Fullbody BW


Schroinx
 Share

Recommended Posts

Jeg kører pt TJ's fundamenttræning. Det er desværre ikke altid jeg har tid til at nå forbi centret, hvorfor jeg er ude efter nogle øvelser der kan laves uden udstyr, og som i princippet kan laves på et hotelværelse.

Jeg har dog lidt problemer med at finde BW substitutter for følgende øvelser, så hjælp er værdsat:

Chins (hvis man ikke kan finde noget at hænge i)

Bent over rows

Military Press

Laterals

/Schroinx

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører pt TJ's fundamenttræning. Det er desværre ikke altid jeg har tid til at nå forbi centret, hvorfor jeg er ude efter nogle øvelser der kan laves uden udstyr, og som i princippet kan laves på et hotelværelse.

Jeg har dog lidt problemer med at finde BW substitutter for følgende øvelser, så hjælp er værdsat:

Chins (hvis man ikke kan finde noget at hænge i)

Bent over rows

Military Press

Laterals

/Schroinx

Chins kan du evt. erstatte med pullups under en stol, det vil ikke være helt så effektivt som rigtige chin ups men en "ok" erstatning.

Et andet alternativ er at åbne en dør og sætte et håndklæde i klemme så den ikke smække, så kan du sagtens lave chins med håndfladerne ud af. Sidste alternativ er at åbne døren og sørge for den ikke smække, derefter hænge et håndklæde over døren og bruge det til chinups yderst på døren (hvis døren kan holde vægten).

Bent over rows kan du klare med en rygsæk/taske. Fyld den med ting (evt. vandflasker eller andre tunge ting)

Military press kan klares ved at stå på hænder og lave pushups, evt. op af en væg. Er din egen krops vægt for meget kan du vinkle dig lidt, det vil stadig træne skuldrene, selvom det går mere i øvre bryst med en vinkel.

Lateral raises kan du klare med bæreposer/tasker/rygsække/vandflasker/stole bare du har to ens af en ting.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share