Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Ja der er simpelthen ikke meget BUGGIBURGER over det der... slet ikke nok til dig Spocket. :4mewantfood: :innocent::w00t:

Arne, blir sgu godt skåret.... :wub:

:blush::w00t:

Hehe - ja, man skulle overveje sådan en operation.. så skulle der cuttes.. (og spares på budgettet) :innocent::tongue:

Well jeg er sikker på at Kirugirejser.dk kan finde et billigt tilbud til dig - omkring 50.000 skulle kunne gøre det - alternativt kan du overbevise Hamlet eller Mølholm om at du har et BMI på over 40 - eller over 35 med en alvorlig følgesygdom - så slipper du med 112.000 :tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gennemgået mine skabe i dag. Jeg fandt 5 næsten nye kortærmede skjorter, 2 par næsten ubrugte sommerbukser og et par sprit "nye" shorts - alt sammen lagt væk fordi det var blevet for småt - eller var købt for småt...Nu passer det fint - så jeg kan udsætte det nødvendige nyindkøb nopgle måneder - men vintertøjet kan jeg vist godt skaffe mig af med - ikke noget med at gemme "just i case" - for det bliver der ikke noget af! :superman:

Link to comment
Share on other sites

I dette indlæg, analysere MOLs eksistensialistiske ekspert CoqRouge, sig på fremragende og præcis måde, frem til at vores civilisation er på afgrundens rand! Jeg må give den kære Røde hane helt ret! Hvorfor? Fordi jeg her til morgen vejede præcis det samme som i går. Det må være TEGNET :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Arne>Tak for referencen. Faktisk er der flere tegn på, at din situation spiller en rolle for civilisationen og dens forestående undergang. F.eks. kan det umuligt være et tilfælde, at du vejede 143 ved operationen og blev udskrevet på årets dag nr. 143.

Måske sku' jeg læse lidt mindre Eco.......

Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk - du har sgu nok forspist dig.. :tongue::nonono:

Ja 900 Kcal er sgu for meget til en lille mand som mig :crazy::tongue:

Dagens motion - kun 3 km gang ialt - har fået en vabel på min ene hæl - bugger... Men jeg har jo ikke gået ret meget de senere år...

Link to comment
Share on other sites

Du vælter dig jo i kcal'er Bjarne :tongue::nonono:

Rigtig godt at se at det hele er gået problemfrit og du har klaret det så flot ren psykisk.. du har gjort et kanon stykke forarbejde :smile:

Nu har jeg ikke så meget forstand på den slags operationer men kan det lade sig gøre for din mavesæk at opnå samme størrelse igen eller bare tilnærmelsesvis derhenaf hvis vi antager at du stopfodrer dig selv over længere tid

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Du vælter dig jo i kcal'er Bjarne :tongue::nonono:

Rigtig godt at se at det hele er gået problemfrit og du har klaret det så flot ren psykisk.. du har gjort et kanon stykke forarbejde :smile:

Nu har jeg ikke så meget forstand på den slags operationer men kan det lade sig gøre for din mavesæk at opnå samme størrelse igen eller bare tilnærmelsesvis derhenaf hvis vi antager at du stopfodrer dig selv over længere tid

Thomas

Du ved godt hvorfor jeg var lige ved ikke at svarew dig - eller at redigere lidt i dit indlæg :nonono::tongue:

Jeg har nu en mavesæk på 8% af den oprindelige størelse. Den er lavet af den af mavesækken der er mindst fleksibel. Så ja, min lille mave vil udvide sig en smule over de næste 5-6 måneder - men vi taler om at der kommer til at kunne være ½-3/4 dl mere - så det er ikke store sager.

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Arne @ 29. May 2007, 10:18)

Fornøjelsen var helt på min side

Du kunne jo flytte her over

Hehe.... ja det ville ikke være dumt..... :4thumbup: endnu en Jyde i det store København....

Jeg overvejer (du ved Jyder tar sig god tid :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 135.2 kg

Der er begyndt at komme lidt væske tilbage i mine ben - nok svært at undgå.. men øv...

Jeg fik fjernet hæfteklammerne fra mine operationssår i dag - ser fint nok ud :smile:

Dejligt at høre..... keep going...... det kører jo for dig, må være skønt igen at kunne spise bare en lille smule :smile: sikker på væsken aftager, når du får lov at sætte dig på cyklen igen

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Det er super at se, at det kører godt. :smile:

En ting er sultfornemmelsen... Noget helt andet energi-niveauet. Hvordan er det med sølle 900kcal på et døgn?

Hvis jeg kun fik 130g kul-basser på en dag, ville jeg vandre rundt som en zombie og være endnu mere blæst i roen, end jeg plejer. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Det er super at se, at det kører godt. :smile:

En ting er sultfornemmelsen... Noget helt andet energi-niveauet. Hvordan er det med sølle 900kcal på et døgn?

Hvis jeg kun fik 130g kul-basser på en dag, ville jeg vandre rundt som en zombie og være endnu mere blæst i roen, end jeg plejer. :crazy:

Det er faktisk ikke det store problem. Jeg går død tidligere om aftenen end jeg plejer - det vil sjældent være mig man finder på nettet efter 22 i denne tid. Men ellers er der ikke nogen problemer. Jeg blev advaret om at jeg ville få et energidyk - men det er ikke kommet... Måske kompenseres dykket af at jeg er i usædvanligt godt humør pt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk ikke det store problem. Jeg går død tidligere om aftenen end jeg plejer - det vil sjældent være mig man finder på nettet efter 22 i denne tid. Men ellers er der ikke nogen problemer. Jeg blev advaret om at jeg ville få et energidyk - men det er ikke kommet... Måske kompenseres dykket af at jeg er i usædvanligt godt humør pt :smile:

:smile: Jeg er voldsomt imponeret over dig søde. Det ruller bare derudaf. Snart kan du passe mit spinning tøj. For sindsygt mand. :w00t::blink:

Og dit humør åhhhh så herligt.

Jeg håber du får en rigtig dejlig dag. :wub:Psssst Sprocket er bare misundelig over AL DET MAD, DU SPISER... :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne :superman:

Må medgive de andre :4thumbup: hvor er det fantastisk at du klarer denne begyndelse på dit nye liv med sådan et bragende humør og bruger tiden på at skrive om det herinde. Håber for dig at det lykkes og du bagefter hurtig må nå de mål du altid har sat :superman:

Ha en fantastisk Wekkend Arne :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

:smile: Jeg er voldsomt imponeret over dig søde. Det ruller bare derudaf. Snart kan du passe mit spinning tøj. For sindsygt mand. :w00t::blink:

Og dit humør åhhhh så herligt.

Jeg håber du får en rigtig dejlig dag. :wub:Psssst Sprocket er bare misundelig over AL DET MAD, DU SPISER... :4mewantfood: :laugh:

Tak Tak Julie - og jeg håber din dag har været god!

Hej Arne :superman:

Må medgive de andre :4thumbup: hvor er det fantastisk at du klarer denne begyndelse på dit nye liv med sådan et bragende humør og bruger tiden på at skrive om det herinde. Håber for dig at det lykkes og du bagefter hurtig må nå de mål du altid har sat :superman:

Ha en fantastisk Wekkend Arne :bowdown:

Tak skal du ha - og du ønske også en super weekend

Jeg regner med at køre min første spintime den 12/6!

Vægten den samme som i går.

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne og undskyld jeg braser ind i din log.

Imponerende med det vægttab du har præsteret siden sidste sommer så vidt jeg kan forstå ud fra en hurtig gennemlæsning.

De portioner du har vist billeder af er jo imponerende små og jeg kan ikke lade være med at tænke på at dem kunne jeg altså ikke køre mange km på. Efter sådan en operation spiser man da stadig i det "traditionelle" mønster med morgenmad, frokost, aftensmad eller går man over til i stedet at spise f.eks 6 gange om dagen eller hur? 900 kcal er vel næppe nok på langt sigt selvom det lige nu er vejen frem mod dit mål.

mvh og tillykke med et ny liv :superman: og veloverstået operation.

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne og undskyld jeg braser ind i din log.

Imponerende med det vægttab du har præsteret siden sidste sommer så vidt jeg kan forstå ud fra en hurtig gennemlæsning.

De portioner du har vist billeder af er jo imponerende små og jeg kan ikke lade være med at tænke på at dem kunne jeg altså ikke køre mange km på. Efter sådan en operation spiser man da stadig i det "traditionelle" mønster med morgenmad, frokost, aftensmad eller går man over til i stedet at spise f.eks 6 gange om dagen eller hur? 900 kcal er vel næppe nok på langt sigt selvom det lige nu er vejen frem mod dit mål.

mvh og tillykke med et ny liv :superman: og veloverstået operation.

Du "braser iikke ind" - du er yderst velkommen!

Jeg SKAL spise mindst 6 gange om dagen. Lige nu er jeg på blød skånekost, fordi sygningerne i mave og tarm ikke kan holde til det vilde. Om 1½ uge skrues der op for blusset - så begynder jeg at nærme mig 2000 Kcal eller lidt mere.

Link to comment
Share on other sites

Som det ses så kan man - hvis interesseret - nu hele tiden følge mit vægttab i min signatur :smile: Startvægten er det jeg vejede da jeg var på Hvidovre for første gang - i oktober 2005. iden da har vægten været oppe og runde 171 kg... Så det kunne jeg jo også ha brugt.

Det er 14 dage og 2 timer siden jeg spiste mit sidste "normale måltid". Lad mig bare tilstå at det var ret plat - En ordentlig omgang pommesfritter! Tiden er gået hurtigt - undtagen når jeg tænker tilbage - så føles det som længe siden den lidt spændte søndag - dagen inden den store dag...

Nu begynder jeg at se frem i mod genoptagelsen af træningen. Jeg starter med spinning - fordi det er det jeg savner mest - og fordi der skal gå 7-10 dage yderligere inden jeg må løfte noget.

Over sommeren vil jeg opprioritere styrketræningen. Det bliver nødvendigt for ikke at smide den smule masse jeg har :tongue:

Jeg begynder med pump - så tilføjes garagetræning sammen med MZ fra 1 uge ind i juli - og senere skal jeg begynde at træne med Sputnik igen :smile: Jeg glæder mig!

I morgen må jeg spise rugbrød HURRA :superman:

Link to comment
Share on other sites

RUGBRØD :4mewantfood: Jeg har spist hele 31g rugbrød- med verdens tyndeste lag marmelade - og jeg nød hvert øjeblik - at tygge i noget med lidt konsistens, for første gang i 14 dage - bare skønt. :tongue:

Fornøjelsen gentages serene - med lidt tun på...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share