Hvorfor vokser brystet ik?


a.r
 Share

Recommended Posts

jeg har et kæmpe problem med at få mit bryst kasse til at vokse, jeg er uddannet fitness instruktør så alt d med den korrekte træning og antal gentagelser har jeg styr på ... alt på mit krop vokser undtaget mit brystkasse og jeg kan bænke omkring 100kilo men alligevel så sker der intet med brystet og jeg laver så mange forskellige øvelser men intet sker.. alle jeg spørger siger jeg skal gøre de ting jeg i forvejen gøre men stadig intet håb....mine venner træner det samme som mig og deres vokser men mit er faldet i søvn hvis man kan sige d sådan :o) er der mon nogle her inde der forhåbentligt kan fortælle mig noget som jeg forhåbentligt ik ved i forvejen...?

Link to comment
Share on other sites

jeg har et kæmpe problem med at få mit bryst kasse til at vokse, jeg er uddannet fitness instruktør så alt d med den korrekte træning og antal gentagelser har jeg styr på ... alt på mit krop vokser undtaget mit brystkasse og jeg kan bænke omkring 100kilo men alligevel så sker der intet med brystet og jeg laver så mange forskellige øvelser men intet sker.. alle jeg spørger siger jeg skal gøre de ting jeg i forvejen gøre men stadig intet håb....mine venner træner det samme som mig og deres vokser men mit er faldet i søvn hvis man kan sige d sådan :o) er der mon nogle her inde der forhåbentligt kan fortælle mig noget som jeg forhåbentligt ik ved i forvejen...?

Nice :p hvis bare alle fitness instruktøre var sådan!

Link to comment
Share on other sites

Tror der er en bred holdning til hvad "korrekt træning" er. Men prøv at poste eksempler fra din træning som der så kan kommenteres på.

Et andet sted er evt. kosten, men hvis resten af kroppen give resultat skulle det ikke umiddelbart være her fejlen ligge....

Link to comment
Share on other sites

Hvis man går bare en side tilbage findes der to emner om præcis det samme.