Bedste måde (hurtigt) og tabe sig og komme iform


net-rom
 Share

Recommended Posts

Hej Eksperter :)

Jeg er en fyr på 22 der ønsker at komme så meget i form som overhovede muligt de næste 2 måneder.

jeg vejer nok 2-4 kg for meget, og vægten er nok mere fedt end det burde være. for mange chokolader :)

jeg vil høre hvad der ville være den meste effeektive måde at få en så vidt mulig flad mave og tabe et par kg hurtigt muligt.

jeg har overvejet kostomlægning, personlig træner og spinnings hold.

jeg er meget villig og gør gerne noget 2-3-4 gange om ugen.

til hverdag spiller jeg badminton 2-3 gange om uge på højere plan.

Hvad kan anbefales?

frusteret ung fyr håber på gode råd, på forhånd tak.

MVH:

mig

Link to comment
Share on other sites

Hey og velkommen til !

2-4kg på to måneder kan snildt klares hvis du ligger 500kcal i underskud om dagen. Så burde du rive ca 0,5kg af om ugen og dermed opnå dit mål.

Det er egentlig meget enkelt, du skal indtage mindre end du forbrænder så vil det resultere i vægttab. Jeg vil anbefale dig at bruge søge-maskinen, da der findes talrige topics, der omhandler ca det samme.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt ovenfor. Et kalorie underskud på 500 Kcal, er rigeligt, specielt når du "kun" skal tabe dig 2-4 Kg.

Har selv lavet et sådan cutt, og er på 2 1/2 månede gået fra 89 kg til 81kg. Samtidigt med at min fedt procent er faldet. (målt med fedttang) Det er med styrketræning 3 gange ugentligt af 1-11 1/2 times varighed. Jeg syntes i starten ikke at 2-3 måneder var kort tid, men når man ser tilbage er det faktisk utroligt så hurtigt man kan blive mere trimmet, når man først sætter lidt system på det.

Jeg brugte principperne fra de danske vægt konsulenter i starten til at styre mængten af mad. Men du skal nok putte ekstra på da deres kalorie indtag er noget under de 500 Kcal selv for mænd.

Jeg har haft nytte af et ecxel regneark der hedder KropsKost (eller noget i den retning) Her kan du tælle dit kalorie indtag meget præcist. hvilket kan være en hjælp i starten.

Et hurtigt forslag kunne være at du droppe chokoladen, alene det kunne sikkert spare dig for de 500 Kcal dagligt

Link to comment
Share on other sites

Krop&Kost regnearket kan hentes gratis her.

Kan forresten varmt anbefale spinning - det er en god måde at brænde en masse kalorier af på. Har selv tabt en del kg primært ved spinning/landevejscykling og bedre kostvaner.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share