AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Hey, ked af at høre om din albueskade, kan kun sige velkommen i klubben, jeg døjer selv med en golfalbue på 4 måned, og den er ikke væk endnu. Jeg har hverken kunnet køre militær- eller bænkpres eller nogen former for biceps- og tricepsøvelser i 3 måneder... Min overkrop svinder ind og jeg har mistet hella much styrke, så jeg ved præcis, hvordan du har det.

Men håber du får styr på det igen snarest :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så, skal til med til FLEX-OFF på Roskilde? The Juice, Hansen.j mfl. og jeg fyrer den helt sikkert af.

Uha, det er da et frækt tilbud der kunne friste svage power prinsesser, hi hi. Ihh altså Salt hvorfor spørger du først nu?? :sneaky2: Jeg arbejder jo, og kan ikke bare sådan tage fri. Er det ikke noget med, at det er nu på onsdag?

Ufff, bare tanken om den Flex-Off I ville levere... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey, ked af at høre om din albueskade, kan kun sige velkommen i klubben, jeg døjer selv med en golfalbue på 4 måned, og den er ikke væk endnu. Jeg har hverken kunnet køre militær- eller bænkpres eller nogen former for biceps- og tricepsøvelser i 3 måneder... Min overkrop svinder ind og jeg har mistet hella much styrke, så jeg ved præcis, hvordan du har det.

Men håber du får styr på det igen snarest :4thumbup:

Well hallo stranger :smile: Jeg kalder det pest i albuen, golfalbue lyder så mega kedeligt, og folk tror jeg har spillet golf... Uha, nej. Du har det også i venstre kan jeg læse mig til, da jeg lavede research i din log? Hvordan fornemmer du ellers din skade?

Jeg synes min skade er blevet meget bedre, og jeg kan næsten ikke mærke den mere. En lille bitte smule når jeg presser min bøjede albue op mod loftet. Der er stort set ingen øvelser, som jeg ikke kan lave. Det er faktisk min mening at genoptage min træning og mit program fra i morgen :smile: Jeg har dog overvejet at bruge min sundhedsforsikring, hvis det fortsætter lidt endnu. For som jeg kan forstå, får man ikke meget ud af at tage til lægen og beklage sig...

Link to comment
Share on other sites

' date='27. June 2011 - 23:51 PM' timestamp='1309211468' post='1524109']

Well hallo stranger :smile: Jeg kalder det pest i albuen, golfalbue lyder så mega kedeligt, og folk tror jeg har spillet golf... Uha, nej. Du har det også i venstre kan jeg læse mig til, da jeg lavede research i din log? Hvordan fornemmer du ellers din skade?

Jeg synes min skade er blevet meget bedre, og jeg kan næsten ikke mærke den mere. En lille bitte smule når jeg presser min bøjede albue op mod loftet. Der er stort set ingen øvelser, som jeg ikke kan lave. Det er faktisk min mening at genoptage min træning og mit program fra i morgen :smile: Jeg har dog overvejet at bruge min sundhedsforsikring, hvis det fortsætter lidt endnu. For som jeg kan forstå, får man ikke meget ud af at tage til lægen og beklage sig...

Ja, albue-pest kunne man godt kalde det :smile: Min skade fornemmes som en slags ømme og til tider stikkende smerte lige ved flexor carbo ulnaris' fæstning nederst på overarmsknoglen, som især forværres ved et opadgående pres, f.eks. ved bænkpres, skulderpres samt alle former for curls (biceps/triceps).

Det snigende ved denne form for lidelse er, at man sjældent mærker noget til den i den fase, hvor de små frakturer dannes, og det vil oftest sige, at hvis man er glad for at træne, vil man have tendens til at træne videre og ignorere smerterne eller blot tage en lille pause. Problemet er bare, at en lille pause slet ikke er nok, idet denne type skade kræver total ro, men i hvor lang tid er individuelt og afhængig af skadens omfang og progression.

Jeg ville, hvis jeg var dig, dog være meget påpasselig med at starte dit program igen så hastigt. Du risikerer at skaden springer op igen med det samme og forværres, og så ender du som albueinvalid ligesom mig :unhappy: . Da min skade tog sin begyndelse tog jeg også nogle pauser på en uge, måske to, og så trænede jeg igen. Det føltes også fint de første par gange, men efter en del bænk og curls vendte lortet tilbage øjeblikkeligt, og det endda med fornyet styrke. Så jeg ville nok enten holde en længere pause og lave udstrækningsøvelser (de er at finde overalt på nettet) eller også gå til din læge og få en diagnose og allerhelst en henvisning til en idrætmedicinsk klinik eller en reumatolog, der kan give dig den bedste vejledning i hvordan du skal tackle skaden. Det er heldigvis ikke alle læger, der er så karrige med henvisninger som min. Imo skal du ihvertfald ikke bare begynde at træne videre, da denne type skade er the biggest lurendrejer of them all. Inden der er gået nogle dage kan du slet ikke mærke den længere (som du selv nævner) men der er tale om en falsk følelse af velvære, for bare en moderat belastning will sandsynligvis come back and bite yo ass in a second.

Så chill out for a while og snup et lægebesøg :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning tirsdag d. 29. juni

Hilloooooooo friends, PP is back :w00t: :w00t: Wuhuuuuuu!

Men som de fleste ved, er det ikke på fuld skrue, bliver nød til at tage hensyn til pesten i albuen. Jeg tager det stille og roligt, og har holdt mere eller mindre pause den sidste 1½ mdr. Så hvis jeg føler det bliver værre, må jeg justere til den tid. Synes det er blevet meget bedre, så det er da et godt tegn!

Men nu hvor jeg har fået dato for prøven, bliver fokus at beholde min svulmende masse, og fokusere på kondition og mindre fedt. Så jeg vil ikke presse mig så meget på styrketræning, bare holde det ved lige, og håbe at skaden stille og rolig forsvinder...

Opvarmning

10 min. på løbebånd à la Spøer style ~ 34 km/t

DB Side Raise

4x10x6

DB Lateral Reaise

4x10x6

DB Upright Row

4x10x6

DB Incline Benchpress

4x10x16

BB Benchpress

3x10x30

2x10x40

DB Triceps Extension

2x10x6

DB Triceps Kick-back

2x10x6

post-18762-027434000 1309301854_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

"Albueinvalid" - det lyder dælme ikke rart! Jeg håber, du kommer ud af det med en vis masse i behold :smile:

Hvis det fortsætter, må du strappes op med The ISOLATORTM. Jeg har lige set nogle japanske film, hvor de bruger noget lignende udstyr og fået en masse inspiration!

Det er da også at gnide salt i såret, at din skade er kendt som "golfalbue" :laugh: Det er godt nok meget lidt BB!1!!

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning onsdag d. 29. juni

Opvarmning

15 min. på løbebånd 11.5 km/t

Jeg plejer ikke at varme op før styrketræning, men det føltes godt at være varm og en smule svedig :slut: ved start af program. Så ser det også ud som om jeg rent faktisk har det hårdt når jeg træner. Det må jeg gøre noget oftere :smile:

Squat

2x10x30

2x10x40

Rumænsk DL

2x10x40

2x10x50

BB Curls

4x10x20

DB One-arm Row

4x10x16

Lunges

4x10xBW

DB Curls

4x10x8

På vej hjem, var jeg ved at lave en MC... Jeg cyklede i høj fart omkring Christianshavn, vejret var dejlig lunt, og jeg havde en god fornemmelse i kroppen efter træning. PLUDSELIG, som er lyn fra en klar himmel, får jeg en brumbasse i øjet :omg: :omg: :omg: De fleste voksne mennesker, ved dog godt at det ikke er så ofte man har hørt om nogen der får en brumbasse i øjet :smile: Jeg blev for et split sekund blind, men stopper ikke med at cykle. Jeg når heller ikke at bremse. Min cykel er på vej ind mod en meget høj kantsten, og da jeg åbner øjnene, er jeg nødsaget til at undvige. Det gør jeg ved at dreje en smule til venstre, samtidig med at jeg støtter med min Nike sko på selve kantstenen for at komme væk. Min højre fod er nu i løb, og min venstre på pedalen, to hænder på styret. Endelig, får jeg kontrol over fødder og cykel igen, og retter op.

Jeg finder ud af, at jeg naturligvis ikke alene på vejen, og har flere øjne rettet mod mig og mit stunt. Jeg kigger op, griner nervøst, og cykler hjem. Hi, hi, hi, jeg er så glad for min cykel :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Albueinvalid" - det lyder dælme ikke rart! Jeg håber, du kommer ud af det med en vis masse i behold :smile:

Hvis det fortsætter, må du strappes op med The ISOLATORTM. Jeg har lige set nogle japanske film, hvor de bruger noget lignende udstyr og fået en masse inspiration!

Det er da også at gnide salt i såret, at din skade er kendt som "golfalbue" :laugh: Det er godt nok meget lidt BB!1!!

Tak friend :smile:

Ja, The ISOLATORTM kunne være en option.

Hvor har du de japanske film fra??

Link to comment
Share on other sites

' date='29. June 2011 - 00:10 AM' timestamp='1309302610' post='1524385']

Genoptræning tirsdag d. 29. juni

' date='29. June 2011 - 23:16 PM' timestamp='1309385815' post='1524654']

Genoptræning onsdag d. 29. juni

Get your act together brosefine!

Clark Kents japanske film er rigtig gode. Isaer Asitatiske Stuepiger 5! Men jeg er selvfoelgelig ogsaa lidt miljoeskadet.

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning mandag d. 4. juli

Slap nu bare af, jeg er i gang! I'm on it!! Hy, hy, hyyyyyyy :smile: Jeg er så off, så jeg ikke engang kan huske hvad jeg skal træne, eller det vil sige jeg bytter rundt på tingene. Meget smart...

1 times cardiOMG i holdsalen :smile: Min fuscha farvede Nike top var så gennemblødt, så man på afstand skulle tro den havde en lidt mørkere farve :4winkkiss: Det er helt vildt så varmt der er i centrene pt., men det skal ikke afholde mig fra at fyre den af. Ja tak!

DB Side Raise

4x10x5

2x10x7

DB Lateral Reaise

4x10x5

2x10x7

DB Rear Lateral Raise

4x10x5

2x10x7

BB Upright Row

4x10x22

DB Incline Benchpress

4x10x16

BB Benchpress

4x10x40 :sneaky2:

BB Curls

4x10x22,5

4x10x22

Det går lidt fremad med skaderne. Albuen er stadig det værste, selvom det nok ikke er helt så slemt mere. Jeg tror på, den nok skal blive god igen over tid. Pt. er der stadig denne her følelsesløshed omkring spidsen, lidt à la når ens fod sover. Jeg kan mærke min venstre arm er lidt presset ved træning, og at jeg tager lidt mere fra med højre. Men det er vel meget naturligt.

Jeg har intensiveret le cardio, og i går blev der bl.a. løbet intervaller :superman: Planen var 5x1 KM, men min ankel/forfod kunne klare 3x1 KM. Jeg havde også trænet le cardio om formiddagen, så måske årsagen lå der. Der var fedt at løbe intervallerne, og få pulsen presset så hårdt op, så lige som man er tæt på at være færdig, tænker, nej det her kan jeg ikke gøre igen! Så når man har fået lidt pause, tænker man :devil:

Ellers blev det til BB i fredags, og torsdag var det le cardio+træning i holdsalen, og det samme lørdag.

I morgen tænker jeg intervaller igen + BB for sure.

Link to comment
Share on other sites

Get your act together brosefine!

Clark Kents japanske film er rigtig gode. Isaer Asitatiske Stuepiger 5! Men jeg er selvfoelgelig ogsaa lidt miljoeskadet.

Brosefine I like, men det skal være med ph, sådan her: Brosephine :blush:

Falang Kathoi, you get your act together, and get your white BB ass home to DK!!

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning tirsdag d. 5. juli

Hy, hy, hyyyyyyyy :w00t:

Hveeeeem har været ude og løbe i dag uden smerter i ankel+knæ og i sin nye Nike løbejakke??

Hveeeeem har leget semi-idiot til trænings i dag??

1 times cardiOMG i holdsalen.

Cable Pulldown

1x10x35

3x10x40

Low Row

1x10x30

3x10x40

DB Triceps Kick-back

4x10x7

Triceps Rack Pull Down

1x10x12,5

3x10x15

Leg Press

1x10x100

1x10x110

2x10x120

Skulle have lavet nogle lunges også, men alt var optaget, så jeg vendte mit solbrune BB corpus hjemad.

Hjem og vende, tanke op på prots, og så ud og løbe 5K, UHA! Jeg løb stille og roligt, for ikke at belaste knæ/ankler for meget, og jeg skal også løbe igen i morgen. Wupti!

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning onsdag d. 6. juli

OMG we're back again! Endnu en dag med træningz, i omvendt rækkefølge af dagen i går. Det var faktisk lidt manglende planlægning fra min side som gjorde, at der ikke blev leget BB inden løb.

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg melder mig til disse løb... Nok mest i håb om, at jeg så ihvertfald får løbet de km. Smart. Men der er SÅ mange mennesker til alle Spartas løb, så det bliver en smule irriterende. Folk der "løber" 8 km/t, holder sig gerne i midten af vejen, så det bliver sværere at overhale... :sneaky2: Smart. Så der bliver brugt meget tid (og kræfter) på at overhale folk til den slags løb, men det skal ikke være en undskyldning for min halv-dårlige tid. Jeg holdt den lige under 26 min. = top 100 ud af 550 for kvinder. Det var varmt, men meget lækkert at løbe omkring Amager Strandpark.

5K

Efter løb, var det hjem igen og vende, og skifte til BB clothing :wub: Der var godt fyldt i centeret, og det giver altid en god stemning. Jeg spottede Rolf flere gang, men han kom heldigvis ikke i vejen for mig i dag :smile:

Jeg tror der er en trend på vej til Amager. Andre steder er det blevet populært at træne i fivefingers. Men på Amager, træner fyre i de dér plastik clogs, der fås i mange forskellige flotte pang farver. Jeg forstår ikke helt, at nogen vil ses i dem offentligt... men jeg er nok også lidt fashionista på det punkt!

BB Curls (hvis jeg selv skal sige det, så så det rimelig swole ud...) hi hi :blush:

4x10x24

4x6x28

BB Upright Row

4x10x24

BB Military Press

4x10x8

DB Rear Lateral Raise

4x10x7

DB Incline Benchpress

4x10x16

Der mangler så lidt mere bryst træning, og ville have lavet nogle push-ups, men kom fra det.

Træning igen i morgen, hu hi hyyy :smile:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 6. juli 2011 - 22:58 ' timestamp='1309985916' post='1526124']

Genoptræning onsdag d. 6. juli

OMG we're back again! Endnu en dag med træningz, i omvendt rækkefølge af dagen i går. Det var faktisk lidt manglende planlægning fra min side som gjorde, at der ikke blev leget BB inden løb.

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg melder mig til disse løb... Nok mest i håb om, at jeg så ihvertfald får løbet de km. Smart. Men der er SÅ mange mennesker til alle Spartas løb, så det bliver en smule irriterende. Folk der "løber" 8 km/t, holder sig gerne i midten af vejen, så det bliver sværere at overhale... :sneaky2: Smart. Så der bliver brugt meget tid (og kræfter) på at overhale folk til den slags løb, men det skal ikke være en undskyldning for min halv-dårlige tid. Jeg holdt den lige under 26 min. = top 100 ud af 550 for kvinder. Det var varmt, men meget lækkert at løbe omkring Amager Strandpark.

5K

Efter løb, var det hjem igen og vende, og skifte til BB clothing :wub: Der var godt fyldt i centeret, og det giver altid en god stemning. Jeg spottede Rolf flere gang, men han kom heldigvis ikke i vejen for mig i dag :smile:

Jeg tror der er en trend på vej til Amager. Andre steder er det blevet populært at træne i fivefingers. Men på Amager, træner fyre i de dér plastik clogs, der fås i mange forskellige flotte pang farver. Jeg forstår ikke helt, at nogen vil ses i dem offentligt... men jeg er nok også lidt fashionista på det punkt!

BB Curls (hvis jeg selv skal sige det, så så det rimelig swole ud...) hi hi :blush:

4x10x24

4x6x28

BB Upright Row

4x10x24

BB Military Press

4x10x8

DB Rear Lateral Raise

4x10x7

DB Incline Benchpress

4x10x16

Der mangler så lidt mere bryst træning, og ville have lavet nogle push-ups, men kom fra det.

Træning igen i morgen, hu hi hyyy :smile:

Hej hej hvor det går med alt det dersens løb og træning! :4thumbup:

lol@clogs

Link to comment
Share on other sites

' date=' 6. juli 2011 - 22:58 ' timestamp='1309985916' post='1526124']

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg melder mig til disse løb... Nok mest i håb om, at jeg så ihvertfald får løbet de km. Smart. Men der er SÅ mange mennesker til alle Spartas løb, så det bliver en smule irriterende. Folk der "løber" 8 km/t, holder sig gerne i midten af vejen, så det bliver sværere at overhale... :sneaky2: Smart. Så der bliver brugt meget tid (og kræfter) på at overhale folk til den slags løb, men det skal ikke være en undskyldning for min halv-dårlige tid. Jeg holdt den lige under 26 min. = top 100 ud af 550 for kvinder. Det var varmt, men meget lækkert at løbe omkring Amager Strandpark.

Hvilket løb var det? :smile: Det lyder til at du skal blive bedre til at tilkæmpe dig en plads forrest ved starten, for de der tosser, der fylder det hele kan man nok ikke blive fri for. Så længe folk i det mindste "løber" synes jeg ikke det er så slemt, men jeg har enkelte gange oplevet folk, der syntes de lige skulle gå ved siden af hinanden, så de kunne knævre. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hej hej hvor det går med alt det dersens løb og træning! :4thumbup:

lol@clogs

Yep, det går heldigvis fremad igen, så det er jeg meget glad for. Var ellers sikker på jeg ville være skadet resten af mine dage...

Hvilket løb var det? :smile: Det lyder til at du skal blive bedre til at tilkæmpe dig en plads forrest ved starten, for de der tosser, der fylder det hele kan man nok ikke blive fri for. Så længe folk i det mindste "løber" synes jeg ikke det er så slemt, men jeg har enkelte gange oplevet folk, der syntes de lige skulle gå ved siden af hinanden, så de kunne knævre. :dry:

Det var Adecco Strandparkløb. Jeg tænkte ikke rigtig over det med pladsen, selvom jeg stod et godt stykke tilbage. Mener dog heller ikke det plejer at være så irriterende, kan bare være det er fordi det er længe siden jeg har deltaget i et løb.

Men til Powerade skal jeg nok være lidt mere obs på det, så jeg ikke går og bitcher så meget over dét i det mindste :tongue:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 7. juli 2011 - 11:29 ' timestamp='1310030959' post='1526207']

Det var Adecco Strandparkløb. Jeg tænkte ikke rigtig over det med pladsen, selvom jeg stod et godt stykke tilbage. Mener dog heller ikke det plejer at være så irriterende, kan bare være det er fordi det er længe siden jeg har deltaget i et løb.

Men til Powerade skal jeg nok være lidt mere obs på det, så jeg ikke går og bitcher så meget over dét i det mindste :tongue:

Jeg tror det er fordi det er for længe siden du har deltaget. :laugh: Der har i hvert fald været mange af den slags til alle de løb jeg har været med i (måske især de rene kvindeløb). Men nu løber jeg jo ikke så hurtigt, så det er færre af dem jeg bliver generet af. :wink: Bortset fra det, så synes jeg da det er en meget legitim ting at bitche over. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning torsdag d. 7. juli

Whazz up? Skynder mig lige lidt, skal altså se Undercover Brother på TV3+ lige nu!!

2 timers cardiOMG i holdsalen, uha jeg var svedig.

Pulley

4x10x35

Low Row

1x10x35

3x10x45

1x10x50

Triceps Rack Pull Down

1x10x12,5

3x10x15

Leg Press

1x10x120

1x10x130

2x10x140

Derudover, blev der lavet lidt andet lir, men ikke mere til triceps, da jeg kunne mærke en itzy bitzy irritation. Så bare for at være safe... Træning igen i morgen, guns & shoulders, OMG jeg glæder mig allerede :w00t:

Næste uge bliver også godt, I can feel it... Overvejer også snart nye billeder, bare så I kan se hvor slap og tyk jeg blevet.

See ya mofos :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning fredag d. 8. juli

Træningz igen i dag, uha ja. På trods af det triste vejr hele dagen, og en kedelig dag på arbejde, med "giv mig lige status på dit og dat asap", var det lækkert at komme til træning. Min første tanke var at løbe lidt interval efter BB, men centeret lukker kl. 20 om fredagen, så det ville blive lidt presset. Jeg var ikke helt sikker på om jeg ville orke at tage ud og løbe efter BB, dagen i går med fire timer i centeret havde trods alt sat små spor. Kun små :smile:

BB Curls :wub: I love it, hi hy hyyy

4x8x28

Machine Curls

3x10x20

1x10x25

BB Upright Row

4x10x24

BB Military Press

4x10x24

DB Rear Lateral Raise

2x10x7

2x10x8

DB Incline Benchpress

2x10x18

Machine Incline Benchpress

2x10x30

2x10x35

Det var faktisk lidt sjovt til træning, og jeg måtte vende mig om og smågrine flere gange. Jeg er jo ikke en ond person, men kan se det sjove i mange ting. Hi hi. Da jeg skulle køre DB BP, sidder jeg ved siden af en gut, midt trediverne. Han ser sådan lidt alternativ ud, bong-hår, t-shirt og shorts. Hi, hi, hiiii bare mens jeg skriver det, sidder jeg og griner. Nå, men vi skal begge to til at køre samme øvelse, og sidder som sagt lige ved siden af hinanden. Jeg "lader" ham starte, og lige som han er startet, skal jeg bare lige tjekke hvor mange kg han kører :blush: Det var ikke af ond vilje, bare interessant at se hvor meget andre kører med. Han kører med 2x20. Så er det min tur, så kører jeg... Lige som jeg starter første rep, kan jeg se han laver samme trick som mig, skal lige lure hvor mange kg. Der står 18 på mine. Han kigger væk. Kigger igen. Kigger på mig, kigger væk. Kigger igen. Kigger på mig, kigger væk. Så er jeg færdig, og lægger DBs på gulvet. Mens de ligger dér, kigger han igen på dem, kigger på mig, kigger væk. Det var seriøst så sjovt, og jeg var lige ved at sige noget til ham. Det endte så med, at han kun kørte det ene sæt, og gik...

Hjem og vende, skifter tøj. Passer ikke sammen, skifter tøj igen. Passer ikke sammen, skifter tøj igen. Passer ikke sammen, skifter tøj igen. Så er jeg pludselig tilbage i det outfit jeg startede med, som også er det mest behagelige, 3/4 tights. På med den nye jakke, som stadig forbliver ny lidt endnu :wub: Forsøgte at spise og drikke en smule, men det blev ikke til meget. Ikke særlig fedt at løbe med for meget i maven. Mine ben var faktisk mere end ok, og jeg lagde meget godt ud. Dog blev jeg lidt træt da jeg var mere end halvvejs. Nu løber jeg ikke med GPS, og det er begyndt at irritere mig en smule, fordi distance/pace bliver unøjagtig... Så jeg målte lige efter på ruteplanner, og den sagde præcis 6.01 KM i tiden 29:52. Så selvom Nike+ siger 5.71 er jeg meget tilfreds med dagens tur, alle ting taget i betragtning.

BB igen på søndag :w00t:

Edited by [PowerPrincess]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvorfor var du ikke i The Gym fredag eller lørdag?

Av, av, av du må ikke slå :cry3:

Ej Fame Bro, du må undskylde hvis jeg havde givet indtryk af at jeg kom, men den var altså ikke helt 100 fra min side, og det tror jeg vidst bare ikke jeg fik gjort helt klart :hmmm:

Jeg kørte 60 kg squat et par dage forinden, og det gav mig simpelthen de vildeste doms jeg længe haft haft. Uden pis. Det siger noget om hvilket niveau jeg er på... så jeg ville ikke have været meget værd, og det hænger jo ikke sammen med at jeg gerne vil imponere lidt, i bedste Brosephine stil.

Er på ferie i Jylland frem til mandag/tirsdag, så der bliver ikke meget log-update, men jeg lover dig jeg nok skal gøre det godt igen.

Just put it down on me :4winkkiss:

Jeg er glad for at du ikke står i vejen for at lave en MC i ny og næ - næste gang forventer jeg en tribute!

Jeg ved at du, MC Bro (aka Søde Idiot) er utrolig skilled, og kan en masse tricks, men "en MC", er det sådan en Houdini-agtig-act??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share