S: Spritny Centurion NGX SUPER PLUS str. 40 og F6 str. 44 billigt!


Bash
 Share

Recommended Posts

Trøjen har været løftet i 3 gange i ca 10 løft, og dragten har været brugt 2 gange til ca 5 løft. Begge er 100% nye og fejlfri.

Passer perfekt til en styrkeløfter i -82.5 (løst) til en i -100 (stramt)

Dragtens værdi er 1399, sælges for 899,- og jeg betaler porto. :bigsmile:

Trøjens værdi er 899, sælges for 549,- og jeg betaler porto :bigsmile:

Ny Pris: 2299+55 kr forsendelse

Min Pris: 1449,- begge sælges samtidig for kun 1299,- (portoen betaler jeg!)

Spar 1055 kr!

Hvem er fristet?

Edited by Bash
Link to comment
Share on other sites

Nej, ikke 100%, men faktum er dog at hvis jeg skal bulke helt til tops i -100 (ligger pt på 92) med udstyr jeg i forvejen føler er mega tight, bliver det ihvertfald ikke nemmere.

Jeg vil helst i udstyr der ikke er alt for stramt her til at starte med. Jeg vil hellere tage det et skridt af gangen, frem for at kæmpe i flere måneder for at få et enkelt løft godkendt. :crazy:

42 dragt(35 inzer) og 46 trøje til en nybegynder i -100 skulle jeg mene var perfekt til mig.

Link to comment
Share on other sites

En 44 f6´er er skuda kæmpe løs til en 100kg løfter, jeg er jo af den mening at man sagtens kan bruge en 44 selvom man løfter i 125

Nu er du jo også af den mening, at det er fedt at smadre albuerne hver gang man er i trøjen, samt at det er fedt aldrig at løfte noget godkendt til patten. Så det skal vidst liiiiige med i betragtning...

Link to comment
Share on other sites

Er der en der har givet 899 for en brugt dragt? :blink:

Ja det er så ca 60% af nypris - den har været brugt 2 gange, hvad havde du forestillet dig? :crazy:

pikzor: Ja det er meget muligt at man kan, men jeg vil hellere starte i en lidt løsere trøje, og arbejde mig op i kropsvægt i stedet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu er du jo også af den mening, at det er fedt at smadre albuerne hver gang man er i trøjen, samt at det er fedt aldrig at løfte noget godkendt til patten. Så det skal vidst liiiiige med i betragtning...

Det er jo til træning, det er eneste der gælder er hvad der er lavet til stævner :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

En ny bil sælges da heller ikke for halvpris fordi du ombestemte dig på vejen hjem.

Men nok om det - hvis jeg var den eneste i min betragtning var dragten nok ikke blevet solgt. Vi lader det ligge :smile:

Som et sidespring har jeg haft min metal på uden skridtbeskytter, men den er selvfølgelig nok også lidt løsere end jeres :tongue:

Link to comment
Share on other sites

En ny bil sælges da heller ikke for halvpris fordi du ombestemte dig på vejen hjem.

Men nok om det - hvis jeg var den eneste i min betragtning var dragten nok ikke blevet solgt. Vi lader det ligge :smile:

Jeg ville bare ikke give meget for en dragt som en anden har brugt. Og da slet ikke en dragt der har været for lille til brugeren. Jeg vil af princip ikke have andre i mit udstyr, idet det hurtigt kan blive udvidet så det ikke giver optimalt. Eneste undtagelse er at smide en mindre mand i en dragt som lige skal give sig lidt for at man selv kan bruge den.

Som et sidespring har jeg haft min metal på uden skridtbeskytter, men den er selvfølgelig nok også lidt løsere end jeres :tongue:

Det afhænger også af hvilken Metaldragt der er tale om. Jeg har selv Viking modelen. Den kan man sagtens bruge uden skridtbeskytter. Men den model der ikke er lavet i Vikingstoffet er en regulær nosseknuser.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke fordi at den er så stram igen i forhold til hvad andre bruger. Den er bare for stram til mig når jeg pt ikke har mere erfaring med udstyr end jeg har :smile:

Hmmm jeg tvivler på at min er en viking - det må chalze vide - men måske har jeg bare små nosser :crazy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke fordi at den er så stram igen i forhold til hvad andre bruger. Den er bare for stram til mig når jeg pt ikke har mere erfaring med udstyr end jeg har :smile:

Hmmm jeg tvivler på at min er en viking - det må chalze vide - men måske har jeg bare små nosser :crazy::laugh:

FFS! :w00t: Du har altså en Titan deadlifter :wink:

Hvad står der på dit bryst? :rolleyes:

00006150.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share