AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 5. marts

Lige nu, har jeg min afro plantet i sofaen, og sidder med en kop kaffe! Det er jeg glad for, for jeg har haft VIRKELIG travlt de sidste par timer. Har lavet aftensmad, stegt kalkunbryst til pålæg, lavet hjemmelavet sandwichdressing, lavet frokost til i morgen og vasket det hele op. Så mine hænder er sådan lidt rillede lige nu. Mangler stadig at lægge lak på neglene, gøre tøj klar til i morgen, samt pakke taske. Gad vide om jeg når det.

Checkede endnu engang ind i Hillerød, og var opsat på at fyre den af! Sådan bare køre derudaf med mit nye program, som holder mig beskæftiget i min. 2 timer. Bilen var desuden fyldt med masser af varer, samt havestole, så jeg havde sat mig for at komme hjem i nogenlunde tid, så jeg kunne ordne de småpraktiske ting. Måske jeg også skulle i Netto <3

Fik fat i mit elskede løbebånd, så humøret var godt fra start. Havde i dagens anledning en ny træningstrøje på fra H&M, som skulle holde mig varm gennem min opvarmning. Jeg synes faktisk den var rigtig lækker, så beholdt den på gennem resten af træningen, hvilket også gav mig varmen. Men med sygdom på vej væk, var det OK. Farven gjorde mig desuden let genkendelig, og matchede godt med min brune farve. Er ikke så bleg som da jeg var syg, så jeg ser også lidt sundere ud - hvilket betyder meget for især min Mor.

Der var drama looks everywhere, selvom jeg holdt mine muskler diskret skjult fra mine medtrænende. Jeg havde det mega lolz, da jeg skulle køre inverted rows in tha Smith. Som I ved er jeg utrolig slap, hvilket resulterede i, at min afro gentagne gange faldt til jorden med et brag. Men det er godt at lave nye øvelser, og jeg synes den er god. It's a keeper :wub:

Da jeg kørte hypers sidst i mit program, sad der en gut ved siden af, og roede. Hver gang jeg gik under vandret, drejede han hovedet. Som om jeg ikke lagde mærke til det!!??

Jeg er nød til at lave lidt om i planerne de næste par dage, da jeg på lørdag skal til Jylland med DBFF. Så der kan jeg ikke træne. Fredag eftermiddag, har jeg lovet at hjælpe en kollega med at flytte, så jeg er usikker på, om jeg når at træne fredag. Det satser jeg på, og vil gøre brug af firmaet gym som er åbent 24/7, såfremt det bliver for sent. Men turen til Jylland starter kl. 6 lørdag morgen, så det bliver lidt presset, men ser lige ad. Hvis jeg er helt smadret efter flytning, så dropper jeg det natuligvis.

Så jeg træner onsdag + torsdag for sure.

I ved hvad der sker i morgen!

PS Jeg var naturligvis afsted i Netto

#MISSPINKLOLZ

post-18762-0-17049500-1362519890_thumb.j

post-18762-0-20295100-1362519903_thumb.j

post-18762-0-55109200-1362519915_thumb.j

CARDIO

25 min. løb 4,55K

MUSKELTRÆNING

WG Pull Down

4x8x40

NG UH Pull Down

6x8x40

Smith Inverted Row

4x8xLOLz

Smith BOR

4x8x +20

Weighted Hyper Extension

4x12x5

Incl. Leg Raise

6x12x -5 %

Side Bridge

4x12

Link to comment
Share on other sites

Ugens tal - uge 9 2013

Nu fik jeg først vejet mig i dag, og vægten sagde 77,4 kg dvs. +0,2 dvs. i fht. sidste vejning. Som skrevet i et af de tidligere indlæg, så har jeg kørt kostplanen helt efter bogen under min sygdom, men misset nogle træninger. Så dagens tal bekymrer mig ikke. Mit primære mål burde være at gå ned i vægt, men jeg må nok være ærlig og sige at det reelt er at få fedtprocenten ned = MUSKLERNE FREM (hvis de er der??).

Jeg har ikke tænkt mig at justere noget det næste stykke tid, udover at increase drama factor :smile: Så jeg fortsætter as is.

Printable Nutrition Report for TasiaCat 25022013_03032013.pdf

35291895.png

Link to comment
Share on other sites

Pink er lige dig. Specielt i planken <3.

Du ville falde perfekt ind i Rio & på Copacabana

:wub:

Jeg kan se det for mig, og kan kun sige, at jeg er helt enig! Det ville være flot. Rigtig flot. Åh altså.

Link to comment
Share on other sites

Så du programmet `Sort Arbejde´ i går?

Hende der Loveth var da godt nok MEGET Afro-drama-agtig! :laugh: :laugh:

Men når det er sagt, så syntes jeg måske ikke, at programmet ramte helt ved siden af, med sin kritik af danskernes syn på arbejdsmoral osv. og jeg kunne godt lide, at manden sagde: Det handler hverken om race eller om nationalitet, men om folks holdninger!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 6. marts

Hola a todos :smile:

Onsdag er ved at være forbi, og den har været fantastisk! Fantastisk(!), fordi jeg her til morgen så denne mand på Nørreport Metro:

post-18762-0-61444800-1362604382_thumb.j

Man ved aldrig helt hvad man skal forvente på Nørreport, der sker altid noget. Jeg har ikke fundet ud af hvem der stod bag, men han fik et stort smil fra mig, og jeg tænkte 'helt sikkert'.

Med den ekstra energi, ankom jeg tidligt på job, solen skinnede, og den stod på TGtræning senere. Det kunne ikke være meget bedre. Dagen forløb stille og roligt på job, dog med at par enkelte kommentarer om min kost. Jeg havde lavet, til dato, verdens bedste sandwich! Oh my heavenly Father!! Det kalkunbryst jeg stegte i går, og krydret godt, havde jeg brugt som pålæg i dag. Normalt plejer jeg bare at købe something something fra køledisken, men dette, var simpelthen bare fantastisk(!). Det må jeg gøre igen. Det er jo faktisk ikke så svært eller tidskrævende med det dér mad, skal bare planlægges.

Checkede ind lidt i fem, og blev mødt at en masse søde, flotte, stærke, veltrænede, muskuløse boys + Marie-pigen <3 og Sarah. Åh det var godt. Jeg startede ud på løbebåndet, som jeg synes er fantastisk(!). Der er rigtig god affjedring, så man kan løbe meget Usain Bolt-agtigt. Konverserede lidt med Makker-Mark, Bobs og Mads. Jeg fik lidt drama fra Makker ang. Target, men Bobs og Mads havde ikke rigtig noget drama at fortælle. Der må være sket noget mens jeg har været væk, udover T-Pains uheldige rygskade... Mon ikke der kommer nogle gode historier :smile:

Der var rimelig fyldt, så måtte vente lidt på at få en skrå bænk. Noget som dog irriterer mig lidt er, at man aldrig rigtig ved hvor mange kg man løfter. Det betyder så ikke så meget i mit tilfælde, jeg skal jo bare løfte et eller andet regelmæssigt, men det er nu alligevel rart at vide. Så jeg startede ud med noget lidt for tungt, og måtte rådføre mig med en ung gut, for at spørge hvor meget de egentlig vejede. Det spørger jeg altid om i TG, og hele tiden.

Lige som jeg var ved at være færdig med min træning, skulle jeg lige hente noget i locker room, og her var Marie på vej ud. Vi har jo ikke snakket i 100 år, og der var 1000 ting vi lige skulle have vendt. Så der gik lige ½ time med girl talk, og glæder mig til at træne med hende.

Da jeg kommer ud, spotter jeg en bekendt person i korte gule tights, og rød t-shirt. Min afrikanske ven MamboMads :wub: Vi gav hinanden komplimenter, og talte om løst og fast. På vej ud, spottede jeg Biiver, som lavede noget der lignede power walk. Man ved jo aldrig rigtig med ham.

Dagens billede går til Amir som er SL'er, kun fordi han surfede rundt uden t-shirt.

I ved hvad der sker i morgen <3

#AMIRMINSWEETY

post-18762-0-97376300-1362604372_thumb.j

CARDIO

22 min. løb 4K

MUSKELTRÆNING

DB Incl. Bench Press

4x8xTGDB

BB Incl. Bench Press (Smith)

4x10x + 15?

Decl. Push Ups

4x12

BB Curl

4x8x +10

DB Incl. Curl

4x10x6

DB One Arm Incl. Curl

4x10x9

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 7. marts

Guess who :wub:

post-18762-0-55487400-1362687248_thumb.j

CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING

Smith Squat

6x8x +30

Step Up

4x10x7

Single Leg Squat

4x12

Cable Leg Curl

4x12x12½

Hip Adductors

3x10

Weighted Crunches

6x12x10

Weighted Twist Crunches

6x12x5

Link to comment
Share on other sites

Så du programmet `Sort Arbejde´ i går?

Hende der Loveth var da godt nok MEGET Afro-drama-agtig! :laugh: :laugh:

Men når det er sagt, så syntes jeg måske ikke, at programmet ramte helt ved siden af, med sin kritik af danskernes syn på arbejdsmoral osv. og jeg kunne godt lide, at manden sagde: Det handler hverken om race eller om nationalitet, men om folks holdninger!

Okse, jeg er meget glad for, at du tænker på mig, når du ser afrikanere i tv! Jeg så kun traileren, hvor Loveth taler i tlf., og diskuterer (som vi er meget gode til). Men skal lige tjekke om jeg kan finde det på nettet :smile:

Hej

Jeg kan get lide din afrikanske logbog!

M.v.h. En fan

Hej JensHH :smile: :smile: :smile:

Afrikanerloggen, er hermed også blevet stor fan af dig. Her er plads til alle - også de søde.

Link to comment
Share on other sites

post-18762-0-00278200-1362762263_thumb.j

Torsdag 7. marts


I blev snydt for en update i går, fordi jeg havde travlt med mit liv. Er stadig lidt forkølet, så har endnu tilgode at være opppe på 100%! Men bendag, er altid en god dag. Eller, mine forventninger er altid høje - specielt til squat.
Jeg er altid i tvivl om hvad jeg skal tage på til træning. Når man ser mine billeder, kan det godt virke som om det er meget tilfældigt hvad jeg har på. Men alt er nøje planlagt. Hi hi. Som tidligere nævnt, er nederdel god til squat, så det blev det.

Der var ikke så mange til TGtræning, men den første jeg så da jeg checkede ind, var en velkendt og berygtet x-celeb, min helt egen Ramala/
christianspoer. Vi BB-krammede, og jeg startede straks med at skælde ham ud, fordi han ikke logger mere. Det blev lidt a la Yvonne-fra-Olsen-Banden skæld ud. Derudover bagtalte vi LaMotta, og snakkede om hvor dedikeret han var til sporten, og hvordan han nu var blevet en verdensmand af format, med al den træning han fyrer af, overalt på jordkloden. Vi snakkede også om skader, da vi begge har haft skulder skader, og Ramala tror, at jeg har den samme skade som han har.

Men det går heldigvis bedre med min skade, efter jeg er holdt op med flad bænkpres+flies. Til sidst forsøgte jeg at presse ham til at fortælle hvornår han træner igen, men det kunne jeg ikke få et klart svar på, fordi "det ved man ikke". Nå.

Begge squat racks var optagede, så jeg stillede mig op midt i lokalet, og lavede adductor bevægelser samt udstræk. Så tog jeg en lilla elastik med ind ved siden af, som jeg aldrig fik brugt. Måtte lave lidt om på rækkefølgen, hvilket er irriterende. Squat skal altid være no. 1, for ellers synes jeg, at jeg bruger for meget afro power. Det slipper nemlig hurtigt op. Havde nogle nye øvelser på programmet, som jeg synes er rigtig gode, men mangler lige at få styr på teknikken, samt sørge for at det ser flot ud samtidig.

Blev nød til at tage Smith i brug til mine squats, hvilket er meget længe siden jeg har gjort sidst. Endnu engang var jeg i tvivl mht. vægtstangens vægt, så jeg startede forsigtigt ud, da der ikke var nogen jeg turde spørge "hvad vejer stangen". Foran mig stod en yoga-type, lad os kalde ham Yogha, som trænede i bare tæer. Men har så meget "fri" og fredfyldt ud. Pludselig! Er der et incident, som skræmmer os alle. Yogha er ved at køre DB skulderpres med ca. 16 kg (+/- 20% grundet ukendt TG faktor), og begynder at se en smule presset ud, og det frie og fredfyldte look, ændrer sig til pure evilness. Han vil gerne køre et sæt mere, men kan ikke få dem op over brystkassen. Han kæmper, rejser sig op fra bænken, og prøver igen at push presse dem op, men failer 100%!! Yogha brøler helt vildt samtidig med at dette sker. Kaster dem voldsomt og opgivende tilbage på plads. Herefter bliver der stille. Mmhh, jeg kigger forskrækket rundt, og tænker OK. Ham den søde med brillerne, kigger på mig i spejlet, og sender mig et "WTF just happened-blik". Herefter, bliver jeg bange for Yogha, og endnu mere bange, da han senere giver mig det vilde drama look, da vi går fordi hinanden. Han afslutter sin træning, og går igang med at lave yoga udstræk, med alle sine smidige lemmer. Oh my.


Fredag 8. marts

Ingen træning i dag, men er på banen igen i morgen. Har fyldt mit køleskab op, så jeg behøver ikke handle de næstkommende dage (vil dog lige tjekke op på min MAX situation):

post-18762-0-80220000-1362762242_thumb.j

Som tidligere annonceret, er endnu en kylling på vej ned i min mave. Den er lige sat i ovnen, tilberedt a la Axbard og #PP.

post-18762-0-61579600-1362762252_thumb.j

Til sidst, vil jeg gerne takke min bedste ven Melisen for dette link: http://adultcatfinder.com/
Flere lignende modtages naturligvis med kyshånd.

:clown2:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 9. marts

Så blev der også trænet lidt igen i dag. Dagen startede kl. 8.00, hvor der blev sat tøjvask over, og spist morgenmad i fred og ro. Kl. 9.00 var jeg i gang med at stege oksekødsfrikadeller. Jeg har aldig før lavet "rigtig mad" kl. 9.00 om morgenen. OMG. Men var nød til det, af hensyn til planlægning, og det faktum at jeg først er tilbage i min lejlighed i morgen aften, hvor jeg ikke har tid. Resten af formiddagen blev brugt til småpraktiske ting. Dejligt med endnu en solrig dag. Måske man skal til at overveje at sætte sit vitamin D forbrug lidt ned den nærmeste tid. Men brune personer som mig, skal jeg gerne have ekstra meget. Jeg er ON på den dosis som Big Shooter kører.

Valg af træningscenter blev til Englandsvej, hvilket lige passede med at jeg kunne nå Netto på vej hjem. Man skal tro det er løgn så ofte som jeg er i Netto, og jeg er virkelig spændt på at se hvor meget jeg har brugt på mit personalekort, når årsopgørelsen kommer :clown2: Gæt hvem der står LIGE foran mig og klæder om idet jeg kommer ind? Frk. Holistisk! Jeg havde iklædt mig løbetøj fra Nike, som naturligvis matchede. Dog vil jeg sige, at jeg synes min afro så rigeligt stor ud, og jeg mistænker, at den er blevet større, på en dårlig måde??!! Mit fokus i dag, var at få lavet en fornuftig omgang cardio. Så selvom jeg havde en lidt hård opstart, var jeg fast besluttet på at holde pace alle 20 min. Jeg har en smule pollenalergi, men tror endnu ikke den er brudt ud, selvom jeg synes min vejrtrækning var lidt besværet. Stadig lidt forkølet.

Med den komplet manglende ventilation i centeret, havde jeg bestemt fået varmen efter de 20 min. Så var lige nede i omklædningen og friske mig op, inden min muskeltræning. Der var nogenlunde plads i centeret, dog fyldt med DB's. Folk som ikke kan finde ud af, at sætte en 5 kg DB på den plads hvor der er 5 kg label, folk som bruger straps til at køre 2x60x5 i DB Bench Press, folk som rygcurler et eller andet fuldstændig latterligt, og til sidst, dem som bare optager udstyret :smile: Kom til at lave lille bitte double drama eye roll. Men ellers var jeg sød, og trænede med søde mennesker. Ikke rigtig nogle Sweeties dog :unhappy:

Nogen har skrevet til mig i dag, og spurgt hvornår vi skal i byen. Nogen har svaret, næste weekend :wub:

I ved hvad der sker i morgen - i Hillerød <3

#AFROPOWER

post-18762-0-72752400-1362857604_thumb.j

CARDIO

20 min. løb 4,0K

MUSKELTRÆNING

DB Seated Shoulder Press

4x8x16

BB Push Press

4x8x27

DB Side Raise

4x10x7

Cable Reverse Fly

4x10x2½

Triceps Rope Split

4x12x12½

Weighted Bench Dips

4x20x10

Cable Side Triceps Extension

4x10x5

Link to comment
Share on other sites

Søndag 10. marts

Wopz I did it again! :w00t: Det er utrolig koldt i dag, og blæsende må man sige. Specielt ved Vestamager, blæser det ekstremt meget. Jeg har til tider følt, at hvis det ikke var pga. den ekstra vægt jeg bærer rundt på, så ville vinden have taget mig op til flere gange. Bare sådan bum! Så er det jo godt jeg ikke træner udendørs.

Var lidt i tvil om hvad tid på dagen jeg skulle træne, dvs. hvilket tidspunkt efter kl. 12 jeg skulle gå efter. Min krop kan nemlig ikke træne før kl. 12. Så valgte at gøre det umiddelbart efter frokost. Var igen opsat på at lave en god cardio, og med ½ kg gulerødder i maven, var niveauet ligesom lagt. Jeg elsker gulerødder, og gulerodscreme. Jeg har lige købt en ny økologisk gulerodscreme til ansigtet, nu når vi taler om gulerødder. Den er simpelthen så lækker og blød, og gør huden lidt gyldenbrun :wub: Hvis økologi var lidt billigere, ville jeg købe stort set alt økologisk. Jeg er begyndt at tænke mere over, at man skal huske at være god ved sig selv også. Ikke så meget det at man et eller andet, men dét som man køber, er noget rigtig godt og af høj kvalitet. Så den lille tube creme, er jeg utrolig glad for. Der er desværre kun 50 ml i.

Det er denne:

post-18762-0-73152800-1362935057_thumb.j

Til sagen! Mht. dagens cardio, havde jeg taget nogle lidt for korte/stramme hotpants på, men havde brug for at føle mig lidt track & field-agtig. Vejrtrækningen var meget bedre end i går, så tempoet blev sat op, og jeg syntes det var fantastisk. Nu er jeg ved at få den dér dejlige løbefornemmelse igen, nu hvor kondien er blevet bedre. Man kan altid løbe hurtigere, og presse sig lidt mere, så jeg håber at kunne blive ved med at have løb som cardio. Det tager en del energi, I know - men vil hellere bruge 20 min. på løb, end 45 min. på power walk. Den fornemmelse man har i kroppen bagefter, er fantastisk!

Efter løb måtte jeg skifte til lange tights, så jeg ikke forstyrrede alt for mange. Det var en ny pakke tights, og jeg havde glemt, at de var lidt for gennemsigtige! Note to self: tag hotpants på indenunder en anden gang.

En stille træning ellers, hvor jeg kunne underholde de tilstedeværende, bare med min egen tilstedeværelse :smile: Win/win? Ja da! Ligner stadigvæk en sæk kartofler når jeg kører inverted rows, men jeg er sikker på jeg bliver bedre til det. Dagens billede er taget til en særlig celeb, i håb om at opspænd i sidebroen er bedre end sidste billede. Har virkelig prøvet at gøre mig umage, og var liiiige ved at spørge en af young boys om de ville tage det for mig. Min afro hænger stadig lidt...

Som de fleste ved, deler vi alt med hinanden herinde. Jeg har her til formiddag modtaget denne mail på boardet fra hcgkur.dk:

Ny hcg hjemmeside: www.hcgkur.dk

Hej.

Beklager forstyrrelsen, men vil lige gøre opmærksom på den nye hjemmeside med alt om hcg kuren. Her kan du læse hele guiden, opskriften, deltage i debat etc.
Desuden kan du købe billig hcg med hurtigt levering på [email protected] eller gennem kontaktformularen på hjemmesiden.

Håber du vil være med til at gøre denne side til et godt fællesskab om hcg- vi ses :D

Så budskabet og ønsket om godt fællesskab, er hermed delt :smile:

I morgen er off.

#TOFAMEBRO<3

post-18762-0-74207200-1362934025_thumb.j

post-18762-0-99680100-1362934012_thumb.j

CARDIO

20 min. løb 4,2K

MUSKELTRÆNING

WG Pull Down

4x10x40

Standing Rack Pull

4x12x22½

NG UH Pull Down

4x10x40

Smith Inverted Row

4x10 :clown2:

Incl. Leg Raise

6x15 (- 10 %)

Side Bridge

6x12

Link to comment
Share on other sites

Ugens tal - uge 10 2013

LOL, jeg har tilsyneladende ikke rigtig styr på tingene, huh huh huhhh! Da jeg vejede mig i morges, var der igen røget lige præcis 1000g siden sidst. Vægten sagde 76,4 kg dvs. minus 1000g i fht. sidste vejning, hvilket er for meget. Så mine maniac overvejelser om jeg skal tage 10 eller 11 mandler til morgenmad, falder lidt til jorden. OMG hvor er det bare irriterende, at man ikke bare kan justere på sin krop som man vil, og at der er SÅ mange faktorer der spiller ind i det ene og andet. Men det er jo også det der er med til at gøre det spændende.

Nu var jeg syg ved sidste vejning, så ved ikke helt hvor meget jeg skal lægge i de tal. Det næste stykke tid vil jeg sætte mit proteinindtag op på mine træningsdage, og se om det hjælper med at sætte tempoet ned. Ellers forbliver andet uændret :smile:

35291895.png

Link to comment
Share on other sites

Pepsi max til 12 kr i Rema 1000 i denne uge :smile:

Tak for tippet søde pige :smile: Vil i samme anledning ønske dig stort tillykke med de minus 20 - ville ønske det var mig der allerede var dér! En god idé at give sigselv belønninger, det vil jeg også gøre. Eller det gør jeg måske i forvejen, uden nogle anledninger, hi hi.

Link to comment
Share on other sites

Husk afrikanerprogrammet Sort Arbejde på DR2 i aften (vistnok 20.35).

Correction: Det er på DR2, ikke på DR1.

LOL @ Collins om ham den "skøre idiot": Der har lige været en afrikaner inde i din lejlighed! Tjek lige om der ikke mangler noget.

Loveth er da helt fantastisk, og god til at lave drama eye roll!!

Link to comment
Share on other sites

Tak for tippet søde pige :smile: Vil i samme anledning ønske dig stort tillykke med de minus 20 - ville ønske det var mig der allerede var dér! En god idé at give sigselv belønninger, det vil jeg også gøre. Eller det gør jeg måske i forvejen, uden nogle anledninger, hi hi.

Mange tak :smile: Man kan vel altid belønne sig selv for at være awesome :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 12. marts

Jeg har det lidt blandet med at være holdinstruktør, i og med at jeg elsker det, men føler ikke rigtig jeg har tid til det. Hver tirsdag, er jeg nemlig nød til at se på hvad min egen træningsplan siger, og herefter skal jeg forsøge at justere lidt på den, for at passe det hele ind. Jeg kan ikke bruge tid fra 17-19 i holdsalen, og derefter køre en helt normal træning, som tager ca. 1½ - 2 timer. Det har jeg ikke rigtig energi til, på samme dag. Så da min chef spurtge om han måtte bytte om på mine timer, besluttede vi faktisk kun at beholde den ene time, som er vægttræingstimen. Jo tættere vi kommer på konkurrence, jo sværere bliver det for mig at have min cardiotime. Både fordi der en del tid for mig at forberede, og derudover er der en del hop/spring/spark mm. Det er naturligvis ikke fordi jeg ikke kan lave alle disse ting, men når jeg skal lave det oveni min egen træning, så vil det få indflydelse på den eller anden måde. Jeg føler heller ikke at min kropsbygning passer til den slags træning pt., og det øger også mit skadespotentiale. Vægttræningstimen er helt uden cardio, og den kan jeg meget nemmere passe ind i min egen træning. Plus jeg så kun skal bruge 1 time, og dermed vil kunne køre mig eget program bagefter, så jeg kan være færdig før kl. 20. Så det er jeg glad for kan lykkedes.

Efter mine timer, var jeg et smut forbi receptionen og hygge lidt med mine Br<3's. Jeg havde i dagens anledning, taget en lille ekstra DBF approved proteinsnack med, i håb om at sætte farten lidt ned på vægttab. Som jeg står dér og snacker, siger min br<3 at han også har spist sådan én i dag! Jeg tænker :wub: Så siger jeg, sådan én spiser jeg faktisk hver dag! Så siger han, det gør jeg også!! Oh my :wub: Snakken går derefter på alt mellem himmel og jord, BB, roids, drama queens, damer, CF, drama, holdtræning, hjertestarter, ADD, Afrika, synthol, Cutler, verdens vildeste ryg, DM mm. Alarmen når også at gå af i hele centeret, fordi en kvinde lige skulle se hvordan tagterrassen så ud... Tanita vægten skulle tilsyneladende være syg, og vise utroværdige tal. Det havde jeg svært ved at tro på, så jeg blev bedt om at prøve. Ganske rigtigt, så vejede jeg 71 kg da jeg stod på den. Vægten er 2 mdr. gammel. Så der går lige 1½ time med snak og lir, og jeg ved naturligvis godt på det tidspunkt, at min kostplan ikke kan overholdes uden at skulle lave ændringer. Jeg tager mig sammen, og snupper 10 min. C2, og caller efterfølgende off for dagen!

Som så mange andre bodybuildere, checker jeg lige migselv ud i spejlet efter jeg har været i bad, og vasket mig med min elskede vitamin bodyshampoo fra Matas. Til alle som skulle være interesserede i store bryster, kan jeg hermed bekræfte, at den afrikanske logindehaver, ikke længere har bryster. De er forsvundet. Så er man interesseret i store, faste og fyldige boobs, skal man holde sig langt væk fra denne log.

Apropos; fik i øvrigt denne mail fra min kollega Henrik:

Så lige billedet på forsiden af DBFF – kun kvinder og der er dømt silikone – dryp, dryp, dryp…
Jeg synes det er fint at du beholder dine egne bryster!


Han ved ikke hvad han snakker om, for han har ikke set dem :smile:

Måtte bytte lidt rundt på mine måltider, og havde ikke tid til at lave rigtig aftensmad, da jeg var hjemme kl. 21.45. Så jeg prioriterede proteinrige kcals, og at forberede mad, tøj og træningstaske til i morgen. Pakkede bl.a. en ny blå/turkis Nike trøje med i tasken #TREATYOURSELFAFRO



CARDIO

10 min. løb 2,0K
1 times Big Shooter approved Bamsekarate
10 min. C2 2150m


MUSKELTRÆNING

N/A

Onsdag 13. marts

Var en smule træt her til morgen, og da jeg så sneen udenfor, ville jeg ønske jeg kunne blive hjemme i varmen. Gid det var lørdag! Eller nej, det var faktisk OK med onsdag - i og med den stod på træning. Kom hurtigt i tøjet, og håbede at Metroen i det mindste kørte uden problemer. Det gjorde den, NÆSTEN! Men jeg kom i god tid til mit møde på job, så ingen problemer.

En stille dag på job, og jeg overvejede hvad jeg skulle fokusere på til dagens træning. Tænkte, at det skulle være løb igen. Det er fedt at være god til at løbe. Altså ikke lunte, men løbe. Ligesom Usain Bolt, Linford Christie & Carl Lewis. Havde også taget mine capri tights med, og den nye trøje. Checkede ind kl. 16.45, og mødte søde Marie i omklædningen. Skiftede tøj, og var ON på løb. Begge løbebånd var heldigvis ledige, nu da Linnea lige var blevet færdig. Så jeg tog favoritten, den til højre. Blev nød til at starte med mine nye trøje på, fordi der ingen varme er i TG. Altså det er utrolig koldt, overalt! Nogen kommenterede at mit løb larmede, men det må skyldes, at alle de flotte i TG ikke er vant til, at nogen løber så hurtigt som mig! Efter 6 min. måtte jeg dog smide trøjen, men ville ikke sætte tempoet ned. Det var noget af en udfordring, men det lykkedes. Efter 20:00 min, stod den på præcis 4,30K = en ganske tilfredsstillende cardio! Måske jeg er i familie med Usain, Linford eller Carl??

Da jeg skal ind og køre mine flotte curls ved siden af, bemærker jeg Biiver, Marie, Mads og en youngster som hænger ud. Jeg når lige præcis at køre et sæt, og lægger stangen. Da jeg kigger op i spejlet, er der mega mirrin, og selvom jeg havde musik i ørerne, vidste jeg godt hvad snakken gik på. The drama muscles! Så jeg går over, for at høre hvad der sker. Mads er helt oppe og køre, Biiver ligeså. De begynder at snakke om størrelse, og alle ved godt, at jeg ikke går rundt og måler den slags ting. Mads fortsætte, og spørger om han ikke nok må måle dem, please, please!! Jeg siger NEJ! Han bliver ved med at plage, og så giver jeg mig, fordi han er så sød. Så vi stiller os op, og måler mine guns. Biiver begynder at blive bekymret, fordi han tror jeg owner ham. Men resultatet var 36,5 til mig, og 37,5 til ham. Så ved også det.

Senere checker Salt ind, som åbenbart skal ha sig en super diskotræning. Der går dog lidt Strength & Conditioning Coach i den, da han anbefaler en anderledes biceps øvelse.

T-Pain kommer også over, og vi får os en god BB snack, og han fortæller om sin skade. Godt at se ham nogenlunde frisk igen!

Jeg agerer eye candy for Daniel og Bodylab Frederik mens jeg kører one arm curls, og de laver cardio.

Amir min Sweety var der også, men han skiftede fra min FAVORIT 90'er musik, over til noget et eller andet VILDT dårligt! Ligesom jeg stod og sang med og var glad, OMG.

I morgen er off! Gad vide om der er nogen der skal i Netto eller Bilka <3 Man ved aldrig, hi hi.

#SYNESFAKTISKDETERSJOVTATTAGEDÅRLIGEBILLEDER

post-18762-0-18664900-1363205119_thumb.j

post-18762-0-61028100-1363205109_thumb.j

CARDIO

20 min. løb 4,30K

MUSKELTRÆNING

DB Incl. Bench Press

4x12x?

St. Cable Chest Press

4x15x12½

Decl. Push Ups

4x12

BB Curls

4x8x?

DB One Arm Incl. Curls

4x10x9

Hammer Curls

4x10x7

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share