Sign in to follow this  
padkjaer

Valg af kulhydrat-kilde til prot/carb-shake

Recommended Posts

Er der nogen som har en god anbefaling mht. valg af kulhydrat-kilde til den obligatoriske protein/kulhydrat-shake efter træning? Personligt har jeg indtil nu anvendt maltodextrin, hvilket har fungeret glimrende, men jeg er interesseret i at vide, om der findes nogen "bedre" alternativer såsom druesukker eller noget helt tredje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er der nogen som har en god anbefaling mht. valg af kulhydrat-kilde til den obligatoriske protein/kulhydrat-shake efter træning? Personligt har jeg indtil nu anvendt maltodextrin, hvilket har fungeret glimrende, men jeg er interesseret i at vide, om der findes nogen "bedre" alternativer såsom druesukker eller noget helt tredje?

Druesukker er en del billigere end maltodextrin og ca. samme GI-værdi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvorfor bruge nogen af delene? hvis der så absolut skal ekstra kulhydrat i udover det pulveret indeholder (og eventuelt det du blander det op med) hvorfor så ikke bruge ganske almindelig sukker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this