Sign in to follow this  
christianlauge

Hvilken mad efter træning?

Recommended Posts

hvis du havde brugt halvdelen af den tid du har på at lave topics, til at læse artikler havde du været meget langt nu :4slap:

du kan ikke få alt serveret på et sølvfad, arbejd dog lidt for det knægt! ellers blir du aldrig til noget.

I denne tråd, kan de opskrifter godt bruges?? altså til træning...

Har været inde og se lidt på den, og sys meget af det ser noget usundt ud??

Der er vel hele spektret. Sorter selv. :wink:

Hvis det ikke er det christianlauge søger, så må han spørge mere specifikt.

Jeg benyttede mig at søgefunktionen på ordene "mad efter træning", og der er svarene faktisk tilbage fra 2005

Når jeg søger på mad efter træning får jeg følgende fejlmeddelse:

"One or all of your search keywords were below 4 characters or you searched for words which are not allowed, such as 'html', 'img', etc, please go back and increase the length of these search keywords or choose different keywords."

Gør jeg noget forkert?

sunek

Når jeg søger på mad efter træning får jeg følgende fejlmeddelse:

"One or all of your search keywords were below 4 characters or you searched for words which are not allowed, such as 'html', 'img', etc, please go back and increase the length of these search keywords or choose different keywords."

Gør jeg noget forkert?

sunek

mad er et ord på mindre end 4 bogstaver, og som der står kan man af tekniske årsager ikke søge efter så korte ord.

Hvis du ikke kan finde på andre ord at søge efter, så er der ikke andet for end at bladre rundt i kost-forummet. Start f.eks. med at læse FAQ'erne, så er du godt på vej.