Nyt fitness center i Randers?


Lillen
 Share

Recommended Posts

Heisa

Er der nogen lokale der kender noget til det nye motioncenter i AO's gamle lokaler ved Tøjhushavekvarteret? Ovenfor Fogedretten?

Her åbner "Byens Fitness" Står der på et skilt , men jeg kan ikke finde noget om det på nettet...

Anyone`?

Knus Silje

Hejsa

Jeg har kun hørt det skulle åbne imorgen men det ser da ikke ret klar ud endnu.

Det skulle være en gammel Equinox instruktør der åbner det men kun igen noget jeg har hørt nede i fitnessdk :wink:

Hilsen Sune

Link to comment
Share on other sites

Silje Her har idag besøgt centeret og kan fortælle at det er et rigtig flot center...alt det nyeste technogym udstyr, kinesis..osv.osv

Et månedsmedlemskab vil koste 299,- og er på månedsbasis, så der er ingen bindingsperiode. De har også et wellness consept med spa og alt der her tilhører ...det koster 449,- for træning og spa.

De åbner den 13.10.2007 og har en hjemmeside der heder www.byensfitness.dk

Jeg har allerede forhåndstilmeldt mig :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja så får du nok det rigtige svar :bigsmile: Jeg vil gerne høre hvad du finder ud af hvis du tager ind til dem.

Hvor træner du i Randers?

Hilsen Sune

Trænede i Fitnessx en lang periode...arbejdet der også faktisk...Valgte så at melde mig ud pga. ledelsen af centeret og har været center løs lige siden...så dette passede fint for mig. rigtig flot det nye center og technogym maskinerne er så utrolig gode så det glæder jeg mig til :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share