det igen, denne gang med dig i kærestens rolle. Spørg dig selv om du kan overskue det - og blev ikke vred eller overrasket når det sker.

Hvis tøsen er utilfreds med sit forhold må hun gøre op med det. Men indtil da er tøsen i et forhold. Hvis hun går ud med dig er hun trash.

Sorry, så kom det ud.

Men ellers held og lykke, glæder mig til at høre fortsættelsen. Krydser fingre. Men tænk dig om. Ikke kun med p*kken.

Der er ikke noget trashy, i at invitere en ven på en 'date' når der er tale om en venne-date? Jeg selv, og vel også alle kvinde mennesker jeg kender, ville gøre det samme, hvis man er på randen til at miste en god ven, en person man svinger godt med, så gør man meget for at holde fast i vedkommende. Det svære i sådan noget er IKKE at udnytte situationen, hvilket der tydeligvis aldrig ville kunne komme noget godt ud af - en ting er jeg nemlig HELT enig i, tøsen har en kæreste, og ligegyldigt hvem man eller hvad man gør, så er det næppe hensigtsmæssigt at ville være sammen med en pige intimt der er i et forhold, ligegyldigt hvor fucked hendes forhold så er, det er dårligt karma, whatever, at gøre andre fortræd for egen vindings skyld, og det er også helt unødvendigt;

Jarvig, gode kvinder flirter meget med ALLE, sådan er det bare, når de falder over en som dig der FORSTÅR flirten, så køre de den selvfølgelig, det er lidt som hvis du virkelig VIRKELIG elsker SPROGET fransk (tysk er for bizart et eksempel) og du finder ud af din kollega snakker sproget, så opstår der en forbindelse, i snakker fransk sammen når i er alene osv. men som udgangspunkt behøver det ikke betyde mere end det... hvis du er SIKKER på der er noget VIRKELIGT imellem jer, så må du sige det lige ud, og det er en 'date' vel perfekt til - det er selvfølgelig fair for dig at spørge, om hun har tænkt sig at slå op med sin kæreste nu der er problemer - så kan du nok selv tyde ud fra svaret hvordan situationen virkelig er? Ellers så tror hun vel bare det er den her leg i har kørende i jeres helt specielle venskab, noget som hun sætter virkelig højt? og så er det lidt en underligt situation hun, ja i begge, ender op i.

Hvis hun har tænkt sig at slå op, så fair, så er det jo ikke længe du skal vente på hende... hvis ikke, eller hvis hun har brug for at se hvor i ender før hun slår op, så er jeg nok tilbøjelig til at give pyt ret....

I øvrigt har jeg slet ikke fået ønsket tillykke med at du endelig FØLER; det er sku da en fantastisk ting, hvad enten du ender sammen med hende eller ej - det er jo utænkeligt at hun er den sidste du vil føle for på samme måde for, hvis det ikke går, nu har du fået lukket op for det, så hold hjertet åbent. Og der er selvfølgelig som der nævnes ingen der griner af dig, det skulle man virkelig være idiot for at gøre, når det er sagt, så syntes jeg du overreagere voldsomt ud fra nogle af dine tidligere indlæg, du reagere nærmest semi-psykopatisk, så overvej din egen adfær lidt, det lyder det som det er noget du plejer at vide en ting eller to om - husk også på Jarvig, der ligger en stor tradition i det at være mand, netop i forhold til det nævnte, smerte er ikke nødvendigvis en dårlig ting, det er ikke noget der behøver gøre dig ulykkelig, så længe du forholder dig ordentligt til det - så fokuser på det positive, du føler, du holder af et andet menneske (oprigtigt ikke egoistisk t? der er jo ikke tale om den her ting du virkelig gerne vil ha, lidt som et lille barn juleaften) så vil du vælge at gøre det der er bedst for hende, ikke nødvendigvis kun det der er bedst for dig selv - det sjove ved ægte kærlighed er jo netop, at det er når man gir man får, ikke omvendt:

Closing down in the midst of pain is a denial of a man's true nature. A superior man is free in feeling and action, even amidst great pain and hurt. If necessary, a man should live with a hurting heart rather than a closed one. He should learn to stay in the wound of pain and act with spontaneous skill and love even from that place.
David Deida - The Way of the Superior Man p. 3

Held og lykke Jarvig VIRKELIG...

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Well, når jeg handle en del ude af balance, så er det fordi jeg aldrig har været lykkeligt forelsket. Det eneste jeg har oplevet tidligere i mit liv det er ulykkelige forelskelser. Jeg har det derfor ekstremt svært ved at være forelsket...........jeg fyldes af voldsom ubehag ved det. Jeg har da - som sagt - heller ikke været forelsket i 6 år. Når man så endelig - meget mod sin vilje - igen bliver det, så er der ingen "gode minder" at trække på, men derimod kun stor smerte. Det gør, at jeg - modsat en pige man ikke er forelsket i men bare finder tiltrækkende - selvfølgelig har uendeligt meget lidt kontrol situationen og migselv.

Så udover at man simepelthen bare er semi-gakgak når man er forelsket, så er jeg endnu mere uligevægtig end de fleste, da forelskelsen bringe en masse frygtelige halv-glemte følelser frem og som gør at man overhovedet ikke kan tænke fornuftpræget og rationelt.

Så jeg er ganske enig.

PS: Ja, nærmest alle piger flirter. Det gør de fleste mænd også. Det er en del af at være menneske, at man hele tiden "leger" med selvopfattelsen og udtrykket af ens seksualitet blandt andre mennesker.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Puuuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaa, så er min hårdeste uge i årevis endelig ovre.

Jeg er fuldkommen drænet. Jeg kan dårligt stave mit eget navn og skulle en 10 årig pige ville slås, så ville jeg få bank.

Det er jo helt absurd, så meget jeg har arbejdet. Mødt tidligt og gået sent, sent hjem.......hver dag. Arbejdet så blodet sprøjtede og hver gang jeg løste én opgave, så væltede der to ind med deadline dagen i forvejen.

Og oveni hatten selvfølgelig alle mine følelsesmæssige kvaler med pigebarnet. Det har dog været knap så slemt som jeg frygtede. Hun har været en sød og imødekommende engel overfor mig hele ugen, og jeg har bare slappet helt af og været mig helt selv. Så det er faktisk gået fint. Men derfor er det jo stadig hårdt.

Så træningen har været helt på stand by. Det har jo været helt håbløst. De fleste dage har jeg bare kæmpet mig hjem.......spist.......og så gået i seng.

Næste uge bliver kun halvtravl.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jarvig, jeg har PISSE travlt, VIRKELIG, og jeg kender dig ikke personligt overhovedet - men hvis jeg på nogen måde kan gøre noget for dig, eller andet - så tvivl ikke med at kontakte mig!!!

Hold dig munter

M.V.H

Helio

PS; der er ingen undskyldning for at droppe træningen, ligegyldigt hvor travlt og dårligt du har det... se og få din xxx RØV i sving - of få knækket nogle kiks!

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

En lille update inden det igen bliver "normal" hverdag fra på mandag.

Underligt noget. Allerede mandag havde jeg det sløjt. Det sad lige der hvor vi imaginært forestiller os hjertet sidder og vi ved det hjertesorg. Jeg led af alle de symptoner som man kan have af ulykkelig kærlighed. Træt, søvnig (meget tidligt i seng), ondt i hjertet og ondt i maven. Det var endog sådan at jeg havde decideret voldsom tynd mave. Det fortsatte tirsdag-onsdag. Traskede helt åndsvagt på arbejde, da jeg simplethen ikke mente jeg kunne overbevise mig selv om, at et ulykkeligt hjerte var rimelig årsag nok til at bare at lægge mig syg. Torsdag var den helt galt. Og samtidigt talte jeg med min mor og søster og de fortalte at de (ligesom mange andre i familien) havde det på præcist samme måde som mig. LOL, LOL og atter LOL. Det var jo min storebror der til familiefødselsdagen i lørdags havde smittet næsten os alle sammen med noget influenza/roskilde-agtigt noget. Jojo, jeg har sikkert et ityrevet hjerte. Men det var altså en gedin omgang sygdom jeg havde og har. I dag er det bedre........ikke godt men bedre.

Kommer ej heller til træning i dag da der igen i dag ingen kræfter er og jeg seriøst er bange for at lave en stråle fra numsen hvis jeg bare lave noget der minder om en fundamentøvelse.

Men i dag er det. Eneste grund til at jeg er mødt på arbejde. Jeg skal min ikke-date, som er en semi-date, som ikke er en date på nogen måde og alligevel er det en lille smule i dag med pigen fra arbejdet........i arbejdstiden.

Skal nok fortælle mere om det senere på dagen, hvis jeg ikke kolapser af sygdom inden.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Kommer ej heller til træning i dag da der igen i dag ingen kræfter er og jeg seriøst er bange for at lave en stråle fra numsen hvis jeg bare lave noget der minder om en fundamentøvelse.

Du kan sagtens tage ned og træne selvom maven føles lidt urolig.

En kande stærk kaffe får dig naturligt ovenpå igen. Så løfter man igen som om der intet var i vejen.

Der er ingen grund til at lade sig stoppe af så lidt.

Du bør som gammelt medlem være fungere som rollemodel for andre medlemmer herinde.

Desuden kunne du jo benytte dig af dine hyppige toiletbesøg henne på arbejde.

Hvis du i tide og i utide afbryder samtaler med hende pigen der for at komme ud på toilettet, sender du et klart signal til hende om at du også er opdaget af andre vigtige ting i dit liv end hende.

Desuden vil en mand der skal på toilettet hele tiden jo virke lidt mystisk.

Og hvis der er noget kvinder elsker så er det netop mystik.

Efter kort tid vil hun plage om at komme med derud kan jeg garantere dig for.

God bedring med maven.

Link to comment
Share on other sites

OK. Det er lidt svært. Beskriver jeg det for kort, så fanger man ikke pointerne i det. Skriver jeg det for langt, så vil folk mene, at jeg overfortolker helt vildt på meget løst grundlag.

Jeg vil prøve at finde den gyldne middelvej mht. hvad denneher "date" egentlig var for noget. Den har været aftalt siden sidste mandag, men jeg er ikke kommet nærmere ind på det, da jeg rent faktisk ikke vidste hvad jeg med rimelighed kunne lægge i vores aftale i dag.

Konceptet er enkelt. Mand er skør med pige. Pige ikke skør med men dog meget glad for mand. Pige har kæreste. Pige ved godt at manden er skør med hende. Men udover ikke at ville hygge på tomandshånd efter arbejder, så afviser hun aldrig, aldrig manden.

Manden er frusteret. Hvad skal han gøre? Hun afviser ham aldrig, men omvendt er det bare umuligt at lirke ½ times hygge på tomandshånd ud af hende.

Manden kunne give op. Blot sige flyv fugl, flyv væk. Det burde han gøre. Men for pokker er det mange, mange år siden at han sidst har været sammen med en pige og virkeligt nydt hendes selskab, væremåde og tanker.

Jojo, han mailer med hende hver dag. Ping-pong frem og tilbage. Snakker med hende hver dag. Men det er svært. Det er altid blandt andre kollegaer og aldrig sådan ægte på tomandshånd uden andre til stede.

Det er præmisserne.

En dag snakker vi om noget arbejde. Hun siger, at der er nogen ting som hun ikke helt kan forstå om ditten og datten. Jeg tænker mig lidt om. Det er jo fordi ingen egentlig har fortalt hende om hvordan tingene reelt fungerer i kommunen og afdelingen.........skrevne og uskrevne regler, kulturen, hvem skal man lytte efter og hvem ævler, hvilken plads har hun egentlig i den samlede økonomistyring osv. osv. Så jeg et jævelst smil og siger, at jamen vi kan da holde et møde - hun og jeg - om det, og så skal jeg nok fortælle hende om det. Hun virker ikke afvisende ved tanken, men det bliver ikke ved mere end til tanken. Men dagen efter har mødet taget form i hovedet på mig, og jeg skriver frejdigt en mail med titlen "En professionel date". Forklare hende konceptet i hvad jeg vil undervise hende i.......men at hvis hun siger ja, så er 80 % faglig snak og 20 % hygge, da jeg umuligt kan holde et møde med kun os to unden at vi også skal hygge sammen. 2 minutter senere lander et svar, hvor hun siger, at den er bare fin, så længe der er 80 % faglighed i det så vil hun gerne date (hendes ord) mig de sidste 20 % af tiden. Der går ikke 1 minut yderligere så lander en mødeinvitation på 1½ times varighed i outlook med titlen "Kloge ord"........hun har fandme mig af egen vilje lige inviteret mig til møde......med 20 % accepteret date i.

Men det var altså det vi gjorde i dag. Endelig på tomandshånd. Endelig noget ægte personlig snak uden at skulle tænke på at andre hørte med. Det var fremragende. Selvfølgelig blev det ikke gjort op i 80 % tid med faglig snak og så hygge for resten........det faldt naturligvis løbende hele vejen, fagsnak blandet med personlig snak.

Meget fint. Vi nød det virkeligt begge to (jeg gjorde i hvert fald, og hun virkede på alle måder som om hun også gjorde det).

Så langt, så godt.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

1. Jeg er endelig blevet rask

2. Ingen negative (second thoughts) fra hendes side fra i fredags, hun har aldrig råflirtet så meget som hun gjorde i dag

3. Arbejdspresset er kommet ned på normalt

4. Jeg skal til træning

Det ser jo helt fornuftigt ud.

Link to comment
Share on other sites

Underlig omgang træning. Kroppen sagde på samme tid to præcist modsatrettede ting. På den ene side brokkede den sig over at skulle løfte alle de kg jeg satte på. På den anden side, så føltes de fleste øvelser ret nemme da de først kom i omdrejninger.

Det samme efter træning. På den ene side følte jeg mig totalt drænet for energi og på den anden side var jeg frisk og med masser af overskud.

TOTALT underligt.

Nå, men efter den korte pause satte jeg med vilje lidt mindre på end jeg tog sidst.

Squat:

8*60

8*60

Hamstings brokkede sig pænt meget, men de bare fløj op.

Bænkpres:

8*45

8*45

De fløj op.

Dødløft:

8*60

8*60

De røg ret nemt op, men jeg var helt kvæstet bagefter.

Mave:

10*+0 kg reps

9*+0 kr reps

Pull downs:

9*40

8*40

Føltes som om jeg kunne tage meget mere. Men pludselig i 8. reps i 2 set så gik jeg død (men undgik failuere).

Military:

9*25

8*25

Indsæt præcist samme kommentar som under pull downs.

Curls:

8*10

8*10

Puha, hårdt, gjorde avs i biceps.

Underlig træning.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share