Mit vægttab Opdateret 26/5 :(


Mp#
 Share

Recommended Posts

Hej:)

d. 7/1 2008 hoppede jeg på vægten, jeg vidste godt at jeg havde taget meget på, havde ingen anelse om hvor meget.

Vægten sagde 123,4kg, det var bare for meget!! jeg havde i forvejen gået og forberedt mig lidt på at skulle igang med at tabe mig, ja faktisk et par måneder før nytår var jeg fast besluttet på at i 2008 skulle det bare være.

Det går rigttig fint so far, og det håber jeg også det bliver ved med, Har ikke regnet på hvor mange kaloriere osv jeg indtager, har bare ganske enkelt ændret min kost:

En typisk dag kan se ud som denne:

Kl 7:45 - 1 stykke frugt

Kl 8:45 - 1 skive rugbrød med ost eller en lille skål youghurt

Kl 11:45 Frokost bestående af, størstedelen af tallerknen med grønt, varierer meget så jeg ikke kører surt i det. Kød i form af fx kylling, et par frikkadeller, ellerfx æg. Jeg holderr mig så vidt muligt fra hvidt brød og kartofler i hverdagene.

Kl 13:45 1 stykke frugt

Kl 18 Aftensmad, består af ca det samme som frokosten, her variere jeg også meget.

Kl 21:00 1 stykke frugt

I weekenderne hænder det at jeg bare bliver NØDT til at skal have noget "godt" i form af en pizza, burger eller andet, men også KUN i weekenden. Og det fungerer helt fint på den måde, har ingen problemer med at holde mig fra det i hverdagene.

Jeg bestræber mig på at komme i svømmehallen 2 gange om ugen hvor jeg tager 40 baner = 1Km.

Og indefor ikke så længe skal jeg igang i et Helsecenter hvor jeg gerne vil gå til spinning og anden form for fedtforbrænding.

Mit vægttab ser sådan ud indtil videre:

7/1 123,4kg

14/1 120,4Kg

21/1 117,5Kg

28/1 114,5kg

4/2 113,1Kg

18/2 110,9kg

25/ 109,7kg

3/3 108,1kg

10/3 107,9kg

17/3 106,9kg

23/3 105,4Kg

31/3 105,4kg det samme som sidste uge :( Har nok også syndet lidt for meget i weekenden, må jeg gøre noget ved :)

7/4 104,3Kg

14/4 103,3Kg

21/4 103.3Kg endnu en uge med stilstand, må være ærlig at sige at jeg har været på druk og spist ting jeg nok ikke burde i weekenden, ÅÅH det er træls

28/4 101.5

I alt 20,1kg tabt :D

Er rigtig stolt, vil gerne ned på 85Kg, og det er jeg nu overbevist om at jeg også nok skal komme.

Opdatering følger :)

Edited by Mp#
Link to comment
Share on other sites

God log, og god kost - får ikke selv spist de 6 måltider om dagen, så pt. er det 2 måltider istedet, med ca. 1400 i kalorie indtag..

18 kg er fandeme flot.. Ser selv frem til den dag jeg kommer op i den ende. :) Er svømningen det sport du har lavet siden januar?

Tak :) Hvordan regner du ud hvor mange kaloriere du indtager?

Ja det er det eneste jeg har lavet, egentlig for lidt :( Men satser på at starte i et center ;)

Link to comment
Share on other sites

Super godt gået på egen hånd! Det er sgu kanon!

Du bør supplere med motion, med en højere puls-intensitet, så du virkelig får konditionen i vejret og får forbrændt nogle flere kalorier. Det vil jeg godt garantere, at du bliver glad for i længden. Spinning er et godt bud.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Super godt gået på egen hånd! Det er sgu kanon!

Du bør supplere med motion, med en højere puls-intensitet, så du virkelig får konditionen i vejret og får forbrændt nogle flere kalorier. Det vil jeg godt garantere, at du bliver glad for i længden. Spinning er et godt bud.

Mvh

Mange tak:D

Jeg har også besluttet mig for at melde mig ind i et center i denne uge :) Har før gået til spinning, og har været rigtig glad for det! Har endda et par cykelsko :)

Edited by Mp#
Link to comment
Share on other sites

Tak :) Hvordan regner du ud hvor mange kaloriere du indtager?

Ja det er det eneste jeg har lavet, egentlig for lidt :( Men satser på at starte i et center ;)

Jeg har fået en masse hjælp af en herinde, der har udregnet og vejledet mig.. Derudover kigger jeg blot på pakkerne og regner lidt ud i hovedet.. Det er rutine i dag, men da jeg startede var der en del hovedregning, nu kender jeg det ca for det jeg køber. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så for satan! Nu sker der lidt igen!

Vægten idag er 101,5kg

Så i alt 21.9kg væk nu :)

Er som sagt også begyndt i et Fitness Center, jeg går til spinning 2gange om ugen, ellers pukler jeg på kondicyklen. Maskinerne gør jeg ikke så meget i endnu. har også været ude i skoven og løbe et par gange. Så det går bare godt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

D. 26/5 2008

Lige en lettere træls opdatering fra mig af, jeg har ikke skevet herinde i et stykke tid nu, og det går rent ud sagt a helvedes til,

er bare kommet til et punkt hvor der bare slet ikke er mere motivation og lyst tilbage. Vejer DD. 102.8kg, Så det vile sige en vægtforøgelse på 1.3kg.

Jeg har ikke trænet i et par uger nu, det er som om jeg er kommet i et sort hul jeg bare ikke kan komme op af igen. Kosten er der også gået ged i, der er igen så småt ved at komme fast food på menuen et par gange om ugen. det dur bare ikke :(

Gode råd, og vejledning til hvordan jeg kan bringe motivationen tilbage modtages meget gerne!

Link to comment
Share on other sites

D. 26/5 2008

Lige en lettere træls opdatering fra mig af, jeg har ikke skevet herinde i et stykke tid nu, og det går rent ud sagt a helvedes til,

er bare kommet til et punkt hvor der bare slet ikke er mere motivation og lyst tilbage. Vejer DD. 102.8kg, Så det vile sige en vægtforøgelse på 1.3kg.

Jeg har ikke trænet i et par uger nu, det er som om jeg er kommet i et sort hul jeg bare ikke kan komme op af igen. Kosten er der også gået ged i, der er igen så småt ved at komme fast food på menuen et par gange om ugen. det dur bare ikke :(

Gode råd, og vejledning til hvordan jeg kan bringe motivationen tilbage modtages meget gerne!

1) Lav en liste med alle årsagerne til at du gerne vil tabe dig.

2) Lav en liste med alle de ting du vil være ked af i dit liv, hvis du ikke fortsætter vægttabet.

Kig på begge lister og tag dine løbesko på, musik i ørene og gå eller løb en tur i regnen for at manifestere at du er tilbage på sporet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share