AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Hvor mange af pigerne i et gennemsnits FW kender du? Lur mig om du ikke kommer til at snakke med pigerne i The Gym hurtigere end dem i FW.

Jamen der kender jeg en del, selvom de naturligvis ikke træner BB - men det er jo også samtidig mine kollegaer og min arbejdsplads...

Men Salt har i dag opfordret mig til at kigge forbi og se det an :cool:

Hvad skal du bruge spejle til?

Tjekke min ass når jeg squatter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 29. november

Hej Friends :smile: I ser flotte ud i dag :smile: :smile:

Træning med Salt, som åbenbart havde lidt en off day... Kroppen ville ikke helt som han gerne ville, ikke at jeg kunne se det, men håber hans aftale med Ea på fredag bringer ham i super form igen!

Havde lidt tidligt fri fra arbejde da jeg havde været på internt kursus. Hvad skal man dog lave når man får tidligt fri?? Power walke det som man ikke fik gjort i morges :sneaky2: Sov lidt længere i morges, så kunne ikke nå at power walke. Det betyder ikke det store, men synes det er rigtig rart at få overstået om morgenen og en perfekt start på dagen. Ikke at jeg hader power walk, det er sådan bare behageligt. Jeg ville have gået længere endnu, men tænkte at Salt måske ville skælde mig ud, fordi jeg ikke prioriterer bentræning før power walk. Men nu passede det lige så godt, og det var en god og laaang opvarmning må man sige. Venstre knæ brokkede sig lidt, hvilket også gav sig til udtryk i mine squats. Jeg begynder dog at blive mere og mere overbevist om at jeg nok skal komme til at lave nogle seriøse squats med tiden.

Ohhh, hi hi... Lige da jeg er ankommet og er ved at klæde om, kommer der en dame (en mor-type i start 40'erne) over til mig, og spørger om jeg ved om de har nogle dansehold på programmet i dag. Jeg undskylder, og siger at jeg desværre ingen anelse har om det, da jeg aldrig kunne finde på at gå til dans. Hun snakker lidt videre om hvad hun så skal træne, og pludselig, out of the blue spørger hun mig: "Er du bodybuilder?" Der går lige et par sekunder inden jeg svarer, for den skal lige op og vende, da jeg er lidt ydmyg omkring det ord, selvom vi jo bruger det i flæng herinde. Men jeg smiler til hende, og svarer: "Ja, det er jeg."

Cardio

12,5K power walk 7,1 km/t

Squat

1x8x40

1x8x50

2x8x60

SL DL

3x8x40

1x8x45

BB Upright Row

4x8x30

DB Rear Lateral Raise

2x8x7

2x8x8

Calf Raise

3x8x40

1x8x60

Leg Extension (min vastus skal være flottere end Salt's - så er det sagt!)

3x8x25

1x8x30

Lying Leg Curl

3x8x25

1x8x30

Calf Press

3x8x30

1x8x35

Link to comment
Share on other sites

Inden du nu beslutter dig for at lade være med at begynde at træne i The Gym, er det helt essentielt, at du minder dig selv om følgende: jeg træner i The Gym. Ofte i GASP-tanktops og af og til i tights. Det burde faktisk være argument nok for at hele verden skulle begynde at træne i The Gym.

Tusind tak for info flotte, det lyder virkelig tiltalende, og er hermed noteret på the plus side :smile: Jeg er dog lidt bange for hvilken slags musik du vil sætte på anlægget, når nu jeg kender lidt til din vilde death metal/Black Sabbath-agtige musiksmag...

Link to comment
Share on other sites

' date='29. november 2011 - 22:10 ' timestamp='1322601035' post='1556555']

Tusind tak for info flotte, det lyder virkelig tiltalende, og er hermed noteret på the plus side :smile: Jeg er dog lidt bange for hvilken slags musik du vil sætte på anlægget, når nu jeg kender lidt til din vilde death metal/Black Sabbath-agtige musiksmag...

Ja det er jo noget man fra tid til anden må tage med. Black Sabbath har jeg aldrig hørt og kommer aldrig til det. Men til gengæld er jeg frygteligt glad for bl.a. Lamb of God.

Det er dog efterhånden sjældent at vi hører hård metal i The Gym. For tiden hører vi endda musik i mange forskellige genrer. Vi er blevet glade for at høre punk og hård rock fra omkring år 2000, dvs. Sum41, Limp Bizkit, Busted osv. Det er god lols. Derudover hører vi også en del elektronisk. Nåja, og så har vi med jævne mellemrum også spil-techno-dag, hvor vi hører Gigi D'Agostino, DJ Aligator, Scooter osv.

Mao. good stuff. Musikken betyder efterhånden mindre og mindre for min træning. Så længe det er opløftende er jeg ligeglad med om det er dødsmetal eller eurodance.

Link to comment
Share on other sites

' date='29. November 2011 - 20:40 PM' timestamp='1322595640' post='1556534']

Jamen der kender jeg en del, selvom de naturligvis ikke træner BB - men det er jo også samtidig mine kollegaer og min arbejdsplads...

Men Salt har i dag opfordret mig til at kigge forbi og se det an :cool:

Men du forstår godt hvad jeg mener?

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 30. november

Jeg synes altså jeg havde flotte ben i dag, efter gårsdagens træning :blush: Uden at lyve, så tror jeg virkelig mine hams bliver swole!

Jo mere jeg tænker over det, jo mere træt bliver jeg af det center jeg træner i de to gange om ugen... Glæder mig til jeg ikke skal have hold der mere, og jeg begynder mere og mere at tænke på, at jeg gerne vil spare alle mine kræfter til min egen træning. Jeg synes naturligvis alle mennesker burde træne, men jeg er pt. faktisk ligeglad med deres træning :smile:

Dagens hemmelighed som bliver afsløret nu er, at man ikke kan power walke små 12 timer efter ben-træning med Salt :sneaky2: Så jeg tog min cardiohhhhhhhhhyes efter træning, og det var helt fint.

Venstre skulder driller stadig lidt, og det kunne igen mærkes på mine presseøvelser. Så jeg ser lige tiden an, om det ikke er noget der går over af sig selv.

Har lige stegt 2 kg kylling, da jeg er blevet storforbruger af de små to-benede proteinfyldte fjerkræ. Er begyndt at tage lidt med til træning, da jeg hellere vil spise det, end drikke shakes. Jeg er på ON som smager fint, men hvis jeg kunne vælge, hellere kylling. Og man kan sagtens power walke og spise kylling samtidig :tongue:

DB Incline BP

4x8x18

DB Triceps Kick-back (hu hu)

2x8x7

2x8x8

BB Bench Press

1x8x42,5

3x8x47,5

Triceps Rope Push Down

4x8x15

Chest Incline (machine)

4x8x30

Triceps BB Weighted Dips

4x20x17

Cardio

7,5K power walk 7,2 km/t

Link to comment
Share on other sites

Ja det er jo noget man fra tid til anden må tage med. Black Sabbath har jeg aldrig hørt og kommer aldrig til det. Men til gengæld er jeg frygteligt glad for bl.a. Lamb of God.

Det er dog efterhånden sjældent at vi hører hård metal i The Gym. For tiden hører vi endda musik i mange forskellige genrer. Vi er blevet glade for at høre punk og hård rock fra omkring år 2000, dvs. Sum41, Limp Bizkit, Busted osv. Det er god lols. Derudover hører vi også en del elektronisk. Nåja, og så har vi med jævne mellemrum også spil-techno-dag, hvor vi hører Gigi D'Agostino, DJ Aligator, Scooter osv.

Mao. good stuff. Musikken betyder efterhånden mindre og mindre for min træning. Så længe det er opløftende er jeg ligeglad med om det er dødsmetal eller eurodance.

Du skrev Eurodance :wub: Men det lyder nu cool nok alligevel, og det kan jeg sagtens leve med.

Derudover, så har jeg hørt fra pålidelige kidler, at der skulle være en helt euforisk stemning i centeret når dig og Fame Boy træner :laugh: Så jeg glæder mig virkelig til at træne med Jer :smile:

Det sker dog, at Æg og jeg sætter denne på, og så må alle overgive sig.

Wow for et flotmandsnummer!

http://www.youtube.com/watch?v=hJme5uubkyQ

Den går lige an :smile:

Men du forstår godt hvad jeg mener?

Ja, du mener jeg skal træne i The Gym :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Særdeles BB at spise kylling mens man laver kardio.

Du burde for øvrigt stoppe med al den kardiogalskab og spise kylling i stedet.

Jeg kan garantere dig for at undertegnede og Ægget er et par meget flotte fyre.

Ja, ik :smile: Generelt kan man sige at kylling bare er BB!

Men jeg prøver at cutte stille og roligt, så man kan se om der virkelig er noget muscle under det fedt. Men jeg har mareridt om, at jeg mister masse.

Jeg kan bekræfte din påstand om at I er flotte :shades:

Hejsa. Er dig og salt kærester?

Øhhh, hi hi hej MC :smile: Hvorfor bliver der stillet den slags spørgsmål i min log?

Men jeg har hørt Salt kun er til lyshårede piger...

Det skal jeg nok klare for dig.

Hi hi hi altså FB :tongue:

Her har vi en stærk kvinde!

Uha, Lasse!! EN CF snack i min log... Tak friend :smile:

Skal gerne indrømme jeg også har smugkigget lidt i din log, men jeg er ikke helt hjemme i CF-sproget og alle de fine øvelser du laver, så har undladt at kommentere på noget indtil videre. Men du ser flot ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man mister (muskel)masse mens man cutter, gør man det forkert. Det har jeg selv prøvet. Nøj jeg blev tynd. Fyrsteligt ripped, naturligvis, men også meget tynd.

Og vi gider jo slet ikke være tynde!! Ad.

Men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal holde kontrol med det, andet end at jeg i første omgang bruger spejlet... så har jeg også en fedttang, som jeg kunne overveje at bruge - hvis jeg lige finder ud af hvordan den skal bruges.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 1. december

I dagens anledning, havde jeg taget min røde sløjfe i håret, og rød lak på neglene ho ho hoooo. En fin dag på min egen hjemmebane, og motivationen er stadig helt god. Synes jeg begynder at falde mere og mere ind i livsstilen, men det er jo stadig tidligt i fasen og der kommer helt sikkert krisetider med manglende motivation. Men lige nu, er jeg :smile: :smile: :smile:

Det var ryg-dag i dag, og jeg var en smule spændt faktisk. Nu hvor jeg har fået straps, er jeg faktisk blevet glad for DL. Synes det er en vild øvelse, og jeg har hørt man blive swole! Skal bare lige have mig et lille start-ritual som Fame Boy, så det ser ekstra vildt ud!! Jeg tror min teknik var ok i dag, og der var helt sikkert til mere, men ville ikke overdrive - selvom jeg havde lyst til at fortsætte efter 6. sæt.

Jeg behøver vist ikke kommentere yderligere på gunshow-delen... Trænede en lille smule wrist curl med 3 kg, bare lige for at få lidt. Det var jo øvelsen som gav mig golfalbuen, så kører den meget forsigtigt. Men en god og flot underarm går lige i hjertet på mig :blush:

Cardio

5K power walk 7,1 km/t

RDL

1x8x40

2x8x60

3x8x80

BB Biceps Curls

3x10x20

4x8x28

Pulley

2x8x30

2x8x35

One-arm Standing DB Incline Biceps Curls (uha!)

2x8x8

2x8x9

Low Row

2x8x30

2x8x35

Link to comment
Share on other sites

Hvad med Æg og jeg?

Hvis man er selveste Fame Boy, der har lavet flot og imponerende 252,5 i DL, så er svaret "helt sikkert".

Hvis man er selveste Karl Æg, der har lavet flot og imponerende 145 i BP, så er svaret "helt sikkert".

Hvis man er selveste LasseB(B), der har lavet flot og imponerende træk på 95, så er svaret "helt sikkert".

:wub:

Kan godt lide den drejning min log har taget...

Edited by [PowerPrincess]
Link to comment
Share on other sites

Fredag 2. december

Jeg er faldet lidt af på den med min morgen power walk, fordi jeg har været nød til at møde tidligt de seneste par dage :sneaky2: I næste uge har jeg planlagt i hvert fald fire morgener, så skal bare lige gå lidt tidligere i seng også, så jeg er nogenlunde frisk.

Her til eftermiddag kunne jeg mærke lidt træthed i kroppen, men tanken om squat fik humøret til at stige :smile: Planen i følge planen (hi hi) var ben og skulder. Var lidt betænkelig med skuldertræning, så ville lige se det an.

Træning forløber fint, og power walken får trætheden væk i benene. Der er ikke super mange til træning sådan en fredag aften, men jeg får da hyggesnakket lidt med nogle friends. Vi kommer til at tale lidt om vægt, og om det er realistisk for mig at komme ned på 67 kg uden at miste al min masse.

Da jeg er i gang med at træne skulder, ser jeg i spejlet en BB-gun der lige bliver flexet fra en høj fyr med flot hår. Ved siden af står endnu en BB, i en højkvalitets wife beater tee, som aldrig før er set så flot i mit center! De har begge Converse sko på... Jeg tænker :hmmm: Så er det mit Team ABBMH :4jumpy: CBB & Q :cheer: Så fyrede vi den ellers af, hu hu - og specielt Q på rygtræning og CBB der kørte flot gunshow. Der blev tjekket lidt teknik af mine coaches, og CBB viste mig en meget lækker øvelse der ville give BB bagskuldre. Blev overtalt til at køre med på lidt intensivt triceps, selvom det ikke var triceps dag. Hvis Rolf havde været der, ville det have været prikken over i'et :smile:

Cardio

5K Power walk 7,2 km/t

BB Squat

1x8x50

3x8x60

1x8x65

BB Lunges

1x8x40

3x8x50

BB Military Press

1x8x28

3x8x32

ChristianBB Special Rear Ski Like A Boss Lateral Raise

2x8x5

2x8x6

BB Upright Row

4x8x32

Lying Leg Curl

1x8x30

3x8x35

PS Jeg er i dag meldt ind i det dér forbund for danske bodybuildere som vi kalder DBFF :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share