DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Getting shredded er fedtdomineret og uden ketose, så det er sikkert fint - jeg skal jo selv prøve det om en uge :smile: Du må prøve dig frem til det som gør at du gider blive ved - det er det vigtigste for at lykkes med en diæt.

Ked af bil-historien :unhappy: Håber ikke det bliver alt for slemt... Og jo, mon ikke det er jeres tur med lidt held nu??

Bare det at der er udsigt til spisemåltid hver 14. dag er en stor deal for mig. Så skal lige kigge nærmere på det i aften. Så er mit aftensmåltid i aften lidt alternativt og betragtes som en "spise-aften". :4mewantfood:

Men en lille sejr er der i det for mig. Har aldrig 100% holdt en diæt i 13 dage! Så...så langt så godt.Og jeg er heller ikke "off the wagon" helt, kører videre på fornuftigvis imorgen igen! :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atkins dag 13:

Så var der nogle mål fra 25/2-08:

Vægt: stadig 75 kilo :mad:

Bryst: 89 cm (-2)

Talje: 78 cm (-3)

V. Biceps: 35 cm (0)

Hofte: 106 cm (0)

V. lår: 62 cm (-2)

V.læg: 38 cm (0)

ER rigtig rigtig træt af at er ikke er sket noget med vægten , og kan ikke pinpointe fejlkilden! :4ranting:

Kan godt forstå du er frustreret - en ting er at der ikke sker noget med vægten når man bare er under lidt almindelig hygge-diæt, men under sådan noget som Atkins, skal der bare ske noget!!

Bl.a. derfor droppede jeg det jo også, efter jeg havde været møgsmadret i 5 dage i træk uden at der sket noget vægtmæssigt, så tænkt jeg at det ikke var det værd mere!

Held og lykke hvis du bliver ved. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kan godt forstå du er frustreret - en ting er at der ikke sker noget med vægten når man bare er under lidt almindelig hygge-diæt, men under sådan noget som Atkins, skal der bare ske noget!!

Bl.a. derfor droppede jeg det jo også, efter jeg havde været møgsmadret i 5 dage i træk uden at der sket noget vægtmæssigt, så tænkt jeg at det ikke var det værd mere!

Held og lykke hvis du bliver ved. :bigsmile:

Tja , nu er ketosen ødelagt med hot dogs og chokolade, så jeg ville skulle begynde forfra... så nu tror jeg bare jeg kører videre på en low carb ikke ketose diæt :smile:

Selvfølgelig ærgerligt, men 13 dage er min rekord for at holde diæt fa denne slags, så mon ikke det går bedre med lidt flere carbs? Jeg håber det. Motivationen for at forsætte diæt er i hvert fald oppe igen her til aften , især fordi min mave gik amok efter den alternative aftensmad :blink: Så jeg fortsætter forhåbentlig vægttabet!

Ser frem til at følge med i din log, der er ofte inspiration at hente :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tja , nu er ketosen ødelagt med hot dogs og chokolade, så jeg ville skulle begynde forfra... så nu tror jeg bare jeg kører videre på en low carb ikke ketose diæt :smile:

Selvfølgelig ærgerligt, men 13 dage er min rekord for at holde diæt fa denne slags, så mon ikke det går bedre med lidt flere carbs? Jeg håber det. Motivationen for at forsætte diæt er i hvert fald oppe igen her til aften , især fordi min mave gik amok efter den alternative aftensmad :blink: Så jeg fortsætter forhåbentlig vægttabet!

Ser frem til at følge med i din log, der er ofte inspiration at hente :smile:

Jamen fedt med rekorden så! :bigsmile:

Man skal jo starte et sted, og det er netop også lige med at få motivationen i gang, og holde den oppe. Ved ikke hvordan du kører med træning og sådan, men måske kan du bruge de "ekstra" carbs/kcal til at træne lidt ekstra hvis motivationen også er til det? Hvis min motivation for at træne meget ikke er meget høj, har jeg en tendens til at springe det over (eller, spring den del over jeg ikke gider, f.eks. ren cardio :innocent: ). Men under diæt kan det jo gør en forskel bare man gør lidt - så det prøver jeg, f.eks. ved at tænke "ok, jeg har overhovedet ikke motivation eller energi til at løbe 5km lige nu, men 15min på noget crosstrainer kan jeg godt pres mig selv til, og lidt = bedre end slet ingenting".

Link to comment
Share on other sites

Træning 26/2-08:

Squat:

Ville lige afprøve om teknikken var blevet bedre efter mine "ass to the grass" frontsquats, og synes selv det har hjulpet.

2x12 40 kg

2x12 50 kg

1x10 45 kg

Bulgarian splitsquat:

3x12 20 kg

1x12 25 kg

Lunges medium:

3x10 16 kg

Leg extension:

3x20 25 kg

Så blev der tid til lidt skulder da manden ikke var færdig...

DB Skulderpres:

4x10 10 kg

Rear lat raises:

4x12 3 kg

Front raises:

4x12 3 kg

Lat raises:

3x10 4 kg

Til at slutte af med 15 min cardio på Crosstrainer

Link to comment
Share on other sites

Træning 26/2-08:

Squat:

Ville lige afprøve om teknikken var blevet bedre efter mine "ass to the grass" frontsquats, og synes selv det har hjulpet.

2x12 40 kg

2x12 50 kg

1x10 45 kg

Teknikken er heltsikker blevet bedre, ville have filmet det men, næh nej det måtte der ikke blive tale om..

teknikken var lige i øjet på de 40, på de 50 skræntede det en lille smule til sidst, i sidste sæt, men dybten var god.

super fnuller :superman:

Link to comment
Share on other sites

Diæten kommer fremover til at hedde "fat dominant".

Fordeling: P 43%,K 11%, F 46%

1400 Kcal de dage jeg ikke træner, mellem 1700-1900 de dage jeg træner.

Trivedes egnetlig meget godt med Atkins, men surt at skulle starte forfra hver gang jeg får lyst til ekstra carbs.... så nu starter ovenstående fra imorgen , og så er der spisedag/måltid (alt efter hvor slem trangen er) hver 14. dag.

Hvis jeg ikke smider fedt nok må jeg længere ned i kulhydrater...

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan egentlig slet ikke forstå, at du kan "overleve" på så lidt kulhydrat. Det er ikke så mærkeligt, at du kører kold indimellem.

Diæt er selvfølgelig altid hårdt, men på min diæt til konkurrence havde jeg den sidste ca. 1 1/2 måned 1 høj-kaloriedag (lørdag) på ca. 1800 kalorier (33%, 52%, 15%). Lav-kaloriedage med ca. 1350 kalorier (52%, 33%, 15%)

Det fungerede rigtig godt/som det skulle.

Havde hver dag ca. 40 min. løb efter styrketræning, som jo selvfølgelig tog sin del af forbrændingen.

Men held og lykke med dit foretagende !

Betina

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan egentlig slet ikke forstå, at du kan "overleve" på så lidt kulhydrat. Det er ikke så mærkeligt, at du kører kold indimellem.

Diæt er selvfølgelig altid hårdt, men på min diæt til konkurrence havde jeg den sidste ca. 1 1/2 måned 1 høj-kaloriedag (lørdag) på ca. 1800 kalorier (33%, 52%, 15%). Lav-kaloriedage med ca. 1350 kalorier (52%, 33%, 15%)

Det fungerede rigtig godt/som det skulle.

Havde hver dag ca. 40 min. løb efter styrketræning, som jo selvfølgelig tog sin del af forbrændingen.

Men held og lykke med dit foretagende !

Betina

Hej Betina , velkommen til loggen :smile:

Jeg prøver mig frem, har kørt længere på Atkins, end på andre diæter hvor jeg har fået mere kulhydrat... Hvis jeg kan holde mig på så lidt kulhydrat og være mæt og funktionel og få en spisedag hver 14 dag , så skal jeg nok klare det. Det er jo heller ikke for en hver pris, hvis jeg føler mig sulten eller svag må jeg jo skrue op for både kalorier og kulhydrat. Jeg prøver mig frem og lytter til min krop.

Altid rart at høre om andres erfaringer, hvad har du stillet op i?

/Misslaw

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Hej igen :bigsmile:

Jeg stillede op i Athletic fitness og fik guld ! Utrolig fed oplevelse, som jeg er meget, meget glad for, at jeg deltog i. Det var egentlig også ved at være sidste chance, da jeg "kun" er 42 år nu ! ! ! Formen er dog stadig rigtig go', styrketræner og løber og går en del.

Man vil vel også gerne se ordentlig ud i bikine :cool:

Jeg har lige set, at iform.no har en lille artikel om ketose og diæt. Prøv lige at kigge der.

hej-hej

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :bigsmile:

Jeg stillede op i Athletic fitness og fik guld ! Utrolig fed oplevelse, som jeg er meget, meget glad for, at jeg deltog i. Det var egentlig også ved at være sidste chance, da jeg "kun" er 42 år nu ! ! ! Formen er dog stadig rigtig go', styrketræner og løber og går en del.

Man vil vel også gerne se ordentlig ud i bikine :cool:

Jeg har lige set, at iform.no har en lille artikel om ketose og diæt. Prøv lige at kigge der.

hej-hej

Super flot! Hvad år stillede du op?

Jeg var meget imponeret over bodyfitness feltet i 2005, alle de "modne" der blev godt placeret, imponerende!!! Så jeg ser det sådan at jeg har "the best to come". Det ville da være for lækkert at være strandbabe når man er over 40!!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Din ny plan ligger ikke helt langt fra Getting shredded, ser det ud til - er det den du hoppet på, eller det var bare en gefül fordeling du regnede ud? :smile:

Jeg har læst lidt forskelligt, bl.a Thibaudeux Dr. Jekyl og Mr. hyde halløjet. Derud fra valgte jeg fat dominant diæten, og derfra er fordelingen beregnet. Læste også om Precesion Nutrition diet (som John Berardi anbefalede til folk hvis fedt% lå nærmere de 20 end de 10), men der vil jeg få for mange kcal og kulhydrater. Tror bare det er lidt longshot at hoppe direkte på Getting shredded,da jeg er bange for jeg ikke kan holde det....

Så nu må det hedde "almost getting shredded" i denne version :blush: Hvis jeg kan holde det 14 dage (hvilket skulle være muligt på 40 gram kulhydrater om dagen) så overvejer jeg at give Atkins en ny chance... Jeg håber at min "diæt-udholdenhed" bliver bedre og bedre...så vil jeg kunne gennemføre Atkins, og få det fulde udbytte...

Så længe jeg husker at variere min kost så tænker jeg ikke så meget over alt det jeg ikke må spise.

Så hvis rækkefølgen er:

Fat dominant i 2-4 uger, derefter Atkins, og så Getting shredded håber jeg at kunne stå klar til september....

Lyder det realistisk?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har læst lidt forskelligt, bl.a Thibaudeux Dr. Jekyl og Mr. hyde halløjet. Derud fra valgte jeg fat dominant diæten, og derfra er fordelingen beregnet. Læste også om Precesion Nutrition diet (som John Berardi anbefalede til folk hvis fedt% lå nærmere de 20 end de 10), men der vil jeg få for mange kcal og kulhydrater. Tror bare det er lidt longshot at hoppe direkte på Getting shredded,da jeg er bange for jeg ikke kan holde det....

Så nu må det hedde "almost getting shredded" i denne version :blush: Hvis jeg kan holde det 14 dage (hvilket skulle være muligt på 40 gram kulhydrater om dagen) så overvejer jeg at give Atkins en ny chance... Jeg håber at min "diæt-udholdenhed" bliver bedre og bedre...så vil jeg kunne gennemføre Atkins, og få det fulde udbytte...

Så længe jeg husker at variere min kost så tænker jeg ikke så meget over alt det jeg ikke må spise.

Så hvis rækkefølgen er:

Fat dominant i 2-4 uger, derefter Atkins, og så Getting shredded håber jeg at kunne stå klar til september....

Lyder det realistisk?

Jeg synes det er vært at prøve! :smile:

Hvis du holder en diæt i 4 uger, tror jeg du vil nå at komme ned i den fedt% Anna Bogs havde når hun startede Getting shredded. Og på hende fungerede den super. Jeg havde jo fornøjelsen at måle hende regelmæssigt i den periode og det var lige før man kunne se fedtet forsvinde imens man var igang med at måle hende :w00t:

Jeg har snakket lidt med SNF her indefra om at gå og kigge på den der Mirror udstilling med en masse BB'er - er det noget du og Rene ville være frisk på at tage med til? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er vært at prøve! :smile:

Hvis du holder en diæt i 4 uger, tror jeg du vil nå at komme ned i den fedt% Anna Bogs havde når hun startede Getting shredded. Og på hende fungerede den super. Jeg havde jo fornøjelsen at måle hende regelmæssigt i den periode og det var lige før man kunne se fedtet forsvinde imens man var igang med at måle hende :w00t:

Jeg har snakket lidt med SNF her indefra om at gå og kigge på den der Mirror udstilling med en masse BB'er - er det noget du og Rene ville være frisk på at tage med til? :smile:

Jeg giver det et shot, så må vi se om mit vægttab går den vej og i den hastighed det skal, ellers spørger jeg dig nok til råds igen :4thumbup:

Læste godt at der på getting shredded ville være forskel at se "every few days" det må være fantastisk!

Vi har også snakket om Mirror, og det ville da være hyggeligt. Hvornå¨r havde i tænkt det skulle være?

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver det et shot, så må vi se om mit vægttab går den vej og i den hastighed det skal, ellers spørger jeg dig nok til råds igen :4thumbup:

Læste godt at der på getting shredded ville være forskel at se "every few days" det må være fantastisk!

Vi har også snakket om Mirror, og det ville da være hyggeligt. Hvornå¨r havde i tænkt det skulle være?

Ja, jeg glæder mig som et lille barn til at starte på søndag :4jumpy: Det jeg dok kommer savne er de der boller med fuldkorn af alle mulige slags, som jeg eeeeelsker!!! :4mewantfood: Og man kan få dem med en masse dejlig fyld; rosiner, gulerødder, figner, nødder, mandler, kartoffelmos... yummmm!!!

Men så må jeg bare guffe dem på mine spisedage, jo :rolleyes:

Vi har ikke bestemt en dag endnu - har I?

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg glæder mig som et lille barn til at starte på søndag :4jumpy: Det jeg dok kommer savne er de der boller med fuldkorn af alle mulige slags, som jeg eeeeelsker!!! :4mewantfood: Og man kan få dem med en masse dejlig fyld; rosiner, gulerødder, figner, nødder, mandler, kartoffelmos... yummmm!!!

Men så må jeg bare guffe dem på mine spisedage, jo :rolleyes:

Vi har ikke bestemt en dag endnu - har I?

Uhm...boller :blush: ..

Den der opskrift du skrev i Anitas log, er den lovlig for mig at spise????!!! :w00t:

For vores skyld kan det faktisk næsten være når som helst. Fredag og lørdag er gode, ellers hvilken som helst dag i næste uge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uhm...boller :blush: ..

Den der opskrift du skrev i Anitas log, er den lovlig for mig at spise????!!! :w00t:

For vores skyld kan det faktisk næsten være når som helst. Fredag og lørdag er gode, ellers hvilken som helst dag i næste uge :smile:

Siden jeg fik helsevagten er jeg blevet meget doven, så jeg taster bare tingene ind i denne og hvis den så godkender, er det godt nok til mig :smile: Den portion der var måske ikke mega low carb, men den fik da plads i min diæt hvis man kun kigger på kalorier. Og det viste sig også være ganske fornuftigt med næringsstoffer i den også :4thumbup: Og hvis det været en bombe, havde nok både mine tangmålinger og min vægt sagt noget om det i dag - har faktisk mindsket på dem alle sammen!! :blink:

Kalorierne i den portion låg på cirka 700-800 :innocent:

Før jeg fik det program var jeg en meganørd hvad gælder at holde styr på hvor meget tingene indholder - jeg kunne sagtens finde på at læse op på forskellige varer sådan at jeg havde styr på hvad de indholdt :bigsmile:

Lørdag kunne jeg godt - skal bare træne midt på dagen, men er ellers good to go :smile: Jeg hør lige med Signe, hvad hun ville sige til det...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Halløjsa... !!

Nu tillader jeg mig lige at blande mig igen :laugh:

Nu hvor du har lidt svært ved at holde en diæt over længere tid og synes det er svært at holde dig fra søde sager osv.. Så forstår jeg ikke hvorfor du vælger at følge nogle af de alle sværste og hårdeste diæter, det burde slet ikek være nødvendig for at du når dit mål... Det er selvfølgelig sjovt at prøvet noget forskelligt, men hvis ens primære problem er at overholde dem, hvorfor så ikke lave en "børnevenlig" diæt..!!

Det at ligge på 40 g kulhydrater ved jeg af erfaring ikke er spor sjov, man bliver meget træt og uklar i hovedet.. !! Det at være på en meget fedtholdig diæt gør en meget mere sulten, da fedt tæller meget mere i regnskabet end kulhydrater og fedt.. !!

Jeg smider lige mine tanker og forslag på bordet som en ide, men det selvfølgelig helt op til dig selv hvad du gør..!

1) Jeg ville vælge en diæt hvor der er spisedag 1 dag om ugen, da du har svært ved at undvære det søde.. Jeg havde det selv sådan i starten, det tager tid at lære at undvære det, men det kommer som regel med tiden, så efter en vis periode kan man ændre det til hver 14. dag, hver 3. uge osv.

2) Jeg ville vælge en fordeling som passer til en nybegynder, lavt kulhydrat, men ikke så lavt som 40 g, evt 60-100g. Proteiner mætter rigtig godt og det fungerede godt under Atkins, så ingne problemer med at holde den høj og kulhydrater okay lav. Fedt ville jeg så holde på 40-50 g, da det er tilpas meget, men heller ikke i nærheden af 50%, hvilket gør en sulten.

3) Jeg ville som du gør nu, variere kosten jævnligt, sp du ikke kører sur i det, med tiden finder du nogle retter du er glade for, og som ikke kører træt i, og kan så være heldig ikke at skulle variere så meget i det.

Jeg ville så personligt lade være med at tænke så meget over de småting, så som fiberindhold, om tingene kommer fra de rigtige kilder (bare alle madvarer ikke overstiger 6% af den forkerte fedt) osv.. !! Din fedt% er i den gode ende, og du burde ikke have problemer med at tabe dig på en "almindelig" diæt.. !!

Når du kan få overnstående til at virke, så kan du klare stor set alle diæter... Men kroppen skal sku lige have tid til at lære det først..

Cardio'en ville jeg så stille og rolig ligge ind i programmet over en længere periode, hvor du gradvis vænner kroppen til det.. !!

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Halløjsa... !!

Nu tillader jeg mig lige at blande mig igen :laugh:

Nu hvor du har lidt svært ved at holde en diæt over længere tid og synes det er svært at holde dig fra søde sager osv.. Så forstår jeg ikke hvorfor du vælger at følge nogle af de alle sværste og hårdeste diæter, det burde slet ikek være nødvendig for at du når dit mål... Det er selvfølgelig sjovt at prøvet noget forskelligt, men hvis ens primære problem er at overholde dem, hvorfor så ikke lave en "børnevenlig" diæt..!!

Det at ligge på 40 g kulhydrater ved jeg af erfaring ikke er spor sjov, man bliver meget træt og uklar i hovedet.. !! Det at være på en meget fedtholdig diæt gør en meget mere sulten, da fedt tæller meget mere i regnskabet end kulhydrater og fedt.. !!

Jeg smider lige mine tanker og forslag på bordet som en ide, men det selvfølgelig helt op til dig selv hvad du gør..!

1) Jeg ville vælge en diæt hvor der er spisedag 1 dag om ugen, da du har svært ved at undvære det søde.. Jeg havde det selv sådan i starten, det tager tid at lære at undvære det, men det kommer som regel med tiden, så efter en vis periode kan man ændre det til hver 14. dag, hver 3. uge osv.

2) Jeg ville vælge en fordeling som passer til en nybegynder, lavt kulhydrat, men ikke så lavt som 40 g, evt 60-100g. Proteiner mætter rigtig godt og det fungerede godt under Atkins, så ingne problemer med at holde den høj og kulhydrater okay lav. Fedt ville jeg så holde på 40-50 g, da det er tilpas meget, men heller ikke i nærheden af 50%, hvilket gør en sulten.

3) Jeg ville som du gør nu, variere kosten jævnligt, sp du ikke kører sur i det, med tiden finder du nogle retter du er glade for, og som ikke kører træt i, og kan så være heldig ikke at skulle variere så meget i det.

Jeg ville så personligt lade være med at tænke så meget over de småting, så som fiberindhold, om tingene kommer fra de rigtige kilder (bare alle madvarer ikke overstiger 6% af den forkerte fedt) osv.. !! Din fedt% er i den gode ende, og du burde ikke have problemer med at tabe dig på en "almindelig" diæt.. !!

Når du kan få overnstående til at virke, så kan du klare stor set alle diæter... Men kroppen skal sku lige have tid til at lære det først..

Cardio'en ville jeg så stille og rolig ligge ind i programmet over en længere periode, hvor du gradvis vænner kroppen til det.. !!

//Anita

Du skal være så velkommen Anita :laugh:

Jeg har mange gange prøvet den "børnevenlige" metode. Prøver disse "hårde" metoder nu fordi jeg trænger til at det skal køres hårdt. Jeg synes det er sjovt og har allerede overholdt en diæt der er ret hård i 13 dage uden snyd, det har jeg aldrig gjort på en "børnevenlig". Jeg er meget realistisk omkring hvad jeg kan og ikke kan og søger successer frem for nederlag. Derfor gør jeg det jeg føler for, og det der føles bedst er denne udgave. Måske jeg fortryder det , måske ikke? Uanset er jeg en erfaring rigere.

Der er mange måder at gøre dette på og et hav af meninger om hvad der er bedst, sundest, klogest osv. Men jeg har valgt at stole på hvad min egen krop fortæller mig fremfor hvad andre mener er bedst for den.

40 gram kulhydrat pr. dag virker for mig som meget, i forhold til de 20 jeg fik om dagen for 3 dage siden.

Jeg har det fint, og som jeg også skrev til lille-B, så længe jeg har det godt ser jeg ingen grund til ændringer. Får jeg problemer er det jo bare at sætte carbs op.

Det samme gælder for kalorier, synes jeg at jeg er sulten og har svært ved at overholde må jeg jo sætte dem op.

De søde sager er ikke problemet, eller var det i hvert fald ikke i dette tilfælde, som sagt hjælper f.eks hindbærbrus light , rigtigt meget på det. Det er mere brød der er svært p.t.

NU har jeg 2-4 uger hvor jeg kører på denne fordeling, så får vi se hvordan det spænder af :smile: .

Mht cardio kan det vist ikke gå mere stille og roligt end det gør i øjeblikket;-)

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Der er mange måder at gøre dette på og et hav af meninger om hvad der er bedst, sundest, klogest osv. Men jeg har valgt at stole på hvad min egen krop fortæller mig fremfor hvad andre mener er bedst for den.

Det lyder meget fornuftigt...

Jeg havde bare fået indtryk af, at du ikke så andre muligheder en at følge Atkins eller Getting shredded... og nu prøvede en mellemting fordi de andre ikke passede til dig på nuværende tidspunkt... Hvilket i mine øjne ikke virkede realistiske.. !!

Men så længe du lytter til dig selv og følger det du tro på.. Så det jo lige som det skal være

Link to comment
Share on other sites

Det lyder meget fornuftigt...

Jeg havde bare fået indtryk af, at du ikke så andre muligheder en at følge Atkins eller Getting shredded... og nu prøvede en mellemting fordi de andre ikke passede til dig på nuværende tidspunkt... Hvilket i mine øjne ikke virkede realistiske.. !!

Men så længe du lytter til dig selv og følger det du tro på.. Så det jo lige som det skal være

Det er selvfølgelig også svært at vide hvilke forudsætninger jeg har for diæt :smile:

Meget af det der omtales i min log bl.a mellem Linis og jeg , er på baggrund af at vi har talt om diæt på jobbet, så i andre får kun "brudstykkerne" :bigsmile:

Får jeg brug for alternativer ved jeg jo at jeg kan sparre f.eks med dig, hvilket jo er det dejlige ved et sted som MOL :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lørdag kunne jeg godt - skal bare træne midt på dagen, men er ellers good to go :smile: Jeg hør lige med Signe, hvad hun ville sige til det...

[/

'

Hvad siger i til lørdag den 8. marts om eftermiddagen? eller søndag den 9. marts?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share