Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Onsdag 27-05-2009

3 timers spinning, mit pulsur sage mærklige ting i første time, 214 i max puls, godt nok banket min hjerte ret meget, men det kan sku ikke passe :crazy: midt i anden time kom det ned på normal, syret.

Jeg håber ikke mit nye Garmin Forerunner 405CX til 2.800.- er i stykker.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 26-05-2009

Jeg ved ikke om det er pga jeg ikke drikker cola mere men jeg er begyndt at vågne alt for tidlig, mandag kl 3 og tirsdag kl 5.45 :mad:

Træning mandag lidt biceps og 3 timers spinning.

Kunne også være et tegn på overtræning/streset krop.... det er noget med at hvis man i en periode er stresset sørger kroppen for at du fysisk er udhvilet, hvilket du normalt vil være efter 4 timers søvn. Derefter vågner man op der hvor man egentlig skulle udhvile mentalt... ved ikke om der er hold i det, men det kunne godt lyde lidt derhenad.... husker du stille ogrolig optrappning og nedtrappning mellem sakder og lange løbeture?? =)

Link to comment
Share on other sites

Kunne også være et tegn på overtræning/streset krop.... det er noget med at hvis man i en periode er stresset sørger kroppen for at du fysisk er udhvilet, hvilket du normalt vil være efter 4 timers søvn. Derefter vågner man op der hvor man egentlig skulle udhvile mentalt... ved ikke om der er hold i det, men det kunne godt lyde lidt derhenad.... husker du stille ogrolig optrappning og nedtrappning mellem sakder og lange løbeture?? =)

Jeg har jo kun løbet en gang siden mit ½ maraton, det er nok mere de 3 timers spinning om dagen der er syld i det, men nu blev det til en hvile dag i går, så mon ikke det hjælper.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 29-05-2009.

Morgenvægt 100,2 kg :crazy: nu skal jeg hvis til at tage mig sammen, men jeg holdt også hvile dag i går, det koster nok også lidt.

Hmm på en hviledag burde man alså ikke tage på, så er der jo noget galt med ligevægt indtaget..! Tror du vil se hurtigere resultater hvis du lige kikker på kosten end at tage en spinningstime nr 2-3 ekstra om dagen, så ender du bare med at stresse din krop (men alt det ved du jo egenlig også godt) :wink:

Men sidder pt. i samme båd, så nu må vi begge sku lige tage os sammen..!! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hmm på en hviledag burde man alså ikke tage på, så er der jo noget galt med ligevægt indtaget..! Tror du vil se hurtigere resultater hvis du lige kikker på kosten end at tage en spinningstime nr 2-3 ekstra om dagen, så ender du bare med at stresse din krop (men alt det ved du jo egenlig også godt) :wink:

Men sidder pt. i samme båd, så nu må vi begge sku lige tage os sammen..!! :innocent:

Jeg spiste godt nok også meget i går, men det er lidt vildt.

Menuen fra mandag

Morgen havergryn med minimælk og sødemiddel.

Kl 10 1 stykke frugt.

Middag 2 rugbrød med pålæg.

Kl 14 1 stykke frugt.

Aftensmad jeg regner med at lave nogle gryderettet med masser af kød og grønsager og fryse dem ned.

Jeg overvejer at gøre ligesom dig og skrive alt det jeg spiser ned.

Ingen øl, slik, chips eller junkfood(bortset fra om lørdagen, jeg regner med at spise en pizza om lørdagen)

Skal vi ikke aftale at vi tager os sammen fra på mandag?

Link to comment
Share on other sites

Mandag 01-06-2009

Lørdag

Lidt styrketræning og 2 timers spinning.

Søndag

Druk i Vejle og se AGF tabe til Vejle 2-1 :mad:

Mandag

Styrketræning og 2 timers spinning.

Øv, øv, øv, Equinox har fjernet de tidlige spinning timer fra programmet, så der kun er 2 timers apinning om dagen "#%#¤"&"¤&%, nå jeg skal jo også til at starte på min løbe træning.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 02-06-2009

Morgenvægt 101,9 kg, syret når vægten lørdag efter træning var 98,7 kg.

hvor mange gange skal vi fortælle at det er vigtigt at veje dig ens hver gang.. ens vægt kan svinge utrolig meget i løbet af en dag, væsketab, toiletbesøg osv. Morgenvægt er den eneste du skal gå efter, så drop det vejning efter træning.. :wink:

Ps. træls med AGF, Men de har nu ellers gjort det godt i år :cool:

Link to comment
Share on other sites

hvor mange gange skal vi fortælle at det er vigtigt at veje dig ens hver gang.. ens vægt kan svinge utrolig meget i løbet af en dag, væsketab, toiletbesøg osv. Morgenvægt er den eneste du skal gå efter, så drop det vejning efter træning.. :wink:

Ps. træls med AGF, Men de har nu ellers gjort det godt i år :cool:

He he der fik jeg lige velfortjent opsang, så kan jeg lærer det :laugh:

Ja surt at tabe til Vejle, men der var en fin stemning og masser af sol så det var en fin dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 02-06-2009

Jeg tog først en løbetur på ca. 11 km og med 9,6 km/t i snit, derefter 2 timers spinning, damm pulsen kommer ikke ret højt op efter jeg har været ude at løbe.

Mål dags dato

Bryst 111 cm.

Mave 109 cm.

Talje 96 cm.

Lår 59 cm.

Læg 42 cm.

Overarm 36 cm.

underarm 32 cm.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 03-06-2009

Morgenvægt 100,8 kg - 1,1 kg.

Mad tirsdag.

Morgen 2 rugbrød med kamsteg og hamburgerryg.

Middag 3 rugbrød med kamsteg, hamburgerryg og fedtfattig spegepølse.

kl 14 2 stykker frugt.

1 lille protbar til træning(frugten var udsolgt)

Aften hamburgerryg og kylling med kartofler og grøntsager

Sen aften en honningmelon.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 04-06-2009

Morgenvægt 100,3 kg - 0,5 kg siden i går og 1,6 kg siden 02-06-2009.

Træning onsdag

Styrketræning div. bryst.

2 spinnings timer.

Mad Onsdag.

Morgen 2 rugbrød med kamsteg og hamburgerryg.

Kl 10 2 stykker frugt.

Middag 3 rugbrød med kamsteg, hamburgerryg og fedtfattig spegepølse.

kl 14 3 stykker frugt.

1 kepab, jeg var oppe i byen og mega sulten :blush:

Blomkålsgratin og lidt boller i karry.

Sen aften en honningmelon.

Link to comment
Share on other sites

Det ser fornuftigt ud!

Jeg så lige i din overskrift at du trænede mod Berlin Maraton.

Det kunne være fedt at få indblik i din løbetræning, skal nemlig også selv løbe dernede.

go vind.

Tak.

Jeg løber lige nu 3 * 11 km om ugen med 9 til 10 km/t, bare for at få nogle km i benene.

Jeg overvejer at melde min ind i Aarhus 1900 motion for at få noget løbeteknik, problemet er bare at de løber samme dag som de bedste spinning timer ligger på.

Jeg regner med at begynde på et af de her marton programmer http://dourun.dk/prg.asp

Er det dit første Maraton?

Held og lykke med din træning.

Link to comment
Share on other sites

Tak.

Jeg løber lige nu 3 * 11 km om ugen med 9 til 10 km/t, bare for at få nogle km i benene.

Jeg overvejer at melde min ind i Aarhus 1900 motion for at få noget løbeteknik, problemet er bare at de løber samme dag som de bedste spinning timer ligger på.

Jeg regner med at begynde på et af de her marton programmer http://dourun.dk/prg.asp

Er det dit første Maraton?

Held og lykke med din træning.

Jep, mit første, hvad med dig?

og lækkert med nogle programmer, jeg vil lige nærlæse i eftermiddag.

med 3x11 om ugen burde du jo, på baggrund af din grundform, relativt let kunne træne dig op til at løbe de 42

Link to comment
Share on other sites

Jep, mit første, hvad med dig?

og lækkert med nogle programmer, jeg vil lige nærlæse i eftermiddag.

med 3x11 om ugen burde du jo, på baggrund af din grundform, relativt let kunne træne dig op til at løbe de 42

Ja, det bliver det første, jeg har løbet Lillebælt ½ Maraton i år og jeg startet med at løbe i foråret.

Skal du derned med andre eller tager du derned selv, vi er 3 fra det center som tager derned.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 04-06-2009

Styrketræning tricpes, military og dips jeg kunne sku løfte mig selv uden hjælp 2 gange 100 kg BOOOM, det er ikke sket før :smile:

2 timers spinning, øv hvor her jeg svært ved at få pulsen op :mad: godt der er marselis løbe træning i morgen kl 14, der skal pulsen nok komme op :bigsmile:

mad håbløs i dag :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 05-06-2009

Morgenvægt 100,3 kg - 0,0 kg siden i går og 1,6 kg siden 02-06-2009.

Det blev kun til fortræning med Marselisløbet i dag, det skulle have været 12,7 km, men det blev kun til 11,9 km fordi jeg løb forkert :blush: det startet fint med ca 11 km/t men da det begyndte at gå opad i skoven gik hastigheden ned :unhappy: og jeg lander på et snit på 9,8 km/t de sidste km var der kraftig regn og en god blæst fuck det var hårdt, det tog mig 5 timer før jeg hade fået varmen tilbage i kroppen :unhappy: snit puls 162 max 177, det er utrolig så meget højere min puls er når jeg løber i forhold til spinning lige nu liggger min puls mellem 130 og 150 til spinning.

Lørdag står den på Landskamp med drengene, med masser øl og 3½ kg argentinsk entrecote :4thumbup:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 09-06-2009

Morgen vægt 98,6 - 1,7 kg siden i går og 3,3 kg siden 02-06-2009

Mandag træning Squat og 1 times spinning.

I dag bliver træningsfri dag, da mine lægge stadig gør ondt og jeg vil ud med Marselis fortræning i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share