Cola light?.. Tør jeg?!?!


Neverbeencool
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige et indspil fra det virkelige liv.

B.S......ja, B.S Christiansen (jæger, supermand, CSC teambuilder osv osv) har fortalt mig at cykelholdet (Team CSC red.) IKKE drikker Coca Cola Light......

Man skulle ellers tro at de der CSC drenge har styr på kosten?

Jeg fik ikke spurgt om en forklaring...men han bad om en appelsin-sodavand.

well that just changes everything ...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige et indspil fra det virkelige liv.

B.S......ja, B.S Christiansen (jæger, supermand, CSC teambuilder osv osv) har fortalt mig at cykelholdet (Team CSC red.) IKKE drikker Coca Cola Light......

Man skulle ellers tro at de der CSC drenge har styr på kosten?

Jeg fik ikke spurgt om en forklaring...men han bad om en appelsin-sodavand.

Kunne være de havde brug for kcal, da de jo har et ekstraordinært højt energiforbrug.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg har hørt skulle coca cola ha lavet en ny Light tror den hedder Coke X den skulle være på markedet den 6 den skulle smage nøjagtig som coca cola med sukker, men har ikke kunne finde den endnu

Nah. Jeg har smagt den i Skotland. Den smager godt, men ikke som alm cola. Mere henad pepsi max synes jeg. Men den er bedre end den alm light, hvis du spørger mig

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Nah. Jeg har smagt den i Skotland. Den smager godt, men ikke som alm cola. Mere henad pepsi max synes jeg. Men den er bedre end den alm light, hvis du spørger mig

-Camilla

det lyder jo godt, jeg er helt tosset med pepsi max, så kan man veksle lidt mellem zero og max :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik prøvet Coke Zero i dag. Den kan på ingen måde sammenlignes med en Pepsi. Pepsi og Coca cola har nu engang forskellig smag. Den smager mere som en mellemting mellem light og almindelig cola. Jeg synes den er god og vil nok drikke den i stedet for light.

Link to comment
Share on other sites

Sidder og drikker den lige nu. Det er uden tvivl den bedste ligth cola, der er lavet. Den kommer rimelig tæt på den ægte vare. Alle andre ligth colaer har jeg altid synes er afskyelige. Denne her er faktisk drikkelig.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har lige et indspil fra det virkelige liv.

B.S......ja, B.S Christiansen (jæger, supermand, CSC teambuilder osv osv) har fortalt mig at cykelholdet (Team CSC red.) IKKE drikker Coca Cola Light......

Man skulle ellers tro at de der CSC drenge har styr på kosten?

Jeg fik ikke spurgt om en forklaring...men han bad om en appelsin-sodavand.

:crazy::crazy::crazy: Nu ligger landet jo sådan at CSC ikke har styr hvad deres rytter indtager af stoffer :sneaky2: Så at BS siger at de ikke drikker cola er jo til at falde død af grin af :laugh::laugh:

Og tror at man skal tro lige så meget på BS og bjarne barnevogn og hele banden af krudtugler som cykler rundt sammen med skibby og hans dårlige samvittig :tongue::tongue:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Sidder og drikker den lige nu. Det er uden tvivl den bedste ligth cola, der er lavet. Den kommer rimelig tæt på den ægte vare. Alle andre ligth colaer har jeg altid synes er afskyelige. Denne her er faktisk drikkelig.

Jeg er enig med dig i at Zero er bedre end de fleste andre cola light, men jeg synes ikke den slår en light med citron aka. pepso twist eller Coca Cool Lemon - se det er god light cola :4thumbup: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nogen, der har overvejet at skifte den usunde syre (light eller ikke light) ud med et glas vand??? Blot en tanke!!!

Nu er der nok ingen, ellers ganske få, der kun drikker vand. Og rent kaloriemæssigt er light nu at foretrække frem for almindelig, hvis man ikke skal tage på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share