AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Vi har trænet i dag :smile:

attachicon.gifIMAG0136.jpg

attachicon.gif10.03.2013-1.jpg

CARDIO

20 min. løb 3,65K

MUSKLER

150

A1 Incline DB Press 6x6

A2 Chest Supported DB Rows 6x6

150

B1 Seated DB Shoulder Press 6x6

B2 Pull Down, medium, OHG 6x6

150

C1 DB Lateral Raise 5x8

C2 Rear Lateral 5x8

hvor hurtigt løber du til sådan en 20 minutters opvarmning?

Link to comment
Share on other sites

Firbenede venner :wub:

post-18762-0-80232500-1382389693_thumb.j


Har ikke så meget tid til at opatere loggen pt., men arbejder på sagen. Oksefar, venligst ikke flere maskinpistoler, revolvere, AK47 og deslige i loggen. Peace.

Devious Builder <3

jenshh, netop i dette gyldne øjeblik, hvor mine sorte fingre danser over tastaturet, er det med en Grape Light on the side. Iskold!

@nico_motta1504 er glad for du stadig læser med, men savner Motta tweets! Action!
Jeg har ingen parkeringsplads, fordi jeg kun er manager. Uden at afsløre for meget om Firmaets politikker, så skal man være over en bestemt jobgrade, for at være berettiget til parkeringsplads. Jeg tænker i mit stille sind, at der går et par år endnu, før det er min tur.

Link to comment
Share on other sites

Firbenede venner :wub:

post-18762-0-80232500-1382389693_thumb.j


Har ikke så meget tid til at opatere loggen pt., men arbejder på sagen. Oksefar, venligst ikke flere maskinpistoler, revolvere, AK47 og deslige i loggen. Peace.

Devious Builder <3

jenshh, netop i dette gyldne øjeblik, hvor mine sorte fingre danser over tastaturet, er det med en Grape Light on the side. Iskold!

@nico_motta1504 er glad for du stadig læser med, men savner Motta tweets! Action!
Jeg har ingen parkeringsplads, fordi jeg kun er manager. Uden at afsløre for meget om Firmaets politikker, så skal man være over en bestemt jobgrade, for at være berettiget til parkeringsplads. Jeg tænker i mit stille sind, at der går et par år endnu, før det er min tur.

Link to comment
Share on other sites

Lyder som om du har været et smut forbi mit center.. Det kan været ret frusterende at se på, men også ganske underholdende nogengange :wink:

BLACKICE: Kan man låne en af dine katte? De er skime dejlige! :wub:

Muligvis. Men det er dyrt , især fordi der følger 90kg (venlig) BodyGuard med ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak for lån af tøjgris. Jeg sendte den på mail som fødselsdagshilsen og blev inviteret til fin aftensmad på fredag.

Jamen altså Mike! Den tøjgris er simpelthen også så fin, at den fortjener at blive delt med hele verden.

Glæder mig at høre om din invite, det lyder nærmest som om der er romantik i luften :smile:

Link to comment
Share on other sites

:wub:

Tirsdag 5. november - Dag 3, Uge 7

Wow, time flies! Føler mig rimelig presset, eller mine dage er sådan meget fyldt ud må man sige. Så når jeg af og til har et frirum, så er det vildt lækkert, bare at lave ingenting. Men det gør desværre altid, at det er sværere for mig at komme i gang igen. Så jeg skal helst ikke holde for meget ferie, eller være lazy. Og de kloge keder sig jo aldrig, så det er altid et eller andet man kan lave. Men jeg er lidt bagud med mit program, og det er faktisk svært at indhente, medmindre jeg prøve at slå nogle træninger sammen, eller skippe en off dag.

Men årstiden taler ikke rigtig for motivation. Mørkt, koldt og klamt. Går for sent i seng, og står for sent op, i følge mine egne ønsker. Det er nok deja vu når jeg skriver dette (som med så meget andet i loggen, hi lol), men jeg vil gerne have en power walk ind om morgenen! Så fra 6.00 til 7.00 hvor man alligevel ikke laver noget, er et fint tidspunkt. Så vil jeg stadig træne normalt efter arbejde, men det bliver så en smule tidligere. Derudover skal jeg undgå at træne med Amir Min Sweety, fordi så kommer vi aldrig hjem før midnat. På en hverdag, er det ret sent for mig.

Jeg er i DW for tiden, og det passer mig ret godt. Det center jeg træner i, er bare hyggeligt. Der var søde kollegaer og medlemmer til stede i dag. No drama :unhappy: Kom lidt sent igang, fordi jeg lige skulle snakke med the crew, og have updates på alle de honeyz de forskellige har gang i. Der var også rimelig packed, så måtte vente lidt på en bænk.

TILLYKKE MED AFRIKANERDAGEN TIL COLLINS :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

post-18762-0-92829800-1383687897_thumb.j

Cardio
10 min. power walk

Upper Body

DB Incl. Press

6x6x16

CS Rows (love you :wub: )

6x6x16

****************************

Seated DB Shoulder Press (love you :wub: )

6x6x16

Pull Down Medium

6x6x45

****************************

DB Lateral Raise (love you :wub: )

5x8x9

Rear Lateral Standing High Pull (love you :wub: )

5x8x25

TRÆNING I MORGEN YEEEESSSSSS!

post-18762-0-26208200-1383688751_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 6. november - Dag 4, Uge 7

Jeg burde være i min seng nu, sovende på anden time. Men det er jeg ikke! Har lige sat en opvask over, og er blevet færdig med min kødsovs. Den blev rigtig god, og med lidt indisk chili, som er den MEGET stærke chili. Nice. Så har jeg kogt grøntsager til i morgen, og fyldt drikkervarer op til hele min husholdning. Så har jeg også vasket tøj, med en ny skyllemiddel. Duftede himmelsk. Derudover, har jeg afleveret min Golf Shox til service :unhappy: De omtalte vinduesviskere skal fikses asap. Hvis man kører bil i silende regn, kan man lige prøve at undlade at bruge viskerne i ca. et minut, for at få en fornemmelse af, hvor svært det er at køre uden. Hvis det var bagrudeviskeren, NO PROBLEM. Men foran, så går det slet ikke. Det er svært nok at se cyklister/fodgængere i denne mørke tid, så skal ikke have nogle ulykker på samvittigheden pga. viskere. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg kører bedre bil end de fleste, og har et godt ry ude i trafikken. Jeg kan parallelparkere und alles. Eliten, you know. Let's keep it like that.

Men det vil altså sige, at jeg måtte afsted i Metroen for at komme til træning. Fik "fornøjelsen" af en cykeltur hjem fra værkstedet i regn, og det var jeg ikke glad for. Den stod på ben i dag, og humøret var godt, da jeg havde lavet en fantastisk builder shake lige inden. Jordbær, banan, proteinpulver + skummetmælk. Fantastisk!

Fin stemning, og ok træning. Lidt ømhed omkring lænden, så var forsigtig med DL's. Min dag nr. fire er ond, og jeg har flere gange været tæt på break down, fordi jeg synes den er hård ved mig, mest fordi mine ben ikke er stærke.

Næsten al min træning er supersæt, hvilket vil sige jeg typisk optager to stationer på en gang. Det kan være forvirrende, og dramatisk for nogen. Sidst i programmet da jeg skulle køre RDL, kommer en uskyldig persona og optager mit stativ, da jeg holder "pause". Han kører et sæt. Stativet ved siden af er helt frit, men han ville åbenbart helst have mit. Jeg går over, og med det største smil, forklarer jeg staklen hvordan det hele hænger sammen. Han forstår det ikke rigtigt, da han så kigger langt efter mit Smith stativ. Jeg følger ham med øjnene, da han kun kigger derhen under samtalen. Så vender jeg mig om, for også at kigge. Han tror så at jeg er færdig med Smith, og at han så kan tage det. Smith nr. to er optaget, men Squat nr. to er stadig frit. Så jeg bliver max forvirret, og siger VI KAN KØRE SAMMEN, OK. Han kigger, er tavs.... JAMEN KØRER VI SAMME VÆGT, spørger han. ØHH SWEET JESUS JA DET GØR VI ÅBENBART! Resten af vores shared sets var det mest mærkelig jeg nogensinde har prøvet. Måske fordi han havde et karrygult cykel-lignende-outfit på. Måske fordi han stirrede hver gang jeg skulle køre. Måske fordi det bare var lidt mærkeligt.

DRAMA BUILDING

Overhead Squat
4x5x20

*

Box Dødløft
3x6x80

*

Bulgarian split squat
4x6x7

Cable Crunches
5x15x25

*

Smith Squat
5x10x20

RDL
5x10x50

*

Leg Curl
5x10x20

Calve Smith
5x20x40

NÆSTE TRÆNING FREDAG

Min prinsesse har været i Disneyland i sidste uge. Så fin :wub:

post-18762-0-72442000-1383778079_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share