Tab 6 kg. på 3 uger


sunek
 Share

Recommended Posts

Øh nej. En marsbar (normal størrelse, ikke king size) ~250 kcal. Fire øl (alm. pilsner på dåse) ~500 kcal.

For ikke at nævne at Dysp siger fire øl (eller flere). En brandert for de fleste (mænd ihvertfald) er vel omkring en 10 stykker min. 33dl * 40kcal =1320kcal

..... + burgermad på vejen hjem :4thumbup: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Haha !! :laugh::laugh:

Dysp møder sku modvind igen.. Men der må være koldt på toppen af vidensbjerget

Jeg kan selvfølgelig ikke forvente at alle mennesker på et forum kan læse. Hvis du kunne, ville du nok opdage, at han giver mig ret. Så er vi i det mindste 2 på vidensbjerget.

Jeg vidste ikke lige hvor mange kalorier der var i en marsbar, det var for at statuere et eksempel. Så lad os sige en pose chips, så er det da vist dækket ind.

Om alkohol feder... Det feder ikke på grund af energiindholdet. Der er godt nok ligeså meget energi som i fedt(eller ca), men alkoholindholdet i drikkevarer er somregel så lavt, at det kan være ligegyldigt(med mindre man drikker en flaske absinthe selvf). Men, der er som sagt tidligere ufattelig meget andet lort i de fleste drikkevarer, som er fedende. Men altså, hellere drikke en masse øl end én pose chips(ikke marsbar, fluekneppere).

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan selvfølgelig ikke forvente at alle mennesker på et forum kan læse. Hvis du kunne, ville du nok opdage, at han giver mig ret. Så er vi i det mindste 2 på vidensbjerget.

Jeg vidste ikke lige hvor mange kalorier der var i en marsbar, det var for at statuere et eksempel. Så lad os sige en pose chips, så er det da vist dækket ind.

Om alkohol feder... Det feder ikke på grund af energiindholdet. Der er godt nok ligeså meget energi som i fedt(eller ca), men alkoholindholdet i drikkevarer er somregel så lavt, at det kan være ligegyldigt(med mindre man drikker en flaske absinthe selvf). Men, der er som sagt tidligere ufattelig meget andet lort i de fleste drikkevarer, som er fedende. Men altså, hellere drikke en masse øl end én pose chips(ikke marsbar, fluekneppere).

Han giver dig ikke ret, han gør grin med dig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan selvfølgelig ikke forvente at alle mennesker på et forum kan læse. Hvis du kunne, ville du nok opdage, at han giver mig ret. Så er vi i det mindste 2 på vidensbjerget.

Hvis han, er mig, så prøv lige at læs indlægget igen! At du skifter en mars ud med chips, uden at angive kcal indhold, ændrer ikke det pøbelagtige i indlægget...

Link to comment
Share on other sites

Det er sødt, at I er et par stykker som overvåger andre og når der kommer en mindre fejl(som var et overordnet eksempel), så er I der med det samme for at pointere det. Sig mig, har I hjulpet #1 eller stalker I mig bare for at finde ligegyldige fejl i mine indlæg?

Det handler om én snack kontra en aften med alkohol, om det så er 200 marsbarer, 1 pose chips eller 30 L fritureolie i form af snack, er fuldstændig ligegyldigt. Til gengæld er det sødt, at I ikke har rettet nogle af de ting jeg har skrevet med egentlig biologisk indhold. I hopper kun på de ligegyldige ting.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hørte bare en i tv, der havde skrevet en bog om at tabe sig (en kvinde i Godaften Danmark), husker ikke navnet, at hvis man vil tabe sig skal man lægge Cola Zero eller Light på hylden. Hvad med Koffeinen i Colaen, kan det ikke binde væsken, så man ikke taber sig?

Jeg mener ikke koffeinindholdet er så højt, at det har den store betydning. Jeg mener at have læst, at det har noget at gøre med at det stimulerer sult og dermed spiser man mere. Kan ikke huske kilde.

Link to comment
Share on other sites

Haha !! :laugh::laugh:

Dysp møder sku modvind igen.. Men der må være koldt på toppen af vidensbjerget

"Haha! :laugh:

Dysp møder sgu modvind igen. Der må være koldt på toppen af vidensbjerget."

Det er flot du kan lave intet mindre end 5 grammatiske fejl på 2 sætninger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke koffeinindholdet er så højt, at det har den store betydning. Jeg mener at have læst, at det har noget at gøre med at det stimulerer sult og dermed spiser man mere. Kan ikke huske kilde.

Men der må være noget koffein i, fordi man bliver afhængig af at drikke Cola Zero også og skal "afvænnes" såfremt man vil stoppe. Det må jo være koffeinen man bliver afhængig af?

Link to comment
Share on other sites

Men der må være noget koffein i, fordi man bliver afhængig af at drikke Cola Zero også og skal "afvænnes" såfremt man vil stoppe. Det må jo være koffeinen man bliver afhængig af?

Jeg tror man skal drikke ret store mængder Coke Zero dagligt for at blive fysisk afhængig af den smule koffein, der er i. Så er det nok værre med kaffe - men det må være ret individuelt.. kan selv drikke 10-12 kopper kaffe om dagen og stoppe i flere uger, når jeg er på ferie uden at kunne mærke noget fysisk ved det overhovedet. Så vil jeg gætte på at "sukker rushet" fra den alm. cola - der er fyldt med sukker - er mere afhængighedsskabende.

Light cola har forresten været diskuteret mange gange tidligere. Det "feder" ikke, da der næsten ingen kalorier er i - og for lige at komme den i forkøbet, så er der heller ikke skyggen af beviser for at sødestofferne skulle være farlige for mennesker, selv hvis man drikker virkelig meget light cola el. lign.

Mht. om forskellige fødevarer "feder", så synes jeg lidt det er et misvisende begreb - det kan godt være, der fx er mange kalorier i en cheeseburger.. men hvis man ellers spiser sundt og holder sig under/på sit ligevægtsindtag, så tager man jo ikke på af at spise den, uanset hvor usund sådan en fætter ellers måtte være.

Link to comment
Share on other sites

Ud fra egne erfaringer med Zero, så tror jeg at man kan blive mere afhængig af det end man vil være ved. Jeg startede med 1/2 l og var pludselig oppe på mere end 2 liter om dagen, hvor jeg før havde drukket kaffe, havde jeg nu erstattet kaffe med Zero. Som med alt afhængighed skal der jo pludselig mere og mere til at man får "kick'et". Det kan godt være at du har ret at der ikke er så store mængder koffein i, men hvis man til gengæld drikker meget dagligt, skal der alligevel en kold tyrker til at stoppe.

Der er jo selvfølgelig også det problem med syren og det er ikke godt for tænderne, men det er en anden historie og hører ikke denne diskussion til...

Link to comment
Share on other sites

@linis & jhax

Hvordan holder i styr på om det er fedt, væske eller muskelmasse (eller andet?) som i taber? På nogen af de ovenstående indlæg lyder det som om man mister en del væske i starten af en low carb kur.

Måler i jævnligt jeres fedtprocent og evt. hvordan?

Tak for hjælpen

Mvh

sunek

Jeg bruger badevægt hverdag og målebånd en gang om måneden. Jeg vil dog ikke anbefale at du vejer dig oftere end een gang om ugen.

Der ryger en del væske i starten, men jeg taber mig nu ganske stabilt og det har jeg gjort gennem hele januar måned - som endte i samlet tab på 8,3 kg.

Link to comment
Share on other sites

Det er sødt, at I er et par stykker som overvåger andre og når der kommer en mindre fejl(som var et overordnet eksempel), så er I der med det samme for at pointere det. Sig mig, har I hjulpet #1 eller stalker I mig bare for at finde ligegyldige fejl i mine indlæg?

Overvåger? nej

Prøver at rydde op efter dine fejl? tjo, nå jeg ser dem

Det handler om én snack kontra en aften med alkohol, om det så er 200 marsbarer, 1 pose chips eller 30 L fritureolie i form af snack, er fuldstændig ligegyldigt. Til gengæld er det sødt, at I ikke har rettet nogle af de ting jeg har skrevet med egentlig biologisk indhold. I hopper kun på de ligegyldige ting.

Nej, det er ikke ligegyldigt hvad man bruger til at pointere sine budskaber. Særligt ikke når eksemplerne er forkerte.

Jeg har så heller ikke fundet noget med egentlig biologisk indhold fra din hånd i tråden

Det er fedt du har ændret livsstil! Du har også HELT ret i, at det er en livsstilsændring som skal til, ikke en latterlig kur.

Men det gør mig tilnærmelsesvis irriteret, at du siger at hvis man dropper sodavand og alkohol, så rasler kiloerne simpelthen af. I en vægttabers verden handler det ikke om alkohol, sodavand, vingummibamser eller kyllingefilet. Det handler om kulhydrater, proteiner og fedt, samt energiindholdet i de forskellige madvarer. Det irriterer mig altid når folk tror de bliver tynde af at droppe alkohol og sodavand og det nærmest udelukkende er derfor. Grunden til DU har tabt dig, det er fordi du har lavet en livsstilsændring, er begyndt at motionere og har ændret din kost, IKKE fordi du har droppet noget så specifikt som alkohol og sodavand.

Hvis der er noget i verden som man BURDE GIVE SIG SELV LOV TIL UNDER VÆGTTAB, så er det godt nok at drikke alkohol. Det er ikke sundt, det har jeg aldrig påstået(jojo, små doser etc, etc, men jeg taler om en god brandert). Men hellere drikke 4(eller flere) øl og få en aften ud af det end at 'give sig selv lov' til at spise en Marsbar efter arbejde. 4 øl kontra 1 Marsbar - energiindholdet er det samme(tror faktisk der går flere øl på en Marsbar end 4).

Derfor irriterer det mig bare, at den slags ignorance hærger 'pøblen'. Står valget mellem at droppe øllene i weekenden, eller lade være med at spise 2 portioner aftensmad, så vælger folk automatisk at kvitte alkoholen, fordi 'det er bare så usundt'. Vægttabsmæssigt er det mere hensigtsmæssigt at drikke sig pisse fuld hver weekend end det er at spise 2 portioner aftensmad i stedet for én.

:)

Ovenstående er dybest set vrøvl fra start til slut. Der er en sætning som giver mening, såfremt den tages ud af konteksten!

Eftersom du ikke forstod mit første indlæg vil jeg forsøge at skære det ud i pap:

Du ved ikke hvad du skriver om og dine eksempler stinker - dermed lever du op til egen defination af pøbel - ignorant

På positiv siden har jeg fået indtryk af (i andre tråde), at du har opnået en lille indsigt som du kan dele ud af, men det kræver altså at du bruger væsentlig mere tid på dine indlæg og gennemtænker de scenarier som du stiller op!

Edited by kahlua-kalv
Link to comment
Share on other sites

Dysp - du er en små uhyggelig vrøvlende dreng.. tænk dig dog lidt om knægt...!!!!

Hvis nu du justerede din stil lidt, og droppede dine arogante stupide indlæg - så ville du slippe for at folk hele tiden bliver nødt til at kommentere og rette det du siger...

Iøvrigt, så er du meget fokuseret på alt dit 'biologske' haløj, men det er alt for snævertsynet, isoleret, og irrellevant brugt.. Du sidder med en ide om du ved en hel masse, fordi du har skrevet en 3g opgave og læst en? biologi bog - newzflash, det er ikke det dine indlæg viser, hvad enten du kan li det eller ej - selvfølgelig bliver folk nødt til at kommentere, vrøvl i den kaliber må simpelthen ikke stå uimodsagt - og din stil hjælper som sagt ikke på sagen - du giver indtrykket af at du har arbejdet professionelt med emnet 15 timer om dagen de sidste 10 år, som mange af os andre har - det er jo ikke tilfældet - er det?.

Jeg er hamrende ligeglad med dig som person - ærligt - tro det eller ej - men det er ikke fair over for brugere, der ikke kan skelne imellem fakta og falsum, at de skal udsættes for din type indlæg - uimodsagt - resultatet ville være katestrofalt..

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Jeg hørte bare en i tv, der havde skrevet en bog om at tabe sig (en kvinde i Godaften Danmark), husker ikke navnet, at hvis man vil tabe sig skal man lægge Cola Zero eller Light på hylden. Hvad med Koffeinen i Colaen, kan det ikke binde væsken, så man ikke taber sig?

Cola's Light produkter feder ikke som sådan, men mener jeg har hørt at der er teorier som siger at i og med at man bliver ved at give "næring" til beløningscentra for sød smag, kommer du ikke af med den sødtrang som i mange tilfælde ligger bag din overvægt.

Personlig har jeg aldrig oplevet det og jeg ved mange som hele sit vægttab konsumeret pepsi max, cola light og lignende produkter uden at der været problemer. Men der er jo også en forskel på hvor kraftig trang forskellige individer har til det søde. Så selv om nogle slet ikke kan håndtere det, betyder det ikke så meget for andre.

Koffein binder ikke væske, men omvendt.

Link to comment
Share on other sites

Cola's Light produkter feder ikke som sådan, men mener jeg har hørt at der er teorier som siger at i og med at man bliver ved at give "næring" til beløningscentra for sød smag, kommer du ikke af med den sødtrang som i mange tilfælde ligger bag din overvægt.

Personlig har jeg aldrig oplevet det og jeg ved mange som hele sit vægttab konsumeret pepsi max, cola light og lignende produkter uden at der været problemer. Men der er jo også en forskel på hvor kraftig trang forskellige individer har til det søde. Så selv om nogle slet ikke kan håndtere det, betyder det ikke så meget for andre.

Koffein binder ikke væske, men omvendt.

Jeg tror ikke på den holder i forhold til sødesmag - ser man fek.s på brugere af v-diet, så mister enormt mange stortset deres smag for junk, slik, osv, på trods af at de lever af udelukkende af MD/sødt pulver i 28 dage.

Vi søger automatisk efter sødt, det giver sig selv at søde trangen var en stor fordel for os i urtiden, da de planter, frugter, bikuber, osv. der var søde, var de mest energitætte, og mindst giftige fødevare - MEN - jeg har ikke set noget forskning der viser at det søde i sig selv frigiver voldsomme mængder dopamin? modsat, netop sukker and so on?

Derimod, er det som sagt, en given sag, at dopamin frigivelse må blive påvirket af koffein.

Nu er det ikke sådan at beløndelse/dopamin afgivelse er skidt, men meget tyder på det linkes til den ting, der udløser belønningen - drikker du altså cola med koffein i så vil du i en eller anden grad sikker crave cola. Skyller du en ordentlig kage ned med koffein ofte, så vil du sikkert også hurtigt crave den blanding - og så kan en ene kop kaffe måske give lyst til kagen. Der ligger nok også nogle psykiske og fysio-psykiske forklaringer, der medføre variation fra person til person.

M.V.H

Helio

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke på den holder i forhold til sødesmag - ser man fek.s på brugere af v-diet, så mister enormt mange stortset deres smag for junk, slik, osv, på trods af at de lever af udelukkende af MD/sødt pulver i 28 dage.

Vi søger automatisk efter sødt, det giver sig selv at søde trangen var en stor fordel for os i urtiden, da de planter, frugter, bikuber, osv. der var søde, var de mest energitætte, og mindst giftige fødevare - MEN - jeg har ikke set noget forskning der viser at det søde i sig selv frigiver voldsomme mængder dopamin? modsat, netop sukker and so on?

Derimod, er det som sagt, en given sag, at dopamin frigivelse må blive påvirket af koffein.

Nu er det ikke sådan at beløndelse/dopamin afgivelse er skidt, men meget tyder på det linkes til den ting, der udløser belønningen - drikker du altså cola med koffein i så vil du i en eller anden grad sikker crave cola. Skyller du en ordentlig kage ned med koffein ofte, så vil du sikkert også hurtigt crave den blanding - og så kan en ene kop kaffe måske give lyst til kagen.

M.V.H

Helio

M.V.H

Helio

Nej, personlig tror jeg heller ikke så meget på det - det er kun en teori jeg hørt blive nævnt mange gange og som jeg aldrig haft energien eller interessen af undersøge ægtheden af. Nævnte det kun fordi Løbekvinden snakkede om en kvinde som skrevet en bog om at light-produkter også var Fy,fy på slankekur og ville bare komme med en forklaring til hvor denne kvinde kunne fået det fra.

Det er nu lang tid siden jeg læst neurofysiologi sidst, men kan i hvert fald huske at forelæseren den gang mente sødestoffer slet ikke havde den samme effekt på dopamin frisætning som almindeligt sukker. Hvis man er interesseret kan man sikkert finde studier kring det.

Personlig nøjes jeg med at være slav under koffeinet - uden kagen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er noget i verden som man BURDE GIVE SIG SELV LOV TIL UNDER VÆGTTAB, så er det godt nok at drikke alkohol. Det er ikke sundt, det har jeg aldrig påstået(jojo, små doser etc, etc, men jeg taler om en god brandert). Men hellere drikke 4(eller flere) øl og få en aften ud af det end at 'give sig selv lov' til at spise en Marsbar efter arbejde. 4 øl kontra 1 Marsbar - energiindholdet er det samme(tror faktisk der går flere øl på en Marsbar end 4).

Derfor irriterer det mig bare, at den slags ignorance hærger 'pøblen'. Står valget mellem at droppe øllene i weekenden, eller lade være med at spise 2 portioner aftensmad, så vælger folk automatisk at kvitte alkoholen, fordi 'det er bare så usundt'. Vægttabsmæssigt er det mere hensigtsmæssigt at drikke sig pisse fuld hver weekend end det er at spise 2 portioner aftensmad i stedet for én.

Heysan,

Det er lige sådan noget jeg trængte til at høre :D

Efter gymnasiet hvor jeg tog 15kg på i løbet de 3 år, så er jeg begyndt at træne lidt mere, spise "sundere" og drikke mindre.

Men jeg har lidt på fornemelsen at når man vil tabe sig, og forblive slank og trimmet, så må man AAAALDRIG mere drikke, spisse pizza eller feste igennem.?!

Min kæreste siger min forbrænding falder helt i kælderen en hel uge hvis jeg drikker igennem en weekend, herinde læser jeg at det kræver total livsstil ændring. Folk bliver jo pisse ræd for overhovedet at gå igang. :D

Så bottom line, (sig til hvis jeg er helt galt på den) så skal man selvfølgelig have en "sund" livsstil (vitaminer, grøntsager, fedtfattig mad), men hvis man skejer ud en weekend og får smækket x antal kalorier på kroppen, er det så ikke bare at tage 2-3 løbeture i løbet af ugen for at få det af igen? (x = 10fadbamser og de 2franske (for mig uden dressing) + en cocio på tanken)

Link to comment
Share on other sites

Heysan,

Det er lige sådan noget jeg trængte til at høre :D

Efter gymnasiet hvor jeg tog 15kg på i løbet de 3 år, så er jeg begyndt at træne lidt mere, spise "sundere" og drikke mindre.

Men jeg har lidt på fornemelsen at når man vil tabe sig, og forblive slank og trimmet, så må man AAAALDRIG mere drikke, spisse pizza eller feste igennem.?!

Min kæreste siger min forbrænding falder helt i kælderen en hel uge hvis jeg drikker igennem en weekend, herinde læser jeg at det kræver total livsstil ændring. Folk bliver jo pisse ræd for overhovedet at gå igang. :D

Så bottom line, (sig til hvis jeg er helt galt på den) så skal man selvfølgelig have en "sund" livsstil (vitaminer, grøntsager, fedtfattig mad), men hvis man skejer ud en weekend og får smækket x antal kalorier på kroppen, er det så ikke bare at tage 2-3 løbeture i løbet af ugen for at få det af igen? (x = 10fadbamser og de 2franske (for mig uden dressing) + en cocio på tanken)

Hvad er årsagen til, at man vil tabe sig? Forbedret selvværd, forbedret fysik, forbedret livskvalitet etc. Alting går jo tilbage til, hvordan man har det med sig selv; og hvordan man har det med sig selv har meget at gøre med, hvordan andre mennesker ser på en.

Hvis man fratager sig specielle sociale tilbøjeligheder, tilgodeser man ikke længere målet, men midlerne til at få det. Målet forsvinder i processen. Hvis man ønsker større selvværd, må man fokusere på målet ligesom midlerne. Man må erkende at en del af det mål man ønsker allerede findes i en selv. Muskelmasse eller vægttab er bare en udvidelse af den sociale status og selvværden den føder. Forbedrer dig selv fysik, men glem ikke det psykiske og det sociale aspekt. Man opnår ikke målet, når man nægter dets eksistens: social selvrealisering. Kom ud. Oplev og skal alkohol være en del af det, let it be. Træn som en sindssyg og fokuser kosten til det du når målet, men lad ikke en øl og fransk underminere din motivation; det er måske en del af det nødvendige for at du når målet, hvor du er tilfreds med dig selv og din selvværd blomstrer.

Følger du den sunde livsstil 5-6/7 dage om ugen, er du godt på vej. Det går måske ikke så hurtigt, men livet er heller ikke træning, for pointen er hvad er livet, hvis det kun er træning?

Men jeg har lidt på fornemelsen at når man vil tabe sig, og forblive slank og trimmet, så må man AAAALDRIG mere drikke, spisse pizza eller feste igennem.?!

Det optimale ville være at lade være. Men det er naivt at tro, at det er løsningen. Du kan sagtens være trimmet, slank og flot selvom du drikker dig pisse stiv hver weekend. Jeg vil sågar påstå at man udelukkende med MacDonalds mad kan få den krop man ønsker - det handler om viden om det man putter i munden. Kombinerer man den perfekte mad, opnår man det perfekte mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det optimale ville være at lade være. Men det er naivt at tro, at det er løsningen. Du kan sagtens være trimmet, slank og flot selvom du drikker dig pisse stiv hver weekend. Jeg vil sågar påstå at man udelukkende med McDonald’s mad kan få den krop man ønsker - det handler om viden om det man putter i munden. Kombinerer man den perfekte mad, opnår man det perfekte mål.

Det er sgu noget af en påstand...

Har du noget evidens til at bakke det op med??

Uden at bære brande til det bål andre og du selv har startet, vil jeg mene det er noget af en påstand.

Men kan være jeg misforstår dit svar.. Du skrive "Du kan sagtens være trimmet, slank og flot " bare du så ikke underforståede også mener sund.

Ja der er mange slanke alkoholikere på gaden, der også er pænt muskuløse fordi de lever et pisse hårdt liv. Men de er sgu ikke sunde, og får næppe et langt liv.

Hvis du så samtidig mener man kan leve sundt på MacD mad, så har du da helt tabt sutten, Den energi sammensætning der er i det mad, er ikke noget man bliver sund af.

Man kan godt leve sund og en sjælden gang imellem drikke sig en kæp i øret, man kan så ikke yde det optimale i den efterfølgende uge, men det må man jo leve med. Hvis du drikker dig fuld hver uge, kommer kroppen sgu aldrig helt på toppen.

Specielt hvis man har rundet den først spæde ungdom.. (Efter de 30) Bliver det ikke nemmere. . . . .

Det er sgu ikke i orden at bilde folk ind at det er uden konsekvenser at drikke store mægter alkohol (Og det er sgu nok de færreste der bliver fule af 4 almindelige pils)

(gad vide om jeg blev skubbet ned fra toppen af vidensbjerget der??)

Til RhyMe

Hvis du på lang sigt vil bevare en sund vægt, må du spise sundt og varieret. Hvis du spiser sunde ting kan du sagtens blive mæt uden at tage på. Fastfood er oftes også dårligt til at mætte i længten, og fyldt med fedt.

Du kan godt en sjælden gang imellem drikke dig en kæp i øret, hvis du som du selv skriver er indstillet på at give den en skalle ekstra i den efterfølgende uge.

Jeg tror.. med tryk på tror, ikke at din forbrændning falde helt i kælderen, men den falder. Har læst anded sted herinde omkring dette. . . .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det er sgu noget af en påstand...

Har du noget evidens til at bakke det op med??

Uden at bære brande til det bål andre og du selv har startet, vil jeg mene det er noget af en påstand.

Men kan være jeg misforstår dit svar.. Du skrive "Du kan sagtens være trimmet, slank og flot " bare du så ikke underforståede også mener sund.

Ja der er mange slanke alkoholikere på gaden, der også er pænt muskuløse fordi de lever et pisse hårdt liv. Men de er sgu ikke sunde, og får næppe et langt liv.

Hvis du så samtidig mener man kan leve sundt på MacD mad, så har du da helt tabt sutten, Den energi sammensætning der er i det mad, er ikke noget man bliver sund af.

Man kan godt leve sund og en sjælden gang imellem drikke sig en kæp i øret, man kan så ikke yde det optimale i den efterfølgende uge, men det må man jo leve med. Hvis du drikker dig fuld hver uge, kommer kroppen sgu aldrig helt på toppen.

Specielt hvis man har rundet den først spæde ungdom.. (Efter de 30) Bliver det ikke nemmere. . . . .

Det er sgu ikke i orden at bilde folk ind at det er uden konsekvenser at drikke store mægter alkohol (Og det er sgu nok de færreste der bliver fule af 4 almindelige pils)

(gad vide om jeg blev skubbet ned fra toppen af vidensbjerget der??)

Til RhyMe

Hvis du på lang sigt vil bevare en sund vægt, må du spise sundt og varieret. Hvis du spiser sunde ting kan du sagtens blive mæt uden at tage på. Fastfood er oftes også dårligt til at mætte i længten, og fyldt med fedt.

Du kan godt en sjælden gang imellem drikke dig en kæp i øret, hvis du som du selv skriver er indstillet på at give den en skalle ekstra i den efterfølgende uge.

Jeg tror.. med tryk på tror, ikke at din forbrændning falde helt i kælderen, men den falder. Har læst anded sted herinde omkring dette. . . .

Ja, du har forstået hvad jeg mener. Jeg har aldrig påstået at det var sundt :) Jeg har kun påstået at man i fedt/muskel sammenhænge sagtens kan leve af det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share