Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Onsdag den 23. januar 2008 - Deload:

Kom i tanke om halvvejs til træning, at jeg havde glemt mine træningsbukser. :4slap: Men heldigvis lå min store squatdragt (str. 36) i tasken, så al træning foregik i løs halv dragt i dag. :rolleyes:

Dødløft:

2x5@70kg

5@80kg

3@90kg

3@100kg med låsegreb; især det første løft blev lidt skævt af en eller anden grund :raisebrow:

5@70kg super fart - var nærmest bange for at banke stangen op i hagen :tongue:

DE bænkpres med elastik med blå stribe under bænken:

12@20kg uden elastik

5@20kg

5x3@25kg

Seated incline db hammercurls:

[email protected]

Seated laterals:

3x12@5kg med hold i toppen

ss:

Træk til bryst:

8@40kg spadegreb

12@40kg bredt greb, med stop

12@40kg bredt greb

ss:

Legpress:

3x15@150kg :sleeping:

Mave på gulv:

20@mig

McKenzie:

20@mig

Link to comment
Share on other sites

2,5 kg fra eller til er vel også ligemeget :tongue: Jeg har fået 2 hvide lamper på 97,5, men ikke i samme löft :laugh:

Jeg synes da ikke det er spor hårdt for skuldrene at have benene på bänken. Tvärdigmod går det mere direkte i patten -BB-

Men som sagt körer jeg det kun i opv sät for at spare länden, så jeg har aldrig maxet med benene oppe. Men näste uge skal jeg nok pröve :4thumbup:

Det lyder som om, vi ligger tæt nok til, at det bliver en god udfordring. :devil:(Jeg maxer måske nok først efter DM). Men for lige at være sikker på, at vi er enige - når du skriver "ben oppe", så er det fødderne i luften, right? Ikke bare fødderne på bænken (som jeg plejer at køre).

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om, vi ligger tæt nok til, at det bliver en god udfordring. :devil:(Jeg maxer måske nok først efter DM). Men for lige at være sikker på, at vi er enige - når du skriver "ben oppe", så er det fødderne i luften, right? Ikke bare fødderne på bænken (som jeg plejer at køre).

Jep, födderne i luften, men opspänd (så vidt muligt) er tilladt! HUSK VIDEO :4signme:

Efter DM???? Det varer jo laaaaang tid :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Jep, födderne i luften, men opspänd (så vidt muligt) er tilladt! HUSK VIDEO :4signme:

Efter DM???? Det varer jo laaaaang tid :unhappy:

Okay, måske før. Det er jo så sjovt at maxe. :innocent: :4whistling: Jeg starter med at øve mig på at bænke med fødderne i luften i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 25. januar 2008 - morgenløb:

Var noget balret, da jeg kom hjem fra vejledermøde i går eftermiddags, så Rommel var så flink at tilbyde, at jeg da kunne udskyde min planlagte løbetur til kl. 7.00 denne morgen og løbe med ham og nogle stykker af hans politikolleger i stedet. :tongue: Så sådan blev det. 1.6 km jog ned til stationen, ca. 5 km løb med Rommel i Fælleden (f***ing hårdt i forhold til asfalt med både mudder og vind!) og 1.6 km jog hjem igen. Føles super dejligt nu her bagefter! :smile::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 25. januar 2008 - deload:

Squat med elastiker (sort stribe) oppefra:

8@40kg

2x5@75kg

5@95kg

3x3@105kg nemme og meget dybe

FU bænk:

10?@20kg

5@35kg

[email protected]

8@50kg fail på nr. 9

Video af sidste sæt.

Speed dødløft:

5@50kg

5@70kg

3singles@80kg med bælte

3singles@85kg med bælte

[email protected] med bælte

3singles@90kg med bælte

Dobbelt overhåndsgreb på alle reps undtagen dem med 80 kg, hvor jeg eksperimenterede lidt med grebet.

Yates rows:

15@20kg

4x8@45kg nemt nemt

ss:

Lying one-legged leg curl:

2x10@1plade

+McKenzie, mave på gulv, reverse hypers og rotator

Video af sidste sæt i FU bænk kommer senere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så må vi se, om jeg kan finde ud af det med videoen....

FU bench - 50 kg for max reps:

Hmm... på videoen ser det lidt ud som om, jeg ikke helt rører brystet med stangen, men det skulle jeg nu helt bestemt mene, at jeg altså gjorde. :smile:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Kantrine :cool:

God træning du får fyret af :superman:

Er det meningen at du vil tage nogle flere kilo på eller er det mig som har misforstået noget? :unsure:

Hvor mange kcal spiser du normalt? :4mewantfood:

god lørdag :bigsmile:

Kostnørden :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet ... .:)

er det ikke gode gamle Kimse der er spotter ?

Hey Lasse

Det er godt nok længe siden! :w00t: Som MC siger, jo, det er Kim. Alle de gode gamle træner stadig. Og lille Mickel er nu 11 og godt igang - han bliver så led, hvis han fortsætter med styrkeløft. :devil:

Aaaarrrrrhh 8 reps förste gang du forsöger :flipa: Kommer der flere forsög i fremtiden eller skal jeg bare slå de 8???

Jeg er da slet ikke sikker på at jeg kan få så mange :crybaby:

Anyway, kanon löftet!!! jeg skal göre mit bedste for at presse dig :showoff:

Mit mål var ellers 10 reps, så jeg var ikke helt tilfreds. Men maxforsøget mandag sad nok lidt i patterne. :tongue: Lad os i første omgang bare sige, at du skal slå de 8. Og så kan jeg jo senere hen forsøge at overgå dit resultat, hvis du slår mig. Jeg må lige se, om jeg snart kan få passet max med 60 kg ind i mit program. :bigsmile:

Hej Kantrine :cool:

God træning du får fyret af :superman:

Er det meningen at du vil tage nogle flere kilo på eller er det mig som har misforstået noget? :unsure:

Hvor mange kcal spiser du normalt? :4mewantfood:

god lørdag :bigsmile:

Kostnørden :4disguise:

Jo, det er meningen, jeg skal tage på. :blush: Og min appetit er bedre --> jeg spiser mere, end i efteråret, så jeg forstår ikke, at jeg ikke tager på. :blink: Jeg vejer ikke min mad, så jeg ved ikke det præcise antal kcal. Men overslagsmæssigt alle dage +2000 kcal, som regel nærmere 3000 kcal eller over. Men okay, den ene gang, hvor jeg rent faktisk talte kcal på diæt, spiste jeg 2500 kcal/dag og tabte mig (omend langsomt), så det er måske ikke så underligt alligevel, at jeg ikke tager på nu. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:) .. Jah, det er godt nok længe siden.. Du må hilse alle de gamle rødder fra mig..

Jeg dyrker pt roning i stedet. Ror vinter 8GP i Ergometer og sommer 8GP for københavnsroklub.. dog kun på sådan hyggeniveau 2-4 gange om ugen .. sjældent 4.. og slet ikke i ergometer hehe.... Får dog stadig trænet lidt styrketræning ved siden af..

Hvor ligger TSK egentlig efterhånden , det flyttede mere end én gang siden vandtårnet ikke ?

Lasse

Link to comment
Share on other sites

Lasse>> Will do! TSK er kun flyttet en enkelt gang. Det ligger på Fuglebækvej i et industrikvarter bag stationen. Noget siger mig, at du har været i de nye lokaler en enkelt gang eller to?! :unsure:

Lørdag den 26. januar 2008 - disko: :hippy:

Seated incline db hammercurls:

12@5kg

[email protected]

3x8@10kg

ss:

Overhead rope triceps extensions:

12@20kg

4x12@25kg

Seated db laterals:

12@5kg

[email protected]

Gad ikke rigtig den øvelse i dag...

og derefter:

Seated db shoulderpress, no back support:

10/8/14@10kg i andet sæt tog Ulrik pix, så jeg skulle holde pause midt i reps og alt muligt, så det blev lidt hårdt :tongue:

ss:

Seated db rear laterals:

15@5kg

[email protected]

Seated one-armed cable preacher curls:

10@10kg

3+3fattigmandsforced@15kg

8+2fattigmandsforced@12kg

Seated face-pulls:

12/15@35kg

+lidt mave, lænd og rotator

Link to comment
Share on other sites

pics?

Det var bare fordi, Ulrik syntes, min ryg så godt ud, mens jeg lavede db skulderpres. Det var dog lidt besværligt at fange et godt billede under bevægelsen, så vi endte med video af det sidste sæt (og denne gang med den bedste kvalitet på mobilcam'et):

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share