Weightlifting, Powerlifting, etc Video Tråd pt.2


LaMotta
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvorfor Mikhail Koklyaev ikke stiller op til internationel konkurrencer i VL.

Sådan let som han støder 240 kg ville han da umiddelbart ligge i top 3 i verden. Ser ud som om han kan støde 250 også.

Har ikke set ham lave træk, men hvis han laver 150 kg i muscle snatch burde han da kunne lave omkríng 190-200 kg i træk. Hans teknik ser fin ud, så han må næsten ha dyrket VL et stykke tid.

Grunden til jeg spørger er, at jeg selv dyrker VL, og følger med i næsten alt hvad der vises på TV, og jeg har aldrig set ham in action :superman:

nogen der ved hvorfor??

Olesen

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der ved hvorfor Mikhail Koklyaev ikke stiller op til internationel konkurrencer i VL.

Sådan let som han støder 240 kg ville han da umiddelbart ligge i top 3 i verden. Ser ud som om han kan støde 250 også.

Har ikke set ham lave træk, men hvis han laver 150 kg i muscle snatch burde han da kunne lave omkríng 190-200 kg i træk. Hans teknik ser fin ud, så han må næsten ha dyrket VL et stykke tid.

Grunden til jeg spørger er, at jeg selv dyrker VL, og følger med i næsten alt hvad der vises på TV, og jeg har aldrig set ham in action :superman:

nogen der ved hvorfor??

Olesen

Et bud kunne være, at han i forbindelse med den givne gæsteoptræden er på så meget test og sager, så han næsten er selvlysende. Det ville tage så meget fra hans styrke at skulle gå clean længe nok i forbindelse med konkurrence, at resultaterne sandsynligvis ville være udenfor sammenligning...

Koklayev er desuden en forhenværende vl'er der har slået sig helt på stærkmand nu, så vidt jeg er orienteret. Det bidrager også til ovenstående teori. Måske.

Edit: Dolega bommede ud på 193 i træk til Vm, som ikke har ligget mere end nogle uger efter videoen med de 202.5. Han toppede måske for tidligt eller sent?

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share