Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Onsdag 04-02-2009.

Jeg måtte holde en hvile dag tirsdag da min læg var ret øm :mad:

Benchpress, jeg er begyndt på Brad Gillingham Benchpress Peaking Cycle, men jeg trode det var 5 set af 10 rep, det er sku for tungt.

opvarmning 10 * 47 kg.

10 * 74,5 kg

10 * 74,5 kg.

8 * 74,5 kg.

5 * 74,5 kg.

5 * 74.5 kg.

Cykling 2 48 min. puls avg 140, max 158.

Løb

10 min. mellem 6 og 9 km/t.

5 min. 9 km/t.

5 min 6 km/t.

5 min 10 km/t.

4 min. 6 km/t.

1 min 12 km/t

30 min 7,72 km/t

Link to comment
Share on other sites

Der er vist en århusianer der skal lære at læse et Excel-regneark. :laugh:

Jeg vedhæfter lige et screenshot lavet af en Gillingham med 110 kg som 1RM.

post-7010-1233821757_thumb.jpg

Som du kan se, Martin, så skal du køre 5 x 5 med 82,5 kg i den første uge. Det lette pas i uge 1 er 8 set af 3 reps med 65 kg. Sådan fortsætter det lette pas hver uge i alle otte uger. I uge 2 skal dit tunge pas så hedde 5 sæt af 3 reps med 87,5 kg, og så følger du bare skemaet i otte uger, hvorefter du tager et par dages hvile og så presser du 110 kilo så nemt, at du må bede centerlederen om at montere skumgummimåtter i loftet medmindre pudset skal rasle ned når stangen flyver op og rammer når du slår din hydraulik i patværket til. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du skal kun træne tung dag og let dag en gang hver pr uge, dvs. to dage om ugen med bænk.

Øv kun 2 gange bænk om ugen, det plejer at blive 3-4 gange.

Der er vist en århusianer der skal lære at læse et Excel-regneark. :laugh:

Jeg vedhæfter lige et screenshot lavet af en Gillingham med 110 kg som 1RM.

post-7010-1233821757_thumb.jpg

Som du kan se, Martin, så skal du køre 5 x 5 med 82,5 kg i den første uge. Det lette pas i uge 1 er 8 set af 3 reps med 65 kg. Sådan fortsætter det lette pas hver uge i alle otte uger. I uge 2 skal dit tunge pas så hedde 5 sæt af 3 reps med 87,5 kg, og så følger du bare skemaet i otte uger, hvorefter du tager et par dages hvile og så presser du 110 kilo så nemt, at du må bede centerlederen om at montere skumgummimåtter i loftet medmindre pudset skal rasle ned når stangen flyver op og rammer når du slår din hydraulik i patværket til. :devil:

He he, det lyder jo nemt :bigsmile:

Hvordan får man tallene, kan man ikke bare sætte 110 ind et stæd eller skal man ændre dem manuelt?

Link to comment
Share on other sites

Øv kun 2 gange bænk om ugen, det plejer at blive 3-4 gange.

He he, det lyder jo nemt :bigsmile:

Hvordan får man tallene, kan man ikke bare sætte 110 ind et stæd eller skal man ændre dem manuelt?

Jo, det er jo det der er hele fidusen ved et regneark. Al matematikken er gjort for én i forvejen. :wink:

Du sætter bare 110, 100 eller 130 for den sags skyld ind i feltet til højre for 'Projected 1 RM', som du med lidt god vilje også kan se er der hvor jeg har markøren i det screenshot jeg har lavet til dig. Så ændrer regnearket lige tallene så de passer til dit program. Nemt. :smile:

Og 4 gange bænk om ugen er jo ren Smolov Jr. Den kan du også prøve, men den er altså barsk for patværket. :w00t: Jeg har prøvet den en enkelt gang, og man er altså godt ristet de dage hvor man er nødt til at køre bænk to dage i træk. :devil:

Men prøv du nu en Gillingham først. Så vil du måske erfare, at restitution ikke nødvendigvis er nogen dårlig ting. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er jo det der er hele fidusen ved et regneark. Al matematikken er gjort for én i forvejen. :wink:

Du sætter bare 110, 100 eller 130 for den sags skyld ind i feltet til højre for 'Projected 1 RM', som du med lidt god vilje også kan se er der hvor jeg har markøren i det screenshot jeg har lavet til dig. Så ændrer regnearket lige tallene så de passer til dit program. Nemt. :smile:

Og 4 gange bænk om ugen er jo ren Smolov Jr. Den kan du også prøve, men den er altså barsk for patværket. :w00t: Jeg har prøvet den en enkelt gang, og man er altså godt ristet de dage hvor man er nødt til at køre bænk to dage i træk. :devil:

Men prøv du nu en Gillingham først. Så vil du måske erfare, at restitution ikke nødvendigvis er nogen dårlig ting. :shades:

Det mente jeg hade prøvet :blush: , det er godt at jeg ikke har med computer at gøre i mit arbejde :laugh:

Jeg tror at jeg startet med 2 dage om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 07-02-2009

Løb 1 time 8 km, puls avg 142(76%) max 170(91,5%) ved 12 km/t.

Cykling 2 puls avg 145/77,5%) max 170(91,5%)

Det var første gang jeg "løb" i en time 8 km/t er godt nok lige langsom nok til at kalde det løb, men jeg tror jeg holder den ved 8 km/t i 1 eller 2 uger.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 08-02-2008.

Jeg holder trænings fri i dag, så jeg vil lige smide nogle billeder her en uge efter 24 timers cykling.

Min negel har næsten fået sin normale farve igen :laugh:

post-10700-1234089010_thumb.jpg

Det ligner et brandsår og et skravemærke, gad vide hvad jeg har fået et brandsår af :blink:

post-10700-1234089021_thumb.jpg

Cykelbukserne skravet en del på maven, men det er næsten helet.

post-10700-1234089027_thumb.jpg

Lidt skrammer skal man vel have efter sådan en tur :laugh: , men det er ikke så galt efter at have kørt 12 timer på 24 timer.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 09-02-2009.

Jeg startet lige dagen med en cykling 2 med Mie kl 7, det er alså tidlig at sidde på cyklen, men man er så dejlig frisk bagefter :bigsmile: puls avg 151, max 169, så regner jeg med at tage over i centeret kl 17 og løbe en time med 8½ km/t, en ½ km/t mere end i lørdags og bagefter tage den hårdeste cykling 3 time det er i centeret med Frank.

Jeg bliver stadig nød til pusse næse i pauserne i timerne, det er da utroligt nu har jeg været snottet siden den 18-12-2008 :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hvor høj er du egentlig? Og hvad består din diæt af?

175 cm, så jeg skal smide 15 til 20 kg mere, hvis jeg smider 17,5 kg mere har jeg halveret min vægt :blink:

Morgen Havergryn med minimælk og candele(sukker erstatning)

kl 10 frugt.

Middag 2 rugbrød

kl 14 frugt.

Aftensmad blandet men fedtfattigt.

Som regel noget frugt inden jeg går i seng.

I går fik jeg en potion havergryn, 1 kebab rulle og ½ pomelon, for lidt men jeg har ikke sulten, men det er der en helt anden grund til.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share