Alexei Lesukov.


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Stop et sekund. Det der skal ikke applauderes. Han er og har ikke været voksen nok til selv at vælge at sende sin organisme ud på den kemiske deroute, der hinsides enhver tvivl er tale om. Og så skal jeg i øvrigt nok trække mig fra tråden, så alle ikke-haters kan få lov at holde fest inde i boblen.

Nåe nej, han er jo myostatin defficient. Sorry.

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

Kæft det er simpelthen for uhyggeligt! :crazy:

Her er spørgsmålet jo ikke om han har taget krudt. Spørgsmålet er nærmere i hvor mange år? Hvor meget tvang? hvem har givet ham det?

Men okay, de er også russere. Har lige været i Rusland, og deres holdninger er simpelthen noget af det mest mystiske.

Edited by Vivi88
Link to comment
Share on other sites

Stop et sekund. Det der skal ikke applauderes. Han er og har ikke været voksen nok til selv at vælge at sende sin organisme ud på den kemiske deroute, der hinsides enhver tvivl er tale om. Og så skal jeg i øvrigt nok trække mig fra tråden, så alle ikke-haters kan få lov at holde fest inde i boblen.

Nåe nej, han er jo myostatin defficient. Sorry.

http://media.putfile.com/gustavo-bfto2005

Link to comment
Share on other sites

Imponerende. Hvilken vægtklasse er han i?

Jeg er ikke sikker på vægtklassen, men har kunne finde dette: "Alexey placed in a welterweight category, so he's probably about 165."

Der er flere billeder af ham her.

http://www.planetemuscle.com/phpBB2/viewto...07b7ae85c823476

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Klamt - disse BB'ER - krudt misfoster

Finurlig post. Jeg har efterhånden set flere af dem. Hvad forventer du at opnå med den post? De fleste (læs: 101,764%) af dem der læser denne tråd ved udmærket, at den fysik kun er opnåelig via doping og slige medikamenter. Så der er altså ingen nyhedsværdi i din post.

Ville du bare lufte din harme? For det kunne man have gjort langt mere elegant. Dit indlæg lader meget tilbage at ønske i opfindsomhed og elegance. Hovedløs kritik er tåbelig. Men er det gjort med en snert af humor og indsigt, er de som regel ganske gode.

Mit råd er: prøv igen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share