Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Onsdag Doven.

Torsdag Doven.

løbet, jeg har holdt 14 dages pause fra løb, jeg bliver nød til at løbe i morgen.

Det er jo det man kalder ærlighed på højeste plan :bigsmile:

I din overskift skriver du vejen til berlin marathon, men er det så ikke en forkert priotering at holde 14 helt fri fra løb ? :crazy:

Ikke at dit cykling ikke er godt for vægttabet og konditionen , men under tre måneder til berlin,så er det vist på tide at få nogen kilometer i benene...... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo det man kalder ærlighed på højeste plan :bigsmile:

I din overskift skriver du vejen til berlin marathon, men er det så ikke en forkert priotering at holde 14 helt fri fra løb ? :crazy:

Ikke at dit cykling ikke er godt for vægttabet og konditionen , men under tre måneder til berlin,så er det vist på tide at få nogen kilometer i benene...... :wink:

Du har helt ret, men da jeg løb 25 km for 14 dage siden fik jeg ondt i hoften efter 1 km(jeg forsatte selvfølig 24 km mere, dum som jeg er :smile: ) og det er først gået over i sidste uge, jeg regner med jeg skal op på 40 km i denne uge.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det m din løbehastighed?? :smile:

og løb i det hele taget efter en 14 dags pause??

Hastigheden er stadig lige over 10 km/t og der var ikke nogle problemer efter pausen, men jeg skal snart op på 50 km om ugen, regner med at det bliver 2 * 19 km og 1 * 12,5 km med Marselisløbet fortræning.

Link to comment
Share on other sites

Hastigheden er stadig lige over 10 km/t og der var ikke nogle problemer efter pausen, men jeg skal snart op på 50 km om ugen, regner med at det bliver 2 * 19 km og 1 * 12,5 km med Marselisløbet fortræning.

Ok- det var da lækkert nok at der ikke er nogen problemer ! :tongue: Jeg ka heldivis endelig løbe intervaller igen - så håber der kan komme lidt mere fart på inden alt for længe... Det er irriterende at være presset ned i tempo pga. gamle sakader....

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med løbeturene?? :bigsmile:

Jeg har lige pakket mine løbesko, løbetøj og pulsur, jeg regner med at tage 10 km om dagen i 6 dage i Alanya.

Jeg var til Metallica koncert onsdag og torsdag, torsdag faldt jeg på vej ned til wc'et på en hård trappe, så jeg har fået et flot stort blåt mærke på hoften og et par trykket ribben, så løbet er næsten dødt.

Jeg prøvet at løbe i dag 1 min. ved 12 km/t, men det gjorde ondt hver gang jeg ramte med venster fod, ved 9 km/t var det fint, så der tog jeg 17 minutter til sidst tog jeg 2½ min. på 13 km/t øv det gjorde ondt, der efter var der lige tid til 2 timers spinning.

Hvad med dig er du kommet op i hastighed?

Er det ikke utrolig jeg træner mindre i ferien end når jeg arbejder :blink:

PS. godt du holder øje med mig, jeg har været alt for doven på det sidste, jeg giver vejret skylden :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige pakket mine løbesko, løbetøj og pulsur, jeg regner med at tage 10 km om dagen i 6 dage i Alanya.

Jeg var til Metallica koncert onsdag og torsdag, torsdag faldt jeg på vej ned til wc'et på en hård trappe, så jeg har fået et flot stort blåt mærke på hoften og et par trykket ribben, så løbet er næsten dødt.

Jeg prøvet at løbe i dag 1 min. ved 12 km/t, men det gjorde ondt hver gang jeg ramte med venster fod, ved 9 km/t var det fint, så der tog jeg 17 minutter til sidst tog jeg 2½ min. på 13 km/t øv det gjorde ondt, der efter var der lige tid til 2 timers spinning.

Hvad med dig er du kommet op i hastighed?

Er det ikke utrolig jeg træner mindre i ferien end når jeg arbejder :blink:

PS. godt du holder øje med mig, jeg har været alt for doven på det sidste, jeg giver vejret skylden :laugh:

Det var da ikke så smart at gøre?! Øv, så er du vist lovligt undskyldt for ikke at ha løbet :nonono:

Jeg har desværre ikke løbet så meget her den sidste uges tid - som du lige har sagt får vejret det meste af skylden, dog har jeg så taget en masse spin timer - der er desvære ikke dobbelt timer eller noget i centeret så jeg kan ikke tage så meget andet end en enkelt time - har dog lavet lidt cardio istedet sådan lidt allround i centeret før spin. På mandag er der dog spin først 55 min og bagefter 75 min så den har jeg meldt mig på... men ja så igen må løbet lade under spinningen...

Løb i 20 min her igår på løbebånd, men jeg ved ikke hvor langt jeg løb, glemte at kigge på skærmen.... men det det var nogle dejlige intervaller som gerne skulle give lidt fart på løbet. så nu må vi se, om det hjælper eller ej.

Alanya - lyder lækkert! Kender godt det med at man ikke får trænet helt så meget i ferien, jeg har det lidt på samme måde dog blir det stort set altid til en løbetur i løbet af dagen på ferien.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 02-08-2009

Så er jeg tilbage fra Alanya, 7 dage med masser af mad og øl, vægten liggger på 101,9 kg så det er ikke så galt :smile:

Turen startet med at vi kom ret sent til lufthavnen, så ventet vi næsten 2 timer på at flyet skulle lette, Jesper skulle lige på wc og mens han var derude kom sidste udkald, så vi var tæt på at midste flyet.

Da vi landet i Alanya, skulle vi lige betale 2 * 150 kr. for at komme til hotellet med bussen :mad: fuck noget fusk, vi stoppet efter 1 time ved en cafe og købte 2 super dårlige kebap og 1 L sodavand, det kostet 120 kr. så hade vi lært at de gør alt for at fuske os :laugh:

Vi landet ved hotellet kl 6(7 dk tid) vi stod kl 9 for at få morgenmad som var med i prisen, med det var drikkevare ikke 2€ for et glas appelsin juice, morgenmaden var megadårlig :unhappy: så er det godt at det var et fedt hotel, noooooooooooooot, der stod der var aircon på hotellet og det var også sandt, men der skulle lige betalles 6€ pr. dag for at få den tændt :mad: og toalettet var møjbeskidt med sølvfisk, så var det tid at prøve poolen den var 2*5 M og der var en sort kant hele vejen rundt.

Holellet lå tæt på stranden og tæt på centrum så det hjalp meget.

Vi lejet cykler og cyklet op til en fæstning på toppen af bjerget ca. 1000 M i 47 graders varme, hold da kæft jeg svedte, da jeg kom op på toppen spurte vagten hvad der var sket med mig, da jeg sage jeg hade cyklet op var han noget overrasket :laugh: på vej ned var jeg ved at blive kørt ned at en taxi køren spiste en kabap og hade pakerings lyset tændt, dann de kører som død og helvedet dernede.

Mandag stod på water rafting, ret sjovt, men ikke vildt nok og om aftenen var det Randos - AGF live på tv fedt kamp også vandt jeg 4.000.- på kampen nice :bigsmile:

Tirsdag var det Uffe Holm Show og pub craw, fuck det var dyrt på nogle diskoteker 40 kr. for en 33 cl slaveøl og 800.- for en flaske med soda.

Onsdag flade ud hele dagen ved poolen og druk fra kl 10 til 5 om morgenen.

Torsdag Quad bike, sjovt at prøve men vi hade valgt den forkerte tur, det var en anden dansker der var på en anden quad tur samme dag og de fik lov at køre race, vi fik slet ikke lov til det :unhappy:

Fredag vi købte aircon og sov længe, slappe af ved poolen og beach party om aftenen, vi skulle med bussen kl 6 så der var jo ikke nogle grund til at gå i seng, fin aften jeg misten dem jeg var taget til beach partyet med da der var nogle piger som mente jeg skulle med en anden bus, jeg fik en rose af en af dem leveret med munden ret sødt :smile:

Vi kom ud til lufthavnen 3 timers før flyet skulle flyve og flyet var 30 minutter forsinket, jeg fik slet ikke sovet i flyet på vej hjem, jeg var pænt træt da jeg gik i seng kl 21 :smile:

Alt i alt en fed tur og kun tage 1 kg på :4thumbup:

Nu skal der snart gang i træningen.

Jeg skal jo logge ind gang om ugen ellers skal jeg betale 399.- det var planlagt sådan det skulle lykkes, men flyet var forsinket og skiltningen var ikke super i Bilund ved det nye motorvejs stykke så jeg fik lov at køre frem og tilbage, da vi endlig ko ud til motorvej var det kø pga. et færdsels uheld, men vi var ved Equinox 3 minutter før lukketid :superman:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 06-08-2009

Morgenvægt 98,9 kg - 3 kg siden mandag

Træning onsdag 1½ times cykling og 12,5 km løb, jeg blev nød til at gå en del gang, det tog 1 time og 24 minutter uha det var langsomt :smile:

Jeg holder fri fra løb i dag og nøjes med at cykle.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 09-08-2009

Uge 32

Mandag 1½ times cykling 11 km løb.

Tirsdag 1½ times cykling 11 km løb.

Onsdag 1½ times cykling 12 km løb.

Torsdag 2 times cykling.

Fredag 1½ times cykling 18 km løb.

Lørdag 2 timers spinning.

Søndag 18 km løb.

Samlet 8 timers cykling, 2 timers spinning og 70 km løb :blink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 16-08-2009

Træning lørdag 2 timers spinning.

Træning søndag 25,44 km løb de første 12 km i strid modvind 2 timer 32 minutter og 31 sekunder, lige over 10 km/t, ok tid og en forbedring på en halv time i forhold til sidst :) så skal jeg bare forbedre den med en halv time mere så er det perfekt :laugh:

Samlet siden ferien(14 dage) 157 km løb, 460 km cykel og 6 timers spinning :blink:

Jeg sidder lige nu med hoste anfald pisse træls og det er svært at skrive :mad:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

18-08-2009

10,71 km på 56 minutter 39,22 sekunder dvs. 11,3 km/t damm jeg hade gode ben, det kan være at folk har ret i man skal holde en hviledag en gang i mellem, nej det må bare være et tilfælde at jeg har gode ben efter en hviledag :)

Første gang jeg er over 11 km/t fedt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

18-08-2009

10,71 km på 56 minutter 39,22 sekunder dvs. 11,3 km/t damm jeg hade gode ben, det kan være at folk har ret i man skal holde en hviledag en gang i mellem, nej det må bare være et tilfælde at jeg har gode ben efter en hviledag :)

Første gang jeg er over 11 km/t fedt :bigsmile:

Super fedt Tillykke med de over 11 km/t vi løber jo stort set lige hurtigt, hehe :tongue::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share