AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Onsdag 31. marts

BodyBike 1 (510 kcal.)

1 Hold time - styrke

25 min. Cirkeltræning

Stille og rolig dag, ikke det store at skrive hjem om - men fedt at have fri fra arbejde de næste par dage!

Dagen i morgen, byder på lidt bike, og lidt seriøs :pumpin:

God Påske :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 1. april

BodyBike Event 1,5 time (980 kcal.)

DB Rear Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x10x6

DB Triceps Kick-back

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

DB Incline Bench Press

1x10x18

2x10x16

Triceps Pushdown

3x10x40

Pulley

3x10x30

Cable Pushdown

3x10x22.5

Seated Calves

3x10x65

Flyes

3x10x9

DB Bent-over Row

3x10x9

Uhhh, min bike time var SÅ LÆKKER :w00t: Havde det virkelig optimalt, og har aldrig haft det så godt på den cykel, som jeg havde det i dag. Jeg plejer ikke at svede specielt meget, men kan godt mærke at nu hvor formen er blevet bedre, så sveder jeg mere :tongue: Gav den gas, og nød det hele vejen. Biiiiiiiiike :wub:

Var lige hjemme og vende til frokost og omklædning, før jeg var tilbage til lidt power i centeret :superman:

Kender I dem, som ikke selv kan finde på øvelser, men laver det samme som Jer selv?? Stod en pige et stykke fra mig, som lagde ud med lunges. Hun lurede rimelig meget, og endte ud med at kopiere alle mine øvelser, og forsøgte også med samme vægt. Gik ikke så godt :wink: Ved ikke om det kun er en pige-ting.

DB Incline, var lige ved at få en håndvægt i hovedet :crazy: Synes også det er liiidt svært at få dem op, og kan derfor slet ikke forstå hvordan nogen kan løfte 36kg op alene!

Link to comment
Share on other sites

Fredag 2. april

BodyBike Event ca. 2 timer (1130 kcal.)

Har fyldt lidt for meget kulhydrat på kroppen, som gør at jeg bliver lidt utilpas. Generelt kører jeg low-carb stilen, så vil forsøge at passe lidt på i disse dejlige feriedage :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 3. april

BodyBike 2 + 1 (1050 kcal.)

2xHold timer - styrke og bodytoning

Havde ikke det store overskud i dag, havde ventet med længsel på denne eftermiddag, da jeg har et par fridage i sigte, hvor jeg ikke skal stå og råbe ad andre, samt blive irriteret over at de ikke kan køre en simpel enkelttakt på en cykel. Jeg ved, der findes mennesker som ikke kan høre takterne i musikken, men en enkelttakt...

Forventer at i morgen bliver en fridag, og først mandag er der seriøs træning igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Challenger STS-133

post-18762-029284500 1298669929_thumb.jp

I går, 24. februar havde Challenger STS-133 liftoff for sidste gang i historien.

I dag, 25. februar er det mig der har liftoff, billedet er nogenlunde det samme :tongue: Prøv at se det for dig...

Efter 1 års logpause, skal der ske lidt igen. Jeg har savnet MOL, og ved det er ditto fra Jeres side af...

Jeg loller stadig rundt, og træner næsten hver dag, men slet ikke med de resultater jeg gerne vil opnå. Det bliver bare ikke til noget. Jeg er i centeret 6 ud af 7 dage om ugen, min. 2 timer ad gangen, og sørger for at andre får træning. Det er jo fantastisk, og et fedt job at have, men så er min egen træning slet ikke i fokus. Det er jeg træt af. Så selvom jeg kommer til at tilbringe min. 3 timer dagligt i centeret, så er det det jeg må indstille mig på. Der er ikke andre løsninger pt., så det bliver en solid gang nørderi og mega træningshjerne.

Siden sidst, har jeg droppet bike helt. Der er ingen grund til at træne noget som man ikke bliver motiveret af. Jeg synes simpelthen det blev for kedeligt bare at sidde på cyklen, der sker jo ikke noget! Så motivationen faldt, og efter 1 år droppet helt. Nåede lige at købe en helt ny kulfiber MTB (den var f..... lækker!!!), som jeg måtte sælge igen. Mistede 5.000,- på det stunt :nonono: Jeg måtte indse at der kun er syv dage om ugen, 24 timer i døgnet, så selv om jeg gerne vil træne til IM, MTB, kickboksning, løbetræning, sjip, styrketræning, CF, KB kan det simpelthen ikke lade sig gøre. Ohhh, overvejede også håndbold, fordi jeg er tidligere håndboldspiller.

Jeg har måske også lige glemt at sige jeg (desværre) har et 37t arbejde også :laugh: Tænk hvis man bare kunne leve af at dyrke sport. OMG OMG Niiice!

Fokus er på styrketræning og løb/power walk. 1 gang om ugen skal jeg træne kettlebells, det vil jeg så småt gerne blive god til. Synes det er fedt! OMG

Til at starte med, har jeg det samme overordnede mål, fedtprocent < 20 og kondital > 46. Jeg vil naturligvis også gerne kunne løfte mere end 10 kg DB curls og alle mulige andre styrkeøvelser, men jeg har f.eks. ikke noget mål om at kunne bænke 10x50 kg. Kan være det kommer i bølge 2. Will see.

Jeg har altid gang i en masse ting, og sådan kan jeg også bedst lide det. Nu vil jeg ikke afsløre resten af årets projekter, men det bliver spændende, så meget kan jeg sige. Vil forsøge bare at holde loggen kørende, uden hick-ups. Når jeg tænker tilbage på nogle af mine bedste træningsperioder, så har det været med log på MOL. Før PowerPrincess havde jeg et andet alias, startede i 2006. Det giver motivation, og så er det ultimativt at være blandt andre som også elsker at træne. Der er ikke så mange der forstår man kan bruge så meget tid på træning, og slet ikke hvorfor man gider.

Jeg har ikke helt fundet ud af, om jeg skal køre split eller full, men satser på det bliver split, i og med jeg er i centeret 6/7 dage (snart 7/7) :hehe:

Kosten skriver jeg lige om en anden gang, jeg tror snart jeg har overskredet max characters for indlæg.

Ville bare lige lave en shout out, om at jeg er på igen fra i dag. Dagens træning har ikke været egen træning, men 3 timers holdtræning. Er stadig ikke helt kommet mig over min influ, men i morgen lørdag starter jeg stille og rolig ud med lidt vægte. Pulsen er stadig lidt forhøjet. Er vist lidt slap og tyk for tiden :slut: Charmerende! Så forvent ikke endelig ikke for meget...

/PP

PS Jeg ved der er mange som ikke kender mig, men jeg kan altså godt tage lidt MOL gazzz :smile:

PPS Billeder ikke før 1. maj :clown2:

Link to comment
Share on other sites

Syntes du at MTB er kedeligt:crazy: jeg syntes at det er fedt og pulsen rammer som regel MAX hver gang, var der ikke nogle gode bakker der hvor du kørte?

Ps er det ikke ret dumt at købe en MTB bare for at sælge den kort tid efter :-P Jeg gjorde det samme selv, men jeg købte en bedre i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Syntes du at MTB er kedeligt:crazy: jeg syntes at det er fedt og pulsen rammer som regel MAX hver gang, var der ikke nogle gode bakker der hvor du kørte?

Ps er det ikke ret dumt at købe en MTB bare for at sælge den kort tid efter :-P Jeg gjorde det samme selv, men jeg købte en bedre i stedet.

Sjovt du skriver, for du er én af dem, hvis logbog jeg har udset til lidt spam fra min side :smile: Men du er vist riiimelig meget cykelfreak så vidt jeg husker.

Nu fik jeg ikke lige adskilt spinning og MTB, hvilket jeg burde have gjort. Det var spinning som jeg syntes var blevet kedeligt, og ikke MTB. Slet ikke MTB, det er for fedt OMG! Har også kørt 12-timers løb solo, fed oplevelse!!! Hvis jeg får tiden til det igen en dag, skal jeg helt sikkert have en bike igen. Jeg havde bare ikke tid til træning.

Vi kørte i Hareskov (det røde spor), og bare det at komme fra sin bopæl ud til skoven med tog var besværligt. Så det tog alt i alt lang tid at komme frem og tilbage, da jeg ikke havde bil dengang.

Så det var svært at forsvare overfor mig selv, at der stod en bike til 21K i min stue :tongue:

post-18762-051354900 1298759753_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

' date='26. februar 2011 - 23:38 ' timestamp='1298759929' post='1492321']

Sjovt du skriver, for du er én af dem, hvis logbog jeg har udset til lidt spam fra min side :smile: Men du er vist riiimelig meget cykelfreak så vidt jeg husker.

Nu fik jeg ikke lige adskilt spinning og MTB, hvilket jeg burde have gjort. Det var spinning som jeg syntes var blevet kedeligt, og ikke MTB. Slet ikke MTB, det er for fedt OMG! Har også kørt 12-timers løb solo, fed oplevelse!!! Hvis jeg får tiden til det igen en dag, skal jeg helt sikkert have en bike igen. Jeg havde bare ikke tid til træning.

Vi kørte i Hareskov (det røde spor), og bare det at komme fra sin bopæl ud til skoven med tog var besværligt. Så det tog alt i alt lang tid at komme frem og tilbage, da jeg ikke havde bil dengang.

Så det var svært at forsvare overfor mig selv, at der stod en bike til 21K i min stue :tongue:

post-18762-051354900 1298759753_thumb.jp

Nu er det jo Tri jeg har gang i lige nu, så er ikke helt så meget cykelfrek mere.

Det er en flot cykel, der er mange som har kunst for 21K i stuen, du kunne bare sige til dig selv at det er kunst indtil du var klar til at bruge den igen :)

Du skal være velkommen i min log.

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til stykket, så er jeg faktisk rimelig blank... :innocent: Har lige brugt weekenden på at tænke over hvordan mit split skal være, og det var ikke nemt. Dilemma fra start af, og overvejelser omkring hvad der vil give mig det bedst mulige resultat.

Jeg kan ikke komme udenom at jeg har mange timer i centeret, men ved ikke om det på lang sigt er en fordel eller ulempe?? Det vil tiden vise ja, men for alt i verden skal jeg ikke skades 7-9-13. Heldigvis har jeg aldrig været særligt eksponeret for skader, selv da jeg spillede håndbold i sin tid. Der var det mig der skadede andre :blush:

Ok, let's get serious, this is it!

2 Split (2 dages træning, 1 dags fri, 2 dages træning, 2 dages fri) 3x10

Mandag/torsdag

Skulder (valgfrit ml. disse fire varianter)

- DB Front Raise, DB Side Raise, DB Rear Lateral Raise

- BB Overhead Press, DB Rear Lateral Raise

- BB Upright Row, DB Rear Lateral Raise

- BB Military Press, DB Rear Lateral Raise

Triceps

- Triceps Kick Back, (Weighted) Dips

Bryst

- DB Incline, BB Bench Press

Tirsdag/Fredag

Ben

- Leg Press, Lunges

Ryg

- Pulley, Rumænsk Dødløft

Biceps

- BB Curl, Hammer Curl

Onsdag/lørdag/søndag

"FRI"

Der skal gerne ligge lidt langt løb i weekenden, så jeg tænker det er dumt at lægge ud med at træne ben om mandagen. Jeg ved ikke om det er for lidt på et split program med fire dages træning om ugen. Var ude i noget tre-split seks dage om ugen, men valgte dette. Tidsmæssigt regner jeg med det tager ca. 1 time pr. gang.

Mavetræning får jeg på mine hold, så det er ikke noget jeg vil bruge meget mere energi på her i starten. Ellers er jeg stor fan af armbøjninger, og laver 25-30 hver dag. Vil gerne meget højere op...

Der er ingen hemmelighed at jeg elsker skuldertræning, de bliver så fine :shades: Måske det lige er i overkanten, men de er godt trænede i forvejen så de kan klare det!

Squats... aahhhhh what to say, mmhh, jeg kan rigtig godt lide squat, men jeg er ikke sikker på, om min teknik er sådan rigtig, rigtig god. Jeg har godt styr på det, men jeg er ikke meget for at lave dem med så meget vægt. Er faktisk lidt bange for at blive skadet med squats, derfor Leg Press.

Første rigtige træning starter i morgen, så det bliver spændende.

Glæder mig :4jumpy:

Weekenden er brugt på holdtræning, 8 timer. Så faktisk ikke noget særligt at skrive hjem om hvad det angår.

Link to comment
Share on other sites

Hej PP

Sad lige og læste din log, nu hvor du havde snakket om log i din besked, den er spændende, især synes jeg det med challanges som der var i starten af loggen var super fedt, gør du stadig det?

Sådan noget ville fange mig i et hjerteslag og få mig til at løbe i døgndrift, gad vide om der er noget lign med andet slags træning, for jeg kan ikke løbe pt og jeg er detsuden en super uber løbe newbie, faktisk er jeg en alt-slags-trænings newbie.

Men spændende log, glæder mig til at følge med og heppe.

All the best

Jaaanie

Link to comment
Share on other sites

Mandag 28. februar

Douchebags at the gym!!!

OMG OMG OMG hvorfor skal douchebags træne samme dag som mig?? Det bliver ikke første og sidste gang jeg støder på dem, men helt seriøst. Jeg foreslår en fitness-betjent i hvert gym, der slår hårdt ned på folk der står med den ene hånd på en maskine, vand whatever i den anden, og så ellers bare står og knævrer med sin "homie" om hvor flot han er, hvad han har lavet i weekenden, hvad han skal lave på efterskoleopholdet (yep teen).

Skulle bruge en flad bænk, og det tog nærmest et kvarter før jeg kom til. Prøvede at sende "jeg-smadrer-dig-øjne" flere gange, men de var SÅ optagede af deres, lad os kalde det flotmandssnak i bedste MOL stil.

Ellers en stille og rolig første rigtige træning i dag, uden for meget syre i benene efter 2 timer i salen. Godt jeg havde taget en gang ON choko med :smile:

Det er ikke de vilde ting må man sige, men har ro på i starten.

BB Military Press

3x10x20

DB Rear Lateral Raise

3x10x6

Triceps Kick Back

3x10x6

(Weighted) Dips

N/A fordi jeg er blank og glemte det!

DB Incline

3x10x14

BB Bench Press

3x10x40

Push Ups

1x20

1x20

1x18 :dry:

Link to comment
Share on other sites

' date='28. februar 2011 - 23:19 ' timestamp='1298931553' post='1492856']

Mandag 28. februar

Douchebags at the gym!!!

OMG OMG OMG hvorfor skal douchebags træne samme dag som mig?? Det bliver ikke første og sidste gang jeg støder på dem, men helt seriøst. Jeg foreslår en fitness-betjent i hvert gym, der slår hårdt ned på folk der står med den ene hånd på en maskine, vand whatever i den anden, og så ellers bare står og knævrer med sin "homie" om hvor flot han er, hvad han har lavet i weekenden, hvad han skal lave på efterskoleopholdet (yep teen).

Skulle bruge en flad bænk, og det tog nærmest et kvarter før jeg kom til. Prøvede at sende "jeg-smadrer-dig-øjne" flere gange, men de var SÅ optagede af deres, lad os kalde det flotmandssnak i bedste MOL stil.

Hvorfor sagde du ikke noget til dem?

Når det er en pige der beder dem om at flytte sig plejer det at virke, jeg har trænet med en pige og vi fik altid plads når hun spugte :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej PP

Sad lige og læste din log, nu hvor du havde snakket om log i din besked, den er spændende, især synes jeg det med challanges som der var i starten af loggen var super fedt, gør du stadig det?

Sådan noget ville fange mig i et hjerteslag og få mig til at løbe i døgndrift, gad vide om der er noget lign med andet slags træning, for jeg kan ikke løbe pt og jeg er detsuden en super uber løbe newbie, faktisk er jeg en alt-slags-trænings newbie.

Men spændende log, glæder mig til at følge med og heppe.

All the best

Jaaanie

Jaaanie, GF :cheer:

Ja, alt hvad der har med Nike at gøre er fedt. Jeg er STOR fan :tongue: Bruger stadig Nike Challenge, og det er faktisk meget godt som motivator. Så hvis du har Nike+ sko, og en sensor til iPod eller et Nike+ Sportsband, så kan du også være med i Challenges med alle andre fra hele verden når du skal i gang med løb.

Men man bliver jo nød til at finde noget, som kan hjælpe én på vej med resultaterne, uden at det skal være snyd. Selvfølgelig ville det være fedest at have en personlig træner ved sin side hele tiden... Musik og lidt tek kan gøre meget. Hvilket minder mig om jeg skal have nyt pulsur! Har stadig Polar RS400, og det er for old school nu. Vil gerne have et FT80 med GPS :cooldance:

He he, en alt-slags-trænings newbie, men jeg tror du er en flittig én af slagsen. Ved faktisk ikke hvornår man ikke er newbie mere :hmmm:

Men jeg er da glad for du vil kigge med, og som jeg skrev til dig, få din egen log også, det er kun et plus!

Når jeg er en smule presset til træning (det sker faktisk), så tænker jeg inde i mig selv: "det dér, kan du simpelthen ikke gå hjem og logge!" Vupti, så får jeg lidt ekstra power :weight_lift:

Hvorfor sagde du ikke noget til dem?

Når det er en pige der beder dem om at flytte sig plejer det at virke, jeg har trænet med en pige og vi fik altid plads når hun spugte :bigsmile:

Ååhhh Mollerup, den var sådan liiige på grænsen. Jeg var virkelig tæt på at sige noget, og jeg ved man lige skal have lidt tid mellem sine sæt som jeg synes man skal have lov til at køre færdig. Men det var for meget snak, og jeg havde ikke så travlt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 1. marts

Kære Vinter, vi kan ikke komme sammen længere. Jeg er begyndt at flirte med din søster, hun er varm, lys og mild. Så jeg er nok blevet lidt lun på hende. Ikke mindst fordi jeg ikke rigtigt magter din kolde, grå og hysteriske facon længere. Så farvel vinter og goddag forår...

PS Ja, jeg er lesbisk nu

Mmhh lidt alternativ træning, eller bare ikke det jeg havde planlagt fordi der mangler maskiner i centeret... :dry: tak for kaffe det havde jeg ikke brug for.

Min rygtræning går jeg langsomt frem med. Jeg havde en skade gennem lang tid i højre side af lænden for ½ år siden. Så begyndte jeg at fokusere RIGTIG meget på min teknik, og pludselig forsvandt det. Hold k... det var en god følelse! Så altid fokus på god teknik. A pro pos teknik... geeeez der var douchebags i dag med stinkende dårlig squat teknik. Alder har ikke noget at sige her. Det kan vel være man kan sidde og være bagklog og smart i en fart når man ser andre træne, men jeg taler om basale færdigheder og det at køre en øvelse med fuld bevægbane. Der er mange som snyder sig selv, og virkelig tror de laver stærkmandstræning og bare kaster store vægtskiver på, men når det kommer til stykket kan de ikke engang køre én øvelse med fuld bevægbane. Her taler vi typisk om mænd.

Leg Press

2x10x100

1x10x110

Lunges (udført på Smith, don't ask why, for jeg har ikke svar)

3x10x50

One Arm DB Row

1x10x16

2x10x18

Rumænsk Dødløft

3x10x50

EZ Curl (aner ikke hvor meget den EZ vejer. Måske 10!)

1x10x +5

2x10x +10

Hammer Curl (skal lige tjekke om teknik er OK)

3x10x12

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage...

Dit første indlæg... Det er Discovery der er oppe for sidste gang... Challenger er long gone.. på kedelig og sørgelig vis... Men det er du heldigvis ikke!

Noget siger mig vi ses en af de nærmeste dage... bigsmile.gif

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage...

Dit første indlæg... Det er Discovery der er oppe for sidste gang... Challenger er long gone.. på kedelig og sørgelig vis... Men det er du heldigvis ikke!

Noget siger mig vi ses en af de nærmeste dage... bigsmile.gif

Ikke nok med du er Hr. Klogesen på FB, du er det også i min log??? :sneaky2:

Synes alt der foregår i NASA er fedt, spændende, jeg tænker MER AF DET!!! Følte en trang til lige at læse lidt op på tingene da der var liftoff, men tak for correction af billede :smile:

Host, host, jeg skylder stadig et besøg på din onsdagstime... :sleeping: Jeg bruger ekstremt mange timer i fitness lige for tiden, så der går i hvert fald en mdr. :wink:

Noget siger mig, at vi ses i morgeeeeen :4jumpy: Jeg har kaffen klar når du er færdig med at knokle og spille rock :smile:

Tak for velkomst, jeg er glad for at være tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Fredag 4. marts

Kunne ikke nå at træne i går pga. arbejde, men det passede mig også fint nok. Jeg havde det faktisk ok efter onsdagstræning, men har hørt om folk som har doms laaang tid efter CF og KB træning. Det eneste der var lidt killah var maven, hver gang jeg grinede (det sker ofte) blev jeg lige mindet om hvad jeg lavede i onsdags!

Træning om fredagen er hygge :smile: God plads over alt, ikke så mange douchebags til stede.

Jeg ved ikke om min træning er optimal, synes måske jeg laver for lidt når jeg træner. Tænker lidt over det, måske skal der bare være én dags pause konsekvent.

BB Military Press

3x10x20

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x10x6

DB Rear Lateral Raise

3x10x6

DB Triceps Kick Back

3x10x6

BB Dips

1x10x10

3x10x20

DB Incline

3x10x14

BB Bench Press

1x10x40

1x10x45

1x10x40

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 5 marts

Synes det dér hammer curl er noget mærkeligt noget! Hvem har opfundet det?? OMG! Alm. bcps curl er bare 10 x federe... Overvejer at finde en anden øvelse til bcps, men der er jo ikke så mange at vælge i mellem, så det bliver nok bare noget kabel sjov i stedet.

Dagens træning gik ok, dejligt med 8 timers søvn, og ingen doms.

Dropper de dér ekstra fridage, så kun søndag er helt fri. Det andet føler jeg er for :clown:

Leg Press

2x10x110

1x10x120

BB Squat (måske det kan lade sig gøre at træne sig op)

3x10x30

Pulley

1x10x35

2x10x40

Dødløft

3x10x50

BB Curl

3x10x24

Hammer Curl

3x10x12

Program fremover

2 Split (6 dages træning, 1 dags fri) 3x10

Mandag/onsdag/fredag

Skulder (valgfrit ml. disse fire varianter)

- DB Front Raise, DB Side Raise, DB Rear Lateral Raise

- BB Overhead Press, DB Rear Lateral Raise

- BB Upright Row, DB Rear Lateral Raise

- BB Military Press, DB Rear Lateral Raise

Triceps

- DB/Cable Triceps Kick Back, (Weighted) Dips

Bryst

- DB Incline, BB Bench Press

Tirsdag/Torsdag/Lørdag

Ben

- Leg Press/Squat, Lunges

Ryg

- Pulley, (Rumænsk) Dødløft

Biceps

- BB Curl, Hammer Curl/Cable Push Down

Søndag

"FRI"

Link to comment
Share on other sites

Mandag 7. marts

Ja tak, så blev det mandag! Mandag = propfyldt i centeret :unhappy: ekstra mange douchebags :unhappy::unhappy:

Når jeg ser en douchebag føler jeg mig af og til forpligtet til at hjælpe (jeg er jo en Q). Men så er det lige før jeg ikke kunne lave andet fra jeg træder ind ad døren!

Dagens douchebag står in the smith :devil: 16-17 år gammel, lange blå træningsbukser der er uvenner med strømperne, en slidt humör t-shirt. Han sætter stangen omkring nakken, og begynder så at lave aerobic in the smith. Altså små pulserende bevægelser med numsen. Dette foregår naturligvis med ryggen til spejlene, dvs. han står stik modsat af alle andre. Jeg tæller til 10, og starter dagens træning :smile:

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x10x6

DB Rear Lateral Raise

3x10x6

DB Triceps Kick Back

3x10x6

BB Dips

1x20x15

2x20x20

DB Incline

3x10x16

BB Bench Press

1x10xstanglakrids

3x10x45

Push Ups

3x12xBW

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 8. marts

Hørt i omklædningsrummet, to piger 18-20 år på vej hjem...

:boobs: no. 1: "Jeg har altså travlt, skal nå at handle på vej hjem. Jeg når ikke at spise aftensmad i dag, det bliver for sent. Skal bare lige have en sojamælk"

:boobs: no. 2: "Mmmhh nå, er du på kur??"

:boobs: no. 1: *griner lidt*

:boobs: no. 2: "Eeej altså, hvilken kur er du på nu??"

:boobs: no. 1: "Sådan én hvor man kun skal spise sig 60% mæt. Fuck det er fandme svært!! Normalt spiser jeg jo 150%, men nu skal jeg kun spise 60%. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha"

:boobs: no. 2: "Det lyder også svært, godt det ikke er mig"

De forlader omklædningen, jeg kigger lidt rundt for at se om der er andre der har bidt sig mærke i samtalen. Det er der ikke. Jeg ruller med øjnene (the US-Afro-American way) og går op og træner.

Leg Press

3x10x130

Pulley

3x10x35

BB Curl

3x10x25

Cable Push Down

3x10x25

Det ser lidt fladt ud, og det var det også for jeg var presset på tid. Skulle nå til KB træning, så jeg nåede ikke mit program inden. Da jeg var færdig med KB træning, skånede jeg min krop for resten. Knæene er færdige efter en masse airsquats og burpees (hvem har opfundet den øvelse??). Men jeg elsker den lille KB :wub:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 9. marts

Øhhh what to say... sidder her og er lidt smadret. Har sorte Nike shorts på, mørk lilla strømpebukser inde under :blink: , sorte Nike strømper udover strømpebukserne, mørk lilla Nike top, mørk lilla hårspænder. Ligner faktisk en idiot lige nu :smile:

Dagens træning: MASSER AF DOUCHEBAGS!!! Kunne slet ikke følge med, det var alt for vildt. Der blev i stor stil kørt 10K BB Curl med ryggen, 5K DB Front Raise lignede en blanding af Hammer Curl og Curl med overhåndsgreb. Der blev lollet i én uendelighed, fordi det er så sjovt at træne. I morgen har de store guns, og kommer til "træning" igen. Så er alt godt :smile:

Bemærkede dog nogle BB snacks som gav den rimelig godt gas, stor respekt til dem. Måske jeg kommer igen samme tid/sted ugen efter :innocent:

DB Front Raise

3x10x7

DB Side Raise

3x10x7

DB Rear Lateral Raise

3x10x7

OA DB Triceps Kick Back

3x10x7

BB Dips

4x20x20

DB Incline

4x10x16

BB Bench Press

1x10xmegetletstanglakrids

1x10x42,5

2x10x45

Push Ups

2x10

Link to comment
Share on other sites

Fed Log!

Jeg er snot misundelig over alt det der løb. Jeg keder mig helt vildt når jeg løber, så jeg får det aldrig gjort. High tight! :devil:

' date=' 8. March 2011 - 23:33 PM' timestamp='1299623638' post='1494989']

Tirsdag 8. marts

Hørt i omklædningsrummet, to piger 18-20 år på vej hjem...

:boobs: no. 1: "Jeg har altså travlt, skal nå at handle på vej hjem. Jeg når ikke at spise aftensmad i dag, det bliver for sent. Skal bare lige have en sojamælk"

:boobs: no. 2: "Mmmhh nå, er du på kur??"

:boobs: no. 1: *griner lidt*

:boobs: no. 2: "Eeej altså, hvilken kur er du på nu??"

:boobs: no. 1: "Sådan én hvor man kun skal spise sig 60% mæt. Fuck det er fandme svært!! Normalt spiser jeg jo 150%, men nu skal jeg kun spise 60%. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha"

:boobs: no. 2: "Det lyder også svært, godt det ikke er mig"

De forlader omklædningen, jeg kigger lidt rundt for at se om der er andre der har bidt sig mærke i samtalen. Det er der ikke. Jeg ruller med øjnene (the US-Afro-American way) og går op og træner.

Detfår mig umiddelbart til at tænke på en diæt en ekskæreste var på, i løbet af vores forhold, hvor hun åbenbart kun måtte spise gulerødder. Det endte med at hun fik orange pletter rundt omkring på kroppen :crazy::w00t:

Lær at spise ordentligt i stedet for satan!

' date=' 8. March 2011 - 23:33 PM' timestamp='1299623638' post='1494989']

Tirsdag 8. marts

Det ser lidt fladt ud, og det var det også for jeg var presset på tid. Skulle nå til KB træning, så jeg nåede ikke mit program inden. Da jeg var færdig med KB træning, skånede jeg min krop for resten. Knæene er færdige efter en masse airsquats og burpees (hvem har opfundet den øvelse??). Men jeg elsker den lille KB :wub:

Det der! Lige der! Der blev jeg varm indeni.

Men næste gang så snupo lige resten af programmet også! :devil::wink:

Link to comment
Share on other sites

' date='10. marts 2011 - 00:01 ' timestamp='1299711674' post='1495290']

Onsdag 9. marts

Øhhh what to say... sidder her og er lidt smadret. Har sorte Nike shorts på, mørk lilla strømpebukser inde under :blink: , sorte Nike strømper udover strømpebukserne, mørk lilla Nike top, mørk lilla hårspænder. Ligner faktisk en idiot lige nu :smile:

En PowerPuff Princess no doubt!

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share