kuglens spinnings projekt


kuglen
 Share

Recommended Posts

hej alle.

jeg er ved at starte et spinnings projekt op. ideen fik jeg sådan set efter jeg deltog i et spinnings projekt for børne canserfonden.

jeg besluttede mig for at jeg til næste år selv vil kører alle 24 timer som arrangementet løber over.

for at dette ville kunne lade sig gøre gik jeg på jagt efter en spinning cykkel.. og efter et par dage lykkedes det mig at finde 14 stk helt ny som jeg kunne få kvit og frit incl. lokale og musik anlæg. den eneste betingelse for aftalen er at 50% af de penge der kommer ind på de spinnings timer jeg arrangere i lokalet skal gå til ham der har stillet det hele til rådighed. dvs at hvis der kommer 400kr ind på en time skal han have de 200kr og min halvdel i dette tilfælde 200kr vil gå ubeskåret til en konto jeg har oprettet som til næste års spinnings arrangement vil blive overdraget til børne canserfonden.

jeg vil i den forbindelse sige mange tak til Sublimsport for at lade mig få lov til at lave denne "reklame" tråd hvor jeg kan poste opdateringer om hvornår der vil blive kørt spinning,hvor det vil blive kørt, hvem og hvor mange instruktøre der kommer samt hvor mange penge projektet får skrabet sammen. jeg håber at folk herinde fra der har mulighed for det vil bakke op om projektet og deltage i div arrangemeneter så vidt det vil være muligt.

projektet vil finde sted i aars da det er her jeg har fået stillet cykler og lokale til rådighed.

i løbet af det næste år vil jeg arrangere ca 5 længere spinnings "ture" 2 stk af 3 timers varihed, 2 stk af 6 timers varighed og 1 stk af 12 timers varrighed. prisen for disse arrangementer er ikke blevet bestemt endnu, men vil komme til at ligge i omegnen af 100kr for 3 timers arrangementerne, 200 kr for 6 timers arrangementerne og for 12 timers arrangemenetet vil prisen blive 500kr pr cykkel. der vil så her være mulighed for at være flere om at dele en cykkel. til 6 og 12 timers arrangementet vil der være energidrik og frugt til rådighed includeret i prisen. dette kræver dog at jeg kan få nogen til at sponsere dette hvad jeg meget håber på at sublimsport evt. vil bidrage til MC Donnalds har allerede sagt ja til at sponsere en 25 L dunk m saftevand(der vil være mere end 25L) til disse arrangemeneter og en ekstra dunk der kan blandes energidrik i. envidere vil det være mit mål at få en sponser der vil donere nogen energi/protein bare ligeledes til disse arrangementer. der vil naturligvis være mulighed for at disse sponsere får hængt noget reklame op i lokalet samt at jeg og andre instruktøre vil kører i reklame trøjer. til de længere arrangementer vil der så vidt det er muligt være flere instruktøre på så der vil være varriation i timerne og være fuld tryk på hele tiden. jeg selv vil naturligvis starte på instruktør cyklen og vil selv køre alle timerne uden undtagelse!

håber på noget opbakning fra alle der tør prøve kræfter med mig på en spinnings cykkel (ja det skulle opfattes som en provokation)

med venlig hilsen

Peter Rasmussen alias kuglen.

Link to comment
Share on other sites

så kom de sidste detaljer omkring lokale og priser på plads.

der vil fra d. 11/ blive kørt 2 hold om ugen. henholdsvis tirsdag og torsdag fra klokken 19.30-20.30

prisen vil være 50kr for 1 gang og 35kr ved køb af 10 gange.

det hele vil finde sted i spinnings lokaet ved aars bowling center

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share