FK Thor


Dawizz
 Share

Recommended Posts

Flytter snart til Holbæk og skal derfor finde et nyt sted og træne. Er der nogen der træner i FK Thor og enten kan anbefale det eller fraråde stedet? Kan ikke se fra deres hjemmeside om man må bruge magnesium og hvilke muligheder nøglemedlem giver.

Hvis i kender andre steder omkring Holbæk, må i meget gerne foreslå dem :smile:

Med venlig hilsen

Dawizz

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner der hveranden weekend da min kæreste træner og er næstformand i klubben samt vagtleder.

Nøglemedlem betyder så vidt jeg ved, at dem som gerne til tage vagter i klubben får gratis træning og nøgle.

Klubben er ikke særlig stor, men der er hvad man skal bruge. Alt udstyret er af ældre dato men det virker.

Nu kender jeg ikke dine træningsmål, men træner du decideret styrkeløft, er det eneste godkendte IPF udstyr i klubben en vægtstang fra Leoko.

Kompetent hjælp til udstyr samt spot er udelukket da FK Thor kun er medlem af DSF pga ADD aftale, der er ingen folk i klubben som dyrker sporten udover min kæreste.

Efter snart 1 års træning dernede, kan folk stadig ikke adskille styrkeløft, vægtløftning og stærkmand.

Men udover det, så er klubben fyldt med virkelig flinke mennesker og jeg har haft fornøjelsen af at være til fest med dem 2 gange og de gode til at "intregere" nye medlemmer, også selvom jeg er en slags fast gæstetræner.

Af udstyr kan nævnes:

1 squatstativ

1 squatrack

1 bænkpres

håndvægte til ~60 kg

kabel anordninger til træk og pulls

supported rows anordning

2 løbebånd

1 ro maskine

1 stepper

dipstativ

leg press

leg curls

calf raise

+ de sædvanlige ekstra bænke, bolde, måtter osv

FK Thor er et fint sted til vægttræning hvis man også vil squatte, bænkpresse og dødløfte, der er alt hvad man skal bruge og der er aldrig overfyldt dernede. Men som sagt, føling med styrkeløft, udstyr osv er der ikke i Thor.

Magnesium er som udgangspunkt ikke "tilladt" dernede, men det bunder mere i at der ingen der har før har kendt til det.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så smut ind på FK 'Thor's hjemmeside og skriv til min kæreste, næstformanden, hun vil meget gerne hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Hey

Det er mig der er næstformand/kæreste/vagtleder/festarrangør/kvindeligt indslag i klubben

Der er ikke så meget mere at sige end det der allerede er sagt, andet end at der normalt er åbent kl 16-20 i hverdagene og 11-14 om lørdagen. Der er så mulighed for at få en nøgle mod et depositum på 600kr, og da har du adgang fra 06-24. Men kom op og kig en dag. Jeg har normalt vagt mandag 16-18, men alle de andre vagter ert også søde og flinke. Du kan få en rundvisning og få lov at træne en enkelt gang gratis for at se om det er noget. Derefter foregår indmelding hos vores sekretær, som normalt er til stede onsdag 15-16 og ellers efter aftale.

Vi er en lille klub, men vi har det hyggeligt og byder altid nye medlemmer velkommen

MAnge hilsner

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share