Stenhårde prot-bars


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Jeg købte fornylig en prot-bar, af et af de kendteste mærker (nævner ikke navnet her). Til min forbløffelse var den STENHÅRD. Hvis man ville dele den i to, skulle man nærmest bruge en kødøkse (i mangel af en sådan brugte jeg Global-kniven, men selv med den skulle der VIRKELIG trykkes til). Skal prot-bars være så hårde?

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan godt ske.. vi har nogle med Choko-orange de variere meget i hårdhed.

Jeg købte fornylig en prot-bar, af et af de kendteste mærker (nævner ikke navnet her). Til min forbløffelse var den STENHÅRD. Hvis man ville dele den i to, skulle man nærmest bruge en kødøkse (i mangel af en sådan brugte jeg Global-kniven, men selv med den skulle der VIRKELIG trykkes til). Skal prot-bars være så hårde?
Link to comment
Share on other sites

har også prøvet en af de kendte discountbars der var stenhårde, man blev helt træt i kæbemusklerne af at tygge den. har prøvet en anden discountbar, den var ganske behageligt blød indvendigt som blød nougat.

Link to comment
Share on other sites

Kender alt for godt til tørre/hårde proteinbarer.

Der findes utallige, som er rigtig gode. Kan anbefale en tur over grænsen i nærheden af Fleggaard. Her fåes de med det samme og til en billigere pris end i DK.

Desuden er de uhyggelige gode ! ! !

Betina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share