Nødvendige tilskud for en bodybuilder?


Heyay
 Share

Recommended Posts

Jeg håber, at jeg må skrive dette indlæg, da jeg er virkelig i tvivl!

Jeg har i en lang periode læst en masse information på internettet om næring og fitness. Jeg har nu fundet produkter fra P90X, og jeg tænkte på, og det var noget i havde erfaring med, eller om det var noget, som i kunne anbefale?

Jeg er 15 år, 1.67 m høj og vejer 56 kg. Er følgende kosttilskud (absolut ikke kosterstatning!) gode for mig at tage?

P90X® Peak Health Formula Multi-Vitamin Supplement

På denne hjemmeside vises de forskellige ernærings-fakta om de anbefalede multivitamin tabletter. Der skal indtages 6 hver dag; 3 ved morgenmaden og 3 ved enten frokosten eller aftensmaden.

*Note: De indskrevne data er ved indtag af 6 tabletter!

Kan jeg indtage disse uden at skade min krop?

P90X® Peak Recovery Formula After-Workout Drink

På denne hjemmeside vises der også de forskellige ernæringsfakta om den anbefalede drik efter workout.

Kan jeg indtage denne uden at skade min krop?

Hvis ovenstående links er dårlige for mig, kan i så anbefale nogle kosttilskud, som jeg må indtage?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen,

En forvirret teenager

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber, at jeg må skrive dette indlæg, da jeg er virkelig i tvivl!

produkter fra P90X,

P90X® Peak Health Formula Multi-Vitamin Supplement

P90X® Peak Recovery Formula After-Workout Drink

En forvirret teenager

Som der står øverst er: "Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn."

Link to comment
Share on other sites

du skal blot spare pengende og spise alt hvad der bliver serveret i hjemmet, og meget af det!

hold blot øje med at din fedt% ikke stiger meget højere end ... tja 15% vil jeg mene.

spis noget grønt og massere af ris, pasta, fuldkornsrugbrød og fisk/kylling.

Link to comment
Share on other sites

Bare fordi det lyder smart, så er det nødvendigvis heller ikke bedre. :bigsmile:

Den proteindrik du linker til, er en weightgainer som består af lidt vitaminer/mineraler, en del langsomme, og hurtige optagelige kulhydrater, og en lille smule protein. Og det er ikke skadeligt.

Dog vil jeg helt klart anbefale produkter som har en virksom virkning.

Det er Omega 3,6,9, olier.

Protein Pulver, kun til efter træning.

Kreatin

Multi Vitamin/mineral Piller.

Det du skal igang med at bare at læse, og læse :P Så finder du ud af hvordan du laver dit eget træningsprogram, og hvordan du sætter kosten op(Hint spis masser af protein dagen lang, og kalorie overskud - du spiser mere end du forbrænder).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share