Doping


kristian22
 Share

Recommended Posts

Enheder - er det ikke hvor mange måneders karentæne man får?

Hint: nooook ikke det rigtige forum du har valgt til dette spörgsmål

Come on! Der spørges til noget rent medicin-fagligt. Synes godt nok at det er lamt at "holde igen" med sådan noget info. Uha, han vil måske bruge denne tophemmelige info til at KRADTE....

Rommel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Prima Nocte

Altså det må vel være borgmesterens ret til første nat med ungmøerne, men tror næppe lidt lesbian action vil ændre noget på ungdomshus problemerne...

Ahh... så er jeg med igen. Havde slet ikke tænkt i de baner, at det jo ikke lige kan lade sig gøre med Ritt. :laugh:

Men jo, så må det vel være Alpha-Han Fogh der skal træde i karakter! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Når tråden alligevel er afsporet:

Forleden sad jeg på Kaffeplantagen og overhørte følgende samtale mellem et par der tilsyneladende var på date:

- de sidder og snakker om træning

Hende: "Der har været meget med doping i medierne på det sidste"

Ham: "Ja, det er også vildt så mange der gør det - når jeg kommer ned i mit center og ser på folk er det mindst 20%"

Hende: "Det var mange. Men hvordan foregår det så? Er det mest piller eller nål?"

Ham: "Jeg tror det er pulver.... kender du f.eks Kreatin? Det er en slags lovlig doping - jeg har selv prøvet det *stolt*"

Hende: "Okay, men det der proteinpulver er bare som mad, ikke?"

Ham: "Jo, men i mange proteinpulvere er der fra producentens side kommet doping i - f.eks noget der hedder nandrolone - så folk tror det er proteinet de vokser af og så bliver de ved med at købe det"

Hende: "Nå, vildt nok".

:crazy::laugh:

Den sidste idiot er ikke født endnu… :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Når tråden alligevel er afsporet:

Forleden sad jeg på Kaffeplantagen og overhørte følgende samtale mellem et par der tilsyneladende var på date:

- de sidder og snakker om træning

Hende: "Der har været meget med doping i medierne på det sidste"

Ham: "Ja, det er også vildt så mange der gør det - når jeg kommer ned i mit center og ser på folk er det mindst 20%"

Hende: "Det var mange. Men hvordan foregår det så? Er det mest piller eller nål?"

Ham: "Jeg tror det er pulver.... kender du f.eks Kreatin? Det er en slags lovlig doping - jeg har selv prøvet det *stolt*"

Hende: "Okay, men det der proteinpulver er bare som mad, ikke?"

Ham: "Jo, men i mange proteinpulvere er der fra producentens side kommet doping i - f.eks noget der hedder nandrolone - så folk tror det er proteinet de vokser af og så bliver de ved med at købe det"

Hende: "Nå, vildt nok".

:crazy::laugh:

Hvor kan man få det der proteinpulver med nandrolon? Så er det sguda klart jeg ikke vokser af squats and milk :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ahh... så er jeg med igen. Havde slet ikke tænkt i de baner, at det jo ikke lige kan lade sig gøre med Ritt. :laugh:

Men jo, så må det vel være Alpha-Han Fogh der skal træde i karakter! :superman:

Fogh har vist hænderne fulde med sin polske husven, så vi skal minimum en grad ned, og jeg er ikke sikker på, at et samfund befolket af små Bendt Bendtsen'er vil være vildt spændende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share