Mr. Olympia 2007.


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 373
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vic selvfølgelig....

Well, så synes jeg ikke, at han er "bliver skaftet så hårdt". En andenplads er da ret pænt, men det kan da godt være, at han burde have vundet. Jeg synes i hvert fald heller ikke Cutler burde.

Jeg synes bare Wolf er blevet bollet hårdere, hans placering taget i betragtning.

Link to comment
Share on other sites

Well, så synes jeg ikke, at han er "bliver skaftet så hårdt". En andenplads er da ret pænt, men det kan da godt være, at han burde have vundet. Jeg synes i hvert fald heller ikke Cutler burde.

Jeg synes bare Wolf er blevet bollet hårdere, hans placering taget i betragtning.

Ja han var da ihvertfald uden diskussion bedre end Ronnie!!! Men han er 28 og hans tid kommer, det må være mere surt for Vic som i en alder af 34 taber til en firkantet vandballon med fed røv!!! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Damn, Coleman ser noget brugt ud :crazy:

Ser ud til at de mange år på alverdens ting har indhentet ham.

Enig og der er et eller andet helt galt med hans venstre lats... Man kan se allereden på tidligere billeder at han ikke er HELT symmetrisk i indfæstningen af musklen mellem bægge sider, men i år er det virkelig i øjenfallende - som om de nederste 5-10 cm er skåret væk.

IMO kan nok Wolf blive rigtigt farlig for de andre hvis han i front kan få mere "flow" i sit look. Pt gør hans lange torso det at han ser ud at være delt i to. Bagfra er det slet ikke så slemt, han har en vild V-form :w00t: Men når man har så lang en torso, skal der bare så meget bredte på som man kan få, før det ser rigtigt pænt ud også forfra.

Link to comment
Share on other sites

IMO kan nok Wolf blive rigtigt farlig for de andre hvis han i front kan få mere "flow" i sit look. Pt gør hans lange torso det at han ser ud at være delt i to. Bagfra er det slet ikke så slemt, han har en vild V-form :w00t: Men når man har så lang en torso, skal der bare så meget bredte på som man kan få, før det ser rigtigt pænt ud også forfra.

Sjovt… Jeg ser det faktisk lige omvendt. Forfra mener jeg at han står rigtig godt, brede skuldre, lille talje, godt quadsweep. Når han så vender ryggen til kommer hans lats til at virke en anelse for tynde grundet den høje fæstning og den lange - og ellers dybe nok erector - kommer også til at fremstå for flad. Derudover har han smule symmetri problemer, den venstre lat er større end den højre eller fæster lidt anderledes - skævt ser det ihvertfald ud. Når/hvis han får styr på sin ryg, så er han virkelig, VIRKELIG en contender til tronen!

Link to comment
Share on other sites

Super at høre at mange andre her inde også havde Victor Martinez som vinder :bigsmile: Jeg fatter ikke Gutler (citat Armada I), vandt - men syntes bestemt det var fortjent af Dennis Wolf belv nr. 5 han har en super ramme at bygge på. Det bliver spændende at følge ham i fremtiden og han er sgu kun årgang 78´nok heller ikke ligefrem kreatin han nøjes med....

Jeg syntes sgu stadigvæk det ærgeligt Coleman blev 4ér - men løbet er nok ved at være kørt for hans vedkommende og placeringen er da også fortjent - men han vil efter min mening gå over i historien som en af de største indenfor sporten - en rigtig hardcore BBer´- han har også meget mere karisma end Cutler, som har en helt anden personlighed.

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre goé gamle "Mishko" - fortælle sin ærlige mening om dén måde Mr. Olympia bliver styret på. Vanvittigt at politik, penge og korruption skal fylde så meget i den sport vi alle holder så meget af. Fedt at høre hans mening om, hvem han syntes var de bedste atleter - hvis man kun kiggede på fysikken alene (Det burde dommerne vel for f. også kun dømme udfra.) Sygt, at langt fra alle atleter kom ud til sammenligning. "There is something rotten in the state of Weider"

Link to comment
Share on other sites

Før I sviner mig, så er følgende en SUBJEKTIV vurdering, og ikke en vurdering på baggrund af de gængse Mr. O bedømmelses regler.

Efter at have set hans fri rutine, så synes jeg faktisk Cutler har en TOTALT fed fysik!!!

Han er ikke den tørreste, men jeg synes hans overkrop minder om tidligere tiders store BB'ere. En meget flydende overgang af musklerne. Men jeg kunne nu også godt lide sådan som de så ud i Pumping Iron, hvor de langt fra var helt tøre!

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen som har et link til hvor man kan gense de frie rutiner?

http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/20...pia_finmen.html

http://www.musclemecca.com/showthread.php?t=11975

Synes egentlig Gutler Øhrm Cutler har en fed fysik, men har var bedre sidste år.

Er også enig med andre i at Victor var den bedste i år. Hans mave bl.a. var meget bedre end Cutlers, som nærmest forsvinder i nogle af poseringerne.

Edited by Thomas E
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share