Hvad vejer du?


Lene83
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wow...hvad har du målt den fedtprocent med? Det virker unaturligt lavt...på eller over grænsen til sundhedsskadeligt.

Det var mig der målte Payam, målingen blev foretaget med tang, og jeg tror også jeg ramte et par procent ved siden af. Selv om han da naturligvis er nåååået hakket... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Wow...hvad har du målt den fedtprocent med? Det virker unaturligt lavt...på eller over grænsen til sundhedsskadeligt.

Som Michael siger, var det ham, der målte den - vil give dig ret i, den er rimelig lav og muligvis lidt upræcis.. dog vil jeg ihf. mene, jeg er under 7-8%. Men jeg tænker ikke rigtig over, hvad jeg spiser.. og jeg spiser endda rigtig rigtig meget :)

Du kan dog selv prøve at vurdere her eller på mit billede i min profil (selv om det er noget gammelt)..

1955-DSCF0384_edited.jpg

Link to comment
Share on other sites

Køn: Mand

Vægt: 70-71 kg.

Højde: 177 cm.

Fedtprocent: ca. 10-12%

Fedtfri masse: (hurtig hovedregning): omkring 62 kg.

Frit citeret efter Eddy Mercx: "En cykelrytter er overvægtig hvis han noget sted på kroppen kan finde hudfolder der er større end på oversiden af sin hånd" :laugh:

Så jeg er FEEEEEEEEEEEE!

Edited by Fast legs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share