Cube LTD 3 MTB


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

post-2368-1192206869_thumb.jpg

Har en Cube LTD 3 til salg da jeg vil have fullsuspension mtb.. Den står næsten som ny har cyklet ca 600km og måske de 150km i skov.. Den er altid blevet passet og plejet ALDRIG MISHANDLET.. Køre som en drøm.. Bare du har benkrafterne får man sindsyg mange sjove timer..

XT gearskifte

80mm forgaffel

alt i richey udstyr..

Den er helt standard..

Byd..

Link to comment
Share on other sites

Hej det er en 2005 og det er den som svare til pro modellen idag.. Gav selv 11000,- for den i 05 så det har været dyrt..

begge vintre har den stået i en opvarmet kælder aldrig under 20 grader...

Cyklen befinder sig i Holstebro - Glemte at skrive det er en 18" som svare til en på ca. 172-180 cm

Link to comment
Share on other sites

Hey -=Nosa=-

Det kunne godt være at dette spørgsmål kræver en tråd for sig selv, men må jeg spørge dig hvorfor du hellere vil køre fully? Jeg har selv købt en med full suspesion og må indrømme at hvis jeg skulle gøre købet om ville jeg have valgt en hard tail. Men det er selvfølgelig en smagssag samt hvilket slags løb der skal køres. Jeg kører aldrig med suspension bag når jeg køre XC. Bruger det sjællent en gang imellem når jeg kører længere "hygge" ture for at skåne ryggen... Jeg overvejer faktisk grundigt at købe et andet stel :smile: Da jeg ikke bruger det, er det jo bare overflødige kilo på cyklen... De er jo lige lidt tungere de fully´s

Men som sagt... det er en smagssag :smile:

Held og lykke med salget... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Næste sæson vil jeg til at køre en del mere i skoven og der kommer nogle hårde bump derude med fuld skrald på... Derfor har jeg det sådan at jeg heller vil skåne cyklen ved at køre med full dog koster de også til dobbelte af en alm. hardtrail.. Så også for ikke at få de knald i ryggen som du selv nævner ved at køre i skoven.. Så bare for bedre køre egenskaber dog forventer jeg ikke det vilde, men det ser satme også godt ud og have til at hænge i lejligheden ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share