AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

TORSDAG 12. DECEMBER - TRÆNING 2 - 38 UGER

København, 1952
200% i told og afgift, på nødder og mandler, som blev betragtet som luksusvarer.


post-18762-0-71796400-1386887493_thumb.j

Så er vi her igen :w00t:

I dag var IF dag, som jeg var ved at droppe, pga. min sygdom i starten af ugen. Mest fordi jeg var bange for, at min bentræning igen skulle ende ud i svimmelhed og ildebefindende. Det skal jeg ikke have mere af foreløbig, tak. Men så tænkte jeg DRAMA GET YO ACT TOGETHER, og kørte IF som planlagt. Sejr! Hver dag er en sejr når jeg er god, og gør som jeg skal, yes!

Bentræning på programmet, stadig rehab-style. Men så kan man jo vælge at køre drama variant, yes! Havde indstillet mig på, at i dag skulle jeg virkelig arbejde, virkelig give den gas. Som tænkt, så gjort.

Havde korte sorte UA shorts på, som er gode til bentræning, da man ikke skal tænke på, om de sprækker i bunden af en god afro squat. Sorte benvarmere. Lille hoodie, i orange sommerfarve, som fik mig til at se lidt brunere ud :wub:

Der var godt fyldt på Englandsvej, så jeg måtte lave lidt om i rækkefølgen, for at holde mig beskæftiget fra start. Once again, drama looks everywhere! Holdt godt fokus på mine reps, og fik den dér behagelige varme i kroppen, så forsøgte at holde mig til mine tider. Måtte kæmpe ekstra, for at komme igennem mine Smith Squats, men lidt DRAMA EMPOWERMENT fik mig igennem.

Dagens selfie: not for public!

Hollywood's Største Kattestjerner (den blinde kat er <3). Jeg synes Colonel ligner Søren Pind.




DRAMA BUILDING

OH SQUAT
4X5X20

*

SMITH SQUAT
5X10X +40

BULGARIAN BITCH
5X6X8

*

WALKING KB LUNGES
4 TURE FREM OG TILBAGE(!) X 10 I HVER HÅND

SMITH CALVES
4X20X50

*

LEG CURL
5X10X15


NÆSTE TRÆNING: I MORGEN
Link to comment
Share on other sites

FREDAG 13. DECEMBER - TRÆNING 3 - 37 UGER, 6 DAGE

Strøget, 1958

post-18762-0-72585000-1387060149.jpg

Fredag! Altid en dejlig dag. En fin dag på arbejde, og vi er ved at have indrettet vores pladset ret godt. Der står stadig flyttekasser rundt omkring, og vi har endnu ikke hentet vores white board ned fra 3. sal. Nogen må gøre det, det bliver sikkert mig. Min chef havde beordret mig til at arbejde hjemme på mandag, da vi har indgået en mega stor aftale med én af vores IT Service leverandører, og jeg er nød til at kende indholdet i denne kontrakt. Eller rettere, dele af kontrakten, da jeg kun arbejder med datacentre og dertilhørende SLA'er. Så på mandag, skal jeg sidde hjemme i min lejlighed, med kaffe og på IF igen, og læse afsnit 26. Det bliver hyggeligt. Jeg holder juleferie fra på fredag, og jeg glæder mig helt vildt, til at bruge tid sammen med familie og venner, og jeg skal DRAMA TRÆNE hele julen igennem :w00t:

Havde aftalt late-night træning, med skyr middag og Grape Light. Min krop var DOMS'et up, efter min flotte træning i går. Synes der sker lidt med benene, det går langsomt frem af, fedtet skal væk. I sær lige nu, kan jeg begynde at se mine muskeldefinitioner meget bedre, og samtidig også, hvordan fedtet sidder som en klump udenpå. Det ser ikke godt ud, men jeg skal bare arbejde videre, og holde fokus!

Amir Min Sweety, havde taget nok tøj på, til at klare sig på Grønland! Åbenbart ny strategi. Vi afsluttede dog alligevel med standard poses foran spejlet. Jeg mødte en ny young boy fra Korsør, han var simpelthen så sød, og han kiggede simpelthen så meget på muscles, så jeg blev nød til at hilse. Masser af drama talk og dårlig musik. Dog var der en sang, som kom til at sidde fast i mit hoved. Sangen om Alabama Man! Jeg kan faktisk godt lide Alabama Man. Han har sin berettigelse her i livet. Vi endte med at høre Alabama Man på repeat, og snakke om hvor sej han er. He's quick, he's strong, he's active!






DRAMA BUILDING

DB INCL. BENCH PRESS
6x6x16

CS ROWS
6x6x16

*

DB SEATED SHOULDER PRESS
6x6x16

PULL DOWN MEDIUM
6x6x45

*

DB LATERAL RAISE
6x6x10

ST. REAR LATERAL RAISE
6x6x30




PRE CARDIO
10 min. løb, 11,1 -> 11,4 km/t

POST CARDIO
6 min. power walk, 4% 7,0 km/t







LØRDAG 14. DECEMBER - TRÆNING 4 - 37 UGER, 5 DAGE

Plukkedamer, Kødbyen

post-18762-0-11407000-1387060136_thumb.j

Hej Nisser :wub:

I dag lod jeg musklerne vokse ekstra lang tid, så jeg stod op ret sent. Men det var med en god fornemmelse i kroppen, den dér hvor man kan mærke gårsdagens træning. Så er det ok. Jeg var dog meget lang tid, om at komme nogen som helst steder. Tror jeg skal finde mig en spændende bog at begynde at læse, det savner jeg, til de stunder. Efter torsdagens bentræning, er min krop rimelig DOMS'et up. (DOMS var for noobs??) Det er KB Lunges som er skyld i det, I know it. Men jeg lavede dem også på en ny måde, som virkelig fik fat i det hele. Så er det jeg tænker, om jeg har lavet dem forkert hele mit liv, eller jeg bare er smart med min nye opfindelse. Svært at sige, svært at svare på. Havde overvejet at skippe dagens træning, og give mig den fridag som jeg mangler i denne uge, men nej. Jeg besluttede mig for at træne, og få det bedste ud af det. Carbede lidt ekstra op, så jeg havde nok energi. Fem stk. knækbrød med PB er måske lige i overkanten :laugh:

Tjekkede ind lidt over fire, hvilket gav mig ca. 1½ time til at træne i. Det er ikke meget, så jeg måtte fokusere på de vigtigste.Havde taget squat-shorts på, og en lysegrå top. Min brune farve passer ikke så godt med lysegrå, men nogen gange, har jeg bare lyst til lysegråt tøj.

Mærkede konstant til mine DOMS, og tænkte flere gange på at køre færre sæt/vægt. Men jeg HOLDT UD, og kæmpede HELE vejen. Så bliver man glad bagefter, og også lidt flottere. Da jeg skulle køre sidste øvelse, spotter jeg Hippie Drama. Han er blond, halvlangt hår, dreads på vej ud, skinny, i ført klatreshorts og t-shirts, med blå termodunk. Han smiler da han ser mig, og fastholder smilet. Jeg løfter mundvigene fra nedad til opad et kort øjeblik, og bliver nervøs over, hvordan han forstår det. Nervøs fordi, man aldrig kan regne hans næste træk ud. Det er nemlig ikke første gang, jeg er stødt på Hippie Drama. Uanset hvilken maskine han er i gang, så kan ALLE i hele centeret høre, når han er i gang med sine sidste reps. Han skriger nærmest, på en fræk/panisk måde.

Efter jeg har passeret ham med mit smil, så går der 20 sekunder, og så skal han pludselig i gang med maskinen lige ved siden af mig. OMG, skulle ikke have smilet SÅ meget. Holder fokus, selvom han søger øjenkontakt igen. Han går i gang med sin maskine, og efter kort tid, bliver min musik overdøvet, af de frække/paniske skrig. Gad vide hvor mange sæt han har igen? Jeg prøver at skynde mig lidt med min træning, da han bruger pauserne på at komme nærmere mig. Han tager et sæt mere, same scenario. En Burhan G-type der træner overfor mig, kigger pludselig op, da Hippie Drama er i gang med sidste reps igen. Han har et Dude are you serious-blik i øjenene, og kigger så over på mig. Jeg smiler helt vildt, Burhan G smiler helt vildt igen, og vi gør vores træning færdig.

Da jeg var færdig med træning, skulle jeg i Fields/Bilka. Jeg ville returnere mit strygejern. Det er simpelthen for grimt :clown2: Så jeg fik mine penge tilbage, og smuttede i Bilka for at købe en anden model. Det er ikke så voldsomt, og plastic-fantastic at se på, i en lilla farve. Så det er jeg sikker på jeg beholder, der findes ikke rigtig nogle flottere på markedet, så det må være sådan.

post-18762-0-36071300-1387060157.jpg

Havde brug for at forbrænde lidt flere kcal, så efter jeg var kommet hjem med træningstaske og strygejern, tog jeg afsted igen, denne gang til Netto og Bilka :clown2: I Netto købte jeg Hello Kitty lommetørklæder. Måske til mig selv, måske til min niece, måske til os begge :clown2:

post-18762-0-27655200-1387060486.jpg


Madiba Tribute <3




DRAMA BUILDING

OH SQUAT
4x5x20

*

WALKING KB LUNGES
5x??x10/10

*

SMITH SQUAT
5x10x +40

SMITH CALVE
5x20x +60

*

LEG CURL
5x10x15

NÆSTE TRÆNING: I MORGEN
Link to comment
Share on other sites

Har trænet, men snydt jer for logning :laugh:

Havde møde med coach her til aften :wootdance:
Der er nogen der ikke kan finde ud af, at læse og forstå tidsintervallerne i mit program :unhappy:

Der kommer mere Bulgarian Bitch på programmet :unhappy:

Der kommer EDT på programmet efter Nytår :unhappy:


post-18762-0-62244400-1387314646_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015

Min flotte, sorte ven, fortjener en ganske særlig plads i loggen :smile: Husk hvad jeg sagde om servicehunde.attachicon.gifBlack Orlando.JPG

Lavede en søgning på servicehunde i din blog. Kom ikke noget indlæg frem. Med tungen spændt i munden håber jeg ikke jeg har kommenteret indlægget og glemt.

Dyrenes værn lyder godt. Mange (mig selv inklusive) har ikke sat den handling bag. At værdsætte dyr og have tæt kontakt med dem er en solid sund grundpille at have i tilværelsen. Dyr er umiddelbare uden store bagtanker. Flere dyr overalt hvor de kan have det godt.

Har ditto stor forkærlighed for sort labrador. Så må man prøve intellektuelt at kompensere og få de andre med med ligemange klap ;-)

En sidste ting. Der rumsterer altså en koksgrå kat i mit hovede jeg associerer med dig, måske fra et tidligt tidspunkt, hvor jeg ikke var klar over du postede mange kattebilleder. Ad den vej fået indtryk du har sådan en. Men du holder ikke kat i privaten, vel?

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

OMG, mit hjerte brister, og jeg kan slet ikke skrive det her uden tårer. På vej til arbejde i Metroen, læste jeg, hvad folk i denne verden gør for andre. Sagen er den, at servicehunden Orlando, snart skal på pension, da han bliver for gammel til at være servicehund for 61-årige Cecil Williams, der er blind. Cecil Williams har ikke råd til, selv at beholde hans livsven, som for nyligt reddede hans liv. To mænd, en mand ved navn Grant Kirsh, og en anden ved navn Mark Jacobson har startet en indsamling hver. Der er pt. indsamlet over USD 110,000 og loggen her, har netop givet et stort bidrag også.

Link til donation her og her.

Link til artikel her og her.

post-18762-0-90602700-1387537432_thumb.j

post-18762-0-46317900-1387537509_thumb.j

post-18762-0-32749300-1387538861_thumb.j

post-18762-0-07744100-1387538935_thumb.j

jeg kan ikke huske om jeg skrev det i loggen, eller i optursmomenter/andet sted i off topic. Men jeg skrev, at hvis der findes heaven for hunde, så skal servicehunde have lidt ekstra godbidder deroppe. Og så at det lige er en sort labrador, åhhh altså!

Link to comment
Share on other sites

Så du Ugandas ambassadør-frue (TV2 nyhederne fra nytårskuren)?

Hun var da godt nok classy!

Nej, det gjorde jeg ikke. Men det lyder som en drama queen jeg må tjekke ud :smile:

Tænker meget på Loveth, håber hun har det godt.

Nu når jeg har dig, hvorfor udtaler du ordet "efterRETningstjeneste" forkert? Det skal udtales efterretningstjeneste!

Link to comment
Share on other sites

Har du aldrig set en spionfilm?

Dumme civilister siger EFTERretningstjenesten. Pros siger efterRETningstjenesten!

EOD! :laugh: :laugh:

He he, nej, det har jeg ikke. Men det får jeg da lyst til, når jeg læser hvad du skriver.

inde hos efterretningstjenesten siger de efterretningstjenesten.

Det gør de vist næsten en dyd ud af :D

I like you.

http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/273950/maersk_saelger_ud_af_dansk_supermarked.html?hl=

Oh no. Snart ikke flere indkøbsture i Bilka?

Ikke den bedste dag jeg valgte at flekse den første time på arbejdet :)

Det har været en forfærdelig dag, for mig, og med garanti mange andre i Rederiet, efter vi hørte denne nyhed i morges. Min højt elskede Bilka! Og Netto, åhh altså :unhappy: Og så endda på min fødselsdag. Nooooooooooooooo :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share