Vægttab


CarpeDiem84
 Share

Recommended Posts

millemarie --> ja, vi må gøre det til en fest :4thumbup: Ja, jeg er også forberedt på en rigtig strid uge 1, men jeg ved, det kan lade sig gøre, da jeg har været der før! Ja, vi skal nok komme rigtig langt med planlægning og rutine - som for mig i hvert fald er nogle af kodeordene for mit vægttab!

Ang. det med før- og efterbillederne, så synes jeg mail lyder mere fornuftigt, selv om mine før-billeder først bliver taget 3 uger efter start, men på det tidspunkt er der stadig 6 uger igen, så det bliver helt sikkert muligt at se forskellen.

//kålormen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej er der mulighed for at man må være med.. Jeg er ny indenfor dette.. Vil gerne tabe 20 kilo fedt og tage 5 på i muskler..

Hej ShiSha

Du skal være så hjertelig VELKOMMEN! Her kæmper vi sammen og jo flere vi er, des bedre :4thumbup:

Du kan evt. lige notere dit mål i nedenstående...

Navn / Startvægt / Målvægt / Måldato / Kg pr. uge

FitnessNougat 81,8 / 65,0 / 11.11.2007 / 1,5

Caterpillar 66,8 / 55,0 / 05.11.2007 / 1,2

heidt 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

Akademisten 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

MadsSWIM 118,2 / 99,9 / 22.12.2007 / 1,125

Dr. Frank 124 / 100 / 01.04.2008 / ca. 0,5

RiseAgainst 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

millemarie 68,0 / 62,0 / 08.10.2007 / 1,0

vhdesign 120,5 / 90 / 01.04.2008 / ca. 1,0

Chrissie 67,0 / 59,0 / 00.00.0000 / 0,0

Randi-Squash 78,0 / 72,0 / 00.00.0000 / 0,0

champ4000 105 / 85 / 01.03.2008. / 1,8

ShiSha 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

Link to comment
Share on other sites

Hej FitnessNougat,

Hvilke dage skal du løbe DHL i Fælledparken?

Det kunne jo være, jeg kiggede forbi og heppede lidt, når jeg skal på min PW, som sædvanligvis foregår i fælledparken, når den altså ikke er over-crowded pga. diverse arrangementer + den seneste måned, hvor det ikke er blevet til så meget, men der er nye toner på vej :bigsmile:

//kålormen

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej FitnessNougat,

Hvilke dage skal du løbe DHL i Fælledparken?

Det kunne jo være, jeg kiggede forbi og heppede lidt, når jeg skal på min PW, som sædvanligvis foregår i fælledparken, når den altså ikke er over-crowded pga. diverse arrangementer + den seneste måned, hvor det ikke er blevet til så meget, men der er nye toner på vej :bigsmile:

//kålormen

Hej Caterpillar :smile:

Så vidt jeg ved, er der automatisk link under eget brugernavn når man poster indlæg, som linker til ens egen logbog, gallery og blog... sådan er det ihvertfald på min pc. Så man behøver vist ikke lave særsklite links til ens logbog.

Onsdag skal jeg løbe med min tidligere arbejdsplads Jyske Bank, og torsdag skal jeg løbe med Maersk.

Havde lovet at jeg ville hjælpe min gamle kollegaer fra Jyske Bank, derfor løber jeg 2 dage. Men sjovt nok, løb jeg også 2 dage sidste år :wink:

Jeg vil anbefale dig ikke at bruge Fælledparken til powerwalk under hele DHL Stafetten, da der ca. vil være 17.500 løbere (+ tilskuere etc.) hver dag fra mandag-torsdag. Det er et super godt arrangement, kan anbefales at deltage :4thumbup:

PS Jeg er glad for at jeg også skal løbe torsdag, der er nemlig helt vildt mange fra Politiet der også skal løbe... koncentrationssvigt :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Hej Caterpillar :smile:

Så vidt jeg ved, er der automatisk link under eget brugernavn når man poster indlæg, som linker til ens egen logbog, gallery og blog... sådan er det ihvertfald på min pc. Så man behøver vist ikke lave særsklite links til ens logbog.

Onsdag skal jeg løbe med min tidligere arbejdsplads Jyske Bank, og torsdag skal jeg løbe med Maersk.

Havde lovet at jeg ville hjælpe min gamle kollegaer fra Jyske Bank, derfor løber jeg 2 dage. Men sjovt nok, løb jeg også 2 dage sidste år :wink:

Jeg vil anbefale dig ikke at bruge Fælledparken til powerwalk under hele DHL Stafetten, da der ca. vil være 17.500 løbere (+ tilskuere etc.) hver dag fra mandag-torsdag. Det er et super godt arrangement, kan anbefales at deltage :4thumbup:

PS Jeg er glad for at jeg også skal løbe torsdag, der er nemlig helt vildt mange fra Politiet der også skal løbe... koncentrationssvigt :4whistling:

Hej FitnessNougat!

Det er også rigtigt, det havde jeg bare lige glemt i farten...hehe...

Ja, det ved jeg, men skal jo ud og PW alligevel, så må det bare blive en anden rute i de dage :bigsmile:

Jeg håber også, at jeg en gang får trænet mit dårlige knæ op til at løbe - jeg vil også ud og savle efter lækre politimænd :4whistling:

//kålormen

Edited by Caterpillar
Link to comment
Share on other sites

Hejsa alle vægt taber :cool:

Vil lige ligger en uge-rapport denne sende fredag aften…

Jeg må sige at min motivation kommer bag på mig selv, kan mærke at jeg virkelig vil det her.

Tænker ikke så meget over om jeg har overskud til at træne eller tag en lang cykeltur.. jeg gør det bare, hvilket er rigtig fedt :superman:

når men jeg holder mig til det sunde mad, masser af grønt og magert kød.. og rigtig, rigtig meget vand…. Er blevet en fast gæst på det lille hus.. he he.

Så status efter denne uge 35 er. 50 km på landevejene - 4 dage i fitness og 4 kg letter… jubii :bigsmile:

Nå vi skrives ved venner. Nat nat.

Mvh champ.

Link to comment
Share on other sites

Hej ShiSha

Du skal være så hjertelig VELKOMMEN! Her kæmper vi sammen og jo flere vi er, des bedre :4thumbup:

Du kan evt. lige notere dit mål i nedenstående...

Navn / Startvægt / Målvægt / Måldato / Kg pr. uge

FitnessNougat 81,8 / 65,0 / 11.11.2007 / 1,5

Caterpillar 66,8 / 55,0 / 05.11.2007 / 1,2

heidt 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

Akademisten 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

MadsSWIM 118,2 / 99,9 / 22.12.2007 / 1,125

Dr. Frank 124 / 100 / 01.04.2008 / ca. 0,5

RiseAgainst 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

millemarie 68,0 / 62,0 / 08.10.2007 / 1,0

vhdesign 120,5 / 90 / 01.04.2008 / ca. 1,0

Chrissie 67,0 / 59,0 / 00.00.0000 / 0,0

Randi-Squash 78,0 / 72,0 / 00.00.0000 / 0,0

champ4000 105 / 85 / 01.03.2008. / 1,8

ShiSha 77,0 / 60,0 / 01.01.2008 / 1,0

Her er mine mål.. Jeg er en af dem der har kæmpet med vægten i mange år.. for ca 4 år siden kom jeg lige under 70 kilo.. men det er kommet på det hele igen.. Øv Øv

Link to comment
Share on other sites

Hejsa alle vægt taber :cool:

Vil lige ligger en uge-rapport denne sende fredag aften…

Jeg må sige at min motivation kommer bag på mig selv, kan mærke at jeg virkelig vil det her.

Tænker ikke så meget over om jeg har overskud til at træne eller tag en lang cykeltur.. jeg gør det bare, hvilket er rigtig fedt :superman:

når men jeg holder mig til det sunde mad, masser af grønt og magert kød.. og rigtig, rigtig meget vand…. Er blevet en fast gæst på det lille hus.. he he.

Så status efter denne uge 35 er. 50 km på landevejene - 4 dage i fitness og 4 kg letter… jubii :bigsmile:

Nå vi skrives ved venner. Nat nat.

Mvh champ.

Jeg er meget meget imponeret.... jeg måtte læse det et par gange.... 4 kg, den er der vist ikke nogle der kan slå.... Rigtig godt gået.

Link to comment
Share on other sites

Hej er der mulighed for at man må være med.. Jeg er ny indenfor dette.. Vil gerne tabe 20 kilo fedt og tage 5 på i muskler..

Velkommen til, det er dejligt at "klubben" vokser..... selvom ideen jo er at vi skal blive mindre :tongue:

Jeg vil glæde mig til at følge og blive inspireret af jer alle.

Link to comment
Share on other sites

Hej... :bigsmile: Jeg fik et godt tip fra en kammerat den anden dag jeg lige ville dele med jer andre.. Han har selv tabt en masse kilo og intet taget på endnu.. Han fortalte at de 4 første timer hver dag han var vågen lød den kun på frugt og vand.. Jeg prøver og ser om det ikke kunne give mig et kick.. Jeg er stadig ikke sulten når jeg kommer til middag efter den har stået på frugt hele formiddagen.. Så en god start på dagen giver mere energi til resten.. :smile: Knus ShiSha

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej... :bigsmile: Jeg fik et godt tip fra en kammerat den anden dag jeg lige ville dele med jer andre.. Han har selv tabt en masse kilo og intet taget på endnu.. Han fortalte at de 4 første timer hver dag han var vågen lød den kun på frugt og vand.. Jeg prøver og ser om det ikke kunne give mig et kick.. Jeg er stadig ikke sulten når jeg kommer til middag efter den har stået på frugt hele formiddagen.. Så en god start på dagen giver mere energi til resten.. :smile: Knus ShiSha

Hej ShiSha :smile:

Først og fremmest velkommen til!

Det lyder lidt à la Lene Hansson princippet, som din ven har tippet dig om. Hvorfor skulle man specielt tabe sig, ved kun at spise frugt de første 4 timer? Jeg tænker bare, at det i sidste ende handler om hvor mange kcal man får indenbords :wink:

Men hvis det kommer til at virke for dig - så er det vel bare perfekt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa - os' til de ny-ankomne :laugh:

Lige lidt update for mig, hvordan min diæt har spillet de sidste måneders tid frem til min vejning idag (glemte det igår).

1.juli - 83,2kg

14. juli - 81,6kg

1. august - 80,1kg

(havde så en mellemvejning d. 17. august - 78kg - dog dagen e. ædedag)

2. septemper - 75,5kg

Så dvs. et vægttab på 2,5kg. Regner dog ikke med det går så stærkt for fremtiden, men der er lige smuttet lidt rigeligt her de sidste 14 dage - 3uger.

Men men - alt tabt er alt godt.. eller - yes you know it :superman::cool::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa - os' til de ny-ankomne :laugh:

Lige lidt update for mig, hvordan min diæt har spillet de sidste måneders tid frem til min vejning idag (glemte det igår).

1.juli - 83,2kg

14. juli - 81,6kg

1. august - 80,1kg

(havde så en mellemvejning d. 17. august - 78kg - dog dagen e. ædedag)

2. septemper - 75,5kg

Så dvs. et vægttab på 2,5kg. Regner dog ikke med det går så stærkt for fremtiden, men der er lige smuttet lidt rigeligt her de sidste 14 dage - 3uger.

Men men - alt tabt er alt godt.. eller - yes you know it :superman::cool::tongue:

Hej Randi,

Det ser da rigtig godt ud. Jeg glæder mig godt nok også til at se resultater på vægten igen, men det kræver noget arbejde, så i gang med mig! :4whip:

Keep up the good work! :4thumbup:

//kålormen

Edited by Caterpillar
Link to comment
Share on other sites

Hej ShiSha :smile:

Først og fremmest velkommen til!

Det lyder lidt à la Lene Hansson princippet, som din ven har tippet dig om. Hvorfor skulle man specielt tabe sig, ved kun at spise frugt de første 4 timer? Jeg tænker bare, at det i sidste ende handler om hvor mange kcal man får indenbords :wink:

Men hvis det kommer til at virke for dig - så er det vel bare perfekt :4thumbup:

Det er i hvert fald en Lene Hansson :wink: men ja, som FitnessNougat siger, virker det for dig, så der det helt sikkert super! Det gælder bare om at finde den måde, hvorpå man selv bedst får skabt sig et underskud på energibalancen (bruger/forbrænder flere kcal end man indtager).

//kålormen

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu har jeg samlet lidt mod til mig, og poster hermed mine førbilleder :crazy:

På forhånd beklager jeg det usle syn I kommer til at møde, men jeg kan kun love det bliver bedre! Jeg er topmotiveret - derfor har jeg fundet lidt ekstra mod frem i dag :4thumbup:

post-13254-1188752111_thumb.jpg

post-13254-1188752121_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvor er det pænt af Jer at skrive sådan om mine billeder :bigsmile: Jeg har nu rigtig meget selvkritik, så pt. synes jeg bare det er pinligt at se ud som jeg gør. Min krop er langt fra trænet, og i dag til BodyPump kunne jeg godt mærke hvor slappe mine muskler er for tiden :nonono: Men ... jeg arbejder på sagen! :cool: Tænkte at 14 dages mellemrum ville passende for at tage billeder igen. Nu hvor jeg har lagt ud med mine usle pics, så håber jeg der er nogle andre som også tør. Synes det var værd at investere i et nyt digicam, tror man bliver glad for at kunne se tilbage - trods alt :smile:

Jo tak, Caterpillar jeg kom rigtig godt fra start i går. Har virkelig været meget strategisk med min planægning af træning, kost/kcal, arbejde, tidspunkt for måltider, intensitet osv. Mit udgangspunkt bliver 2 træningspas hver dag :tongue: , og 1 lørdag og søndag. Cardio hver eneste dag, og min. hver anden dag vil jeg kaste lidt jern rundt. Det bliver benhårdt, men jeg har også en del at tage af, så jeg skal bare i gang og finde en god rutine.

Jeg forventer at køre ca. 1800 daglige kcal., men for tiden kan jeg kun få det til 1200. Jeg synes bare det er svært at variere sin kost, for man finder noget som er forholdsvis nemt at lave, har de rette antal kcal., og smager godt. I længden bliver det nok kedeligt, men jeg husker for alt i verden min protein :4mewantfood:

Starter på min dejlige log i morgen, og yes motivationen er bare :superman:

Link to comment
Share on other sites

FitnessNougat -> Syns det er friskt af dig at lægge billederne ud, jeg vil følge trop en af den næste par dage.

Sådan går det for mig lige nu:

Jeg har fastlagt min veje dag det bliver hver tirsdag morgen :tongue:

- Har i forbindelse med vægttabet anskaffet mig et pulsur (et af de gode fra polar :bigsmile: ) så er sikker på det giver lidt ekstra motivation til løbeturerne/powerwalk.

- Har derudover snakket med en diætist omkring maden og fået et par gode råd med på vejen for at det blir lidt nemmere, egentlig meget basale ting vi aftalte til at starte med ½ slikforbrug, mere protein (mere kød), og så skal jeg drikke en ½ liter mælk (mælken blir lidt svær, men har været villig til at give det et forsøg) næste tid hos diætisten bliver den 17 sep.

keep op the good work!!! :bigsmile:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share