Udrensning


Obelix
 Share

Recommended Posts

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Endelig kom der igen en tråd om udrensningskure. Der er også gået næsten 4 måneder siden sidst :4mewantfood:

Hvor skal vi næsten starte henne... (fuck, det bliver godt det her. Næsten som at høre en gammel Beatles-plade igen!)

Link to comment
Share on other sites

Før var jeg altid træt og deprimeret... Så prøvede jeg udrensning med Grøn Te... Det gjorde mægtig ondt i maven... Så prøvede jeg Biodrain, der også fås i flydende form... Nu har jeg det meget bedre og jeg føler mig i tilgift sund og rask og med kun let svien...

Tak for hjælpen Biodrain.

Link to comment
Share on other sites

Før var jeg altid træt og deprimeret... Så prøvede jeg udrensning med Grøn Te... Det gjorde mægtig ondt i maven... Så prøvede jeg Biodrain, der også fås i flydende form... Nu har jeg det meget bedre og jeg føler mig i tilgift sund og rask og med kun let svien...

Tak for hjælpen Biodrain.

:laugh:

...det har du læst i "Hjemmet", detder...

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: weeee, allerede max spaz!!!

"Jeg havde en kæreste, der var tyk, fed og havde masser af skidt i sig. Så gav jeg hende biodrain!!! og nu har jeg rigtig fået renset hende ud for alt det skidt. Føj, en masse skidt hun havde i sig. I kan tro det var ulækkert :innocent: "

Udrensning uden faste.

Biodrain udrensnings kur kan udrensningen nemt gennemføres uden faste. En effektiv udrensning og drænering kan naturligvis mærkes på kroppen, det kan b.la. være en smule hovedpine, at man lugter lidt anderledes, eller at ens urin forandres. Men det efterfølges normalt af mere energi.

Alle mennesker er forskellige. Kostvaner og kroppens måde at reagere på er forskellig. Derfor er der også forskel på hvor lang tid man skal bruge på at afgifte kroppen. De fleste mennesker behøver at afgifte kroppen hvert have år i en periode på 4-6 uger.

Er der nogle bivirkninger?

- 2-3 efter at du er startet med BioDrain vil du måske opleve:

- Mindre hovedpine - Idet din krop er begyndt at udrensningen. Derfor er det vigtigt at du drikke masser af vand og slapper af. Du kan nedsætte den daglige dosis i en kortere periode hvis hovedpinen fortsætter.

- Urenheder i huden - Huden er kroppen største udskilles organ. Derfor vil mange opleve urenheder i huden i forbindelse med en udrensningen, dette er blot et tegn på at affaldsstofferne er ved at blive udskilt. Drik rigeligt med vand, det hjælper afgiftningsprocessen.

- Hyppige toiletbesøg- Det er blot et tegne på at afgiftningen er i gang. Dette vil gå over i løbet af nogle få dage.

INDHOLD: Daglig dosis pr. 6 tabletter: (Radix chchorii (Cikorie/oligofructose): 2000 mg Frugt- og grøntsagsfibre (rig på flavonoider): 780 mg Semen Isphagula (loppefrøskaller): 600 mg Trifolium Pratense (rødkløver): 300 mg 4:1 svarende til 1200 mg droge Traxacum Officinale Web. (løvetand): 300 mg 5:1 svarende til 1500 mg droge Cynara Scolymus L. (artiskok): 222 mg 5:1 svarende til 3000 mg droge Solidago Virgaurea (gyldenris): 210 mg 5:1 svarende til 1000 mg droge Thymus Vulgaris (timian): 125 mg 7:1 svarende til 875 mg droge Silybum Marianum (L.) Gaertn. (marie tidsel): 120 mg 4:1 svarende til 480 mg droge Klorofyl: 60 mg

NetSpiren

En udrensningskur betyder dog ikke at alle urenheder i kroppen forsvinder.

Udrensningskurer indeholder forskellige urter der styrker kroppen

øøøøøøøøøv, ikke ALLE urenheder :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med Jeres taler om, at det ikke virker og man ikke kan rense kroppen ud.. Stakkels Obelix bliver jo skræmt helt væk.

Og jeg vil gerne tilføje at jeg selv for en 4 år siden prøvede Biodrain, og jeg kunne INTET mærke.. Så NEJ - de virker IKKE! :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Tak til dig Lady M, det lyder som om at det er spild af penge og begynde og tage Biodrain.

Og nej obelix lader sig ikke skræmme af 3-4 tændstiksmænd, som åbenbart ikke kan komme med kvalificeret svar på et simpel spørgsmål, og det viser jo igen at på Mol er der få som ødelægger for alle de andre.

Obelix

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med Jeres taler om, at det ikke virker og man ikke kan rense kroppen ud.. Stakkels Obelix bliver jo skræmt helt væk.

Og jeg vil gerne tilføje at jeg selv for en 4 år siden prøvede Biodrain, og jeg kunne INTET mærke.. Så NEJ - de virker IKKE! :cry3:

Fik du ikke engang hyppig vandladning og hovedpine? Totalt falsk markedsføring :sneaky2:

Tak til dig Lady M, det lyder som om at det er spild af penge og begynde og tage Biodrain.

Og nej obelix lader sig ikke skræmme af 3-4 tændstiksmænd, som åbenbart ikke kan komme med kvalificeret svar på et simpel spørgsmål, og det viser jo igen at på Mol er der få som ødelægger for alle de andre.

Obelix

Hvis du valgte at søge på emnet vlle du se at udrensningskure er hokus pokus uden hold i virkeligheden.

Derudover er der nogle små retningslinier du ikke har overholdt:

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Så hvem er det der øgdelægger det for de andre kan jo diskuteres.

Faktum er du stiller et dumt spørgsmål, bryder forummets regler og ikke har foretaget en simpel søgning på emnet, hvilket anses for at være dårlig netikette.

Så man skal på med at kaste med sten, når man selv....

Link to comment
Share on other sites

Fik du ikke engang hyppig vandladning og hovedpine? Totalt falsk markedsføring :sneaky2:

Hvis du valgte at søge på emnet vlle du se at udrensningskure er hokus pokus uden hold i virkeligheden.

Derudover er der nogle små retningslinier du ikke har overholdt:

Så hvem er det der øgdelægger det for de andre kan jo diskuteres.

Faktum er du stiller et dumt spørgsmål, bryder forummets regler og ikke har foretaget en simpel søgning på emnet, hvilket anses for at være dårlig netikette.

Så man skal på med at kaste med sten, når man selv....

Det findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar, så hent en klud og tør dine øjne.

Link to comment
Share on other sites

Det findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar, så hent en klud og tør dine øjne.

De er skam tørre. :smile:

Og for at citere en stor underviser:

"There are no stupid questions, only stupid people".

Spørgsmål er faktisk uheldigwe på et forum hvis de f.eks. er beskrevet i en FAQ, kan findes via en simpel søgning, eller er forbudte ifht forummets regler. Du formåede at ramme 2 af ovenstående :4thumbup:

ptpoul -> jeg kan kun være enig i dine betragtninger, men two wrongs doesn't make a right, så det er urimeligt at han/hun skal få den type svar der overvejende er givet i tråden.

Rigtigt. Et hurtigt link, eller en anmeldelse af overtrædelsen kunne nemt klare problemet :wink:

Link to comment
Share on other sites

ptpoul -> jeg kan kun være enig i dine betragtninger, men two wrongs doesn't make a right, så det er urimeligt at han/hun skal få den type svar der overvejende er givet i tråden.

Urimeligt?? Har du drukket af natpotten? Der må da være en nedre grænse for niveauet af spørgsmål. i øvrigt har vi da svaret på det indledende spørgsmål på en langt bedre og overbevisende måde, end noget "sagligt" svar nogen sinde kunne have gjort.

Link to comment
Share on other sites

Tak til dig Lady M, det lyder som om at det er spild af penge og begynde og tage Biodrain.

Og nej obelix lader sig ikke skræmme af 3-4 tændstiksmænd, som åbenbart ikke kan komme med kvalificeret svar på et simpel spørgsmål, og det viser jo igen at på Mol er der få som ødelægger for alle de andre.

Obelix

Få der ødelægger for alle andre :laugh:

De folk, der i tråden har svaret dig, har tilsammen skrevet langt over 10.000 svar - du har skrevet hele 11 indlæg :superman: at du så ikke fik det type svar, som du ønskede dig, er dit problem. Det er ikke et sødsuppe rundkredspædagogisk forum det her.

Sæt hellere pris på, at vi har sparet dig dine penge, din tid og dit helbred på ikke at spise/drikke/indtage noget så tåbeligt og helt aldeles uvirksomt som 'udrensningstabletter'

Link to comment
Share on other sites

JesperT ->

Nej, jeg mener bestemt ikke jeg har drukket af nogens natpotte. Og hvis du mener et indlæg er under MOLs grænse, så står det dig jo frit for at anmelde indlægget. Det skulle gerne være muligt at give et seriøst og ærligt svar uden at latterliggøre spørgeren uanset emnet, også uden at pakke det ind i vat. Måske ville spørger endda tage bedre imod svaret. Det er da komplet useriøst at kalde alternativet til svarene i denne tråd for sødsuppe rundkredspædagogik - tror du selv på den? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jesper T At dig og andre har givet svar på 10 000 spørgsmål gør ikke dig eller andre til professor, det er jo heller ikke sikkert at i har givet 10 000 rigtige svar.

Et link til mit spørgsmål og så var det i orden, eller man kunne have skrevet at jeg selv kunne søge, da mit spørgsmål er stillet flere gange, jeg må give Max power ret, i latterliggøre nye medlemmer

Link to comment
Share on other sites

JesperT ->

Nej, jeg mener bestemt ikke jeg har drukket af nogens natpotte. Og hvis du mener et indlæg er under MOLs grænse, så står det dig jo frit for at anmelde indlægget. Det skulle gerne være muligt at give et seriøst og ærligt svar uden at latterliggøre spørgeren uanset emnet, også uden at pakke det ind i vat. Måske ville spørger endda tage bedre imod svaret. Det er da komplet useriøst at kalde alternativet til svarene i denne tråd for sødsuppe rundkredspædagogik - tror du selv på den? :wink:

- den med natpotten var en metafor

- kunne ikke drømme om at anmelde indlæg. Jeg er tilhænger af et åbent forum, hvor spørgsmål får de svar, som de fortjener. Og gider man ikke gøre et stykke forarbejde selv, (en søgning på 5 - 10 sekunder) så skal man ikke pive bagefter, hvilket er en holdning, du som moderator burde stå bannerfører for.

Link to comment
Share on other sites

Jesper T At dig og andre har givet svar på 10 000 spørgsmål gør ikke dig eller andre til professor, det er jo heller ikke sikkert at i har givet 10 000 rigtige svar.

Et link til mit spørgsmål og så var det i orden, eller man kunne have skrevet at jeg selv kunne søge, da mit spørgsmål er stillet flere gange, jeg må give Max power ret, i latterliggøre nye medlemmer

Jeg forholdte mig alene til dit udsagn: at få ødelægger det for alle andre, hvilker må siges at være noget af en tilsnigelse.

Det er dårlig netetikette, som nyt medlem, at ryge direkte ind på et diskussionsforum uden at sætte sig ind i de gældne retningslinjer.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share