Millemaries Log


millemarie
 Share

Recommended Posts

Et vægttab er et vægttab :wink:

Ja :laugh: det er nemlig det, det er. Pyt med hvor det kommer fra :blush:

Tillykke med vægttabet, du hsr jo været en god pige :smile: selv om jeg trode du hade været el slem pige, godt gået :4thumbup:

Troede faktisk også selv det var gået skidt.... men der kan man jo blive så overrasket :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 933
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu hvor jeg lige har smidt to underskrevne kontrakter i postkassen, så tror jeg godt, at jeg kan løfte sløret for, hvorfor det hele har været lidt stresset i den sidste uge.

Det er så heldigt, at jeg har fået arbejde i Århus pr d. 1. maj :4jumpy: Men det var lidt uheldigt, at jeg fik at vide, at jeg var ansat om fredagen og skulle starte mit vikariat om mandagen :unhappy:

Så første dag måtte jeg fortælle, at jeg kun kunne blive i vikariatet i april. Jeg har haft et vikariat i virksomheden her i Viborg før, og de var heldigvis glade på mine vejne og ville gerne have mig i her i april. Men eftersom en af de andre vikarer havde lagt sig syg, ja så har der været meget stress over at skulle finde hele 2 der lige kunne springe til.

Endvidere er det også lykkes mig at finde en lejlighed i Århus :cheer: Jeg bryder mig ikke om løse ender, så jeg har været meget aktiv i lejlighedsjagten i sidste uge. Og til min store glæde, efter jeg virkelig har set på meget dyrt, småt, mørkt og dårligt placeret, så har jeg fundet en PERFEKT lejlighed.

Placeringen er perfekt, kun 500 meter væk fra et stort fitness center. Kun 10 min væk fra centrum og bus hele vejen til min nye arbejdsplads næsten lige ud for døren..... Næsten for godt til at være sandt.

Jeg glæder mig vanvittig meget til at komme igang med det nye job, som vil få 1. prioritet, men jeg glæder mig sørme også (næsten lige så meget :blush:) til at komme igang i et nyt fitness center. Den første tid på jobbet bliver krævende, men mon ikke der bliver tid til at komme afsted om aftenen og i weekenden.

Det store minus ved flytningen er at Grev Flemming, kommer på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ferie hos mine forældre.

Efter lange overvejelser, er jeg blevet enig med mig selv om, at det er bedre for ham, at bo i et hus, hvor der er en have og mennesker med knapt så lange arbejdsdage. Jeg nænner ikke, at proppe ham ind i en lille lejlighed i 8-9 timer om dagen. Desuden var det også tæt på umuligt at finde et sted til os begge...... men det bliver nu svært, han har været min faste følgesvend i 8 år nu, og jeg føler min egentlig lidt luset ved at dumpe ham hos mine forældre..... men i bund og grund kommer det nok til at tage hårdere på mig end på ham. :dry:

Nå.... hvorom alt er så skulle der være styr på det meste og jeg håber på at kunne give den så meget gaz som muligt inden maj..

p.s ingen træning idag :tongue: (så det med gaz gælder fra imorgen :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor jeg lige har smidt to underskrevne kontrakter i postkassen, så tror jeg godt, at jeg kan løfte sløret for, hvorfor det hele har været lidt stresset i den sidste uge.

Det er så heldigt, at jeg har fået arbejde i Århus pr d. 1. maj :4jumpy:

Endvidere er det også lykkes mig at finde en lejlighed i Århus :cheer:

1000 mange gange tillykke herfra :cheer: Jeg er virkeligt glad på dine vegne :w00t:

Er det leje eller eje-lelighed du har fået fået i...??

Total fedt med fitness-center og centrum så tæt på... Man bliver enormt afhængig af det :wink:

Det store minus ved flytningen er at Grev Flemming, kommer på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ferie hos mine forældre.

Efter lange overvejelser, er jeg blevet enig med mig selv om, at det er bedre for ham, at bo i et hus, hvor der er en have og mennesker med knapt så lange arbejdsdage. Jeg nænner ikke, at proppe ham ind i en lille lejlighed i 8-9 timer om dagen. Desuden var det også tæt på umuligt at finde et sted til os begge...... men det bliver nu svært, han har været min faste følgesvend i 8 år nu, og jeg føler min egentlig lidt luset ved at dumpe ham hos mine forældre..... men i bund og grund kommer det nok til at tage hårdere på mig end på ham. :dry:

Jeg kan virkeligt godt forstå, at du ikke kan nænne at have ham så meget alene... Jeg har det på nøjagtig samme måde... Så er det dejligt, at dine forældre kan agere plejeforældre :smile: Men lidt trist bliver det da :unhappy:

Held og lykke med det hele :bigsmile:

Rikke

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor jeg lige har smidt to underskrevne kontrakter i postkassen, så tror jeg godt, at jeg kan løfte sløret for, hvorfor det hele har været lidt stresset i den sidste uge.

Det er så heldigt, at jeg har fået arbejde i Århus pr d. 1. maj :4jumpy: Men det var lidt uheldigt, at jeg fik at vide, at jeg var ansat om fredagen og skulle starte mit vikariat om mandagen :unhappy:

Så første dag måtte jeg fortælle, at jeg kun kunne blive i vikariatet i april. Jeg har haft et vikariat i virksomheden her i Viborg før, og de var heldigvis glade på mine vejne og ville gerne have mig i her i april. Men eftersom en af de andre vikarer havde lagt sig syg, ja så har der været meget stress over at skulle finde hele 2 der lige kunne springe til.

Endvidere er det også lykkes mig at finde en lejlighed i Århus :cheer: Jeg bryder mig ikke om løse ender, så jeg har været meget aktiv i lejlighedsjagten i sidste uge. Og til min store glæde, efter jeg virkelig har set på meget dyrt, småt, mørkt og dårligt placeret, så har jeg fundet en PERFEKT lejlighed.

Placeringen er perfekt, kun 500 meter væk fra et stort fitness center. Kun 10 min væk fra centrum og bus hele vejen til min nye arbejdsplads næsten lige ud for døren..... Næsten for godt til at være sandt.

Jeg glæder mig vanvittig meget til at komme igang med det nye job, som vil få 1. prioritet, men jeg glæder mig sørme også (næsten lige så meget :blush: ) til at komme igang i et nyt fitness center. Den første tid på jobbet bliver krævende, men mon ikke der bliver tid til at komme afsted om aftenen og i weekenden.

Det store minus ved flytningen er at Grev Flemming, kommer på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ferie hos mine forældre.

Efter lange overvejelser, er jeg blevet enig med mig selv om, at det er bedre for ham, at bo i et hus, hvor der er en have og mennesker med knapt så lange arbejdsdage. Jeg nænner ikke, at proppe ham ind i en lille lejlighed i 8-9 timer om dagen. Desuden var det også tæt på umuligt at finde et sted til os begge...... men det bliver nu svært, han har været min faste følgesvend i 8 år nu, og jeg føler min egentlig lidt luset ved at dumpe ham hos mine forældre..... men i bund og grund kommer det nok til at tage hårdere på mig end på ham. :dry:

Nå.... hvorom alt er så skulle der være styr på det meste og jeg håber på at kunne give den så meget gaz som muligt inden maj..

p.s ingen træning idag :tongue: (så det med gaz gælder fra imorgen :laugh: )

Tillykke og velkommen til Århus :smile: , surt med Greven du kommer til at savne ham.

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor jeg lige har smidt to underskrevne kontrakter i postkassen, så tror jeg godt, at jeg kan løfte sløret for, hvorfor det hele har været lidt stresset i den sidste uge.

Det er så heldigt, at jeg har fået arbejde i Århus pr d. 1. maj :4jumpy: Men det var lidt uheldigt, at jeg fik at vide, at jeg var ansat om fredagen og skulle starte mit vikariat om mandagen :unhappy:

Så første dag måtte jeg fortælle, at jeg kun kunne blive i vikariatet i april. Jeg har haft et vikariat i virksomheden her i Viborg før, og de var heldigvis glade på mine vejne og ville gerne have mig i her i april. Men eftersom en af de andre vikarer havde lagt sig syg, ja så har der været meget stress over at skulle finde hele 2 der lige kunne springe til.

Endvidere er det også lykkes mig at finde en lejlighed i Århus :cheer: Jeg bryder mig ikke om løse ender, så jeg har været meget aktiv i lejlighedsjagten i sidste uge. Og til min store glæde, efter jeg virkelig har set på meget dyrt, småt, mørkt og dårligt placeret, så har jeg fundet en PERFEKT lejlighed.

Placeringen er perfekt, kun 500 meter væk fra et stort fitness center. Kun 10 min væk fra centrum og bus hele vejen til min nye arbejdsplads næsten lige ud for døren..... Næsten for godt til at være sandt.

Jeg glæder mig vanvittig meget til at komme igang med det nye job, som vil få 1. prioritet, men jeg glæder mig sørme også (næsten lige så meget :blush:) til at komme igang i et nyt fitness center. Den første tid på jobbet bliver krævende, men mon ikke der bliver tid til at komme afsted om aftenen og i weekenden.

Det store minus ved flytningen er at Grev Flemming, kommer på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ferie hos mine forældre.

Efter lange overvejelser, er jeg blevet enig med mig selv om, at det er bedre for ham, at bo i et hus, hvor der er en have og mennesker med knapt så lange arbejdsdage. Jeg nænner ikke, at proppe ham ind i en lille lejlighed i 8-9 timer om dagen. Desuden var det også tæt på umuligt at finde et sted til os begge...... men det bliver nu svært, han har været min faste følgesvend i 8 år nu, og jeg føler min egentlig lidt luset ved at dumpe ham hos mine forældre..... men i bund og grund kommer det nok til at tage hårdere på mig end på ham. :dry:

Nå.... hvorom alt er så skulle der være styr på det meste og jeg håber på at kunne give den så meget gaz som muligt inden maj..

p.s ingen træning idag :tongue: (så det med gaz gælder fra imorgen :laugh: )

Vil, ligesom mollerup osse sige velkommen til Århus :D Det lyder til at være et rigtigt fedt sted du har fået dig. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det dejligt at tingene sådan flasker sig for dig - det glæder mig på dine vegne! Nu hvor det får så godt skulle du måske lige forsøge med en lottokupon også??

Og flot klaret med vægttabet. Det er nu underligt - når man koncentrerer sig og anstrenger sig for at tabe sig, så ryger der ikke noget særligt, men hvis man i en periode har travlt og ikke rigtig er fokuseret så rasler det pludselig af en. Hvis man havde tid kunne man sidde og filosofere længe over det, men hvem har det?

Jeg synes det er en rigtig beslutning du har truffet for Flemse, han skal nok blive rigeligt forkælet og taget hånd om hos dine forældre. Det er da synd at lukke ham inde i en lejlighed, hvis han har mulighed for at bo i et hus. Og du får sikkert alligevel så travlt på dit nye job at du kommer til at leve med konstant dårlig samvittighed, fordi du ikke har tid nok til ham.

Link to comment
Share on other sites

1000 mange gange tillykke herfra :cheer: Jeg er virkeligt glad på dine vegne :w00t:

Er det leje eller eje-lelighed du har fået fået i...??

Total fedt med fitness-center og centrum så tæt på... Man bliver enormt afhængig af det :wink:

Jeg kan virkeligt godt forstå, at du ikke kan nænne at have ham så meget alene... Jeg har det på nøjagtig samme måde... Så er det dejligt, at dine forældre kan agere plejeforældre :smile: Men lidt trist bliver det da :unhappy:

Held og lykke med det hele :bigsmile:

Rikke

Mange gange tak Rikke :bigsmile:

Det er en leje-lejlighed. Jeg skal lige være sikker på, at jeg kan sammen med både jobbet og Århus inden jeg tør investerer.

Og ja, det er nemlig rart, at have forældre der kan og gider tage over. Mine forældre er lige så hunde-glad som jeg er, og eftersom min far er dyrlæge, så er Flemming i de bedste hænder :bigsmile: men det bliver jo nok tomt at komme hjem og ikke få den helt store BIMME-LIM HURRA GLAD I LÅGET velkomst :wub: som kun hunde kan give.

Tillykke og velkommen til Århus :smile: , surt med Greven du kommer til at savne ham.
Vil, ligesom mollerup osse sige velkommen til Århus :D Det lyder til at være et rigtigt fedt sted du har fået dig. :)

Takker mange gange i to Århusianerne, I må jo lige give mig lokal-info hvis jeg skulle få brug for det :wink:

post-10703-1207688082.gif

Det lyder da godt nok skønt med job og lejlighed :smile:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det er nemlig bare super-skønt.

Hvor er det dejligt at tingene sådan flasker sig for dig - det glæder mig på dine vegne! Nu hvor det får så godt skulle du måske lige forsøge med en lottokupon også??

:laugh::laugh::laugh: jeg har overvejet Lottokuponen, men jeg føler mig så tilfreds med mit liv og gavmild (lige nu :blush: ), at jeg vil lade gevinsten gå til én anden i denne uge :tongue:

Jeg synes det er en rigtig beslutning du har truffet for Flemse, han skal nok blive rigeligt forkælet og taget hånd om hos dine forældre. Det er da synd at lukke ham inde i en lejlighed, hvis han har mulighed for at bo i et hus. Og du får sikkert alligevel så travlt på dit nye job at du kommer til at leve med konstant dårlig samvittighed, fordi du ikke har tid nok til ham.

Det glæder mig virkelig, at I mine hundevenner (Rikke og Razzmatazz), er enige i min beslutning angående Flemming. Jeg har virkelig været i 7 sind :blink:

Nå og så til dagens træning. Det lykkedes mig at slippe fra arbejde i tide til at nå en Spinning time med Super Helle... Imorgen vil jeg bytte min torsdags-spinning ud med styrke. Så må spinning vente til i weekenden, jeg kan skutte nå det hele lige for tiden :dry:

Spinning

Avg :heartpump: 85%

Maks :heartpump: 95%

Jeg synes virkelig jeg rykker til spinning for tiden, det er nu altså bare alt alt alt alt for fedt. :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Takker mange gange i to Århusianerne, I må jo lige give mig lokal-info hvis jeg skulle få brug for det :wink:

Spinning </B>

Avg :heartpump: 85%

Maks :heartpump: 95%

Jeg synes virkelig jeg rykker til spinning for tiden, det er nu altså bare alt alt alt alt for fedt. :firebounce:

Du er godt nok ved at have nogle seje pulsdata, da jeg kæmpet i en time i Søndage var min slutpuls på 164 så der er et stykke op til dig.

Du siger bare til hvis der er noget du vil vide om Århus, Fatter Eskild er et fint sted når man skal i byen, ikke så mange helt unge og hvis du skal løbe eller cykle er Brabrandstien en god tur, der er mulighed for forskelige ruter rundt om søen.

Link to comment
Share on other sites

Mange gange tak Rikke :bigsmile:

Det er en leje-lejlighed. Jeg skal lige være sikker på, at jeg kan sammen med både jobbet og Århus inden jeg tør investerer.

Og ja, det er nemlig rart, at have forældre der kan og gider tage over. Mine forældre er lige så hunde-glad som jeg er, og eftersom min far er dyrlæge, så er Flemming i de bedste hænder :bigsmile: men det bliver jo nok tomt at komme hjem og ikke få den helt store BIMME-LIM HURRA GLAD I LÅGET velkomst :wub: som kun hunde kan give.

Det glæder mig virkelig, at I mine hundevenner (Rikke og Razzmatazz), er enige i min beslutning angående Flemming. Jeg har virkelig været i 7 sind :blink:

Din far er dyrelæge, så har du vel altid været omgivet af dyr :wub:

Self bliver det tomt. Jeg savner nemlig også den der glæde, som de altid udviser ved synest af én :bigsmile: Men så kan det være dine forældre kan nyde at få besøg af dig rigtig tit :tongue:

Vi skal jo heller ikke kun anskaffe hund for vores egen skyld, de er jo flokdyr og skal have det godt...

Men igen, jeg kan godt forstå det bliver lidt trist :blush:

Link to comment
Share on other sites

Din far er dyrelæge, så har du vel altid været omgivet af dyr :wub:

Self bliver det tomt. Jeg savner nemlig også den der glæde, som de altid udviser ved synest af én :bigsmile: Men så kan det være dine forældre kan nyde at få besøg af dig rigtig tit :tongue:

Ja jeg kommer sikkert meget tit hjem på besøg :blush:

Jeg har desværre ikke altid været omgivet af dyr, han er ikke smådyrs dyrlæge, og de dyr han har med hjem, de er altid døde (og i småstykker) :blink::blink::blink:

Men vi har altid haft hunde :wub: og de har faktisk ikke nogen selv lige nu, så jeg tror også, at vil nyde at få hund igen :bigsmile:

Ryg, Bryst, Skulder

Lower back.

2X20@10kg

BB Deadlift

4X5@88,5kg (PR)

1X3@88,5kg (jeg kunne måske godt have taget en mere, men jeg var bange for at tabe stangen. Så den står på 88,5 igen næste gang)

(skulle have lavet BOR umiddelbart efter, men så kom der en sød ung dreng og smilede så venligt til mig, så jeg flyttede mig)

Chin up UH

3X5 -18kg (PR)

2X3 -18kg (det første sæt er bare super let...... men fy for pyffer hvor de sidste 3 reps de flå i mig :devil: )

BB BOR

Jeg skulle have taget 5X5 61kg idag, men jeg har nok kørt mine arme trætte under chin up, så der var ikke så meget at gøre godt med.

1X5@61kg (stilen var ad H til, jeg kunne kun rykke den halvt op, så jeg besluttede mig for, at sætte vægten ned og pudse på stilen)

4X5@56kg

BB Bænkpres

1X5@47,5kg (PR) ( :blink: , den sidste ville knapt nok op :gal: Så jeg tog Ipod'en af, hvis jeg skulle få brug for at råbe på hjælp..... )

3X4@47,5kg

1X3@47,5kg (FØJ, at 2,5 kg kan gøre så meget................ :chicken: )

DB skulderpres

4X5@16kg (PR) (jeg var selv lidt forundret over at jeg kunne tage dem, jeg har frygtet springet fra 14kg til 16kg)

1X4@16kg

BB Uprigth row

3X8@29kg

Cable rear lateral raises

3X8@15kg (V+H)

Cable triceps pull down

2X8@60kg (jeg skal simpelthen finde en ny øvelse for triceps, den tager ikke fat den her, jeg bruger ryggen og skuldrerne. Uanset om jeg forsøger mig med mindre vægt, så er det det samme, jeg er "låst" fast i udførelsen :nonono: )

Nå, det var hvad det blev til idag. Et par PR's som godt kan mærkes :4thumbup: Jeg er selv MEGA tilfreds med mine dødløft..... det føltes rigtig godt idag.

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig godt ud både med vægt, PR, lejlighed og job, kan det blive meget bedre?! :4thumbup: :superman:

Dog ikke så fedt at skulle afsætte hunden, de gir nu lidt hygge omkring en, men som sagt er det jo heller ikke fair for ham du ikker er hos ham. Har altid selv haft mindst en hund omkring mig de er nu altså dejlige :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig godt ud både med vægt, PR, lejlighed og job, kan det blive meget bedre?! :4thumbup: :superman:

Nej det køre lige for tiden, men øh :blush: det halter lidt med at holde øje med maden.... :4whistling: Men nu får jeg at se på mandag. Hvordan står det til med dig?

Link to comment
Share on other sites

Ben, Biceps, Triceps, Mave + lidt andet.

Preacher curl

5X5@17,5kg + stang ( :cheer: de var der allesammen idag...... så det er 20kg næste gang)

Cable biceps curl V+H

1X5@27kg

4X5@27kg (stadigvæk venstre der driller :mad: )

Dips

2X5 -11kg

2X4 -11kg

1X3 -11kg

BB Back squat

4X5@81kg

1X4@81kg

Siddende Benpres

5X5@140kg (den skal op igen næste gang)

Rotary calf

3X8@55kg

triceps ex maskine

3X8@32kg

DB sideløft V+H

2X10@28kg

BB reverse curl

3X10@12kg

BB wrist curl

1X12@14kg

1X10@14kg

1X8@14kg

Vertical leg-hip raises

3X12

Lateral flextion V+H

2X12@20kg

Crunch + skrå

3X20.

Puha, rart det er weekend, jeg synes, jeg er godt ristet.... :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Nej det køre lige for tiden, men øh :blush: det halter lidt med at holde øje med maden.... :4whistling: Men nu får jeg at se på mandag. Hvordan står det til med dig?

Jeg har haft nogle utrolig dejlige træningsuger her på det sidste, men det er som om jeg heller ikke er helt go til det med maden. Dog er jeg kommet ud over at skulle spise sukker eller chokolade hele tiden, nu er jeg gået over til bedre alternativer som fx tørret frugt fra utrekram (dvs uden tilsat sukker + der er godt med fibere i), og så mit nyeste alternativ istedet for en gang rittersport m youghurt (som jo er på 100 gram), er der kommet nye varrianter af mørkchokolade (i 30 grams) hvilket hjælper mig lidt på vej. Dog har vægten gået en del den forkerte vej, men nu har jeg altså også været i byen på det sidste og det er jo heller ikke helt kaloriefattigt - desværre.

Jeg er begyndt at opdaterer min vægt igen og gør det nu fremover hver mandag som det startede med :smile: for det gav nu alligevel noget at ha en fast dag man vejede sig på. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft nogle utrolig dejlige træningsuger her på det sidste, men det er som om jeg heller ikke er helt go til det med maden. Dog er jeg kommet ud over at skulle spise sukker eller chokolade hele tiden, nu er jeg gået over til bedre alternativer som fx tørret frugt fra utrekram (dvs uden tilsat sukker + der er godt med fibere i), og så mit nyeste alternativ istedet for en gang rittersport m youghurt (som jo er på 100 gram), er der kommet nye varrianter af mørkchokolade (i 30 grams) hvilket hjælper mig lidt på vej. Dog har vægten gået en del den forkerte vej, men nu har jeg altså også været i byen på det sidste og det er jo heller ikke helt kaloriefattigt - desværre.

Jeg er begyndt at opdaterer min vægt igen og gør det nu fremover hver mandag som det startede med :smile: for det gav nu alligevel noget at ha en fast dag man vejede sig på. :smile:

Det lyder rigtig godt. Jeg synes det er super godt gået, at du er kommet væk fra din lille "sukker-afhængighed" og det er fedt at læse om de alternativer du har fundet. Hvor køber du de der skukkerfrie frugter fra urtekram? Den kunne jeg da godt tænke mig at prøve.

Men når det så er sagt, så er det da bare røv-irriterende, at man ikke kan "hygge" sig lidt uden at går ud over vægten.... URETFÆRDIGT :mad:

Nå men, vi kan da prøve at holde hinanden til ilden, så vi kan blive sommerklar :sun: .... hvis det da ellers gider, at blive sommer i år...

Jeg skal nok love, at jeg fra på mandag, vil gå mere op i min kost og ligefrem begynde at poste mit kcal-indtag igen, det kunne jeg nok have godt af :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtig godt. Jeg synes det er super godt gået, at du er kommet væk fra din lille "sukker-afhængighed" og det er fedt at læse om de alternativer du har fundet. Hvor køber du de der skukkerfrie frugter fra urtekram? Den kunne jeg da godt tænke mig at prøve.

Men når det så er sagt, så er det da bare røv-irriterende, at man ikke kan "hygge" sig lidt uden at går ud over vægten.... URETFÆRDIGT :mad:

Nå men, vi kan da prøve at holde hinanden til ilden, så vi kan blive sommerklar :sun: .... hvis det da ellers gider, at blive sommer i år...

Jeg skal nok love, at jeg fra på mandag, vil gå mere op i min kost og ligefrem begynde at poste mit kcal-indtag igen, det kunne jeg nok have godt af :blush:

Jamen både de tørrede frugter og chokoladen har jeg købt i føtex, men ved at utrekramsprodukter også kan fås i helsekostbutikkerne (her er de dog ikke altid på tilbud), jeg syns selv at de tørrede abrikoser og figner er bedst, dadlerne blev jeg lidt skuffet over.

Det er mega irriternede som du siger man ikke kan hygge sig lidt en gang imellem! syns dog min vægt bliver mere og mere følsom, rettere der skal mindre til før den lige pludselig går op, meget meget flid til før den går nedad igen. Jeg skal helt klart have kigget kalorieindholdet igennem og have sat potionstørrelserne lidt ned. Tænker lidt på at opdaterer kalorieindholdet. Men indtilvidere bliver det "kun" vægten der SKAL opdateres . :smile:

Håber på en rigtig dejligt sommer i år! Det er næsten for lavt at man snart ikke kan skældne mellem sommer og vinter!!

Link to comment
Share on other sites

Puha, jeg var godt nok stiv i hele kroppen idag og det satte sit tydelige præg på dagens træning, der på ingen måde var præget af overskud, tvært imod :dry:

Ryg, Bryst, Skulder

Lower back

2X20@10kg

BB Dødløft

4X5@88,5 kg

1X3@88,5 kg

BB BOR

2X5@61kg (nu bliver de straps altså købt i næste uge, jeg er træt af, at jeg íkke kan holde fast :mad: )

5X5@56kg.

Chin up

4X5 -18kg

1X4 -18kg (ØV!!!!!! den sidste var der bare ikke, gjorde elers et ihærdigt forsøg, men måtte opgive :blush: )

BB bænkpres

2X4@47,5kg

2X3@47,5kg

1X2@47,5kg ( :crybaby::crybaby::crybaby: )

Cable standing fly

2X5@32kg (hver side)

3X4@32kg

1X3@32kg

DB skulderpres (V+H)

3X5@16kg

1X4@16kg

1X3@16kg.

BB uprigth row

3X8@29kg

Cable rear lat. raises V+H

3X8@12kg

HM' absolut ingen pr's idag, og intet der skal ændres til næste gang :dry:

Spinning

Avg :heartpump: 80%

Maks :heartpump: 91%

Heller ikke til spinning var der det store energi overskud. Konklusionen kan kun være.......... det er sku' hårdt at gå på arbejde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

For det første - ros til dig for at genneføre hele træningen inkl. spinning, selvom kroppen ikke var så medgørlig og fuld af energi :cool:

BB bænkpres

2X4@47,5kg

2X3@47,5kg

1X2@47,5kg ( :crybaby::crybaby::crybaby: )

post-13362-1207999369.gif Den er ubarmhjertig. Du kører uden spotter ikke? Hvordan gør du mht failures?

Link to comment
Share on other sites

BB bænkpres

2X4@47,5kg

2X3@47,5kg

1X2@47,5kg ( :crybaby::crybaby::crybaby: )

Uuuhh... hvor surt :unhappy:

Men lige da jeg læste det, tænkte jeg også: Hvis millemarie nogensinde kommer til København må hun hellere låne min spotter, for hun er bare super :smile: Hun løfter ud for mig og hun siger f. eks. "Husk at trække vejret, Marianne" Ja, det glemmer jeg nogle gange. Eller hun siger "Kom nu, bare en mere" og meget andet motiverende. Der giver mindst 5 kg at have hende med :blush:

Millemarie - Har du prøvet at spørge nogen om de vil løfte ud for dig og spotte? Jeg synes man bliver lidt mere modig til at forsøge en rep mere, når man ved, at man ikke ender med at blive mast af stangen :smile:

Ellers rigtig god weekend til dig :shades:

Link to comment
Share on other sites

Uuuhh... hvor surt :unhappy:

Men lige da jeg læste det, tænkte jeg også: Hvis millemarie nogensinde kommer til København må hun hellere låne min spotter, for hun er bare super :smile: Hun løfter ud for mig og hun siger f. eks. "Husk at trække vejret, Marianne" Ja, det glemmer jeg nogle gange. Eller hun siger "Kom nu, bare en mere" og meget andet motiverende. Der giver mindst 5 kg at have hende med :blush:

Jaja, bare udlån mig - så må jeg hellere også udlåne dig, til den ro challange, der er igang i Bogs log :tongue:

Men tak for roserne :blush:

Link to comment
Share on other sites

For det første - ros til dig for at genneføre hele træningen inkl. spinning, selvom kroppen ikke var så medgørlig og fuld af energi :cool:

Ih tak for ros........... :blush: Det var bare en af de dage, hvor hjernen havde mega meget lyst til at træne..... Kender I det ? Man har det egentlig rigtig godt med at være afsted og hygger sig. Men kroppen er af en anden mening..

post-13362-1207999369.gif Den er ubarmhjertig. Du kører uden spotter ikke? Hvordan gør du mht failures?

Jo jeg er Palle alene :unhappy: Så når jeg ikke kan få den sidste op, så "låser?" jeg i venstre side, og får lige listet højre side af vægtstangen op på "hylden/krogen".

Uuuhh... hvor surt :unhappy:

Men lige da jeg læste det, tænkte jeg også: Hvis millemarie nogensinde kommer til København må hun hellere låne min spotter, for hun er bare super :smile: Hun løfter ud for mig og hun siger f. eks. "Husk at trække vejret, Marianne" Ja, det glemmer jeg nogle gange. Eller hun siger "Kom nu, bare en mere" og meget andet motiverende. Der giver mindst 5 kg at have hende med :blush:

Millemarie - Har du prøvet at spørge nogen om de vil løfte ud for dig og spotte? Jeg synes man bliver lidt mere modig til at forsøge en rep mere, når man ved, at man ikke ender med at blive mast af stangen :smile:

Ellers rigtig god weekend til dig :shades:

Jo tak :bigsmile: vil gerne leje en omgang Candy-coach :wink: (profesionelle spottere, gad vide om det findes :unsure: )

Jeg overvejer hver gang, at spørge nogle af knægtene, for det ville være fedt at "turde" presse den lidt ekstra. Men så bliver jeg alligevel lidt genert :blush:

Kan I to også have en super dejlig weekend, derovre på øen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share