spændende artikel på t-nation


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Tjah, har mest kørt 2-split... få gange 3-split og noget fullbody. Har snart ikke andet end fritid for tiden, så man kunne da godt :)

Så er der da ikke andet for end at give det en skalle. :4flex:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du have godkendelse fra MOL-folket før du prøver noget nyt?

Giv det da et forsøg, hvis du har tiden til det.

Hvad med fordi jeg ikke selv ved, om det er noget værd, og fordi der er ca. 1000 klogere hoveder herinde end jeg? Det er ligesom hele pointen med forummet :wink:

Jeg tror, jeg giver det et forsøg :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er artiklen jo fra T-Nation, hvor de normalt heller ikke er tabt bag en vogn.

Der er ellers nok af fin "gemt" promotion, hvor man hiver forskellige produkter ind hid og did i artiklerne. At diskutere et forholdsvist originalt program for Jenslyn, aka den jævne dansker, må vel være noget af det, mol eksisterer for.

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Der er ellers nok af fin "gemt" promotion, hvor man hiver forskellige produkter ind hid og did i artiklerne. At diskutere et forholdsvist originalt program for Jenslyn, aka den jævne dansker, må vel være noget af det, mol eksisterer for.

Deres produkter kan du jo bare springe over, hvilket burde være ret nemt. Der ud over synes jeg at deres artikler, som regel er skrevet i et sprog der er til at forstå.

Link to comment
Share on other sites

Deres produkter kan du jo bare springe over, hvilket burde være ret nemt. Der ud over synes jeg at deres artikler, som regel er skrevet i et sprog der er til at forstå.

Det er jeg godt klar over, men at oversprinkle sine artikler med mirakelprodukter er vel i reglen ikke et udtryk for saglighed? Jeg tvivler ikke på, de skriver gode artikler, men derfor er der selvfølgelig stadig alt mulig grund til at diskutere deres programmer hér. Igen - det er pointen med forummet.

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke lige poste det specifikke program, du omsætter principperne til. Og lige følge op på resultaterne, hvis du for prøvet det af! :)

Klart Torben :)

Jeg skulle egentlig lige have mandet mig op til noget cut.... men håber på at få prøvet det af med noget seriøst bulk på et tidspunkt. Så skal jeg nok lige melde tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også, jeg starter på det... Det passer lige til mit temperament... Hurtig ind - hurtig ud... og fuld pedal hele vejen!

Dog i en lidt mindre frekvent udgave... og få skadesforebyggende isolationsøvelser!

Passer nemlig også godt til mig. Jeg holder klart bedst modet oppe med intens træning i kort tid frem for nogle af dem, man ser lulle rundt ved vægtene i et par timer. Så har jeg hller ikke noget mod at komme afsted 5 gange i ugen!

Link to comment
Share on other sites

Passer nemlig også godt til mig. Jeg holder klart bedst modet oppe med intens træning i kort tid frem for nogle af dem, man ser lulle rundt ved vægtene i et par timer. Så har jeg hller ikke noget mod at komme afsted 5 gange i ugen!

hva så med os der luller rundt med vægtene i kort tid??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share