AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Onsdag 24. juli @Drama World

:wub:

Hold så op vi har det varmt, hva??! Der er ikke blevet logget, men trænet. Så alle bedes forholde sig i ro, I'm on it! Jeg bruger også tiden på at spam Tweete LaMotta helt vildt. Han er bare lidt langsom om at svare, så idéen med Tweet forsvinder lidt. Hej Motta :w00t:

Dagens træning, i det fantastiske Drama World på Bryggen. Ulidelig varmt, men jeg fik mit squat rack for mig selv, så det var jeg godt tilfreds med. Vi har denne persona, som faktisk viser sig at hedder Brian. Jeg ved det, fordi han stalker mig på FB. Han er egentlig meget flink, denne her Johnny Bravo type der aldrig træner ben, og har kørt mere end en kur. Første gang jeg stiftede bekendtskab med Brian, var for ca. 14 dage siden. Til stede var mig, og omkring 10 andre fyre i styrketræningsområdet. Jeg passer som altid mig selv, med musik i ørerne, og mimer med på 90'er musikken, og flirter med mig selv i spejlet. Business as usual.

Jeg kan via spejlene se, at han forsøger at få øjenkontakt, jeg ignorerer. Han gør det igen, jeg ignorerer igen. Til sidst, kommer han så over, og vil sige noget... Han kommanderer mig nærmest over, for at spotte ham på BB Incl. Jeg når slet ikke at tænke, hvorfor i al verden han spørger MIG, som den 100% slappeste (og tykkeste) person til stede. Så i løbet af ingen tid, står jeg foroverbøjet, og klar til at spotte på 110. I mit hoved, er denne mand allerede død, fordi der kører en voldsom film i mit hoved, med skrækscenarier der omhandler 10 måder man kan dø under bænkpress.

Jeg prøver virkelig at holde fokus, og siger at han skal sige TIL, når/hvis det er. På sidste rep, skal han så have hjælp, og jeg når slet ikke at tænke på mig selv, så griber fat i stangen på en lidt uheldig måde. Får et lille twist i ryggen, da jeg helt glemte min egen teknik. Tænk hvis jeg var gået derfra med en lille disk. Flot Drama. Jeg vil naturligvis gerne hjælp folk, men næste gang, så vil jeg bede ham spørge én af the boys. Det har jeg ikke nerver til, og slet ikke, når jeg ikke kender ham. Eller, det gør jeg så nu...

Apropos det at dø, så var jeg selv tæt på i dag. Det var så varmt, og jeg var utilpas på en dårlig måde. Drak rigeligt med vand, men var bare så udmattet, efter første øvelse. Skulle for resten træne ben :wub: Kom det igennem jeg havde planlagt, og havde jeg haft mere overskud, havde jeg kørt Oksen fra Århus N Special Style Leg Extensions. Men det må blive næste gang, no more black juice.

Pre-workout billede, hvor min afro fylder 50% af bredden. OMG, gotta work some more!

post-18762-0-65321600-1374696827_thumb.j

MUSKLER

FRONT SQUAT

6×8

BACK SQUAT

6X8

STEP UP

4×10

ST. BENT-OVER HIP EXTENSION

6×10 (her var jeg tæt på at miste livet)

Næste træning: Torsdag 25. juli

Link to comment
Share on other sites

Altså Froome er jo kenyaner.. Han er bare lidt bleg :wink:

You totally made my day!! Tusind tak! Kan kun sige i lige måde :smile: Hvad med dig og de kære hankønsvæsner? :smile:

Tak, vi må holde hinanden i gang. Lige nu er prioriteringen Projekt Muskler. Men hvis der sniger sig en Sweety ind på listen, skal jeg nok opdatere. Promise <3

Du ser overraskende cute ud, må jeg sige.

Overraskende, Oksefar?? Må jeg lige være her! Ej, tak for komplimentet, det gjorde mig glad :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke i The Gym og træne om 30 minutter?

Jeg giver lige min hoftebøjer lidt ro, så jeg kan gennemføre denne 10RM test som Incognito har været så venlig at give mig. Men SOON Bobby! I kan godt begynde at gøre plads til min afro derinde, det bliver fra 12. august.

Jeg så en, som jeg troede var dig i FitnessWorld i dag. Jeg var lige ved at gå over og sige hej.

Det var den historie.

Altså jeg kan forsikre dig, at hvis jeg så dig, og du ikke kom og hilste, så ville jeg gøre det :smile:

Link to comment
Share on other sites

OMG, jeg vidste jeg ville elske videolog :w00t: DramaTube er hermed lanceret!

Skal lige sætte mig ind i redigering osv., så denne er bare en lille test, og helt uredigeret.

PP

1: Du har stjållet 2:52 minut af mit liv

2: Du roder

3: 0:23 Velbekommen

4: 02:30 klør øret?

Hehehhehe

Næste video log skal indeholde muskler. Kan du så forstå det

Link to comment
Share on other sites

Er der slet ikke nogen, der lagde mærke til den søde gris jeg har i vindueskarmen??
Åhh altså, DramaTube bliver bare så sjovt, glæder mig allerede til den næste video!

PS BlackFriend, jeg kommer til at stjæler TIMER af dit liv

Link to comment
Share on other sites

Hej :)

Blev lokket ind i din log af den fristende overskrift ;)

Når jeg ser billedet af dig på den foregående side, må jeg sige, at du ser ud til at være nærmest skabt til BB :)

Hvis du synes BB er sjovt, ville det være synd ikke at konkurrere, for du ville sikkert klare dig godt, bedømt ud fra de ydre linier :)

Jeg får associationer til en ung Juliette Bergman og det er ikke skidt :D

Link to comment
Share on other sites

Mine øjne har frosset sig fast ved LaMotta's kommentar. Skal nok komme med en update, når jeg er kommet mig over den. Men jeg synes I er ret gode til at holde loggen kørende for mig, og TAK for photoshop DB. Sålænge de billeder ikke havner på en af dine fake profiler, så må du photoshoppe mig alt det du vil. Jeg tror desværre ikke KK læser logs, men må finde en passende lejlighed at præsentere ham for det. Tror han bliver meget glad for at se det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share