Før/efter diæt (billeder)


katalunja
 Share

Recommended Posts

Synes det kunne være spændende og meget inspirerende at se nogle før/efter billeder af folk der har været på diæt for at trimme kroppen.

Ved ikke om sådan en tråd har været her før, men har ikke kunne finde en sådan, har ellers søgt rigeligt.

Hvis den har kunne jeg rigtig godt tænke mig at se den.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Wow man kan jo næsten ikke komme til for folk der uploader deres billeder. Så starter jeg, bangebukse!!

August 2006, nada muskler, 86-87kg.

familieturen038qt0.jpg

2/11 2007, 77-78kg, og en lidt anerledes fordeling af fedt og muskler. kan man se en forskel??

211bulk008to2.jpg

Skal lige siges at det overstående billed er taget lige efter en kreatin kur, så har lidt væske/fedt i kroppen, var nede på 76-77kg allerede ugen efter.

Hårdt arbejde og selvdisciplin

If your gonna be a monkey, be a motherfucking gorilla!!

Edited by kris13
Link to comment
Share on other sites

Det tog da godt nok lidt tid før der kom lidt respons på denne tråd, men dejligt at der er nogle der har lyst til at være inspiration for sådan nogle som mig :bigsmile:

super respekt for jer som var de første til at poste jeres billeder, et fantastisk resultat i har opnået.

håber at der kommer endnu flere billeder.

Link to comment
Share on other sites

Flotte resultater AndersL, hvor lang tid tog det? Var selv små 14-15 måneder om mit og dit ser lidt mere omfangende ud.

Haha syntes han bliver lidt stor lige pludselig ham skinny boy John, men en fed ide at tage billeder løbende, mener vist også der på et tidspunkt lå en GIF fil der viste hans fremgang over et helt år eller sådan noget.

Edited by kris13
Link to comment
Share on other sites

Flotte resultater AndersL, hvor lang tid tog det? Var selv små 14-15 måneder om mit og dit ser lidt mere omfangende ud.

Haha syntes han bliver lidt stor lige pludselig ham skinny boy John, men en fed ide at tage billeder løbende, mener vist også der på et tidspunkt lå en GIF fil der viste hans fremgang over et helt år eller sådan noget.

Der står under billederne at det første er fra sent i 2005 og det andet er vist rimelig nyt.

Link to comment
Share on other sites

Flotte resultater AndersL, hvor lang tid tog det? Var selv små 14-15 måneder om mit og dit ser lidt mere omfangende ud.

Haha syntes han bliver lidt stor lige pludselig ham skinny boy John, men en fed ide at tage billeder løbende, mener vist også der på et tidspunkt lå en GIF fil der viste hans fremgang over et helt år eller sådan noget.

Faktisk nåede jeg at blive lidt større end på start billedet. Såvidt jeg husker vejer jeg cirka 117kg på det billede og jeg toppede ud på 121kg da jeg var tungest! :w00t: Så fra start vægttab til slut (Hvis der fandtes et begreb som slut i min verden, hahaha) gik der cirka 16-17 måneder. Så holdt jeg en pause og gav den et nøk til i slutningen af sommeren for at nå den form jeg har på mit profilbillede.

Link to comment
Share on other sites

Faktisk nåede jeg at blive lidt større end på start billedet. Såvidt jeg husker vejer jeg cirka 117kg på det billede og jeg toppede ud på 121kg da jeg var tungest! :w00t: Så fra start vægttab til slut (Hvis der fandtes et begreb som slut i min verden, hahaha) gik der cirka 16-17 måneder. Så holdt jeg en pause og gav den et nøk til i slutningen af sommeren for at nå den form jeg har på mit profilbillede.

virkelig virkelig godt klaret!!!

har det ikke også været meget svært mentalt?

Link to comment
Share on other sites

virkelig virkelig godt klaret!!!

har det ikke også været meget svært mentalt?

Mange tak. Det føltes ikke svært undervejs, der var det bare at gøre det, men set i bakspejlet kan jeg se at min psyke er blevet klart mere stabil nu. Jeg var åbenbart bare gået hen og blevet vandt til at være små manio-depressiv! :laugh:

(Nu jeg kun manio :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

ang. ham gutten der med billedgalleriet, så har han sku da forhåbentligt ikke taget noget ulovligt. For så er resultatet sku ikke særlig flot!!!

afh. af hans højde, så vil jeg skyde ham til 85kg. på de der 2007 billeder. Jeg har kendt andre som har nået noget lignende resultater. Men det kræver at BB for hoved priotet for ens dagsrytme: målrettet kost og en god sparrings partner i trænings centret. og så ellers lang og stabil trænings forløb uden skader og pauser pga. job mv.

hans overkrop er ok, men er imponeret over de fede stænger han har bygget op!

Link to comment
Share on other sites

Diæt sucks.

Ellers godt klaret Anders. :smile:

Var egentlig ikke klar over du havde været så big-boned.

Mange tak JayBee! Da jeg som 18-årig gik igang med at tabe mig for første gang, var min fedtprocent cirka 10% højere (i omegnen af 30-35%) end på det billede der. Så jeg har skam været endnu mere big-boned back in the days! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været igang med at tabe mig siden august. Blev lige pludselig motiveret og nu elsker jeg at give den gas. På billedet kan man se hvordan maven bliver mindre. Udover det har jeg fået mere smidighed og kan mærke min krop bedre som følge af træningen.

Link til før / nu - billede:

sammenligning.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share