Nu er det nok..


reconstrucdead
 Share

Recommended Posts

Så er det 2 uger siden jeg startede.

Jeg har cyklet hver dag, mere og mere, er på de 40 min jeg vil cykle pr dag nu. Har ikke snydt ang. mad eller andet, det hele har gået perfekt, troede jeg. Efter første uge, i sidte fredag, blev jeg vejet på samme vægt som den jeg startede på. Den viste 145,3 kg. Det er os godt nok

I dag var der så vejedag igen, men da jeg har købt min egen vægt i mellemtiden skulle den jo os indvies. Den viste så 145,5 kg - så jeg har ligefrem taget på, i en uge hvor jeg gerne sku ha tabt mig? Kan difference mellem vægte virkelig være så stor?

Har ikke adgang til den vægt jeg blev vejet på de andre gange, da den står hos mine forældre.

Hej, du skal ikke være bange, du har helt sikkeret tabt dig, der er forskeld på vægte, har du husker at måle dig, der vil du se forskeld, vent til næste fredag og se forkelden der, har du vejet dig på samme tidspunkt, der kan være ret stor forskeld på morgen og aften vægt op til et par kilo.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej, du skal ikke være bange, du har helt sikkeret tabt dig, der er forskeld på vægte, har du husker at måle dig, der vil du se forskeld, vent til næste fredag og se forkelden der, har du vejet dig på samme tidspunkt, der kan være ret stor forskeld på morgen og aften vægt op til et par kilo.

Okay phew - godt at høre..

måle mig? Rundt om mavsen, ben eller hvordan? :)

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Okay phew - godt at høre..

måle mig? Rundt om mavsen, ben eller hvordan? :)

Jep, jo flere jo bedre, jeg måler, bryst, mave, talje, røv og lår, før målte jeg også overarme, underarme og læg, men der er kun muskler, så de bliver ikke mindre, derfor gider jeg ikke måle dem mere.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hey Reconstrucdead.

Først og fremmest tillykke med din beslutning og tillykke med den gode start :4thumbup:

Det undre mig lidt at folk herinde skrive at han skal indtage 400-600g grøntsager i et måltid, det er efter min mening en alt for stor portion, hvis der også skal kød og brød, kartoffel, ris eller pasta til. Han skal selvfølgelig spise efter sin størrelse, men størrelsen på hans mavesæk skulle meget gerne på skrump så han hurtigere kan få mætheds fornemmelsen ellers vil han ende med at spise for meget når han kommer længere ned i vægt?

Drop de cola light, selvom de ikke er det mest usunde at drikke, de påvirker smagsløgene så chancen for at lysten til sukker stiger drastisk (Vand + skummet/mini mælk er bedre :bigsmile: )

Held og lykke - Holder øje med dig :superman:

~ Allan Pedersen

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Din situation minder rigtigt meget om min, jeg vejede dog ikke ligeså meget som dig da jeg startede.

Here et goes :)

Jeg er 21 år gammel, og havde som dig også taget rigtigt meget på indenfor kort tid, gik på vægten d. 1 Januar 08 og den sagde så 123,4kg, min højde er 180cm.

Det jkom også som et KÆMPE chock for mig at min vægt var gået så meget op (vejede ca 105kg for et år tilbage)

Jeg tog derfor mig selv i nakken og har ændret min livsstil og vaner fuldstændigt, og jeg vejer idag 105,4kg, dvs et vægttab på 18kg :) Det er jeg superglad for og er nu mere motiveret til at tabe mere end nogensinde før :) Jeg vil gerne tabe ca 15kg mere, så tror jeg at jeg er tilfreds.

Måske vi kan slå hovederne sammen, måske har du nogle gode tips og ideer som jeg kan bruge :)

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Din situation minder rigtigt meget om min, jeg vejede dog ikke ligeså meget som dig da jeg startede.

Here et goes :)

Jeg er 21 år gammel, og havde som dig også taget rigtigt meget på indenfor kort tid, gik på vægten d. 1 Januar 08 og den sagde så 123,4kg, min højde er 180cm.

Det jkom også som et KÆMPE chock for mig at min vægt var gået så meget op (vejede ca 105kg for et år tilbage)

Jeg tog derfor mig selv i nakken og har ændret min livsstil og vaner fuldstændigt, og jeg vejer idag 105,4kg, dvs et vægttab på 18kg :) Det er jeg superglad for og er nu mere motiveret til at tabe mere end nogensinde før :) Jeg vil gerne tabe ca 15kg mere, så tror jeg at jeg er tilfreds.

Måske vi kan slå hovederne sammen, måske har du nogle gode tips og ideer som jeg kan bruge :)

Hej med dig, er osse nede på de 139 nu, så det er 10 kg fra, og er som dig kun motiveret til at tabe endnu mere, har dog rigtig lang vej endnu, men ja, det synes jeg bestemt - ku bestemt og så godt bruge lidt ekstra råd :)

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig, er osse nede på de 139 nu, så det er 10 kg fra, og er som dig kun motiveret til at tabe endnu mere, har dog rigtig lang vej endnu, men ja, det synes jeg bestemt - ku bestemt og så godt bruge lidt ekstra råd :)

Jeg har forsøgt at oprette en blog, men kan ikke hitte ud af det, kan du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har forsøgt at oprette en blog, men kan ikke hitte ud af det, kan du?

Jeg har en logbog, hvor jeg skriver vægt, osv,motion og hvad der ellers hører med.. Det kan du osse gøre, det er en rigtig god måde at holde styr på det hele, og komme ud med det når tingene går skidt, som mig her i weekenden.. Folk kan kommentere og vejlede. Bare gå ind under logs og opret en log, ligesom du opretter et nyt topic =)

Link to comment
Share on other sites

Okay, nu har jeg oprettet en log, så der kan du gå ind og se hvad jeg gør for at tabe mig :)

Jeg følger også med i din, helt sikkert, vi skal sku nok få vægten ned med nakken, man skal bare være fast besluttet på det inde i hovedet.

Link to comment
Share on other sites

Okay, nu har jeg oprettet en log, så der kan du gå ind og se hvad jeg gør for at tabe mig :)

Jeg følger også med i din, helt sikkert, vi skal sku nok få vægten ned med nakken, man skal bare være fast besluttet på det inde i hovedet.

Vil følge med i din log, det er altid rart at se at man ikke er den eneste der slåsser med overvægten..

Yeap, viljen er jo, som en anden her i emnet sagde, 70% af et vægttab. Vise ord! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share