Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Mandag 26-01-2009

Søndag måtte jeg overgive mig og blive hjemmefra træning :unhappy:

Mandag

Benchs press

12 * 20 kg.

12 * 60 kg.

8 * 80 kg.

1 * 90 kg.

1 * 95 kg.

2 * 97,5 kg med spotter.

1 * 100 kg med spotter.

Jeg vil alså snart over 100 kg unden spotter, men det kræver nok noget mere styrketræning.

Cykling, mandag plejer at være den bedste dag, men var stadig noget syg, hoste en del, men det blev til 2 timer med puls avg 133 og 130, max 140 :blush: , Rikke mente at normale mennesker bliver hjemme mere end en dag når de er syge, forsøger hun at sige at jeg ikke er normal :devil::laugh: hun har jo nok ret :blush:

Vi er 4 der tager til 12 timers spinning i Haderslev den 13-03-2009 hvor vi tager 6 timer hver. http://www.spinning24.dk

Link to comment
Share on other sites

Træner du bænk stort set hver gang du styrketræner? :tongue:

Tror du ikke, du kunne have taget de 100, hvis du havde gået direkte på den frem for sæt på både 95 og 97½? Det tærer for meget på kræfterne med to sæt så tæt på dit max... :wink: Du skal selvfølgelig have en spotter til at være klar...

Link to comment
Share on other sites

Træner du bænk stort set hver gang du styrketræner? :tongue:

Tror du ikke, du kunne have taget de 100, hvis du havde gået direkte på den frem for sæt på både 95 og 97½? Det tærer for meget på kræfterne med to sæt så tæt på dit max... :wink: Du skal selvfølgelig have en spotter til at være klar...

Det bliver kun til 2 til 3 gang om ugen :bigsmile: , jeg hade slet ikke tænkt at det kostet at tage mange set, men nu du siger det er det jo ret klart, det skal prøves på onsdag tak.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 27-01-2009.

Bench press 2 dage i træk er ikke nogle god ide nu har jeg lidt ondt i min skulder :blush:

Cykling 2 timer stadig syg, men hoster kun i pauserne så det er ikke galt, men pulsen ligger kun omkring 70%

Pigerne var enig om at jeg var led i går bare fordi jeg tog fat i flæsket under Rikkes arm da hun skulle vise hun også hade arm muskler :laugh: det var måske heller så flinkt.

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu da også for dumt, Martin. :laugh:

Mon ikke det var på tide du fik lidt struktur på styrketræningen? Et sammenstrikke et program er jo ikke alverden. :smile:

Det kan der være noget om :laugh:

Struktur :laugh: det er ikke lige min ting, men jeg vil snart ligge en noglelunde fast program.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 28-01-2009

Jeg er ved at have det bedre, hoster ikke så meget og ingen feber, bliver bare hurtig forpustet :devil:

Styrketræning biceps og underarm.

Cykling 3 og 2, puls 70 - 75%.

Min plan var at tage en hviledag torsdag, men når jeg har det så meget bedre tror jeg at jeg dropper det.

Min træk% er steget 4% og mit fradrag er faldet 540.- = 1.140.- mindre udbetalt om måneden :devil: det var da ikke nogle god start på 2009 :mad:

Link to comment
Share on other sites

Det kan der være noget om :laugh:

Struktur :laugh: det er ikke lige min ting, men jeg vil snart ligge en noglelunde fast program.

Gillingham Peaking Cycle er fint til bænkpres. Der er to pas pr. uge, et tungt og et let (dynamiske). Så kan du altid supplere med skulder, triceps og lat-træning så du efter otte uger er fuldstændig klar til at presse noget vildt! :devil:

I den tråd jeg linker til er også andre glimrende programmer, deriblandt Smolov Jr., men det er fire bænkpas om ugen i tre uger. Den er ret gusten, men helt sikkert også anbefalelsesværdig. Der skal du så nok bare ikke satse på at fylde så mange supplerende øvelser på, da patværket bliver pænt ristet. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Gillingham Peaking Cycle er fint til bænkpres. Der er to pas pr. uge, et tungt og et let (dynamiske). Så kan du altid supplere med skulder, triceps og lat-træning så du efter otte uger er fuldstændig klar til at presse noget vildt! :devil:

I den tråd jeg linker til er også andre glimrende programmer, deriblandt Smolov Jr., men det er fire bænkpas om ugen i tre uger. Den er ret gusten, men helt sikkert også anbefalelsesværdig. Der skal du så nok bare ikke satse på at fylde så mange supplerende øvelser på, da patværket bliver pænt ristet. :superman:

Tak det ser godt ud, tror at jeg vil prøve det.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 30-01-2009.

Cykling 2 kl 7 ingen data da min Garmin løb tøt for strøm :mad:

Jeg holdte pause torsdag for at blive rask/klar til 24 timers spinning lørdag kl 12 til søndag kl 12, jeg skal køre 12 timer og de kikker ret meget når jeg hoster for vildt :laugh: jeg er næsten rask nu hoster kun lidt, men har en masse slim i halsen :devil: selv om Rikke mener jeg stadig er ret syg, hun er kun på 5 semester som sygeplejske så det tror jeg ikke hun ved noget om :laugh:

Nogle steder man burde besøge i 9000 når jeg nu er der i 24 timer?

Link to comment
Share on other sites

Lørdag - Søndag 31-01-2009 - 01-02-2009

24 timers Cykling i Ålborg.

Jeg startet med at cykle 3 timer, derefter Rikke 2 timer, Merete 2 timer, så tog jeg 3 timer igen, Rikke 2, Merete 2, så tog jeg 2 timer 02 til 04 uha de var hårde og den sidste time kørte vi 30 siddende og 30 sek. stående i 55 min, fuck det var træls, derefter Rikke 2 timer, Merete 2 timer, så hade jeg mine sidste 2 timer fra kl 8 til 10, men jeg har klar på mere såjeg tog lige de sidste 2 timer med så jeg kom op på samlet 12 timer og de sidste 45 tog jeg stående i mellem tempo, nu er min storetå negel ved at blive blå :laugh:

Det var et super event Equinox Ålborg hade lavet, fin spinningssal og gode instruktøere, jeg fik kun sovet 1 time, jeg hade ligget og forsøgt at falde i søvn i 2 timer så kom Rikke og lage sig ned og tog noget over øjene og snorket efter få minutter, jeg hade lyst til at vække hende, det er for provokerende at falde i søvn så hurtig når jeg ikke kan sove :devil:

Jeg glæder mig til den 13-3-2009 hvor vi tager en 12 timers i Haderslev.

Er det ikke utroligt at jeg ikke træt efter at have kørt i 12 timer og sovet 1 time :blink:

BadassJonas var lige forbi og hilse.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Det skal nok komme, Mollerup. Bare rolig. Når den sidste gejst har lagt sig, så bliver du rolig på et tidspunkt. :w00t:

Men respekt for indsatsen. :superman: Det havde jeg sgu ikke kunnet stå igennem. :crazy:

He he jeg har lige sovet et par timer så det varet ikke ret langt tid før jeg blev træt, nu er jeg bare sulten.

Tak sidste år var der en der kørte over 20 timer ud af de 24 timer, det må være målet næste år :crazy:

Jeg overvejer også om det bliver for hårdt med 3 timers spinning i morgen eftermiddag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, hvis du startede med at kører de 24 timer så var det min lærer/chef der underviste dig den første time - Gitte :tongue: sjovt!

Lyder til det har været fedt - da jeg hørte om alle de gode sponsor mad der blev serveret til jer blev jeg helt sulten! - Det lyder helt sikkert som noget jeg skal være med til næste år! Lige meget hvad!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, hvis du startede med at kører de 24 timer så var det min lærer/chef der underviste dig den første time - Gitte :tongue: sjovt!

Lyder til det har været fedt - da jeg hørte om alle de gode sponsor mad der blev serveret til jer blev jeg helt sulten! - Det lyder helt sikkert som noget jeg skal være med til næste år! Lige meget hvad!

Jeg startet kl 12, så det har nok været med Gitte hun spilled fransk musik, hun kørte også en del timer og på et tidspunkt hade hun gang en vandkamp med en af de andre ansatte :laugh:

PS prøv at se hvilket navn det står på alarmen lige inden for døren Fitness.dk WTF :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share